Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
32581/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä pyrkii olemaan lavalla stan up koomikko ja siihen kuuluu aina sellainen rajan etsiminen ja sen ylittäminen. Eri yleisöille tietty raja menee tietty vähän eri kohdissa. Joillekin jo kakkajutuissa raja selvästi ylittyy. Minusta tuntuu että Gregor ymmärsi hyvin tämän puolen käärijästä ja ehkä jopa yllytti bojania mukaan. Gregor puuhailee paljon slovenialaisten stand up -koomikoiden promohommissa. Hänellä on muuten sellainen Suomi-kytkös että hän oli mukana järkkäämässä ensimmäistä flow-festivaalia Suomen ulkopuolella joka tapahtui tietenkin Sloveniassa. Minä ainakin toivon ettei hän ole aivan ulkona jokereiden kuvioista! Stand up on kyllä vaikea laji kun aina löytyy mielensäpahoittajia, jotka voivat viedä mielensä pahoittumisen hyvinkin pitkälle. (Pahimmat piruja seinille maalaavat pelkäävät cancelkulttuuriin tappavan komiikan)

Tässä ei ole kyse Käärijän puheiden pahuudesta tai ronskiudesta mielensä pahoittamisesta, vaan siitä, kun niistä puuttuu älykkyys aika lailla täysin. Aiheuttaahan se vähän myötähäpeää kuunnella niitä. 

Mulle rivot vitsit ja paha puheet uppoaa ihan täysin, jos niiden puhuja ilmentää ihan sellaista päälle 20-vuotiaan älytasoa, joka on seuran taso, missä itse pääasiassa viihdyn. Mitä fiksumpaa roastia tai veetuilua, sen parempaa! Tää nyt ei ole sitä (useimmiten) nähnytkään.

No nimenomaan.

Ihan ookoo olla tyhmä ja symppis, mutta tyhmä v- uilija on kyllä sellainen totaalisen sietämätön tapaus.

Vierailija
32582/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa, mitä sanotte, mut käärijässä parasta on se, että tekee keikoillaan just niinkuin siinä hetkessä haluaa eikä sieltä ikinä tiedä mitä tulee. Sellaista vaaran tuntua. Tänä päivänä tällaiselle artistille, joka nimenomaan ei ole loppuun asti sliipattu, on kysyntää. Tai ainakin oman mielenkiinnon on nimenomaan livenä herättänyt.

Huomiona myös, että täällä nyt kommentoidaan jotain muuttunutta käärijää, mut sehän on aina ollut vähän koko uransa ajan muutoksessa, tuo esille monia puolia, eikä yksikään keikka ole täysin sama kuin edellinen, vaikka biisejä ei vielä hirveästi löydy. Täällä jotkut itkee, että on kusetettu fiilis. Nyt ollaan saatu vaan keikkamatskua ja varmasti sit taas, jos joskus antaa haastatteluita tai on muuten mediassa esillä, on sitten enemmän viisukäärijänä/koko kansan käärijänä.

En tiedä kuinka moni näistä valittajista on ihan oikeasti nähnyt herraa livenä, koska noiden videopätkien perusteella ei oikeen voi saada siitä kokonaistunnelmasta kiinni. Kaikilla, missä itse olen ollut, on tunnelma tosi lämmin ja käärijän vitsailu on enemmän sellaista, mitä itse ainakin teen frendeille, tyylillä vittuilu on välittämistä.

Mä nään Käärijälle oikeesti aika siistin tulevaisuuden, kuhan sen pää pysyy kasassa. Uskon, et sit kun hommaan saadaan viel enemmän budjettia jne niin noi lavashowt lähtee käsistä. Toivon kuitenkin, että tuo tietty arvoituksellisuus ja randomit jutut hänessä pysyy.

