Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kiitos tyttisjankkaajat että tulitte pilaamaan mahtavan palstailupäivän ihan loppumetreillä 😤
gf jankkaajat palanneet...
Vierailija kirjoitti:
K muuten pussas suulle sitä kitaristia keikalla. Ei b:tä vahibgossakaan
Bojania on pussattu enimmäkseen ihan muihin paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne vaan voi ylittää sitä rajaa ainakaan julkisesti. Ihan eri asia suudella Bojanin kanssa lavalla kuin kenenkään muun.
Tämäpä! Jos ne olisi sen tehneet niin tämä palsta olisi tulessa ja kaikki shippaajat saisivat sydänkohtauksen. Ihan järkevää olla ylittämättä tiettyjä rajoja kun he tietävät kuinka tarkasti heitä seurataan julkisuudessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne vaan voi ylittää sitä rajaa ainakaan julkisesti. Ihan eri asia suudella Bojanin kanssa lavalla kuin kenenkään muun.
Ei voikaan koska siinä olisi tunteet mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä! Jos ne olisi sen tehneet niin tämä palsta olisi tulessa ja kaikki shippaajat saisivat sydänkohtauksen. Ihan järkevää olla ylittämättä tiettyjä rajoja kun he tietävät kuinka tarkasti heitä seurataan julkisuudessa
Ainakin meidän hautausalan ihmisellä ja patologilla olisi hommia 🤷
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tyttisjankkaajat että tulitte pilaamaan mahtavan palstailupäivän ihan loppumetreillä 😤
Pieni todellisuuskäväisy tuo vaan freesiä tuulahdusta silloin tällöin. Vähän niinkuin shippilaivan septitankin tyhjennys.
Koetapa kestää.
Nauroin ihan pissi housussa tänään palstan juttuja. Jotenkin aivan katarttista jopa oli se kaikki hauska porukoiden kanssa jotka ainakin jollain tasolla samassa veneessä.
Ikävää että meni tunnelmat nyt näin. Ajattelin ottaa lasin viiniä ja fiilistellä vähän mutta enpä taidakaan.
Vielä kerran: kuka se julkkis on instassa, joka suuttui K:n esiintymisestä tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin meidän hautausalan ihmisellä ja patologilla olisi hommia 🤷
Ai niin mutta nekin olisi kupsahtaneet, niin hiukan vaikeaksi menee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni todellisuuskäväisy tuo vaan freesiä tuulahdusta silloin tällöin. Vähän niinkuin shippilaivan septitankin tyhjennys.
Koetapa kestää.
💯
Vierailija kirjoitti:
Nauroin ihan pissi housussa tänään palstan juttuja. Jotenkin aivan katarttista jopa oli se kaikki hauska porukoiden kanssa jotka ainakin jollain tasolla samassa veneessä.
Ikävää että meni tunnelmat nyt näin. Ajattelin ottaa lasin viiniä ja fiilistellä vähän mutta enpä taidakaan.
Sama...oli harvinainen päivä kun K:ta ei haukuttu eikä jankattu ja arvosteltu hänen lähipiiristään. Päivällä oli hauskat jutut ja pilkettä silmäkulmassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin mietittiin, miltä kiukkuinen Bojan näyttää. Fanfic-maailmassa jostain syystä Jere ei yleensä koskaan suutu, mutta Bojan saa tosi usein karseita raivareita täysin randomisti, yleensä kun yrittää piilotella todellisia tunteitaan. Mietin että onkohan eri kulttuureista olevien helpompi kuvitella oikea Bojan riehumassa näin, vai onko se vain tapa saada ficceihin draamaa ilman että oikeasti uskottaisiin hänen käyttäytyvän niin. Tosin kaipa niissä voisi silloin Jerekin äksyillä.
Mua nimenomaan kiehtos just toista päin tää asetelma. Et Jere on se suuttuja. Näen muutenkin helpommin sen näin, et Jere suuttuu, ei Bojan. Bojan korkeintaan loukkaantuu.
Joku joka sinne fanficeja kirjottelee niin nyt joku kunnon mustasukkaisuusdraama sinne kiitos. Itse miettinyt niitä salasanoja tai tunnareita tms sinne, mut en ole saanut aikaiseksi vielä. Mieluiten myös kirjoittaisin suomeksi. Suomeksi voi toteutua enemmän itseään. Mutta luen kyllä sujuvasti näitä fanficeja englanniksi.
