Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
I saw you guys have debating about B's grey hair...😀 Well I don't know if any of you heard of that, probably not, because whoever I tell it to, they say they have never heard of it, anyway...Once, a long time ago, I've heard a story that smarter people get grey faster...Therefore, this is not strange that B has some grey hair already at 24.😌 My friend from high school had it already by age of 16 or 17. Also my cousin, who has Ph.D., also had completely gray hair by the time he was 30. So there you go! 😜😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että milloin tulee se Käärijän haastattelu, jossa se avautuu tästä shippauksesta ja kaikesta netistä liikkuvasta hänen ja Bojanin suhteen. Koska sellainenhan tulee. Ja tiedän jo mitä se sanookin siinä, että ihan uskomatonta että ystävyydestä tehtiin tuollainen sirkus ja että heidän oli pakko rauhoittaa tilanne myös somessa yms yms. Se on ehkä sitten se hetki, kun mäkin tajuan lopettaa täällä roikkumisen
Minäkin odottelen sitä haastattelua. Pakkohan tästä on mainita. Katsotaan mikä läksytys sieltä tulee ja kuinka pitkään posket punoittavat sen jälkeen ruudun tällä puolen. Antakoon sapiskaa vaan jos siltä tuntuu.
Piiskaa saa antaa 😉😂
Kyllä kyllä!
(pitäisiköhän ottaa jonotusnumerot käyttöön..)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että milloin tulee se Käärijän haastattelu, jossa se avautuu tästä shippauksesta ja kaikesta netistä liikkuvasta hänen ja Bojanin suhteen. Koska sellainenhan tulee. Ja tiedän jo mitä se sanookin siinä, että ihan uskomatonta että ystävyydestä tehtiin tuollainen sirkus ja että heidän oli pakko rauhoittaa tilanne myös somessa yms yms. Se on ehkä sitten se hetki, kun mäkin tajuan lopettaa täällä roikkumisen
Minäkin odottelen sitä haastattelua. Pakkohan tästä on mainita. Katsotaan mikä läksytys sieltä tulee ja kuinka pitkään posket punoittavat sen jälkeen ruudun tällä puolen. Antakoon sapiskaa vaan jos siltä tuntuu.
ehkä se on sitten se sama haastattelu missä tyttis tuodaan kunnolla julkisuuteen, jotta saadaan asiaa alleviivatuksi..
en pitäisi tätä mahdottomana. Ja posket punottaa varmaan täälläkin sitten, hetken aikaa ainakin.
Muistetaan sitten kaikki taas hävetä. Oikein kunnolla ja isän kädestä.
No sit lupaan hävetä, jos Daddy K oikein tiukasti käskee. 😇
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille 💚
Joku tuolla kyseli aiemmin onko tavallista,että.muusikoiden puolisot kulkevat mukana keikoilla. No se varmaan riippuu muusikosta ja varmaan minkä ikäisiä ovat ja onko lapsia,mutta oman ukon bändiläisten puolisot ovat kyllä omissa töissään tai lasten kanssa kotona. Itse joskus matkustan eri maihin mukana,koska oman työni voin tehdä missä vaan ,mutta keikoille menen harvoin ja jos menen olen yleisössä niinkuin muutkin. Se on hänen työnsä,niin en häiritse.
Nytkin lähtee viikolla Italiaan,mutta itse jään mieluummin kotiin.Tykkään olla yksinkin.
Kivaa päivää kaikille 💚
Itse yritän saada tän kaatopaikan ,jota kodiksi sanotaan siivottua 🤣
Siivousmusiikkia...tän vois vaikka B vetästä K:lle ihan puutarhurien mieliksi 🤣😉💚🌹🌹
Good morning to you, too!! And thank you for reminding me of this one, too..uhhh...WHAT A SONG!! It was one of my favorites in 2010.