👍

Vielä kun tekisi tyylillä mitä huvittaa niin se ois: 👍

Oikeastiko noi nolot välispiikit on teille osalle laatuviihdettä tai jotain? Minusta ne ovat vain äo 35 tasoa ja samoin se ihastelun kalastelu on myötähäpeää aiheuttavaa. Alkuun siedin sitä söpönä kuriositeettina ja että haluaa varmaan pienen palan Käärijä-huumasta Suomessa viisujen ajalta, kun ei ollut silloin kärpäsenä katossa täällä. Mutta ei. Joka keikalla jatkuu sama ihailun kerjuu. Oot ihana, ei sun tarviii sitä kysyä!!!!!!!!!!!!

Mikä ihailun kalastelu? Ai jossain välispiikissa? Miten tarkemmin kalasteli?

"Kuinka moni tiesi Käärijän ennen viisuja? Kuinka moni oli ollut Käärijän keikalla ennen viisuja? Kuinka moni löysi Käärijän vasta euroviisujen jälkeen? Kuinka monelle tämä on ensimmäinen Käärijän keikka? Kuinka monelle tämä EI ole ensimmäinen Käärijän keikka? Kattoks kukaan Euroviisuja? Mä en ole itse ikinä nähnyt sitä mun omaa vetoani siellä. Meniks se hyvin?"

Siinä ihan muutama otos vain niistä.

toikin on muuten vale, ettei ole nähnyt omaa esitystään. Youtubesta katoin just videon, missä hän kommentoi omaa viisuesitystään nähtyään sen...

Finaaliesitystä vai semiä? Olisko linkkiä laittaa tuosta kommentointivideosta? Semin on kyllä katsonut mutta finaalivedosta en osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32583/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa, mitä sanotte, mut käärijässä parasta on se, että tekee keikoillaan just niinkuin siinä hetkessä haluaa eikä sieltä ikinä tiedä mitä tulee. Sellaista vaaran tuntua. Tänä päivänä tällaiselle artistille, joka nimenomaan ei ole loppuun asti sliipattu, on kysyntää. Tai ainakin oman mielenkiinnon on nimenomaan livenä herättänyt.

Huomiona myös, että täällä nyt kommentoidaan jotain muuttunutta käärijää, mut sehän on aina ollut vähän koko uransa ajan muutoksessa, tuo esille monia puolia, eikä yksikään keikka ole täysin sama kuin edellinen, vaikka biisejä ei vielä hirveästi löydy. Täällä jotkut itkee, että on kusetettu fiilis. Nyt ollaan saatu vaan keikkamatskua ja varmasti sit taas, jos joskus antaa haastatteluita tai on muuten mediassa esillä, on sitten enemmän viisukäärijänä/koko kansan käärijänä.

En tiedä kuinka moni näistä valittajista on ihan oikeasti nähnyt herraa livenä, koska noiden videopätkien perusteella ei oikeen voi saada siitä kokonaistunnelmasta kiinni. Kaikilla, missä itse olen ollut, on tunnelma tosi lämmin ja käärijän vitsailu on enemmän sellaista, mitä itse ainakin teen frendeille, tyylillä vittuilu on välittämistä.

Mä nään Käärijälle oikeesti aika siistin tulevaisuuden, kuhan sen pää pysyy kasassa. Uskon, et sit kun hommaan saadaan viel enemmän budjettia jne niin noi lavashowt lähtee käsistä. Toivon kuitenkin, että tuo tietty arvoituksellisuus ja randomit jutut hänessä pysyy.

👍

Oikeastiko noi nolot välispiikit on teille osalle laatuviihdettä tai jotain? Minusta ne ovat vain äo 35 tasoa ja samoin se ihastelun kalastelu on myötähäpeää aiheuttavaa. Alkuun siedin sitä söpönä kuriositeettina ja että haluaa varmaan pienen palan Käärijä-huumasta Suomessa viisujen ajalta, kun ei ollut silloin kärpäsenä katossa täällä. Mutta ei. Joka keikalla jatkuu sama ihailun kerjuu. Oot ihana, ei sun tarviii sitä kysyä!!!!!!!!!!!!