En tiedä mustasukkaisuusdraamasta mut multa saattaa vielä irrota kiukutteluficci. Fiilistelin jo aikasemmin täällä sitä. B on aika fyysisesti vahva ja määrätietonen ja tietää mitä kiukuttelijalle tehdään.
Ficin nimi on sitten varmaan Kuinka äkäpussi kesytetään.
Mun mielestä ihan ok että täällä on vähän muutakin kuin huippuhauskaa juttua joissa ollaan ihan haipeissa, ihan terveellistä ja normaalia jutskailla muustakin.
Upeaa että täällä on niin monista ammattikunnista porukkaa ! 💚 Saadaan tänne monenlaista näkökulmaa. Itse olen yksityisyrittäjä media alan monitoimihenkilö.Editoin,käsittelen kuvia,mainostan,markkinoin ,mutta editointi on se ykkönen. Ja en ole vielä tehnyt edittiä Janin yksityishenkilön kulmista 🤣🥵Vielä....
Ollaan nyt Portugalissa ja radiossa soi aiemmin Mimicat Ai coração.
Tuli mieleen meidän pikkuinen Bojči etsimässä Benkun instaa ja tämä laulu soiden mielessään 💔 Käykääpä katsoon noi sanat suomeksi . Onneksi ei sentään tullut Benkku junaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin mietittiin, miltä kiukkuinen Bojan näyttää. Fanfic-maailmassa jostain syystä Jere ei yleensä koskaan suutu, mutta Bojan saa tosi usein karseita raivareita täysin randomisti, yleensä kun yrittää piilotella todellisia tunteitaan. Mietin että onkohan eri kulttuureista olevien helpompi kuvitella oikea Bojan riehumassa näin, vai onko se vain tapa saada ficceihin draamaa ilman että oikeasti uskottaisiin hänen käyttäytyvän niin. Tosin kaipa niissä voisi silloin Jerekin äksyillä.
Mua nimenomaan kiehtos just toista päin tää asetelma. Et Jere on se suuttuja. Näen muutenkin helpommin sen näin, et Jere suuttuu, ei Bojan. Bojan korkeintaan loukkaantuu.
Joku joka sinne fanficeja kirjottelee niin nyt joku kunnon mustasukkaisuusdraama sinne kiitos. Itse miettinyt niitä salasanoja tai tunnareita tms sinne, mut en ole saanut aikaiseksi vielä. Mieluiten myös kirjoittaisin suomeksi. Suomeksi voi toteutua enemmän itseään. Mutta luen kyllä sujuvasti näitä fanficeja englanniksi.
Minulla on melkein valmis 10K sanan enkkufanfici, jossa Bojan on myös mustis Jeren tyttiksestä (joka ei ole M vaan pelkkä pahvihahmo), mutta tässäkin lähinnä Bojan on se joka kärttyilee (koska Jere antaa ymmärtää jne). :P
Yhden ficin luin jossa Jere jätti Bojanin koska kuvitteli Insta-kuvien perusteella, että Bojan oli rakastunut johonkin sloveenikaveriinsa, mutta sitten he toki palaavat yhteen. En ole varma tosin suuttuiko Jere siinäkään vai oliko vain hyytävä ja julma tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi veljesten naismaku on blondi babe. Onhan nuo kauniita molemmat naiset.
Nuoremman edellinen oli ihan viehättävä brunetti. Hän vaihtoi nuoremman veljen tämän kaveriin.
Onko tämänkin tili julkinen? XD
Kieltämättä kyllä kiinnostaisi tumman ja tulisen pärstäkerroin.
iiidamaria @Tiktok
Tuonko takia tuli siitä viis -biisi?
Suomen Been stoorissa oli jo klippiä cha cha chan esityksen kohdalta
Vierailija kirjoitti:
Upeaa että täällä on niin monista ammattikunnista porukkaa ! 💚 Saadaan tänne monenlaista näkökulmaa. Itse olen yksityisyrittäjä media alan monitoimihenkilö.Editoin,käsittelen kuvia,mainostan,markkinoin ,mutta editointi on se ykkönen. Ja en ole vielä tehnyt edittiä Janin yksityishenkilön kulmista 🤣🥵Vielä....
Ollaan nyt Portugalissa ja radiossa soi aiemmin Mimicat Ai coração.
Tuli mieleen meidän pikkuinen Bojči etsimässä Benkun instaa ja tämä laulu soiden mielessään 💔 Käykääpä katsoon noi sanat suomeksi . Onneksi ei sentään tullut Benkku junaa.
T. 💚🌹🌹
Jertsu on itse luonnehtinut exäänsä niin