Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tämä on tosi kiinnostava haastis, kertoo miten tosissaan JO tekee uraa, paljon syvällisiä ajatuksia yhteiskunnasta ja Kuulutus arvoisat matkustajat, K mainitaan! Väleissä tuntuvat olevan! "We would be very happy to have him at our concerts." Mene K mene!!!!! Nyt joku jossain koppia tästä! Warner halloo!
What about Finnish? At Eurovision, the most talked-about thing was your friendship with the Finnish representative Käärijä, who came in second place. When you, Bojan, sang his song, he praised you, saying it was better than the original.
Bojan: We havent talked about a musical collaboration yet, but I was a guest at his concert in Helsinki in June, and we would be very happy to have him at our concerts. Unfortunately, that wont happen in Stožice because he has a big concert on the same day.
https://jokeroutsubs.tumblr.com/post/721763425028603904/joker-out-inter…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon (ja uskonkin että on oppinut läksynsä) että B ei enää ikinä sinkoile tänne sillä tavalla kuin teki K:n aneluvideoiden jälkeen. Tai siis eihän se sinkoilekaan.
B ei "sinkoillut" tänne aneluvideoiden takia, vaan tapaaminen oli suunniteltu jo aiemmin. Samoin kuin on suunniteltu K:n Sloveniaan meno loppukesästä.
kyllä veikkaan että tuohon ajankohtaan saattoi vaikuttaa
Singahti tuohon ajankohtaan tekemään musiikillista yhteistyötä eli esiintymään Tavastialla ja samalla kenties hoiti muitakin työjuttuja liittyen omiin tuleviin keikkoihin, tsekkas keikkamestoja ja verkostoitui. Sen lisäksi että tapas ystäväänsä ennakkoon sovitusti.
Vierailija kirjoitti:
Bojan ja hetero eivät sovi yhteen, ei oo osa paljon haastatteluita seurannut, jos ei oo huomannut B:n sukupuolineutraaleja ilmaisuja ym. vinkkejä. Jos ei J, niin vahva tunne, ottaa miehen rinnalle, kuumempi miesten kanssa? J:kin ilmeisesti openminded
Tulikos tuo openminded vasta viisujen jälkeen? Vai sanoiko jo aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Tässä se aiemmin lainattu uusi haastis kokonaan: https://jokeroutsubs.tumblr.com/post/721763425028603904/joker-out-inter…
Minua vähän hämmentää, eikö B siinä "30 vuoden ystävyys" -artsussa sanonut, että musiikillinen yhteistyö on iso osa ystävyyttä tms, tai että pitää sitä tosi tärkeänä, ja nyt sanoo etteivät ole edes puhuneet asiasta?
Ovat puhuneet keikkayhteistyöstä ja jotain päivämäärääkin ton mukaan soviteltu (Stožice, milloin se on?) Mutta ei onnannut kun K:lla oma iso keikka silloin. Tuo tarkoittaa että eivät ole puhuneet vielä esim yhteisestä biisistä.
Siinähän sanottiin, että eivät ole keskustelleet yhteistyöstä vielä, ja haluavat J:n omaan konserttiinsa, ihan kauniisti sanottu
Vierailija kirjoitti:
Tässä se aiemmin lainattu uusi haastis kokonaan: https://jokeroutsubs.tumblr.com/post/721763425028603904/joker-out-inter…
Minua vähän hämmentää, eikö B siinä "30 vuoden ystävyys" -artsussa sanonut, että musiikillinen yhteistyö on iso osa ystävyyttä tms, tai että pitää sitä tosi tärkeänä, ja nyt sanoo etteivät ole edes puhuneet asiasta?
Musiikillista yhteistyötä voi olla kai monenlaista. Biisien tekoa yhdessä tai sitten vain vieraillaan toisten keikoilla tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon (ja uskonkin että on oppinut läksynsä) että B ei enää ikinä sinkoile tänne sillä tavalla kuin teki K:n aneluvideoiden jälkeen. Tai siis eihän se sinkoilekaan.
B ei "sinkoillut" tänne aneluvideoiden takia, vaan tapaaminen oli suunniteltu jo aiemmin. Samoin kuin on suunniteltu K:n Sloveniaan meno loppukesästä.
kyllä veikkaan että tuohon ajankohtaan saattoi vaikuttaa
Singahti tuohon ajankohtaan tekemään musiikillista yhteistyötä eli esiintymään Tavastialla ja samalla kenties hoiti muitakin työjuttuja liittyen omiin tuleviin keikkoihin, tsekkas keikkamestoja ja verkostoitui. Sen lisäksi että tapas ystäväänsä ennakkoon sovitusti.