"Kuinka moni tiesi Käärijän ennen viisuja? Kuinka moni oli ollut Käärijän keikalla ennen viisuja? Kuinka moni löysi Käärijän vasta euroviisujen jälkeen? Kuinka monelle tämä on ensimmäinen Käärijän keikka? Kuinka monelle tämä EI ole ensimmäinen Käärijän keikka? Kattoks kukaan Euroviisuja? Mä en ole itse ikinä nähnyt sitä mun omaa vetoani siellä. Meniks se hyvin?"

toikin on muuten vale, ettei ole nähnyt omaa esitystään. Youtubesta katoin just videon, missä hän kommentoi omaa viisuesitystään nähtyään sen...

Linkki?

Vierailija
32584/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä pyrkii olemaan lavalla stan up koomikko ja siihen kuuluu aina sellainen rajan etsiminen ja sen ylittäminen. Eri yleisöille tietty raja menee tietty vähän eri kohdissa. Joillekin jo kakkajutuissa raja selvästi ylittyy. Minusta tuntuu että Gregor ymmärsi hyvin tämän puolen käärijästä ja ehkä jopa yllytti bojania mukaan. Gregor puuhailee paljon slovenialaisten stand up -koomikoiden promohommissa. Hänellä on muuten sellainen Suomi-kytkös että hän oli mukana järkkäämässä ensimmäistä flow-festivaalia Suomen ulkopuolella joka tapahtui tietenkin Sloveniassa. Minä ainakin toivon ettei hän ole aivan ulkona jokereiden kuvioista! Stand up on kyllä vaikea laji kun aina löytyy mielensäpahoittajia, jotka voivat viedä mielensä pahoittumisen hyvinkin pitkälle. (Pahimmat piruja seinille maalaavat pelkäävät cancelkulttuuriin tappavan komiikan)

Tässä ei ole kyse Käärijän puheiden pahuudesta tai ronskiudesta mielensä pahoittamisesta, vaan siitä, kun niistä puuttuu älykkyys aika lailla täysin. Aiheuttaahan se vähän myötähäpeää kuunnella niitä. 

Mulle rivot vitsit ja paha puheet uppoaa ihan täysin, jos niiden puhuja ilmentää ihan sellaista päälle 20-vuotiaan älytasoa, joka on seuran taso, missä itse pääasiassa viihdyn. Mitä fiksumpaa roastia tai veetuilua, sen parempaa! Tää nyt ei ole sitä (useimmiten) nähnytkään.

No nimenomaan.

Ihan ookoo olla tyhmä ja symppis, mutta tyhmä v- uilija on kyllä sellainen totaalisen sietämätön tapaus.

ja kun, ilmeisesti Jere on kuitenkin mukava ja sympaattinen ihminen. Niin miksi ihmeessä sinne lavalle täytyy mennä esittämään mulkkua?

Vierailija
32585/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vähän OT (ja anteeksipyyntö, jos tää on jo käsitelty), näin just uutisen missä oli Twitterin uudistuksista (kun näitähän tässä joku päivä sitten ihmeteltiin). Twiittejä ei tosiaan enää pääse lukemaan, jos ei ole kirjautunut ja myös luettavien twiittien määrää per vrk on ilmeisesti rajoitettu. Lukumäärä että montako saa lukea riippuu oman twittertilin tyypistä. Ainakin Jenkkilässä ovat vähän huonosti ottaneet vastaan nää uudistukset ja saa nähä onko kovin pysyviä.

