Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Jos B ja K välit olisi poikki ei varmaan muut jokerit kuten Kris ei pitäisi käärijä paitaa päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noa Kirelin keikalle liput nyt myynnissä, mutta mistä ihmeestä näkee ketä muita siellä esiintyy? Heprean kielellä lähes kaikki info😵💫
Lipunmyyntisivustolla puhutaan yllätysvieraista, mutta ei kerrota nimiä. Ei oo tehty lippujen ostamista helpoksi ainakaan ulkomaisille faneille, kun kaikki hepreaksi ja joutuu käyttämään Google kääntäjää.
Taitaa olla lähes kaikki Noan fanit Israelista kun ainakin kommentiosiot somessa täynnä hepreaa.
Joo täyttä hepreaa😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun kultaiset laminoidut säännöt (perimätiedon mukaan)
-Älä koskaan, ikinä, milloinkaan ota yhteyttä K tai JO, jos sanasi syöt niin mörökölli sinut vieköön
-Älä seuraa K tai JO sometilejä, jos JOSTAIN SYYSTÄ vahingossa törmäät julkaisuihin, älä IKINÄ kommentoi tai tykkää
-Älä puhu henkilöistä oikeilla nimillä, esim. Jerikon ruusu ja Balkanin ruusu toimivat ok
-Älä kuuntele julkisesti koskaan kummankaan musiikkia, jos kuuntelet yksityisesti, kuuntele silloinkin hyvin hiljaa äläkä koskaa repeatilla
-Älä koskaan mainitse sitä-jonka-nimeä-ei-manita, häntä ei ole olemassa tässä ketjussa, enkä tarkoita nyt Voldemorttia
-Älä käy keikoilla, jos VAHINGOSSA eksyt lastesi keikkainnon vuoksi, pysy tiukasti taaimmassa rivissä, älä katso lavalle, puhumattakaan tanssimisesta tai mukana laulamisesta
-häpeä, häpeä, häpeä sinä keski-ikäinen puuma/hopeakettu! Jos et tiedä mistä pitäisi tällä kertaa hävetä, häpeä vielä kerran varmuuden vuoksi!
-mikään tässä ketjussa ei liiku tämän ketjun ulkopuolelle
-käyttäydy aikuinen ihminen! Herranjumala mikä teitä vaivaa?
Säännöt uudelleen koosti Leila,
(Hymyilee puhvihihaisessa musliinipuvussaan ja korjaa olkihattuaan Hyacinth Bucketin tavoin)
Kiero*erse luo omat "sääntönsä" ja parikymmentä sen *ersereikää seuraa tyhminä kuin aasit porkkanaa.
Voi muru onko sulla känkkäränkkäpäivä tänään? Tuu tänne sylkkyyn niin annan sulle pusun 😚😚😚
L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippailu on haitallista ja ala-arvoista pskaa, joka vähitellen vaikuttaa kohdehenkilöidensä väleihin.
Jos se ei ole tullut sulle vielä selväksi, ole hyvä ja poistu.
Ei. Shippailu on aivan vaaratonta, eikä aiheuta haittaa yhtään kenellekkään. Siihen ei myöskään kuulu kenenkään arvostelu, vaan fiilistely lähinnä.
Se, mitä eräät yksilöt täällä tekee, on klassisesta ja harmittomasta shippauksesta hyvin kaukana.Klassinen ja harmiton shippaus? Onkohan kohde samaa mieltä? Harry S ja Louis T eivät tainneet olla samaa mieltä harmittomuudesta.
Aika hiljaista on ollut Käärijän ja Bojaninkin kohdalla, kun tajusivat, että osa shippaajista ei tunne mitään rajoja.
Tämä. Eikö jo vähitellen mene shippaajapaukapäiden itsekkäisiin kaaleihin??
Ei mee, anna olla jo. Niin väsynyttä trollausta.
Ois TODELLAKIN syytä mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noa Kirelin keikalle liput nyt myynnissä, mutta mistä ihmeestä näkee ketä muita siellä esiintyy? Heprean kielellä lähes kaikki info😵💫
Lipunmyyntisivustolla puhutaan yllätysvieraista, mutta ei kerrota nimiä. Ei oo tehty lippujen ostamista helpoksi ainakaan ulkomaisille faneille, kun kaikki hepreaksi ja joutuu käyttämään Google kääntäjää.
Taitaa olla lähes kaikki Noan fanit Israelista kun ainakin kommentiosiot somessa täynnä hepreaa.
