Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
32621/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua 😀, olin paikalla, nauroin hysteerisesti tällekin jutulle. Se on just Käärijä/Jere Vantaalta 😂! Nauran myös sujuvasti sille kiroilulle, ihanan raikasta! Ja hei, mä olen lähes 50-vuotias hyvin toimeentuleva tohtoritason tutkinnon suorittanut asiantuntija. Rakastan tota häpeämättömyyttä, ja sitä miten se edustaa vantaalaisuutta ihan joka solullaan 😂. Etkö kuule sen itsenironiaa sieltä joukosta?

Sen maha on myös hurmaava 😍😍😍.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa, mitä sanotte, mut käärijässä parasta on se, että tekee keikoillaan just niinkuin siinä hetkessä haluaa eikä sieltä ikinä tiedä mitä tulee. Sellaista vaaran tuntua. Tänä päivänä tällaiselle artistille, joka nimenomaan ei ole loppuun asti sliipattu, on kysyntää. Tai ainakin oman mielenkiinnon on nimenomaan livenä herättänyt.

Huomiona myös, että täällä nyt kommentoidaan jotain muuttunutta käärijää, mut sehän on aina ollut vähän koko uransa ajan muutoksessa, tuo esille monia puolia, eikä yksikään keikka ole täysin sama kuin edellinen, vaikka biisejä ei vielä hirveästi löydy. Täällä jotkut itkee, että on kusetettu fiilis. Nyt ollaan saatu vaan keikkamatskua ja varmasti sit taas, jos joskus antaa haastatteluita tai on muuten mediassa esillä, on sitten enemmän viisukäärijänä/koko kansan käärijänä.

En tiedä kuinka moni näistä valittajista on ihan oikeasti nähnyt herraa livenä, koska noiden videopätkien perusteella ei oikeen voi saada siitä kokonaistunnelmasta kiinni. Kaikilla, missä itse olen ollut, on tunnelma tosi lämmin ja käärijän vitsailu on enemmän sellaista, mitä itse ainakin teen frendeille, tyylillä vittuilu on välittämistä.

Mä nään Käärijälle oikeesti aika siistin tulevaisuuden, kuhan sen pää pysyy kasassa. Uskon, et sit kun hommaan saadaan viel enemmän budjettia jne niin noi lavashowt lähtee käsistä. Toivon kuitenkin, että tuo tietty arvoituksellisuus ja randomit jutut hänessä pysyy.

mun mielestä vittuilu ei ole välittämistä vaan huonoa käytöstä. Ja olen ollut hänen livekeikallaan. Mutta sielläkään hän ei sentään huutanut yleisölle, että mua on aina vtuttanut tollaset ihmiset.. tai puhuinko vttu jotain teille.

En oo ikinä ymmärtänyt tuota, että vittuilu verhotaan välittämisenä. Hurtimpaakin huumoria voi ystävien kesken viljellä, mutta vittuilu on vittuilua.

En minäkään. Se on luonnevikaisen verhottu keino päästä alentamaan muita ollakseen itse varmemmalla pohjalla.

"Aina v****ttanu tommoset ihmiset (osoittaa yleisöön) Otetaan tällainen 6 tonnin sauna ja mennään katsomaan Kärtsää" Aha? Hauska osa oli tässä mikä? Nauraa varakkaammille? Teillä ei ole itsellänne varaa sellaiseen, niin on ok pilkata ihmisiä, jotka vaikka sattuisivatkin tekemään niin? "Kivasti vilkuttelette siellä" <--- puhuu kuin 8-vuotiaille.

"Ja takarivi terve hei! - - - Sanoinko mä v - - - u teille mitään (osoittaa edemmäs yleisöön) mä sanoin takariville. Te ootte noilla B-luokan paikoilla" siis...ööö mmmitä? Sori vain, minusta pientä pahaa mieltä aiheuttavaa puhetta, vaikka sen voikin toki aika kevyesti ohittaa huonona huumorintajuna artistilta. 

En vain tajua, minkälaisten pellejen mielestä tuo oli hauskaa ja älykästä kommentoinita. 

Ainakaan se ei ole älykkyyttä nähnytkään tuollainen läppä.

Haluaisin kyllä aukaisun sille, että millaisen itseironia sä kuulet sieltä? Itse en kuule ensimmäistäkään säiettä itseironiasta tuossa ja ihan oikeasti kiinnostaisi pystyä näkemään, miten kukaan voi sellaista nähdä.