Vierailija
32586/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä huomaan selkeätä viestintää rakkaiden ruusustemme välillä jatkuvasti. 🌹🌹 Vaikka tämä viestintä ehkä onkin vain meille todellisille puutarhureille selvää 😘😉

Yksi esimerkki tältä viikonlopulta. Perjantaina Jerikonruusu lavasuudelmallaan sekä hieman riettaammin Benjaminin kanssa viestitti Balkaninruusullemme selvästi, että "malta vielä, vaikka tilanteeni on vielä hieman sekava, olen täällä sinua varten, ja tätä on seuraavalla tapaamisellamme tarjolla "

Ja miten vastasi Balkan?!?! En ollut uskoa, kun eilen näin, että hänellä oli sini-valkoinen paita päällä!!!!! 🥰🌹Tätähän ei voi kukaan lukea muuten kuin vastaukseksi Jerikolle, "ei hätää, minä odotan, olet mielessäni". Kyllä tämä laiva jatkaa seilaustaan vielä pitkään 🧭🛳Toivottavasti eivät ole kaikki kanssamatkustajat lähteneet jo muualle palstoittamaan täällä pyörivien rikkaruohojen vuoksi. Annetaan heidän rahoittaa ja keskitytään me siihen mikä on tärkeää 🌹😉

-k

Vierailija
32587/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin häiritsee tuossa Käärijän veetuiluläpässä se, kun se ei ole tippaakaan älykästä. Siis jos aiot tehdä lavalla mitä huvittaa ja jos aiot veetuilla lavalla, niin PLIIS, ole edes älykkäämpi kuin kuulijasi keskimäärin. 

Vaikka ehkä Kärtsä onkin, ehkä isoin osa hänen kuuntelijoistaan on tyhmiä, amiksen käyneitä, joilla on äo matala.

Niinhän se on Kärtsäkin amiksen käynyt ahne jätkä, jolla on ilmeisen matala äo. Nyt se vaan näkyy ja kuuluu, kun ei ole enää viisutiimi paimentamassa vaan kaverit, joilla on myös äo kengännumeron tasoa.

Juuh. Ennen finaalia tämä oli juuri se syy, miksi en halunnut edes tutustua koko kappaleeseen. Olin ihan varma, että inhoaisin sitä ja uskoin myös, että TAAS suomalaiset uskovat, että meitä äänestetään ja en jaksa ladata odotuksia sen pohjalta ja sitten taas tippua, kun juuri kukaan ei äänestä meitä. 

Katsoin finaalista tasan Käärijän vedon ja sitten ääntenlaskun. No, sen aikanahan minusta tuli sitten käännynnäinen, aloin tykätä biisistä, kun löysin sen ensin suoratoistopalvelusta vahingossa instrumentaalina ilman laulua, aloin ottaa selvää, kuka Kärtsää lohdutti ja sen jälkeen se oli menoa. 

Mulle on ok, että Käärijän keikkaspiikit on tyhmiä, epä-älyllisiä. Mutta se mua vähän närästää, että jengi kehuu tyhmyyttä. Että olenko mä täällä seurassa, jonka mielestä toi on laatuhuumoria?

Vierailija
32588/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä huomaan selkeätä viestintää rakkaiden ruusustemme välillä jatkuvasti. 🌹🌹 Vaikka tämä viestintä ehkä onkin vain meille todellisille puutarhureille selvää 😘😉

Yksi esimerkki tältä viikonlopulta. Perjantaina Jerikonruusu lavasuudelmallaan sekä hieman riettaammin Benjaminin kanssa viestitti Balkaninruusullemme selvästi, että "malta vielä, vaikka tilanteeni on vielä hieman sekava, olen täällä sinua varten, ja tätä on seuraavalla tapaamisellamme tarjolla "

Ja miten vastasi Balkan?!?! En ollut uskoa, kun eilen näin, että hänellä oli sini-valkoinen paita päällä!!!!! 🥰🌹Tätähän ei voi kukaan lukea muuten kuin vastaukseksi Jerikolle, "ei hätää, minä odotan, olet mielessäni". Kyllä tämä laiva jatkaa seilaustaan vielä pitkään 🧭🛳Toivottavasti eivät ole kaikki kanssamatkustajat lähteneet jo muualle palstoittamaan täällä pyörivien rikkaruohojen vuoksi. Annetaan heidän rahoittaa ja keskitytään me siihen mikä on tärkeää 🌹😉

-k

Niin siis oliko tässä jollainen keikalla kaikilla JO:lla sini-valkoiset asut keikalla? Kuvia!! Minkä paikkakunnan keikka??? Päiväys ois kiva.