Alkaakohan tuota Kn keikkaporukkaa (joka koostuu ystävistä, gfstä, sukukaisista) ahdistaa tuo jatkuva yhdessäolo. Arki ja työki sekoittuu, kun koko ajan ollaan samalla porukalla, myös työn ulkopuolelle. Itseäni ahdistaa jo ajatus tuollasesta. Mutta kaipa he viihtyvät niin hyvin keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Alkaakohan tuota Kn keikkaporukkaa (joka koostuu ystävistä, gfstä, sukukaisista) ahdistaa tuo jatkuva yhdessäolo. Arki ja työki sekoittuu, kun koko ajan ollaan samalla porukalla, myös työn ulkopuolelle. Itseäni ahdistaa jo ajatus tuollasesta. Mutta kaipa he viihtyvät niin hyvin keskenään.
Siinä Kärtsän keikkapalkkiot ja royaltit meneekin, kun palkattu crewhun jokainen työtön frendi, gf, perheenjäsenet sun muut. 😄 Tavallaan toi on musta söpöä, vaikkakin itse toimisi kyllä ihan päinvastoin, mut voi tulla aika jolloin K:n on opittava vetämään rajat, varsinkin jos meinaa pitää kiinni eläköitymissuunnitelmista. Mut ilmeisesti itse haluaa, et on tuttu lössi aina messissä.
Vierailija kirjoitti:
Se Lauri Hytti (eli se toinen valokuvaaja, joka tuuraa välillä Mikkeä) kirjotti omassa IGssään aika kivasti tuosta Käärijän crewstä sen Black Box -keikan jälkeen. 😊 (laurihyttiphotography)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä Kärtsän keikkapalkkiot ja royaltit meneekin, kun palkattu crewhun jokainen työtön frendi, gf, perheenjäsenet sun muut. 😄 Tavallaan toi on musta söpöä, vaikkakin itse toimisi kyllä ihan päinvastoin, mut voi tulla aika jolloin K:n on opittava vetämään rajat, varsinkin jos meinaa pitää kiinni eläköitymissuunnitelmista. Mut ilmeisesti itse haluaa, et on tuttu lössi aina messissä.
Jos ovat tukeneet silloin kun raha ei vielä virrannut ja käyttivät aikaansa ilman mitään palkkiota K hyväksi niin on siinä myös se takaisinannon puoli. Kyllä itsekkin sitten palkkaisin kavereita jos nyt hommat hoituvat ja kiinnostusta heillä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille 💚
Joku tuolla kyseli aiemmin onko tavallista,että.muusikoiden puolisot kulkevat mukana keikoilla. No se varmaan riippuu muusikosta ja varmaan minkä ikäisiä ovat ja onko lapsia,mutta oman ukon bändiläisten puolisot ovat kyllä omissa töissään tai lasten kanssa kotona. Itse joskus matkustan eri maihin mukana,koska oman työni voin tehdä missä vaan ,mutta keikoille menen harvoin ja jos menen olen yleisössä niinkuin muutkin. Se on hänen työnsä,niin en häiritse.
Nytkin lähtee viikolla Italiaan,mutta itse jään mieluummin kotiin.Tykkään olla yksinkin.
Kivaa päivää kaikille 💚
Siivousmusiikkia...tän vois vaikka B vetästä K:lle ihan puutarhurien mieliksi 🤣😉💚🌹🌹
Good morning to you, too!! And thank you for reminding me of this one, too..uhhh...WHAT A SONG!! It was one of my favorites in 2010.
OH YES!! Ilove it too thank you 💚
With shippin glasses this could be then song from K to B 😉💚
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Voihan tuo ajan mittaan ja vuosien saatossa käydä raskaaksi ja riskialttiiksi. Pahimmassa tapauksessa voi mennä jonku kaverin kanssa välitkin poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten osa tekee ilmaista talkootyötä ruokapalkalla. Tässä vaan piilee vaara. Toivottavasti on oikea tilitoimisto ja kirjanpitäjä mukana messissä, että työnantajan velvoitteet tulee hoidettua, eikä tule ikäviä yllätyksiä jälkikäteen.