Korjaan, tekemään keikkayhteistyötä jos se heidän määritelmänsä mukaan ei ole musiikillista yhteistyötä. Tälleen maallikkona niin ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi Bojan olevan lomalla ja hyvä niin 💚
Lepo tekee aina hyvää.Näyttäis seuraava JO keikka olevan 7.7 jos en väärin katsonut,niin kiva että saa hengähtää.
Joku sanoi tuolla,että miksi ei tullut nyt Suomeen jos K on hälle niin tärkeä.
Miksi tulisi ? Me ei tiedetä mikä K:n tilanne todella on ja hyvä niin. Jos K ja B tuntevat toisiaan kohtaan muutakin kuin ystävyyttä,niin K:n pitää saada omat asiansa selvitettyä ,ennenkuin B:n kannattaa tänne edes tulla.
Olisiko se reilua että B katselisi täällä K:ta joka ei ole vapaa.Lyhyesti oma tarinani.Pitkä avoliitto ei lapsia.
Huono suhde josta kumpikaan ei osannut lähteä. Matkustin yksin sukuloimaan ulkomaille ja tapasin miehen joka vei jalat alta ja minä hänen. Kemia oli suuri,mutta mitään ei tapahtunut meidän välillä,kuin vasta kuukausien päästä,kun olin lopettanut entisen suhteeni. Eli tässä peilaan itseeni tätä K ja B juttua. Kunhan kumpikin on vapaa niin latu on auki.Minä uskon näihin kahteen , enkä laivaa jätä.
Huomenna ajellaan takaisin Espanjaan ja koitan etsiä Janin yksityishenkilön kuvia ja lupaan postailla sitten tänne 🥵🥵🤣
Hyvää yötä ruususet ja kauniita poikien kuvia 💚🌹🌹[/quote
Vaikka kuinka toivot, uskot ja peilaat - ladun auki ollessakaan K ja B "suhteesta" ei tule tämän kummenpaa. On heteroita joista ei tule homoja, ei bitä tai päinvastoin vaikka kuinka hyvä ja ihana kemia heidän välillään olisi, se ei tarkoita sitä että viisari värähtäisi tietyllä tasolla. Jos viihtyy toisen seurassa ja kaikki toimii, se ei automaattisesti tarkoita sitä että seksuaalinen halu kuuluisi samaan pakettiin. Niinkuin täällä kieli pitkällä kuvitellaan, tehdään virheellisiä tulkintoja omien kokemusten pohjalta ja odotetaan.
Läppää aiheesta voivat kieli poskessa molemmat heittää rankastikin ja kiusoitella tietoisesti - koska se on hauskaa ja tuollainen huumori iskee molempiin ja se heidän yhteinen juttunsa, muttaa ei sen enempää.
Kn ja Bn suhde on ja tulee aina olemaan platoninen.
Näin minä olen heidät aina nähnyt.. mutta haluaisin nähdä heidän kaverikommelluksiaan ja ehkä yhteinen biisi yms. Olisi myös hauska nähdä muut Jokerit K:n kanssa.. viisuaikana oli niitä ryhmähaleja ja he hengasivat toistensa sohvilla viisulähetyksessä 🥹
Juu ja joku soittelu sessio koko tällä porukalla, akustiset kitarat ja yhdessä laulua :)
Miten tämä toteutuisi kun K ei osaa soittaa eikä laulaa, jos rehellisiä ollaan. Hän osaa esiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se Bojan nyt Irlannissa vai Connor Sloveniassa? Enkunkielistä musiikkia ehkä taustalla🤔. Vai ovatko ehkä Lontoossa tms?
Näyttäs olleen Finsbury parkissa Lontoossa 1975 keikalla. Eli näköjään mennyt käymään Briteissä, vaikka mentävä kyllä takas Sloveniaan ennen brittikiertuetta, kun siellä pari keikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä29132 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kysy keksitäänkö täällä selitystä Rekon mustikka kuvalle. No mustikka kukkkii toukokuusta heinäkuuhun. Kukka toukokuussa on vaaleanpunainen ja muu osa vartta vihreä. No, tuskin kuitenkaan. Kaikesta saa väännettyä jos haluaa, kuinka Liverpoolissa Kääryle alkoi kukkimaan! 😂
Ja kukka kuihtuu pois? :( Ei vaan en mäkään usko, että siellä ihan näin nerokkaasti ja syväluotaavasti keksittäisi kuville taustat.
Mustikka antaa nyt satoa.
