Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
3101/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut romanttisten elokuvien ystävä, mutta nyt olen jäänyt koukkuun noihin fanfic tarinoihin. Ja niissäkin vain niihin, jossa on hyvin hienovaraista, sellaista epätoivoista rakastumista. Voi Bojan parka kun mä haluan kuvitella hänet vaan onnettomassa rakkaudessa riutuvaksi. Olisi kyllä kiva ymmärtää itseään, että miksi tämä oli nyt se juttu mikä muhun iski.

Vierailija
3102/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8:46 kohdassa ihana kun ekaksi vain suomen porukat kantaa K pitkin käytäviä ja B liittyy randomisti porukkaan mukaan (ja meidän hullu manageri vielä näyttää tuuppaavan häntä vieressä tyyliin että mene vaan kullan kainaloon) ja heti kun K viekkuun on päässyt niin taas se sama tuttu hymy ja painavat päitänsä yhteen.

Hullu manageri naurattaa aina. Vai onko se hullu vai nero? Tää on samanaikaisesti eeppinen bromance ja hämmentävä markkinointitempaus

Mitås hittoa se manageri edes teki tuolla noiden Suomen porukoiden messissä kun ei muut jokeripojat ollut tuolla? Nekin ois ehkä kaivannut tsemppausta suht surkean tuloksen jälkeen

Miten monet naurut tänäänkin oon saanut näistä:D kiitos jonkun teistä tarkoille silmille tästä! Bojanin nyt ymmärtää kun on ollut nii tiivisti Kn kainalossa ja lähellä, mutta että managerikin vielä paikalla tässä! Varmistamassa suojattibändin laulajan menoa, ja tietenki dokumentoimas sitä meille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3103/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko joku Käärijän tiimistä tätä ketjua, kun nyt on somepäivitykset lomalta vissiin loppunut kuin seinään? Täällä kritisoitiin ettei kannattaisi päivitellä niin paljoa vaan pitää vähän bromancea yllä ja muuten hiljaiseloa ja mysteeriä yllä. 😄 tosin tuo Bojan-päivitys oli aika surkea tekele.

Taisi mennä perille! Itse kirjoitin viestin, että lähipiiri tai levy-yhtiö M voisi nyt vinkata, niin viestini poistettiin jo illan aikana, mutta jäi lainauksiin pyörimään. Joku ei tykännyt kun M siinä mainittiin 😅 Mut tulosta tuli!

Toinen savumerkki viesti keikkamyyjille ja levy-yhtiölle 💌 Perukaa nyt ne seutukuntien pikkukeikat kesältä ja Kärtsäri isoille lavoille kotimaassa tai euroopassa!!! Tämä on nyt hottia eikä lokakuussa. Väkeä kyllä piisaa, fanikuntaa ympäri palloa. Kannattaa tarttua hetkeen ja hypeen, ilmaiskeikat jossain ideaparkissa ei ehkä ole nyt se juttu 😘

Hotelli Mesikämmen Ähtärissä lakkiaispäivää edeltävänä perjantaina. Onko tuossakaan nyt järkeä 🤔 Ja tosiaan Ideapark, siellä lavalla yleensä Rita ja Aki 🥴 Nyt kärtsärille kunnon settingit Monsp !!!

Jos sinne Ideaparkiin pääsee lapsetkin niin sehän on hyvä, vai onko se iltakeikka? 

https://lempaala.ideapark.fi/tapahtumat/kaarija/

Mammat eturiviin 💚

Apua "mammat eturiviin" 😅

Okei mut varmaan tulee sitten viikonloppuna Suomeen et jaksaa palautua siinä kotosalla ennen Ideaparkia ... Mut joo siellä sitten taas perheet ja perheen pienimmät ja koko sirkus paikalla. Voi voi.

En ihan tajua mikä tuollaisen Idis kauppakeskus ilmais keikan idea on? Eikös se ole vähän ohi imagosta ja muutenkin, tuolla pyöritetään B julkkiksia. Black Boxin jälkeen ei jotenkin sovi tuonne ollenkaan 🥺

Vierailija
3104/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko joku Käärijän tiimistä tätä ketjua, kun nyt on somepäivitykset lomalta vissiin loppunut kuin seinään? Täällä kritisoitiin ettei kannattaisi päivitellä niin paljoa vaan pitää vähän bromancea yllä ja muuten hiljaiseloa ja mysteeriä yllä. 😄 tosin tuo Bojan-päivitys oli aika surkea tekele.