Minusta tuo on tosiaan vain vallan väärinkäyttöä, hän on idoli kuitenkin, hän on siellä lavalla, vaikka hän sanoo olevansa vain Jere Vantaalta, niin ei siellä silti ole se yleisössä oleva katsoja-mies Vantaalta, vaan 10 vuotta uraa tehnyt artisti, jolla on minusta valta-asema siinä konsertissa. Kuulijat ovat hänen fanejaan, eivät ole tasaveroisia siinäkään hetkessä, koska ovat vain katsomassa Käärijää, eivät lounaalla hänen kanssaan.

Niin miten noi spiikit siinä asetelmassa voi nähdä itseironisina?

Ehkä äo:si ei riitä tähän 🤔

Mä veikkaan, ettei tuon "tohtorina" esiintyvän äo riitä analysoimaan ja selittämään sitä, millä lailla hän näkee ne itseironisina, mutta olen kiinnostunut kuuntelemaan, kun hän yllättää meidät.

Vierailija
32622/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä huomaan selkeätä viestintää rakkaiden ruusustemme välillä jatkuvasti. 🌹🌹 Vaikka tämä viestintä ehkä onkin vain meille todellisille puutarhureille selvää 😘😉

Yksi esimerkki tältä viikonlopulta. Perjantaina Jerikonruusu lavasuudelmallaan sekä hieman riettaammin Benjaminin kanssa viestitti Balkaninruusullemme selvästi, että "malta vielä, vaikka tilanteeni on vielä hieman sekava, olen täällä sinua varten, ja tätä on seuraavalla tapaamisellamme tarjolla "

Ja miten vastasi Balkan?!?! En ollut uskoa, kun eilen näin, että hänellä oli sini-valkoinen paita päällä!!!!! 🥰🌹Tätähän ei voi kukaan lukea muuten kuin vastaukseksi Jerikolle, "ei hätää, minä odotan, olet mielessäni". Kyllä tämä laiva jatkaa seilaustaan vielä pitkään 🧭🛳Toivottavasti eivät ole kaikki kanssamatkustajat lähteneet jo muualle palstoittamaan täällä pyörivien rikkaruohojen vuoksi. Annetaan heidän rahoittaa ja keskitytään me siihen mikä on tärkeää 🌹😉

-k

Niin siis oliko tässä jollainen keikalla kaikilla JO:lla sini-valkoiset asut keikalla? Kuvia!! Minkä paikkakunnan keikka??? Päiväys ois kiva.

Ainakin eilisellä keikalla oli

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7250982100520701211

Bojan on nyt kyllä ollut erittäin tyylikäs viimeaikoina. Housut ja paidat istuu paremmin. Sinivalkoista useamman kerran ja lisäksi oliko siinä hyväntekeväisyyskonsertissa samantyylinen kangas kuin K viisusta kotiinpaluun aikana? Sellaista glitteriä tai jotain kiinni tummassa kankaassa. Ja sinistä ja valkoista on myös Slovenian lipussa toki.

Toi glitterikangas on tosi tyylikäs ja sopii niin K: lle kuin B: lle <3. B on tyylikäs ja myös miehistynyt jotenkin eri tavalla. Varmaan viisukevät ja kesä tunnelatauksineen kaunistaneet miestä (entisestään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32623/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä huomaan selkeätä viestintää rakkaiden ruusustemme välillä jatkuvasti. 🌹🌹 Vaikka tämä viestintä ehkä onkin vain meille todellisille puutarhureille selvää 😘😉

Yksi esimerkki tältä viikonlopulta. Perjantaina Jerikonruusu lavasuudelmallaan sekä hieman riettaammin Benjaminin kanssa viestitti Balkaninruusullemme selvästi, että "malta vielä, vaikka tilanteeni on vielä hieman sekava, olen täällä sinua varten, ja tätä on seuraavalla tapaamisellamme tarjolla "

Ja miten vastasi Balkan?!?! En ollut uskoa, kun eilen näin, että hänellä oli sini-valkoinen paita päällä!!!!! 🥰🌹Tätähän ei voi kukaan lukea muuten kuin vastaukseksi Jerikolle, "ei hätää, minä odotan, olet mielessäni". Kyllä tämä laiva jatkaa seilaustaan vielä pitkään 🧭🛳Toivottavasti eivät ole kaikki kanssamatkustajat lähteneet jo muualle palstoittamaan täällä pyörivien rikkaruohojen vuoksi. Annetaan heidän rahoittaa ja keskitytään me siihen mikä on tärkeää 🌹😉