No Kääryleen keikkamäärä on nyt jo sairaan kova.Mustikka kasvaa luonnonvaraisena Pohjois-Euroopassa (ja -Aasiassa).
B saapuu Lontoon jälkeen salavisiitille Pohjois-Eurooppaan? Samoihin aikoihin mustikkakuvan kanssa G:n tarinoissa vilahti K-paita jonkun päällä.
No mun mielestä ei edes tarvitse olla mikään kovin kova shippaaja jos ei nähnyt, kuinka B koko viisujen ajan teki kaikkensa ollakseen K:n seurassa, jätti bändikaverinsa tekemään haastatteluja, hengasi Suomen porukan kanssa vielä paljon paljon enemmän kuin mitä näimme pienistä pätkistä (päätellen mm. Miken instasta), singahti tänne saman tien kun K julkisesti aneli, että hän oli kyllä oikeasti ihastunut, ainakin jollain tavalla.
En näe tässä mitään ongelmaa. Ystävyyssuhteissa on helposti niin, että dynamiikassa molemmat toimivat noin. Toivottavasti B ei tehnyt noita vastalahjan tai palveluksen odotuksella, vaan sen takia, että HALUSI olla mukana, halusi tulla Suomeen jne. Jos siitä oli liikaa vaivaa tai jos mukamas koki, että vain hän tekee, niin ei ollut kukaan vaatimassa tekemään.
Mutta en siis hetkeäkään usko sellaiseen.
Jos sitä haluaa olla jonkun kanssa, niin sitä on, eikä ala vaatimaan siltä toiselta, että sen pitää kans tehdä yhtä paljon tai sitä sun tätä, että itse on tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat puhuneet keikkayhteistyöstä ja jotain päivämäärääkin ton mukaan soviteltu (Stožice, milloin se on?) Mutta ei onnannut kun K:lla oma iso keikka silloin. Tuo tarkoittaa että eivät ole puhuneet vielä esim yhteisestä biisistä.
eikö tuo ole se areenakonsertti 6.10. Ei ole K:n keikkoja ilmoiteltu julkusuuteen sinne saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi Bojan olevan lomalla ja hyvä niin 💚
Lepo tekee aina hyvää.Näyttäis seuraava JO keikka olevan 7.7 jos en väärin katsonut,niin kiva että saa hengähtää.
Joku sanoi tuolla,että miksi ei tullut nyt Suomeen jos K on hälle niin tärkeä.
Miksi tulisi ? Me ei tiedetä mikä K:n tilanne todella on ja hyvä niin. Jos K ja B tuntevat toisiaan kohtaan muutakin kuin ystävyyttä,niin K:n pitää saada omat asiansa selvitettyä ,ennenkuin B:n kannattaa tänne edes tulla.
Olisiko se reilua että B katselisi täällä K:ta joka ei ole vapaa.Lyhyesti oma tarinani.Pitkä avoliitto ei lapsia.
Huono suhde josta kumpikaan ei osannut lähteä. Matkustin yksin sukuloimaan ulkomaille ja tapasin miehen joka vei jalat alta ja minä hänen. Kemia oli suuri,mutta mitään ei tapahtunut meidän välillä,kuin vasta kuukausien päästä,kun olin lopettanut entisen suhteeni. Eli tässä peilaan itseeni tätä K ja B juttua. Kunhan kumpikin on vapaa niin latu on auki.Minä uskon näihin kahteen , enkä laivaa jätä.
Huomenna ajellaan takaisin Espanjaan ja koitan etsiä Janin yksityishenkilön kuvia ja lupaan postailla sitten tänne 🥵🥵🤣
Hyvää yötä ruususet ja kauniita poikien kuvia 💚🌹🌹[/quote
Vaikka kuinka toivot, uskot ja peilaat - ladun auki ollessakaan K ja B "suhteesta" ei tule tämän kummenpaa. On heteroita joista ei tule homoja, ei bitä tai päinvastoin vaikka kuinka hyvä ja ihana kemia heidän välillään olisi, se ei tarkoita sitä että viisari värähtäisi tietyllä tasolla. Jos viihtyy toisen seurassa ja kaikki toimii, se ei automaattisesti tarkoita sitä että seksuaalinen halu kuuluisi samaan pakettiin. Niinkuin täällä kieli pitkällä kuvitellaan, tehdään virheellisiä tulkintoja omien kokemusten pohjalta ja odotetaan.
Läppää aiheesta voivat kieli poskessa molemmat heittää rankastikin ja kiusoitella tietoisesti - koska se on hauskaa ja tuollainen huumori iskee molempiin ja se heidän yhteinen juttunsa, muttaa ei sen enempää.