Vierailija
32589/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas aivan kauheaa settiä jerestä täällä.. hohhoijaa... Älkää katsooko jos ette halua! Minä olen nähnyt kaiken maailman klippejä ja kompilaatioita välipuheista. Ei todellakaan tule mieleen että olisi "mulkku". Kun on sosiaalisia taitoja, osaa erotella mitkä siat ovat vitsejä. Hän ei mainitse viisuja kalastellakseen kehuja, vaan koska suurin osa tietää hänet sieltä. Hän mainitsee viisut lähes joka keikalla, koska jokainen yleisö on uusi. Hän esiintyy juuri heille ensimmäistä kertaa. Kaikki eivät katso häntä vain netin välityksellä. Voi näitä kukkahattutätejä... Itse olen Jeren ikäluokkaa, ja aivan tajuton lavakarismahan sillä on!

Vierailija
32590/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍

Finaaliesitystä vai semiä? Olisko linkkiä laittaa tuosta kommentointivideosta? Semin on kyllä katsonut mutta finaalivedosta en osaa sanoa.

no joo, tuossa on joku kuvakaappaus hänen ilmeisesti instakommentistaan? Nyt kun katson sitä, voi olla että videon tekijällä on mennyt puurot ja vellit sekaisin mistä esityksestä puhutaan.

Vierailija
32591/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokeroutsubsin youtubessa kun on niitä tekstitettyjä haastatteluja niin katsoin juuri kroatialaisen haastattelun jossa Bojan naureskeli muiden bändin poikien kanssa että on tullut vaikka minkälaisia kosintoja ja tarjottu asuntoa Lontoosta. Heti tuli mieleen että varmaan rikkaan sokerisedän tai -tädin toimesta. :D Bojan sanoi että jos ei musiikkiura aukea niin voivat mennä naimisiin ja ovat muutenkin ahkeria tekemään kotitöitä. Kotitöistä se Kärtsäkin puhui keväällä, mieluummin tiskaa kuin huoltaa autoa tjsp.

Vierailija
32592/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-k

Juu ohitellaan rikkaruohot, varmaan jotkut vahingossa astuu niiden päällekin. Muttai ei ne meidän hehkeää puutarhaa pääse tuhoamaan. 😍 🌹 🌻

Vierailija
32593/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on nyt niin että illalla joku ficci kehiin kun ei nyt tule mitään nostattavaa materiaalia. Yhden ainoan olen lukenut ja siinä pysyn.

Vierailija
32594/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas aivan kauheaa settiä jerestä täällä.. hohhoijaa... Älkää katsooko jos ette halua! Minä olen nähnyt kaiken maailman klippejä ja kompilaatioita välipuheista. Ei todellakaan tule mieleen että olisi "mulkku". Kun on sosiaalisia taitoja, osaa erotella mitkä siat ovat vitsejä. Hän ei mainitse viisuja kalastellakseen kehuja, vaan koska suurin osa tietää hänet sieltä. Hän mainitsee viisut lähes joka keikalla, koska jokainen yleisö on uusi. Hän esiintyy juuri heille ensimmäistä kertaa. Kaikki eivät katso häntä vain netin välityksellä. Voi näitä kukkahattutätejä... Itse olen Jeren ikäluokkaa, ja aivan tajuton lavakarismahan sillä on!

Ei ole. Cha cha chaa oli hyvä biisi, ei siinä mitään. Ja Mic Mac menee.