-k

Kiitos,että täällä joku muukin on huomannut nämä merkit. Ihmettelin, kun niistä niin vähän puhuttiin,itselleni tuntuivat myös niin selkeinä universumin värähtelyinä! Tähän vielä lisäksi viimepäivien sade! Monillehan se voi kuvastaa surua ja negatiivisia tunteita,mutta itse olen aina kokenut sen puhdistavana ja uudistavana. Symbolisesti puutarhamme tilanteeseen koen tällä hetkellä sateen niin,että se antaa ravinnetta hieman nuupahtaneille ruusuille ja kohta noustaan komeampina kuin koskaan, terälehdet täynnä uutta väriä ja voimaa kietoutua yhteen! 🌹

Huomasin muuten pientä punastumista k lla, kun puhui pridesta provinssissa 😉 Onkohan siellä jotain keloja tapahtunut ajattelussa,vai kuvittelenko ihan omiani 🥰

Kauniita sanoja,katsoin ulos sateeseen nyt ihan uusin silmin! Kävin huvikseni katsomassa minkälaista säätä Ljubljanassa on ja sadetta sielläkin piisannut. Vielä koko ensi viikoksi ukkosten jylinän säestämänä, kyllä luonto näyttää kun on aika huuhtoa entiset rikkaruohojen jaloista ja ottaa uutta ruusua rinnalle kasvamaan

Vierailija
32624/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat hiplaa toisiaan. Jan ja Nace jos nimet meni oikein.

https://twitter.com/tortim6ndi/status/1674871316443193369

Voi kun Jan hiplailisi myös minua.😭

Vierailija
32625/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häärijän uusin tiktok.  Kualen :D :D

Go Häärijä. Siellä on luettu kommentteja miten vatsa vaan kasvaa K jne. En ymmärrä miten edes kehdataan arvostella K tilanteenkin tietäen. Ilmankin olisi jo törkeää.

Toi ei välttämättä johdu sairaudesta. Viisuissa oli pienempi. Toki stressin takia varmaan, se ei ole terveellistä, mutta silti... toi imago on vähän hassu, jos on liikaa vatsaa. Plus kyllä se harmittaisi, jos se kroppa ei ole enää kuuma monesta kulmasta.

Ja siis itselläni on koko ikäni ollut iso omenavatsa. Mutta en sitten kuljekaan se esillä.

Vierailija
32626/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööhh, manageriharkkaaja on taas jakanut Igstoryssaan K tyttöystävän Ig:sta, nyt jotain autorata juttuja..

Vierailija
32627/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te haukkujat sitten seuraatte K:ta? Ei ole mikään pakko

Vierailija
32628/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijälle ehdotus tulevaisuuden ammatiksi olisi tässä! 🤣🤣 (Maksullinen v t * ilu puhelin)

Hei toihan sopis K:lle. Hotline -bisnes on nimittäin jo varattu ;)

Jan on ilmiömäinen, repesin jo tuolle millä asenteella se tarttuu luuriin 🤣

Niin on! Hyvin vedetty. Haluaisin nähdä sarjassamme pieleen menneet otokset.. :D

Vierailija
32629/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lukemassa Facesta Ilkka-Pohjalaisen sivuilla oleva keikka-arvostelu ja sen alla oleva keskusteluketju. Juttu ei ole maksumuurin takana.

Jokin vuosi sitten kakarat pienimmästä pitäen ulvoivat Roope Salmisen Motherfucking darraa. Monet naurut sai, kun r-kirjainta taitamattomat sitä hoilasivat. Ei sekään nyt varsinaisesti mikään lastenlaulu ollut.

Me aikuiset ajatellaan asiat liian vaikeasti ja kuvittelemme, että lapset on viisaampia kuin oikeasti ovatkaan. Tän kesän hitti on sekä CCC että Auto jää. Me tiedämme kyllä, mistä jälkimmäisessä on kyse, mutta lapset laulaa Auto jää, tättärää - ja se on heidän mielestään hauskaa. Niin kuin onkin.