Taisi mennä perille! Itse kirjoitin viestin, että lähipiiri tai levy-yhtiö M voisi nyt vinkata, niin viestini poistettiin jo illan aikana, mutta jäi lainauksiin pyörimään. Joku ei tykännyt kun M siinä mainittiin 😅 Mut tulosta tuli!

Toinen savumerkki viesti keikkamyyjille ja levy-yhtiölle 💌 Perukaa nyt ne seutukuntien pikkukeikat kesältä ja Kärtsäri isoille lavoille kotimaassa tai euroopassa!!! Tämä on nyt hottia eikä lokakuussa. Väkeä kyllä piisaa, fanikuntaa ympäri palloa. Kannattaa tarttua hetkeen ja hypeen, ilmaiskeikat jossain ideaparkissa ei ehkä ole nyt se juttu 😘

Hotelli Mesikämmen Ähtärissä lakkiaispäivää edeltävänä perjantaina. Onko tuossakaan nyt järkeä 🤔 Ja tosiaan Ideapark, siellä lavalla yleensä Rita ja Aki 🥴 Nyt kärtsärille kunnon settingit Monsp !!!

Jos sinne Ideaparkiin pääsee lapsetkin niin sehän on hyvä, vai onko se iltakeikka? 

Mammat eturiviin 💚

Okei mut varmaan tulee sitten viikonloppuna Suomeen et jaksaa palautua siinä kotosalla ennen Ideaparkia ... Mut joo siellä sitten taas perheet ja perheen pienimmät ja koko sirkus paikalla. Voi voi.

En ihan tajua mikä tuollaisen Idis kauppakeskus ilmais keikan idea on? Eikös se ole vähän ohi imagosta ja muutenkin, tuolla pyöritetään B julkkiksia. Black Boxin jälkeen ei jotenkin sovi tuonne ollenkaan 🥺

Huono keikkamyyjä.

Vierailija
3105/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään teistä ei pystyisi sairaita juttujaan sanomaan Jerelle päin naamaa. Todella raukkamaista länkyttää selän takana tällaista hevonpas*kaa. Miettikää vähän, puhutte aikuisista ihmisistä, ettekä mistään håmåbarbeista.

Anteeks mut tää sun kommentti huvittaa 😅 Selän takana hevonpaskaa? Tämä oli se fanfic-ketju. Oletko tietoinen itse, missä ja miksi olet?

Fanfic - haarniskan takaa ei voi heittää ihan mitä tahansa. Miettikää ite jos olisitte jonku tason julkkiksia omilla nimillänne ja teistä kirjoitettas jotain jatkokertomusta, jossa teitä kääåneltäs ja väänneltäs omilla nimillånne millon punastumaan, milloin tutkittas housuja, että seisooko vai onko märkä låntti..jokaisen sananne liitettäisi toinen toistaan mielivaltaisempiin yhteyksiin....

........

Vierailija
3106/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt jotenkaan vaan pääse noista kaulapusuista yli. Poskipusut ja pepulle taputtelut ym. menee heittämällä kaveruuden piikkiin, mutta itselle niska ja kaula on tosi intiimiä ja erogeenista aluetta, ei tulis mieleenkään antaa muiden kuin kumppanin niitä pusutella. Saati että antaisin ystäville kaulapusuja. Toki ihmiset on tässäkin suhteessa tosi erilaisia, mutta silti. 😄

Sama joo, kovin intiimiä ja eroottislatautunutta on, ja noi kuvat ja videot on kyllä niin kuumaa matskua ... Melkoinen kiihoke, jos toinen hyväilee niskaa ja toinen suutelee sitä...

Vähemmästäkin sitä ihmiset menee sekasin. He itse ja sitten fanit ...