Vierailija
32595/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-k

Niin siis oliko tässä jollainen keikalla kaikilla JO:lla sini-valkoiset asut keikalla? Kuvia!! Minkä paikkakunnan keikka??? Päiväys ois kiva.

Ainakin eilisellä keikalla oli

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7250982100520701211

Vierailija
32596/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-k

🙈😂🙄

Vierailija
32597/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä niinkään olekaan sanottu, että on mulkku, vaan älyä puuttuu noista v -uiluista.

Vierailija
32598/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua 😀, olin paikalla, nauroin hysteerisesti tällekin jutulle. Se on just Käärijä/Jere Vantaalta 😂! Nauran myös sujuvasti sille kiroilulle, ihanan raikasta! Ja hei, mä olen lähes 50-vuotias hyvin toimeentuleva tohtoritason tutkinnon suorittanut asiantuntija. Rakastan tota häpeämättömyyttä, ja sitä miten se edustaa vantaalaisuutta ihan joka solullaan 😂. Etkö kuule sen itsenironiaa sieltä joukosta?

Sen maha on myös hurmaava 😍😍😍.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun mielestä vittuilu ei ole välittämistä vaan huonoa käytöstä. Ja olen ollut hänen livekeikallaan. Mutta sielläkään hän ei sentään huutanut yleisölle, että mua on aina vtuttanut tollaset ihmiset.. tai puhuinko vttu jotain teille.

En oo ikinä ymmärtänyt tuota, että vittuilu verhotaan välittämisenä. Hurtimpaakin huumoria voi ystävien kesken viljellä, mutta vittuilu on vittuilua.

En minäkään. Se on luonnevikaisen verhottu keino päästä alentamaan muita ollakseen itse varmemmalla pohjalla.

"Aina v****ttanu tommoset ihmiset (osoittaa yleisöön) Otetaan tällainen 6 tonnin sauna ja mennään katsomaan Kärtsää" Aha? Hauska osa oli tässä mikä? Nauraa varakkaammille? Teillä ei ole itsellänne varaa sellaiseen, niin on ok pilkata ihmisiä, jotka vaikka sattuisivatkin tekemään niin? "Kivasti vilkuttelette siellä" <--- puhuu kuin 8-vuotiaille.

"Ja takarivi terve hei! - - - Sanoinko mä v - - - u teille mitään (osoittaa edemmäs yleisöön) mä sanoin takariville. Te ootte noilla B-luokan paikoilla" siis...ööö mmmitä? Sori vain, minusta pientä pahaa mieltä aiheuttavaa puhetta, vaikka sen voikin toki aika kevyesti ohittaa huonona huumorintajuna artistilta. 

En vain tajua, minkälaisten pellejen mielestä tuo oli hauskaa ja älykästä kommentoinita. 

Ainakaan se ei ole älykkyyttä nähnytkään tuollainen läppä.

Vierailija
32599/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-k

Ainakin eilisellä keikalla oli

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7250982100520701211

Bojan on nyt kyllä ollut erittäin tyylikäs viimeaikoina. Housut ja paidat istuu paremmin. Sinivalkoista useamman kerran ja lisäksi oliko siinä hyväntekeväisyyskonsertissa samantyylinen kangas kuin K viisusta kotiinpaluun aikana? Sellaista glitteriä tai jotain kiinni tummassa kankaassa. Ja sinistä ja valkoista on myös Slovenian lipussa toki.

Vierailija
32600/123801 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä niinkään olekaan sanottu, että on mulkku, vaan älyä puuttuu noista v -uiluista.

Voi nateeksi, en tiennyt että sinä suuressa älyllisyydessäsi saat määrittää mikä on älyllistä huumoria 🙇

Se ei ole niin vakavaa, hän ei ole stand up koomikko, vaan haluaa heittää huulta yleisön kanssa. Ja mikä parasta: sinun ei tarvitse nähdä tai kuulla tätä "vähä-älyistä" huumoria ikinä

Ketju on lukittu.