Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi Bojan olevan lomalla ja hyvä niin 💚
Lepo tekee aina hyvää.Näyttäis seuraava JO keikka olevan 7.7 jos en väärin katsonut,niin kiva että saa hengähtää.
Joku sanoi tuolla,että miksi ei tullut nyt Suomeen jos K on hälle niin tärkeä.
Miksi tulisi ? Me ei tiedetä mikä K:n tilanne todella on ja hyvä niin. Jos K ja B tuntevat toisiaan kohtaan muutakin kuin ystävyyttä,niin K:n pitää saada omat asiansa selvitettyä ,ennenkuin B:n kannattaa tänne edes tulla.
Olisiko se reilua että B katselisi täällä K:ta joka ei ole vapaa.Lyhyesti oma tarinani.Pitkä avoliitto ei lapsia.
Huono suhde josta kumpikaan ei osannut lähteä. Matkustin yksin sukuloimaan ulkomaille ja tapasin miehen joka vei jalat alta ja minä hänen. Kemia oli suuri,mutta mitään ei tapahtunut meidän välillä,kuin vasta kuukausien päästä,kun olin lopettanut entisen suhteeni. Eli tässä peilaan itseeni tätä K ja B juttua. Kunhan kumpikin on vapaa niin latu on auki.Minä uskon näihin kahteen , enkä laivaa jätä.
Huomenna ajellaan takaisin Espanjaan ja koitan etsiä Janin yksityishenkilön kuvia ja lupaan postailla sitten tänne 🥵🥵🤣
Hyvää yötä ruususet ja kauniita poikien kuvia 💚🌹🌹[/quote
Vaikka kuinka toivot, uskot ja peilaat - ladun auki ollessakaan K ja B "suhteesta" ei tule tämän kummenpaa. On heteroita joista ei tule homoja, ei bitä tai päinvastoin vaikka kuinka hyvä ja ihana kemia heidän välillään olisi, se ei tarkoita sitä että viisari värähtäisi tietyllä tasolla. Jos viihtyy toisen seurassa ja kaikki toimii, se ei automaattisesti tarkoita sitä että seksuaalinen halu kuuluisi samaan pakettiin. Niinkuin täällä kieli pitkällä kuvitellaan, tehdään virheellisiä tulkintoja omien kokemusten pohjalta ja odotetaan.
Läppää aiheesta voivat kieli poskessa molemmat heittää rankastikin ja kiusoitella tietoisesti - koska se on hauskaa ja tuollainen huumori iskee molempiin ja se heidän yhteinen juttunsa, muttaa ei sen enempää.
Kn ja Bn suhde on ja tulee aina olemaan platoninen.
Näin minä olen heidät aina nähnyt.. mutta haluaisin nähdä heidän kaverikommelluksiaan ja ehkä yhteinen biisi yms. Olisi myös hauska nähdä muut Jokerit K:n kanssa.. viisuaikana oli niitä ryhmähaleja ja he hengasivat toistensa sohvilla viisulähetyksessä 🥹
Juu ja joku soittelu sessio koko tällä porukalla, akustiset kitarat ja yhdessä laulua :)
Miten tämä toteutuisi kun K ei osaa soittaa eikä laulaa, jos rehellisiä ollaan. Hän osaa esiintyä.
Kyllä he yhteisen esityksen saisi aikaan: Koko JO possujunaan, vaihtelun vuoksi K kiipeää Janin selkään ja B luo murhaavia katseita sieltä keskivaiheilta Janiin 😁
Aivan varmasti huippu shown saisivat aikaan ja olis just huippua nähdä K kunnon JO pyörityksessä 😀
Vieläkö uskotte, että gf otetaan mukaan? Mä en 😛
Enpä tiedä, kovin sitkeästi hän mukana on kaikkialla Ei ehkä olisi hyvä olla mukana tuollaisessa yhteydessä. Toisaalta jos hän virallisesti on osa K ryhmää, niin miksi ei olisi, paitsi jos K menee ilman hoviaan, mikä minusta olisi paras vaihtoehto.