Hyvää huomenta! :)
Henkilölle, joka kysyi, missä se paikka, jossa oli kirjoja, joissa JO harjoitus oli viime viikolla. (IG-postaus 13 tunnin nukkumisesta) En tiedä missä se on, mutta oletan, että se on heidän tavallinen harjoituspaikkansa. Siellä on useita videoita, joissa he soittavat samassa huoneessa, mukaan lukien tämä minikonsertti, jonka he pitivät YT:ssä jokin aika sitten.
Joitakin kuvia/videoita, joista jotkut saattavat pitää:
- B rennosti vetää ylös Juren housuja laulaen perjantain keikalla 😂😂 https://www.tiktok.com/@jekorout/video/7251257697146899738
- Jure-faneille todella hieno kuva hänestä :) https://twitter.com/JokerOutPics/status/1674827161721618435?t=xso9M5u-w…
- B-faneille :) Hyvää huomenta :) https://twitter.com/JokerOutPics/status/1674825579818897408?t=_6rWYbmUi…
Hyvien ESC-aikkojen muistoksi halusin jakaa myös tämän todella lyhyen klipin, jossa K:ltä kysytään kenelle hän antaisi 12 pistettä, mutta näyttää siltä, että en tallentanut sitä ja nyt en löydä sitä. Häneltä kysyttiin samaa kahdessa haastattelussa, ja kun hän vastaa vakavasti, hän äänestäisi Saksaa, Australiaa ja toista maata, en muista kumpaa. Ja sitten tämä toinen haastattelu, hän vain nauraa, kallistaa päätään taaksepäin kuin teini-ikäinen tyttö ja sanoo. "Slovenia".. se oli niin hauskaa!
Ja lopuksi, kyllä, B:n harmaiden hiusten mysteeri! Se hämmentää minuakin, olen huomannut sen kauan sitten, mutta sitten se katoaa hetkeksi ja sitten se tulee takaisin yhtäkkiä. 😂😂😂😂 En ole varma, johtuuko se vain siitä, että kyseessä on vain yksi hiusjuova ja se ei ole aina näkyvissä riippuen siitä, miten hänen hiuksensa putoaa, vai tekeekö hän jotain hiuksilleen. Voi mysteeri! :)
Onko kenelläkään pidempää videota K:sta suutelemassa vaaleanpunaista kaveria? Se, jonka näin, on vain muutaman sekunnin pitkä. Olen lukenut jotain K:n toiminnasta suudelman jälkeen, mutta en oikein ymmärtänyt mitä tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kaikille 💚
Kivaa päivää kaikille 💚
OH YES!! Ilove it too thank you 💚
With shippin glasses this could be then song from K to B 😉💚
💚🌹🌹
2010? Onko biisistä jo 13 vuotta? EI EI EI NOooooooo en usko sitä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hollannin viisuedustajan Mia Nicolain instassa söpö video, missä Bojan solmii Luken rusettia. 😍 B:n ilme vähän vaivaantunut lopuksi kun tääkin piti kuvata. Pelkää varmaan, että tässä on seuraavan shippilaivan lähtöterminaali... 😆
Ai siellä on ollut oikeen enemmän noita viisutyyppejä, olikohan Käärijälle edes kutsua käynyt?
Tuskin on kutsuttu. Ja Luke on ihana 🥰🥰🥰🥰
Mitäs luulette, oliko Jokereiden uusin haastattelu sanahelinää vai onkohan heillä oikeasti suunnitelmissa sellainen (jos kaikki menee putkeen), että kesäisin he voisivat keikkailla mm. Skandinaviassa ja talvisin Balkanilla? Toki Britti markkinat varmaan päällimmäisenä myös mielessä. Minusta olisi ihanaa nähdä Jokerit esiintymässä jollakin suomalaisella festarilla ja erityisesti Turun linnapuiston miljöö olisi heille sopiva tai miksei vaikka allas sea pool. Toivottavasti suomalaiset innostuvat jatkossakin heidän musiikista.
