Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
K:lla on kyllä komeat kasvonpiirteet 💚
https://www.tumblr.com/follivora/721736870943506432/jeres-side-profile?…
Paitsi tuo maneeri-irvistys ja liian suureksi paisuva Long Drink -maha tökkii. Jos tuosta vielä paisuu, joutuu vatsanahan kiristysleikkaukseen, mikäli vielä timmiksi mielii.
Ei muuten niin väliks mutta noissa pukineissa, etenkin siinä katkaistussa nahkatakissa näyttää yöks ja oks tossa shapessa.
Tietääkö joku, mihin tosi-TV sarjaan Käärijää oli pyydetty? Josta siis tosin kieltäytyi.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku, mihin tosi-TV sarjaan Käärijää oli pyydetty? Josta siis tosin kieltäytyi.
Selviytyjiin. Ois menny mutta lääkärit kielsi.
Vierailija kirjoitti:
Tempparit, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Selviytyjät
Vierailija kirjoitti:
Olen vielä 30 sivua takana ketjusta, mutta en ole nähnyt tätä linkkiä vielä sen jälkeen kun sitä kysyttiin. Nyt se tuli itselleni vastaan (*fathers day* otsikolla)
Jere kiittää Bojania ruuasta. Bojanin ilme oli kiinnostuksen kohteena:
https://twitter.com/kaarijabojan/status/1670468290106335232?s=46&t=291i…
Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi tuo maneeri-irvistys ja liian suureksi paisuva Long Drink -maha tökkii. Jos tuosta vielä paisuu, joutuu vatsanahan kiristysleikkaukseen, mikäli vielä timmiksi mielii.
Ei muuten niin väliks mutta noissa pukineissa, etenkin siinä katkaistussa nahkatakissa näyttää yöks ja oks tossa shapessa.
Minusta Käärijä on vastenmielinen. Ulkoisesti ja persoonallisuudeltaan. Enpä olisi viisujen ja sieltä Suomeen paluuviikon aikana uskonut, että vakaasti tältä tuntuu nyt kun kevät on kääntynyt kesäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tempparit, tietenkin.
Mut meniskö se temppareihin Käärijänä vai Jerenä? Että sinkkuna vai varattuna
Hyväntuulinen, hymyilevä Käärijä 😊
https://64.media.tumblr.com/f4ff58f240c3810c9ce41bb4e1b6152f/d1ae2471e2…
Hillitön ajatus, Kärtsä temppareissa, ei ehkä ihan paras idea. Tosin jossain fanficissä K ja B eivät olleet julkkiksia vaan menevät johonkin Bachelorette-realitytyyliseen sarjaan pokaamaan naisia, mutta ylläri pokaavatkin jotain ihan muuta. :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Bojan-hakusana ollut silloin Tavastia viikonloppuna yksi Suomen haetummeista Twitterissä. Olisi kiva tietää, kuinka paljon bojanisteja tässä maassa oikein on.
Niin minustakin... Olin vähän hämmentynyt, kun minulla oli juuri sinä viikonloppuna sellainen kurssityyppinen tilaisuus, Helsingissä, jossa siis en itse asu (enää) ja oli kivaa vierailla vanhassa kotikaupungissa, varsinkin, kun tiesin sitten, että BOJAN on siellä samaan aikaan!
Niin lauantaina useampi muukin ikäiseni(!) mamma valitteli kamalaa väsymystä ja meinasimme oikeasti jokainen nukahtaa pystyyn luennoille... 🤔 Mutta kukaan ei sanonut mitään syytä oudolle väsymykselleen. Ja siis näitä kursseja on aika-ajoin, ja tämä ilmiö oli siis vain tämän kerran. Keikka kun siis valvotti ig-ruutujen ääressä pe 9.6. aamun pikkutunneille, ja tilaisuus oli la 10.6.
Vähän huvitti, että onko täällä muitakin shippaajia? Terkut vaan, jos joku tunnistaa! :D
Vierailija kirjoitti:
Hillitön ajatus, Kärtsä temppareissa, ei ehkä ihan paras idea. Tosin jossain fanficissä K ja B eivät olleet julkkiksia vaan menevät johonkin Bachelorette-realitytyyliseen sarjaan pokaamaan naisia, mutta ylläri pokaavatkin jotain ihan muuta. :D
Eehhehe, että voi ollakin hillitöntä. Kuinka voikin olla näin fantsua!! 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Käärijä on vastenmielinen. Ulkoisesti ja persoonallisuudeltaan. Enpä olisi viisujen ja sieltä Suomeen paluuviikon aikana uskonut, että vakaasti tältä tuntuu nyt kun kevät on kääntynyt kesäksi.
Itelläkin mielikuva muuttunut tosi rajusti ihan parissa viikossa. Mutta en käytä nyt sanaa vastenmielinen vaan ennemminkin naiivi. Veikkaan, että on vähän hukassa itsensä kanssa.
Käärijä on todellakin ihana! Ja Bojan myös!
En ole kyllä vuosikausiin toivonut näin hartaasti olevani jälleen nuori. Tää shippailu ja fanitus ... Olis ihana elää vielä yksi kesä nuorena ja todellakin siis elää!
En toki kadu mitään tai tekisi toisin, mutta olen itse seurustellut teini-ikäisestä asti saman ihmisen kanssa ja mennyt 2-kymppisenä naimisiin ja saanut lapsia jne. Nyt mittarissa melkein 50v. Kaipaan nuoruutta!
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan tätä uutta rohkeaa ja rivoa Käärijää! Provinssissa Cha Cha Cha aikana tanssijat nuolivat Käärijän kroppaa. Miehen suuteleminen lavalla. Antakaa mulle lisää tätä. 🔥🔥🔥
Oisko tähän pusuklippiin vielä linkkiä? Se Tiktokiin vievä ei toimi enää, tänään kun ketjua lukee. Haluaa nähdä Jeren punastumisen <3
Mun mielstä siinä serbian haastettelussa ehkä B halusi hei on mullakin muitakin ystäviä, kuin K ja haluaa muistuttaa niitä myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan tätä uutta rohkeaa ja rivoa Käärijää! Provinssissa Cha Cha Cha aikana tanssijat nuolivat Käärijän kroppaa. Miehen suuteleminen lavalla. Antakaa mulle lisää tätä. 🔥🔥🔥
Oisko tähän pusuklippiin vielä linkkiä? Se Tiktokiin vievä ei toimi enää, tänään kun ketjua lukee. Haluaa nähdä Jeren punastumisen <3
Tällaisen löysin
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1675107459424190465
Hush little baby, don't you cry ... Now now, you have a good nap 😍