No tätä mä olen myös miettinyt. Kaikki muu menee hullutteluun ja hyvään fiiliksen piiriin. Mutta mä en tiedä ketään joka antaisi kaulapusuja vaan ystävinä, ei edes kännissä (sillon nimenomaan imutellaan sitä tyyppiä jota himoitsee), kaulaan ja niskaan koskemisessa on aina jotain latautunutta mukana. Ilman niitä videoita ja kuvia voisi kuitata kaiken pelleilynä tai jopa homoyleisön kosiskeluna.

Vierailija
3107/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut romanttisten elokuvien ystävä, mutta nyt olen jäänyt koukkuun noihin fanfic tarinoihin. Ja niissäkin vain niihin, jossa on hyvin hienovaraista, sellaista epätoivoista rakastumista. Voi Bojan parka kun mä haluan kuvitella hänet vaan onnettomassa rakkaudessa riutuvaksi. Olisi kyllä kiva ymmärtää itseään, että miksi tämä oli nyt se juttu mikä muhun iski.

Miks sä haluisit että Bojan ois onneton ja riutuis rakkaudessa😔

Vierailija
3108/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat eturiviin 💚

Käärijä vaikuttaa hkeman kaoottiselta tapaukselta. Yhtå vähän ymmärsin niitä pikkukeikkojen hengästyttävää määtää ennen viisuja.

Vierailija
3109/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat eturiviin 💚

No kyllähän Käärijälle siitä keikasta maksetaan ja yleisöäkin todennäköisesti paljon enemmän kuin black boxissa.

Vierailija
3110/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8:46 kohdassa ihana kun ekaksi vain suomen porukat kantaa K pitkin käytäviä ja B liittyy randomisti porukkaan mukaan (ja meidän hullu manageri vielä näyttää tuuppaavan häntä vieressä tyyliin että mene vaan kullan kainaloon) ja heti kun K viekkuun on päässyt niin taas se sama tuttu hymy ja painavat päitänsä yhteen.

Hullu manageri naurattaa aina. Vai onko se hullu vai nero? Tää on samanaikaisesti eeppinen bromance ja hämmentävä markkinointitempaus

Mitås hittoa se manageri edes teki tuolla noiden Suomen porukoiden messissä kun ei muut jokeripojat ollut tuolla? Nekin ois ehkä kaivannut tsemppausta suht surkean tuloksen jälkeen

Miten monet naurut tänäänkin oon saanut näistä:D kiitos jonkun teistä tarkoille silmille tästä! Bojanin nyt ymmärtää kun on ollut nii tiivisti Kn kainalossa ja lähellä, mutta että managerikin vielä paikalla tässä! Varmistamassa suojattibändin laulajan menoa, ja tietenki dokumentoimas sitä meille!

Tai sitten Bojanilla on oikeasti tapana eksyä ja hävitä niin että jonkun pitää aina olla vieressä vahtimassa. 

Vierailija
3111/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitsi, en ollut nähnyt tätä versiota! Toinen video on kuvattu edestä päin mutta siinä ei näy tuo kuinka bojan liittyy seurueeseen. Näinköhän käärijä ihan itse huutaa sen mukaan? Sillä kuitenkin oma käsi irtoaa yhdestä kantajasta saman tien ja siirtyy bojaniin. Mutta Bojan on kyllä aivan onnensa kukkuloilla tuossa! Just sellanen koiranpennun onnellisuus paistaa kauas.

Joo noista jälkitunnelmista tulee kyllä selväksi että B ei pahemmin surkuttele oman maansa tulosta, tuntuu keskittyvän vaan K lähellä olemiseen. Päätellen jo siitäkin ettei kokenut tarvetta olla bändinsä kanssa vaan meni mielummin rellestämään K kanssa.

Vierailija
3112/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks sä haluisit että Bojan ois onneton ja riutuis rakkaudessa😔

No sitä mä tässä ihmettelen itsekin!

Vierailija
3113/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi juttu oli vain viisuja varten. Ei enempää, ei vähempää. En usko, että Käärijä haluaa jatkaa tämän aiheen parissa enempää, vaan keskittyy nyt uraansa.

Kiitos tästä kommentista, siis oikeesti! Mä päätin nyt jättää tän homman ja epätoivoisen ajatuksen siitä, että he vielä jotenkin jatkais tota juttua. Mulla on mennyt aivan liikaa aikaa tähän, siis en kehtaa ees tunnustaa mitå kaikkea olen jättänyt tekemättä seuratakseni somea yms. Nyt riittää, mun pitää palata omaan elämääni. Bye!