Kyllä niitä kiinnostaa. Kärtsän viisuvideoissa on paljon kommentteja hepreaksi ja ccc:ta soitetaan siellä varsinkin gay-piireissä bilebiisinä aika lailla. Mun israelilainen kaveri sanoi et sen seinänaapurit huusi täysillä Cha Cha chaata viisufinaalin pisteenjaon aikana. Eivätkä siis ole suomalaisia.
Nähnyt ainakin Twitterissä myös muunmaalaisilta kommenttia, että olisivat kiinnostuneita Noan keikasta, varsinkin jos K ja A esiintyvät siellä myös. Mut varmaan tarpeeksi fanikuntaa kotimaassa, niin ei tarvitse paljon muille promota.
Kiinnostaako niitä Israelilaisia Käärijä?
Jere halaa Jesseä ja on niin suloisen, pienen näköinen :)
https://twitter.com/luminousroosa/status/1675297036046876680
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä kiinnostaa. Kärtsän viisuvideoissa on paljon kommentteja hepreaksi ja ccc:ta soitetaan siellä varsinkin gay-piireissä bilebiisinä aika lailla. Mun israelilainen kaveri sanoi et sen seinänaapurit huusi täysillä Cha Cha chaata viisufinaalin pisteenjaon aikana. Eivätkä siis ole suomalaisia.
Nähnyt ainakin Twitterissä myös muunmaalaisilta kommenttia, että olisivat kiinnostuneita Noan keikasta, varsinkin jos K ja A esiintyvät siellä myös. Mut varmaan tarpeeksi fanikuntaa kotimaassa, niin ei tarvitse paljon muille promota.
Siis jep nyt meni vastaus tonne lainausten väliin mut tässä uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Pieni on sulosta. Jos Kärtsäle ois parimetrinen korsto, sitä ei kukaan pitäs söpönä vaan luultavasti jopa vähän pelottavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä käy perinteiset eli Jere tarvitsee kainalon johon käpertyä, jonkin sortin läheisriippuvuus. On koko elämänsä aikana ollut 3kk sinkkuna ja silloinkin pyöritti Daameja.
Toisin kun B, joka haluaa odottaa oikeaa rakkautta eikä ota mitään korvikkeita siihen pyörimään. Toki tässä J:nkin kohdalla voi olla tosirakkaudesta kyse, mutta sen verran voimakkaita tunteita viisumatka J:ssä herätti että erikoista että noin vain pääsee ihastumaan jos elämänsä rakkaus tyttis on samaan aikaan kuitenkin kierrossa.
Kohta sitten tyttikselle käypi "yllätys" ja ihana pikkukääryle ilmoittaa tulostaan ja siinä sitä sitten ollaan, Vanajanlinnassa häät ja perinteistä perhe****ttiä pakettitalossa 😆
Joskus 50v yöllä yksin valvoo ja pohtii jos olisikin tarttunut tilaisuuteen B:n kohdalla..💔
Me ei tiedetä yhtään, että minkälainen B oikeasti on. Tiedä vaikka nytkin heräisi kahden naisen välistä kiihkeän yön jälkeen.😅 Joo, no mäkin haluaisin ajatella, että B on tuollainen ns. puhdas sielu, mutta Jokerit on nuoria, meneviä ja bilettäviä ihmisiä. Jotenkin vaikea kuvitella, että he eläisivät sitten sen tietyn asian suhteen jossakin herran nuhteessa. LadySlo varmaan tietäisi, onko heistä juoruja tämän asian suhteen vai ovatko he osanneet hoitaa asiansa kuten Ananatude.
No niinpä! He on vähän yli parikymppisiä rokkijätkiä, tuskin nyt munkkina elävät kuitenkaan varsinkin kun tarjontaa on enemmän kuin tarpeeksi. Siitä en ole kyllä varma, heräiskö B naisten vai miesten välistä🤔. Tai ainakaan siitå en ole varma, kummasta haluaisi herätä.
Mä kirjoitin tuon kommentin, johon vastasit. Täytyy kyllä itsekin todeta, että olisiko pitänyt kirjoittaa, että herää miehen vierestä.🤔
Minä olen B:n puheiden yms. Perusteella saanut sellaisen kuvan, että olisi hetero. Sitä ei tietenkään voi tietää, mutta pelkään että tämä palsta kääntyy häntäkin vastaan jos hän ei olekaan miehiin suuntautunut. He ovat oikeita ihmisiä, mutta joillakin täällä on niin vahvat fantasiat, että jos todellisuus ei vastaa niitä, alkaa kauhea solvaaminen
Musta taas tuntuu siltä, että vaikka B löytäisi minkälaisen kumppanin (oli sitten nainen tai mies) tahansa, niin osa palstalaisista ei hyväksyisi asiaa ollenkaan. B kuuluu heistä K:lle. Luulen kuitenkin, että nämä tyttisjankkaajat ovat pieni vähemmistö täällä, vaikkakin erittäin kuuluva sellainen, kun sille päälle sattuvat.