Oho, no sitten ovat tosiaan jutelleet keskenään kun julkisesti ei ollut tiedossa että K:lla tuolloin muuta. Mielenkiintoista nähdä tuleeko siihen keikkailmoitus K:lle.[/quote]
Kovasti ihmettelen tätä joidenkin yllättymistä siitä, että K ja B juttelevat keskenään. Ettekö itse juttele ystävienne kanssa?
En mäkään, ei mua ees kiinnosta ne. Ja mistä riittää noin paljon aikaa?[/quote]
Aivan. Elämä pyörii 110% tämän ketjun ja aiheen ympärillä (myös heidän työssä ollessaan ja työnsä tekevät vähän niinkuin vasemmalla kädellä, koska tästä aiheesta ja ketjusta on tullut elämän keskipiste) ja vaikka maapallo räjähtäisi eivät sitä huomaisi. Riippuvuus on pahasta ja miten turhaa se onkaan.[/quote]
Ja silti sinäkin täällä :D
Vierailija kirjoitti:
Ja Conorin tyttöystävä Emilia Joneshan oli mukana, niin tuskin Conor sai B:tä mihinkään pusikkoon vietyä?
Voisi tulla riitaa Conorin ja Emilian välillä kumpi saa viedä B:n pusikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes haluaisi nähdä mitään K ja B kuumuuksia enää. Siitä on liikaa hankaluuksia ja turhaa somepöhinää. Se olisi ihan kivaa jos K menisi JO:n keikalle kyllä mutta niin ettei homma keskity KB -väleihin.
Täytyy sanoa että näissä oloissa täytyy olla samaa mieltä vaikka olen ruusulastia innolla laivuroinut. En halua mitään mainehaittaa JO:lle, he ovat tosi kunnianhimoisia tekemisissään ja shippaus menisi yli jos Tavastia toistuisi vain B&K välisenä. Olisi ihanaa nähdä heidät yhdessä lavalla koko konkkaronkka nimenomaan ulkomailla jossa K olisi se altavastaaja - sitä tarvittaisiin nyt tähän dynamiikkaan. Ja kyllähän me laivurit tiedetään keiden välillä kipinöi ja ihan kaikki voisivat lavalla todistaa, ketkä eniten kukintoon puhkeavat toistensa läsnäolosta. Ooh mikä kutkuttava ajatus. Ja joku kitaratilulilu selät vastakkain Janinkin kanssa, mmmh kyllä kiitos!
Jep, kyllä mä tähän ajatukseen nyt keskitän kaiken kasvuvoiman! 🌺🌸
Vierailija kirjoitti:
Bojan ja hetero eivät sovi yhteen, ei oo osa paljon haastatteluita seurannut, jos ei oo huomannut B:n sukupuolineutraaleja ilmaisuja ym. vinkkejä. Jos ei J, niin vahva tunne, ottaa miehen rinnalle, kuumempi miesten kanssa? J:kin ilmeisesti openminded
Miten olet varma, että "vinkit" ei ole pelkkää teatteria niitä varten jotka ottavat kaikki näkemänsä "vinkit" tosissaan.
Kun kamera käy, K j B syöttävät porukalle sitä mitä tietävät heidän parhaiten syövän. Täydestä näyttää menevän. Mahtaa sekin poikia naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ivy? Toinen platina? Siis jälkimmäinenkö on Myrtti vai?
On muuten typerää, että täällä kirjoitetaan kiertoilmaisuja käyttäen, moderoinnin pelossa.
Kirjoittaja itsekin siis tiedostaa, ettei hänellä nyt ihan puhtaat jauhot pussissa ole muuta jos kirjoitan kiertoilmaisuja käyttäen tms., niin sitten menee läpi. Se antaa kuvan epärehellisestä, ilkeästä ja kierosta tyypistä kirjoituksen takana. Itse asiassa he ovat vain pelkureita, varjoista huutelevia.