Vierailija
32630/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua 😀, olin paikalla, nauroin hysteerisesti tällekin jutulle. Se on just Käärijä/Jere Vantaalta 😂! Nauran myös sujuvasti sille kiroilulle, ihanan raikasta! Ja hei, mä olen lähes 50-vuotias hyvin toimeentuleva tohtoritason tutkinnon suorittanut asiantuntija. Rakastan tota häpeämättömyyttä, ja sitä miten se edustaa vantaalaisuutta ihan joka solullaan 😂. Etkö kuule sen itsenironiaa sieltä joukosta?

Nyt meni sulla trollaukset vähä överiksi. Miksi heität varjoa korkeasti koulutettujen päälle? Oletko kateellinen? Me emme ole noin tyhmiä. Lisäksi meillä on itsekunnioitusta.

Vierailija
32631/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32632/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin häiritsee tuossa Käärijän veetuiluläpässä se, kun se ei ole tippaakaan älykästä. Siis jos aiot tehdä lavalla mitä huvittaa ja jos aiot veetuilla lavalla, niin PLIIS, ole edes älykkäämpi kuin kuulijasi keskimäärin. 

Vaikka ehkä Kärtsä onkin, ehkä isoin osa hänen kuuntelijoistaan on tyhmiä, amiksen käyneitä, joilla on äo matala.

Niinhän se on Kärtsäkin amiksen käynyt ahne jätkä, jolla on ilmeisen matala äo. Nyt se vaan näkyy ja kuuluu, kun ei ole enää viisutiimi paimentamassa vaan kaverit, joilla on myös äo kengännumeron tasoa.

Juuh. Ennen finaalia tämä oli juuri se syy, miksi en halunnut edes tutustua koko kappaleeseen. Olin ihan varma, että inhoaisin sitä ja uskoin myös, että TAAS suomalaiset uskovat, että meitä äänestetään ja en jaksa ladata odotuksia sen pohjalta ja sitten taas tippua, kun juuri kukaan ei äänestä meitä. 

Katsoin finaalista tasan Käärijän vedon ja sitten ääntenlaskun. No, sen aikanahan minusta tuli sitten käännynnäinen, aloin tykätä biisistä, kun löysin sen ensin suoratoistopalvelusta vahingossa instrumentaalina ilman laulua, aloin ottaa selvää, kuka Kärtsää lohdutti ja sen jälkeen se oli menoa. 

Mulle on ok, että Käärijän keikkaspiikit on tyhmiä, epä-älyllisiä. Mutta se mua vähän närästää, että jengi kehuu tyhmyyttä. Että olenko mä täällä seurassa, jonka mielestä toi on laatuhuumoria?

Musta lähinnä tuntuu että ihmisillä on kaipuu Kummeli/Vintiöt -tyyppiseen huumoriin, mitä näitä nyt oli. Siis sellaiseen hölmöön, yksinkertaseen mutta viihdyttävään. Mut sitä ihmettelen että joku oikein jopa kehuu sitä veen jankkaamista.

Vierailija
32633/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häärijän uusin tiktok.  Kualen :D :D

Go Häärijä. Siellä on luettu kommentteja miten vatsa vaan kasvaa K jne. En ymmärrä miten edes kehdataan arvostella K tilanteenkin tietäen. Ilmankin olisi jo törkeää.

Toi ei välttämättä johdu sairaudesta. Viisuissa oli pienempi. Toki stressin takia varmaan, se ei ole terveellistä, mutta silti... toi imago on vähän hassu, jos on liikaa vatsaa. Plus kyllä se harmittaisi, jos se kroppa ei ole enää kuuma monesta kulmasta.

Ja siis itselläni on koko ikäni ollut iso omenavatsa. Mutta en sitten kuljekaan se esillä.

Siksi pistinkin että ilmankin olisi jo törkeää. Varmaan ihan kiirettäkin pitänyt ja antanut vaan mennä ihan rennosti. Suon sen hänelle. Viisuissa varmaan tsemppasi tässäkin asiassa. Minun silmiini ei ole vielä mitenkään älyttömästi tullut painoa tai muuta.

Ja mun puolesta saa kukin kulkea se omenavatsa esillä.

Vierailija
32634/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni sulla trollaukset vähä överiksi. Miksi heität varjoa korkeasti koulutettujen päälle? Oletko kateellinen? Me emme ole noin tyhmiä. Lisäksi meillä on itsekunnioitusta.