Musta taas tuntuu, että B:lle hyväksyttäisiin kyllä kumppani. Miksi hänen pitäisi vain odottaa Jereä, joka asuu kumppaninsa kanssa? Tai miksi K:n pitäisi julkaista jotain, että nähdään, kommentoiko B. K ei ole itse reagoinut mitenkään B:n neljään vai viiteen viimeisimpään IG-postaukseen.
En ymmärrä yhtään näitä joitain kommentteja. Mulle on jotenkin vaan niin ilmiselvää, että B on saanut pahasti siipeensä ja saa sitä edelleen somessa. Silti täällä esim. toivotaan K:n tekevän B:n mustasukkaiseksi jne. Näenkö mä tän tilanteen todella näin eri tavoin kuin muut?
Nämä hyväksyvät Klta mitä vain, mutta Btä kohtaan ovat olleet koko ajan esineellistäviä ja välillä hyvinkin kylmäkiskoisia ja tunteettomia. K saa esim. haukkua Jokereitten musiikkia ja jos K ei tykkää Bn kuvista, sekin on Bb vika.
K ei ole haukkunut JO musiikkia koskaan tosissaan! Vitsit ovat hyvin tyypillinen asia K:lle jos et ole huomannut. B:tä palvotaan ja esinneellistetään tällä palstalla koko ajan. Olen nähnyt enemmän sellaista B ei voi tehdä mitään väärin, kaikki mihin hän koskee tuoksuu ruusuilta ja on kultaa. K:n jokaista stooria, valintaa, läheistä ja kuvaa kritisoidaan tällä palstalla ilman huolen häivää. Sitten toiset nousevat puolustamaan K:ta.
Saattaa johtua siitä, että B ei tee mitään väärin, eikä käytöksellään saa K pulaan. Kaikki ne K älyttömät kosinnat ja höpinät yhteisestä sängystä, ei mitään järkeä. You are allways number one. Onko tällaisia tyhjiä löpinöitä Bojanin puolelta nähty. Ja se, että keikoiltaan tulee suoraan Suomeen ja yksin. Olisiko K pystynyt ilman hoviaan liikahtamaan mihinkään. Ja tähän vielä se onneton vastaanotto, jonka B Jeren puolelta sai vierailullaan.
En tiedä kuinka itsenäinen ihminen B on mutta tuo Suomeen singahdus yksin oli oikeasti rohkea veto. Etenkin kun jotain tunteita on ollut pelissä. Kotimajoitus sovittu jne. Mitenkähän muut Jokerit ovat reagoineet kun B kertonut että Joo tota ostin liput Suomeen. Ööm, paluulipun myös toivottavasti??
Lisäksi B on kertonut jännittävänsä esiintymisiä jos ei ole bändi mukana tuomassa turvaa. Luulen että se Tavastialle kiipeäminen on ollut oikeasti jännä paikka.
Kyllä mun kaikki sympat on B:n puolella ja toivon vaan tosi paljon ettei ainakaan kadu mitään. Säälin myös J:tä. Hänellä on vauhtisokeus päällä ja aikamoinen kaahotus. Ei ehdi pysähtyä ja kuulostella itseään. En sano että se kuulostelu veisi hänet sormusrasian kanssa Sloveniaan, mutta jotain varmasti kertoisi. Oli niin hirmu auki, vereslihalla heti viisujen jälkeen ja ne kaikki aidot kiitolliset puheet B:stä vaan pulppusivat hänestä. Ja miten viisukaverit ovat saman nähneet kuin me. Pakahdun ihan.
Voi voi. En olisi ikinä ikinä IKINÄ uskonut UMK:ssa kun viisuintoilin Kärtsää ja itkin yöllä katkeraa kalkkia voittajan varmistuttua, että tämä viisukevät kääntyisi vielä tähän asentoon, en ikinä. Mulla meni Jokerit ohi tokasemiin saakka. Vasta kun Mikko S. selosti että on super iloinen että "Käärijän kaverit" selvitti tiensä finaaliin, kiinnostuin vähän että mikä porukka.