LadySLO :) kirjoitti:
Hyvää huomenta! :)
Henkilölle, joka kysyi, missä se paikka, jossa oli kirjoja, joissa JO harjoitus oli viime viikolla. (IG-postaus 13 tunnin nukkumisesta) En tiedä missä se on, mutta oletan, että se on heidän tavallinen harjoituspaikkansa. Siellä on useita videoita, joissa he soittavat samassa huoneessa, mukaan lukien tämä minikonsertti, jonka he pitivät YT:ssä jokin aika sitten.
Joitakin kuvia/videoita, joista jotkut saattavat pitää:
- B rennosti vetää ylös Juren housuja laulaen perjantain keikalla 😂😂 https://www.tiktok.com/@jekorout/video/7251257697146899738
- Jure-faneille todella hieno kuva hänestä :) https://twitter.com/JokerOutPics/status/1674827161721618435?t=xso9M5u-w…
- B-faneille :) Hyvää huomenta :) https://twitter.com/JokerOutPics/status/1674825579818897408?t=_6rWYbmUi…
Hyvien ESC-aikkojen muistoksi halusin jakaa myös tämän todella lyhyen klipin, jossa K:ltä kysytään kenelle hän antaisi 12 pistettä, mutta näyttää siltä, että en tallentanut sitä ja nyt en löydä sitä. Häneltä kysyttiin samaa kahdessa haastattelussa, ja kun hän vastaa vakavasti, hän äänestäisi Saksaa, Australiaa ja toista maata, en muista kumpaa. Ja sitten tämä toinen haastattelu, hän vain nauraa, kallistaa päätään taaksepäin kuin teini-ikäinen tyttö ja sanoo. "Slovenia".. se oli niin hauskaa!
Ja lopuksi, kyllä, B:n harmaiden hiusten mysteeri! Se hämmentää minuakin, olen huomannut sen kauan sitten, mutta sitten se katoaa hetkeksi ja sitten se tulee takaisin yhtäkkiä. 😂😂😂😂 En ole varma, johtuuko se vain siitä, että kyseessä on vain yksi hiusjuova ja se ei ole aina näkyvissä riippuen siitä, miten hänen hiuksensa putoaa, vai tekeekö hän jotain hiuksilleen. Voi mysteeri! :)
Onko kenelläkään pidempää videota K:sta suutelemassa vaaleanpunaista kaveria? Se, jonka näin, on vain muutaman sekunnin pitkä. Olen lukenut jotain K:n toiminnasta suudelman jälkeen, mutta en oikein ymmärtänyt mitä tapahtui.
Just quickly, if you go to "Sampitar" instagram account, you'll see a video, but perhaps that was what you meant already. :) it's not very long. She follows Käärijä to his gigs most often.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hollannin viisuedustajan Mia Nicolain instassa söpö video, missä Bojan solmii Luken rusettia. 😍 B:n ilme vähän vaivaantunut lopuksi kun tääkin piti kuvata. Pelkää varmaan, että tässä on seuraavan shippilaivan lähtöterminaali... 😆
Ai siellä on ollut oikeen enemmän noita viisutyyppejä, olikohan Käärijälle edes kutsua käynyt?
Tuskin on kutsuttu. Ja Luke on ihana 🥰🥰🥰🥰
No sitä me ei tiedetä. Heillä voi olla tosiaan wa-ryhmä, jonka kautta järjestävät näitä asioita ja paikan päälle pääsevät sitten he, jotka sinne muilta kiireiltään ehtivät. Lukella on muuten erittäin kauniit nukkemaiset kasvot. Harmi kun Jere ei lämpeä Balkanilaisella upeudelle.😉
Oon menossa K:n keikalle piakkoin ja haluaisin koko crewn nimet rannekoruihin, mutta en tiedä ton uuden tyypin nimeä (sama jota K pussasi lavalla). Osaisko joku auttaa miestä mäessä?
Vierailija kirjoitti:
Olet nolo.
Huomenta kaikille 💚
Kivaa päivää kaikille 💚
Siivousmusiikkia...tän vois vaikka B vetästä K:lle ihan puutarhurien mieliksi 🤣😉
💚🌹🌹