Jos kirjoittajalla on em. pelko perseessä, kannattaisiko jättää sitten kokonaan kirjoittamatta?
Eli jokainen kuvaavia kiertoilmaisuja modejen pelossa kirjottava voi harjoittaa itsesensuuria.
Tai sitten ottaa riskin ja kirjoittaa asioista niiden "oikeilla" nimillä.
Rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä tähän ketjuun kiitos!
Mieluummin varmaan kiertoilmaisuin kuin oikeilla nimillä?
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se aiemmin lainattu uusi haastis kokonaan: https://jokeroutsubs.tumblr.com/post/721763425028603904/joker-out-inter…
Minua vähän hämmentää, eikö B siinä "30 vuoden ystävyys" -artsussa sanonut, että musiikillinen yhteistyö on iso osa ystävyyttä tms, tai että pitää sitä tosi tärkeänä, ja nyt sanoo etteivät ole edes puhuneet asiasta?
Ovat puhuneet keikkayhteistyöstä ja jotain päivämäärääkin ton mukaan soviteltu (Stožice, milloin se on?) Mutta ei onnannut kun K:lla oma iso keikka silloin. Tuo tarkoittaa että eivät ole puhuneet vielä esim yhteisestä biisistä.
eikö tuo ole se areenakonsertti 6.10. Ei ole K:n keikkoja ilmoiteltu julkusuuteen sinne saakka.
Oho, no sitten ovat tosiaan jutelleet keskenään kun julkisesti ei ollut tiedossa että K:lla tuolloin muuta. Mielenkiintoista nähdä tuleeko siihen keikkailmoitus K:lle.
Eikun siinä oli jo Joensuu. Mahtaa harmittaa K:ta. Hitto näitä buukkauksia, ampuu pahasti jalkaan.
K:n tähtäin pitkällä aikavälillä on kuitenkin Suomen markkinoilla. Suhteessa siihen ei olis ollut viisasta kiertää kiertää kaikki ulkomaat nyt viisuhuumassa ja jättää suomalaiset nuolemaan näppejään. Jos tähtäisi ensi sijassa ulkomaille olis tilanne aivan toinen.
Ei olisi tarvinnut olla joko tai. Ihan liikaa ovat buukanneet, liian halvalla. Eivät uskoneet tuotteeseensa - no ei kukaan voinut uskoa ja ennustaa tätä huuman tasoa - joten nyt on viinijuhlat ja pitsiviikot myyty UMK aikaisilla hinnoilla ja jää Euroopan jättistadionit siksi väliin. Eipä voi sanoa että olisi minkäänlaista vaaraa että suomalaiset jäisivät näppejä nuolemaan jos ei olisi sentään pitkälle syksyyn paalutettu samoja kontuja.
Siten, että näkee kuinka B käyttäytyy naisten vs miesten kanssa, kumpien kanssa kuumempi, säteilee J:n kanssa
Vierailija kirjoitti:
En mäkään, ei mua ees kiinnosta ne. Ja mistä riittää noin paljon aikaa?
Aivan. Elämä pyörii 110% tämän ketjun ja aiheen ympärillä (myös heidän työssä ollessaan ja työnsä tekevät vähän niinkuin vasemmalla kädellä, koska tästä aiheesta ja ketjusta on tullut elämän keskipiste) ja vaikka maapallo räjähtäisi eivät sitä huomaisi. Riippuvuus on pahasta ja miten turhaa se onkaan.
Ja silti sinäkin täällä :D
Vain satunnaisesti ja harvakseltaan. Ensimmäinen ajatukseni ei ole aamuisin se, mitä tässä ketjussa on kirjoiteltu. Eikä illan viimeinenkään.
Vierailija kirjoitti:
Siten, että näkee kuinka B käyttäytyy naisten vs miesten kanssa, kumpien kanssa kuumempi, säteilee J:n kanssa
Näet sen mitä toivot näkeväsi, koska kuvitelmasi on niin voimakas että se sumentaa näkösi ja arvostelukykysi.