Vieläkin olen sitä mieltä että viisuasut ja esitys ei oikein toiminut JO:lla ekaa kertaa heihin tutustuen. Joku vähän särmämpi setti olisi ehkä herättänyt jo ekalla kuulemalla. Toisaalta onneksi olivat just omia itsejään ja tekivät omaa juttuaan. Se 21. sija jälkijättöisesti on kyllä ryöstö sekin.
Olen miettinyt sitäkin että onkohan K lohduttanut kertaakaan JO poikia että olisivat ansainneet paremman sijoituksen.
Kaikkea mä näköjään mietin. Tämä kevät ja kesä on ollut viisufanille ihan valtavaa ja pientä krapulaa alkaa tuntua. Olen kiitollinen että löysin Jokerit elämään, heidän musa on mun sydämessä nyt. Ja Bojan. Et sitä B tiedä mutta niin paljon hyvää sulle tässä pohjoisessa maassa toivotaan. Ja viisautta J:lle.
Mietit ihan tosissasi, että 24-vuotiaalle on jännää matkustaa ulkomaille yksin? Tai että esiintyminen jännitti (jotenkin epämiellyttävästi?), kun on esiintynyt ainakin 14-vuotiaasta? Minä vauvana Bojania oikein pidetään? Tuollaisten pienten epämukavuusalueen mahdollisesti ulkopuolelle menemisten pitäisi kuulua jokaisen kyvykkään nuoren elämään.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko miten oksettavia ja alentavia nuo teidän suloinenpienipikkuiset on? Ainiin ette, sorry taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko miten minua o k s e t t a a nää mammat täällä, siis todella oikein raivolaatattaa? Haluatteko kuulla, tai siis tulihan tää nyt selväksi vai kirjoitanko taas 2 sivun päästä saman jos ette huomioi minua? Hei siis saatte minut voimaan Pahoin, näin🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Minua myös. Tämä on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lukenut tätä ketjua työaikana (ei ruokatunnilla tai muuten virallisena taukoaikana)? Yläpeukku joo, alapeukku ei.
Eilisen kyselyn tulokset: 69 oli lukenut tätä ketjua työajalla ja 7 ei ollut. :)
Seuraavan kerran terapeutin, työterveyslääkärin, kirjanpitäjän, kriminologin tai patologin (sic!) vastaanotolla voi sitten miettiä, että mitä tuo teki juuri ennen kuin pyysi sisään 🤔
En luota enää yhteenkään lääkäriin, joka on kirjaavinaan tietoja ylös. Oikeasti siellä koneella on ao3 ficci auki.
Tilasinhan mäkin Joker Out liput niin, että olin koneella ja töissä. Asiakas istui vastapäätä. (en ole kylläkään lääkäri, mutta läheltä)
Että olet ihan oikeassa :P
😆
Jännityksellä odotan paljonko BKT ottanut hittiä viisujen jälkeen 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko miten oksettavia ja alentavia nuo teidän suloinenpienipikkuiset on? Ainiin ette, sorry taas kerran.
Tiedätkö mitä äitis teki, kun se teki sua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene pois, jos ei miellytä. Ei täällä ole pakko roikkua ilmapiiriä pilaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatteko miten minua o k s e t t a a nää mammat täällä, siis todella oikein raivolaatattaa? Haluatteko kuulla, tai siis tulihan tää nyt selväksi vai kirjoitanko taas 2 sivun päästä saman jos ette huomioi minua? Hei siis saatte minut voimaan Pahoin, näin🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
No niin, menepä nyt päiväunille. Kyllä mammat sinut huomasivat. Nyt voit ottaa taas rauhallisesti. HUOMATTU ON SINUT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä äitis teki, kun se teki sua?
Tajusi olevansa tekemässä hirveää virhettä, kirosi ja katui. Just kuten sinunkin mutsisi!
K:lla on kyllä komeat kasvonpiirteet 💚
https://www.tumblr.com/follivora/721736870943506432/jeres-side-profile?…
Olen vielä 30 sivua takana ketjusta, mutta en ole nähnyt tätä linkkiä vielä sen jälkeen kun sitä kysyttiin. Nyt se tuli itselleni vastaan (*fathers day* otsikolla)
Jere kiittää Bojania ruuasta. Bojanin ilme oli kiinnostuksen kohteena:
https://twitter.com/kaarijabojan/status/1670468290106335232?s=46&t=291i…