"Me"... Minä olen "vasta" maisteri, mutta pitää kyllä välttää sitä väitöstilaisuutya viimeiseen pisteeseen, jos sieltä tultuani minusta tulee elitistinen, ylimielinen juntti 😳

Vierailija
32635/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-k

Niin siis oliko tässä jollainen keikalla kaikilla JO:lla sini-valkoiset asut keikalla? Kuvia!! Minkä paikkakunnan keikka??? Päiväys ois kiva.

Bojan on nyt kyllä ollut erittäin tyylikäs viimeaikoina. Housut ja paidat istuu paremmin. Sinivalkoista useamman kerran ja lisäksi oliko siinä hyväntekeväisyyskonsertissa samantyylinen kangas kuin K viisusta kotiinpaluun aikana? Sellaista glitteriä tai jotain kiinni tummassa kankaassa. Ja sinistä ja valkoista on myös Slovenian lipussa toki.

Balkanin ruusu on kyllä puhjennut kukkaansa🌹🌹 Näytti minullekin sen konsertin kangas samalta, ties mistä ottanut vaikutteensa 😉

Monet ovat ehkä menettäneet toivoaan ruusujemme yhteenpaluusta, mutta minä uskon vankasti, että paras on vielä edessä. Jerikonruusukin on haastatteluissaan sanonut, että tärkein asia mitä on oppinut elämässä on että kaikki järjestyy ajallaan 🥰 Uskon, että tässä monimutkaisessa suhdetilanteessakin tulemme näkemään, kuinka hän viimein tajuaa ikävän vaan jatkuvasti kasvaessa sen, mitä koko maailma on huomannut jo toukokuussa! Tapahtuuko tämä sitten jo elo-syyskuussa vaiko myöhemmin? Näissä asioissa ei auta kuin luottaa universumin voimaan

-k

Vierailija
32636/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijälle ehdotus tulevaisuuden ammatiksi olisi tässä! 🤣🤣 (Maksullinen v t * ilu puhelin)

Hei toihan sopis K:lle. Hotline -bisnes on nimittäin jo varattu ;)

Jan on ilmiömäinen, repesin jo tuolle millä asenteella se tarttuu luuriin 🤣

Olen tässä jo kuukauden ajan ihaillut Janin itsevarmaa ja pehmeän napakkaa otetta luurista. T: viisugay

Vierailija
32637/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te haukkujat sitten seuraatte K:ta? Ei ole mikään pakko

Miksi sinä olet vielä tässä ketjussa? Tännehän piti jäädä vain me "ankeuttajat" ja teille "fiilistelijöille" avattiin eilen uusi ketju. Mene sinne!

Vierailija
32638/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-k

Toi glitterikangas on tosi tyylikäs ja sopii niin K: lle kuin B: lle <3. B on tyylikäs ja myös miehistynyt jotenkin eri tavalla. Varmaan viisukevät ja kesä tunnelatauksineen kaunistaneet miestä (entisestään).

KYLLÄ ehdottomasti samaa mieltä! Viisuissa erityisesti semifinaalissa oli vähän turhan Justin Bieber tyylinen tukka, mutta nyt tosiaan tuntuu että kasvanut ja vanhentunut (hyvällä tavalla) todella karismaattisesti. Ja ei siis sillä, etteikö tätä Anna-Liisaa olisi jo viisuissa miellyttänyt... Kyllä käärijää odottaa seuraavalla tavalla jo ihan aikuiseksi kasvanut koira puppyn sijasta, uskon että tämä käärijääkin miellyttää 😉

Vierailija
32639/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööhh, manageriharkkaaja on taas jakanut Igstoryssaan K tyttöystävän Ig:sta, nyt jotain autorata juttuja..

En tiedä millä mielellä tässä viestissä ollaan, mutta ehkä ne on ystävystynyt? Ihan normaalia jakaa ystävän tai kaverin juttuja somessa. Jotenkin tuntuu että tästä nähdään ongelma siellä missä sitä ei ole. Etenkin kun K ei millään tavalla liity näihin tai ainakaan toisteiseksi K:lla ei ole ollut mitään materiaalia vastaavasta. 

Vierailija
32640/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee seurattua kaikkia kolmea ketjua?

Ketju on lukittu.