Kohteliaisuudesta säteilee, on kiva nähdä kaveria. Ei muuta.
Bojan pyörii sellaisissa porukoissa nyt, että K on enää haalea muisto vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan ja hetero eivät sovi yhteen, ei oo osa paljon haastatteluita seurannut, jos ei oo huomannut B:n sukupuolineutraaleja ilmaisuja ym. vinkkejä. Jos ei J, niin vahva tunne, ottaa miehen rinnalle, kuumempi miesten kanssa? J:kin ilmeisesti openminded
Miten olet varma, että "vinkit" ei ole pelkkää teatteria niitä varten jotka ottavat kaikki näkemänsä "vinkit" tosissaan.
Kun kamera käy, K j B syöttävät porukalle sitä mitä tietävät heidän parhaiten syövän. Täydestä näyttää menevän. Mahtaa sekin poikia naurattaa.
Hölmöjä olisivat, jos eivät käyttäisi juttuja myös markkinointimielessä. Some räjähti Tavastian jälkeen ja eiköhän lippukassat ole laulaneet sen jälkeen... Jos JO Suomen keikoille tarvitaan vielä myyntiä, niin varmasti sitäkin korttia käytetään. Mun mielestä se on ok ja hyvä juttu koska heillä on luotuna uniikki juttu
Olen myös sitä mieltä, että markkinointijutut eivät sulje pois heidän erityistä yhteyttään ja keskinäisiä tunteita mitä siellä vilahtelee tämän tästä 😄
Vierailija kirjoitti:
Missäköhä ihme porukoissa se muka pyörii? Viisu kavereiden kanssa, onpa tosi jännää. Etenkin kun ovat selkeesti sopineet tapaavansa isolla porukalla niin ei tossa ole musta mitään henkilökohtaista, toisinku siinä että B tuli tapaamaan varta vasten K yksin
Vierailija kirjoitti:
Oho, no sitten ovat tosiaan jutelleet keskenään kun julkisesti ei ollut tiedossa että K:lla tuolloin muuta. Mielenkiintoista nähdä tuleeko siihen keikkailmoitus K:lle.
Kovasti ihmettelen tätä joidenkin yllättymistä siitä, että K ja B juttelevat keskenään. Ettekö itse juttele ystävienne kanssa?
Niinpä, elämää on instan yms. ulkopuolellakin.
Vierailija kirjoitti:
Nuo uudet piirit (en tiedä oliko B näiden kaveri jo ennen viisuja(?)) ovat lähellä hänen omaa ikäluokkansa, ei ole ihme että viihtyy heidän kanssaan. K:lla vaikuttaa olevan todella tiivis joukko kauan tuntemaan ihmisiä ympärillään, mutta näkisin hänet mielellään esim. Alessandra, Alikan, Luken yms. Viisukaverien kanssa. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta Bojan napataan johonkin Netflix-sarjaan :D
Toivottavasti ei, sit menis kaikki vapaa-aika sen sarjan katsomiseen uudestaan ja uudestaan🤭
"Äiti miks tää *Young Slovenian Heartthrob* on aina täällä katsotuimmissa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäköhä ihme porukoissa se muka pyörii? Viisu kavereiden kanssa, onpa tosi jännää. Etenkin kun ovat selkeesti sopineet tapaavansa isolla porukalla niin ei tossa ole musta mitään henkilökohtaista, toisinku siinä että B tuli tapaamaan varta vasten K yksin
Nimenomaan 🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulikos tuo openminded vasta viisujen jälkeen? Vai sanoiko jo aiemmin?
Siinä ruotsalaisen haastattelussa, jossa se puhuja kutsui häntä perus heteroksi
Eli viisut tekivät J openmindedin?
Tai sitten tylsästi katsottuna oli vaan kohteliaasti ilmaissut asian. Menen ensimmäisellä vaihtoehdolla kuitenkin.
Siinä ruotsalaisen haastattelussa, jossa se puhuja kutsui häntä perus heteroksi