Kn ja Bn suhde on ja tulee aina olemaan platoninen.
Näin minä olen heidät aina nähnyt.. mutta haluaisin nähdä heidän kaverikommelluksiaan ja ehkä yhteinen biisi yms. Olisi myös hauska nähdä muut Jokerit K:n kanssa.. viisuaikana oli niitä ryhmähaleja ja he hengasivat toistensa sohvilla viisulähetyksessä 🥹
Juu ja joku soittelu sessio koko tällä porukalla, akustiset kitarat ja yhdessä laulua :)
Miten tämä toteutuisi kun K ei osaa soittaa eikä laulaa, jos rehellisiä ollaan. Hän osaa esiintyä.
Kyllä he yhteisen esityksen saisi aikaan: Koko JO possujunaan, vaihtelun vuoksi K kiipeää Janin selkään ja B luo murhaavia katseita sieltä keskivaiheilta Janiin 😁
Tuosta uudesta haastiksesta selviää miksi Krisin pikkuveli näyttää aasialaiselta. Onhan Krisinkin silmissä jotain sinne päin viittaavaa.
Kris: Well, I also have a grandfather who fled Indonesia because of the civil war.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö tuo ole se areenakonsertti 6.10. Ei ole K:n keikkoja ilmoiteltu julkusuuteen sinne saakka.
Voisi ehkä päätellä että ainakaan elokuussa ei ole K menossa Sloveniaan eikä ole menossa Suomen keikoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K silloin Joensuussa, löytyy Tiketin sivuilta
https://www.tiketti.fi/lehtia-ilosaaressa-2023-joensuu-areena-joensuu-l…
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tosi kiinnostava haastis, kertoo miten tosissaan JO tekee uraa, paljon syvällisiä ajatuksia yhteiskunnasta ja Kuulutus arvoisat matkustajat, K mainitaan! Väleissä tuntuvat olevan! "We would be very happy to have him at our concerts." Mene K mene!!!!! Nyt joku jossain koppia tästä! Warner halloo!
What about Finnish? At Eurovision, the most talked-about thing was your friendship with the Finnish representative Käärijä, who came in second place. When you, Bojan, sang his song, he praised you, saying it was better than the original.
Bojan: We havent talked about a musical collaboration yet, but I was a guest at his concert in Helsinki in June, and we would be very happy to have him at our concerts. Unfortunately, that wont happen in Stožice because he has a big concert on the same day.
https://jokeroutsubs.tumblr.com/post/721763425028603904/joker-out-inter…
Onks toi Stožice se niiden areena-konsertti?
Mutta ehkä silti jo tänä syksynä / kesän lopulla, kun näin puhuvat... wou!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, no sitten ovat tosiaan jutelleet keskenään kun julkisesti ei ollut tiedossa että K:lla tuolloin muuta. Mielenkiintoista nähdä tuleeko siihen keikkailmoitus K:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten jotkut jaksaa seurata näitten K:n managerien ja ystävien ym. ulkopuolisten instaa ja tarinoita noin paljon?
Nimenomaan! Vaikka gf näkyy muun crewn stooreissa, ei tavallisella seuraajalla ole hajuakaan, että hän on gf. Vain tällä palstalla ollaan siitä tietoisia, ja ajatellaan se olevan yleistietoa. Muuta ajattelevat hänen olevan osa crewta, mikä ei ole kaukana todellisuudesta, onhan hän myymässä fanituotteira yms. En jaksa välittää niistä lähipiirin stooreista niin paljoa 🤷
Juu ei pätkääkään kiinnosta ja luulen, että suurinta osaa ketjun alkuperäisiä keskustelijoita ei myöskään kiinnosta.[/quote
Ei kiinnosta meikäläistäkään. Eri asia on sitten nämä vainoajat, ilmapiirin myrkyttäjät jotka ratsaavat, tulkitsevat saaden osan porukasta mukaansa mustamaalauskampanjaansa. Eihän heillä hyvä tarkoitus ole, eivätkä pelkästä utelaisuudesta lähipiiriä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele, jos Conor jätti tyttöystävänsä ja lähti B:n luokse Sloveniaan. Näki tilaisuutensa tulleen, kun kuuli, että J on historiaa ja että B on mennyt eteenpäin elämässään. B ja C lempivät tällä hetkellä metsän siimeksessä.
No niin, eipä ollut Slovenia korkattu vieläkään kenenkään toimesta. Ehkä kutsuja ei ole tullut muille kuin K? No katsotaan kuka sinne ensin ehtii.