Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Miksi B olisi aneeminen tapaus? Höpöhöpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että milloin tulee se Käärijän haastattelu, jossa se avautuu tästä shippauksesta ja kaikesta netistä liikkuvasta hänen ja Bojanin suhteen. Koska sellainenhan tulee. Ja tiedän jo mitä se sanookin siinä, että ihan uskomatonta että ystävyydestä tehtiin tuollainen sirkus ja että heidän oli pakko rauhoittaa tilanne myös somessa yms yms. Se on ehkä sitten se hetki, kun mäkin tajuan lopettaa täällä roikkumisen
Minäkin odottelen sitä haastattelua. Pakkohan tästä on mainita. Katsotaan mikä läksytys sieltä tulee ja kuinka pitkään posket punoittavat sen jälkeen ruudun tällä puolen. Antakoon sapiskaa vaan jos siltä tuntuu.
ehkä se on sitten se sama haastattelu missä tyttis tuodaan kunnolla julkisuuteen, jotta saadaan asiaa alleviivatuksi..
en pitäisi tätä mahdottomana. Ja posket punottaa varmaan täälläkin sitten, hetken aikaa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että milloin tulee se Käärijän haastattelu, jossa se avautuu tästä shippauksesta ja kaikesta netistä liikkuvasta hänen ja Bojanin suhteen. Koska sellainenhan tulee. Ja tiedän jo mitä se sanookin siinä, että ihan uskomatonta että ystävyydestä tehtiin tuollainen sirkus ja että heidän oli pakko rauhoittaa tilanne myös somessa yms yms. Se on ehkä sitten se hetki, kun mäkin tajuan lopettaa täällä roikkumisen
Minäkin odottelen sitä haastattelua. Pakkohan tästä on mainita. Katsotaan mikä läksytys sieltä tulee ja kuinka pitkään posket punoittavat sen jälkeen ruudun tällä puolen. Antakoon sapiskaa vaan jos siltä tuntuu.
ehkä se on sitten se sama haastattelu missä tyttis tuodaan kunnolla julkisuuteen, jotta saadaan asiaa alleviivatuksi..
en pitäisi tätä mahdottomana. Ja posket punottaa varmaan täälläkin sitten, hetken aikaa ainakin.
Muistetaan sitten kaikki taas hävetä. Oikein kunnolla ja isän kädestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hollannin viisuedustajan Mia Nicolain instassa söpö video, missä Bojan solmii Luken rusettia. 😍 B:n ilme vähän vaivaantunut lopuksi kun tääkin piti kuvata. Pelkää varmaan, että tässä on seuraavan shippilaivan lähtöterminaali... 😆
Ai siellä on ollut oikeen enemmän noita viisutyyppejä, olikohan Käärijälle edes kutsua käynyt?
Missä välissä se ehtis tonne Luken keikalle tänä kesänä? Käärijä sanoi muuten jotenkin niin että viisuissa solmitut ihmissuhteet oli tärkeimpiä mutta mietin priorisointia eli lähtisikö kumminkaan käymään koskaan viisukavereidensa luona esim ulkomailla? Tietenkin helpottaahan se muiden näkemistä jos on omaa keikkaa esim. siellä samalla tai asuu sielläpäin
Bojan vaikutti olevan sosiaalisimmasta päästä viisuissa koska kokoajan hengaa jonkun viisutyypin kanssa vielä viisujen jälkeenkin
Ei K lähtisi tolleen hengailemaan mihinkään, ainakaan yksin. En vaan näe sitä tapahtuvaksi. Ja hengasko se muka viisuissa jonkun muun kuin B:n kanssa niin paljon että ois ihan ystävystynyt..?
K itse todennäköisesti ei ole kiinnostunut juuri ollenkaan siitä vaikka joku luulisi häntä homoksi/bisseksi. Itseasiassa sellaiset vibat tulee että hän jopa tarkoituksella lietsoo tätä jollain tasolla.
Mua ehkä eniten rasittaa se että kuviteltais K:n olevan jotenkin B:n tärkein ihmissuhde. Siis ei tosissaan rasita mutta välillä ärsyttää lukea. :D Jessen seuraaminen on voinut lähteä siitä että B on nähnyt allas sea poolilta pätkän johon Jesse tägätty ja muistanut että aa tämäkin oli Loverpoolissa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ehkä eniten rasittaa se että kuviteltais K:n olevan jotenkin B:n tärkein ihmissuhde. Siis ei tosissaan rasita mutta välillä ärsyttää lukea. :D Jessen seuraaminen on voinut lähteä siitä että B on nähnyt allas sea poolilta pätkän johon Jesse tägätty ja muistanut että aa tämäkin oli Loverpoolissa.
Joo vähän sama tunne. Siis että aina ja kaikki B:n elämässä liittyisi Käärijään. B vaikuttaa todella sosiaaliselta ihmiseltä, jolla on paaaljon hyviä ystäviä, toivottavasti K on siinä joukossa vieläkin, mutta eihän se nyt niin mene, että K olis joku number one. Ja aina mielessä. Nou nou.
Vierailija kirjoitti:
You must be fun at parties.
Vierailija kirjoitti:
Bojan 🥰
https://twitter.com/smalltownlouiss/status/1676015191169855493?s=61&t=j…Let's fall in love for the night
And forget in the mornin'
Play me a song that you like
You can bet I'll know every line
I'm the boy that your boy hoped that you would avoid
Don't waste your eyes on jealous guys, fuck that noise
I know better than to call you mine
Niin kaunista.
Oon miettinyt, että onkohan noilla tän vuoden viisuedustajilla tyyliin joku yhteinen wa-ryhmä tai muu keskustelualusta, millä pitävät yhteyttä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan 🥰
https://twitter.com/smalltownlouiss/status/1676015191169855493?s=61&t=j…Let's fall in love for the night
And forget in the mornin'
Play me a song that you like
You can bet I'll know every line
I'm the boy that your boy hoped that you would avoid
Don't waste your eyes on jealous guys, fuck that noise
I know better than to call you mineNiin kaunista.
Vitsi mikä tulkitsija ja ääni <3
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt, että onkohan noilla tän vuoden viisuedustajilla tyyliin joku yhteinen wa-ryhmä tai muu keskustelualusta, millä pitävät yhteyttä :)
En tiedä onko vaan K&B harhaa mutta tuntuu että siellä oli jotenkin erityisen hyvä meininki tänä vuonna vai mitä mieltä olette? Kilpailijoiden välillä siis. Niin paljon aika samanhenkistä nuorta porukkaa joilla tuntui synkkaavan.
Mulla on niin satunnaista täällä käynti niin en tiedä onko jo kysytty.
Mutta tietääkö joku viisaampi näkeekö mistään tuota Gospod Profesoria, jossa Bojan näyttelee? 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo vähän sama tunne. Siis että aina ja kaikki B:n elämässä liittyisi Käärijään. B vaikuttaa todella sosiaaliselta ihmiseltä, jolla on paaaljon hyviä ystäviä, toivottavasti K on siinä joukossa vieläkin, mutta eihän se nyt niin mene, että K olis joku number one. Ja aina mielessä. Nou nou.
ja siis he ovat tunteneetkin vasta, mitä, kolme kuukautta?
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi B jättäis elämänsä elämättä jonku suomalaisen varatun miehen takia. Oon tosi onnellinen, että B jatkaa elämäänsä ja pitää hsuskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You must be fun at parties.
🙄
Piiskaa saa antaa 😉😂