Vierailija
3114/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään teistä ei pystyisi sairaita juttujaan sanomaan Jerelle päin naamaa. Todella raukkamaista länkyttää selän takana tällaista hevonpas*kaa. Miettikää vähän, puhutte aikuisista ihmisistä, ettekä mistään håmåbarbeista.

Anteeks mut tää sun kommentti huvittaa 😅 Selän takana hevonpaskaa? Tämä oli se fanfic-ketju. Oletko tietoinen itse, missä ja miksi olet?

Fanfic - haarniskan takaa ei voi heittää ihan mitä tahansa. Miettikää ite jos olisitte jonku tason julkkiksia omilla nimillänne ja teistä kirjoitettas jotain jatkokertomusta, jossa teitä kääåneltäs ja väänneltäs omilla nimillånne millon punastumaan, milloin tutkittas housuja, että seisooko vai onko märkä låntti..jokaisen sananne liitettäisi toinen toistaan mielivaltaisempiin yhteyksiin....

........

No suoraan sanottuna jos rahaa virtaisi ja olisin saanut hyvän uuden kaverin niin ei paljoa kiinnostaisi ainakaan minua mitä fanit kirjottelee

Vierailija
3115/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat eturiviin 💚

No kyllähän Käärijälle siitä keikasta maksetaan ja yleisöäkin todennäköisesti paljon enemmän kuin black boxissa.

Ainakin 6000 katsojaa odotetaan paikalle eli tuplasti kuin Blackboxissa.

Vierailija
3116/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi juttu oli vain viisuja varten. Ei enempää, ei vähempää. En usko, että Käärijä haluaa jatkaa tämän aiheen parissa enempää, vaan keskittyy nyt uraansa.

Kiitos tästä kommentista, siis oikeesti! Mä päätin nyt jättää tän homman ja epätoivoisen ajatuksen siitä, että he vielä jotenkin jatkais tota juttua. Mulla on mennyt aivan liikaa aikaa tähän, siis en kehtaa ees tunnustaa mitå kaikkea olen jättänyt tekemättä seuratakseni somea yms. Nyt riittää, mun pitää palata omaan elämääni. Bye!

Kohtuus kaikessa? Itse käyn täällä kattelemassa vaan näin iltaisin ennen kuin käyn unille, että onko mitään uusia juoruja tullut mutta en muuten tähän kuluta aikaani.

Vierailija
3117/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ois uskonu damianoketjun jälkeen että jonain vuonna saadaan läähätysketju kotimaisesta euroviisiesiintyjäräppäristä jota shipataan jonkun slovenialaisen rokkibändin laulajan kanssa. 😂

Vierailija
3118/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsärin lakatut kynnet ja korvikset on just seksikkäitä. Olis tylsää jos ei olis mitään tollasta. Se tekee Kärtsäristä sen kuka on.

Eihän se perus Jere varmaan silmämeikkiä käytä, mut kynnet on kondiksessa lomallakin. 🔥💚

Seksikäs, kuuma pakkaus 😋

Ja siksi mulle tulee siitä niin bi-fiilikset, Bojanin hottis.Ja varsinkin, kun noin lyhyen aikaa vasta tunteneet ja käyttäytyivät kuin silmittömästi rakastunut pari.[/quo

Tuo ajankohta, jolloin B tulee, jos tulee, taitaa olla ensimmäinen, joka on ylipäänsä mahdollinen. Jokereiden keikkojen ja Jeren loman jälkeen.

Viestitteleeköhän K ja B loman aikana ja kuinka paljon. Olen tosi utelias asian suhteen. Sekin on musta jännä että alkoivat viestitellä jo Madridista lähtien. Eihän ne tunteneet juuri ollenkaan.

Tottakai viestittelevät. Varmaan jakavat myös noita meemejä toisilleen. Ja kuvia itsestään.

Ja aamulla tulee "good morning honey bunny" ja illalla "sweet dreams puppy".

Tyttis on tietysti aivan tatti ottassa. Mutta jos haluaa jatkaa Jeren kanssa, pitää vaan hyväksyä Bojan.

Minusta kans tuntuu todennäköiseltä, että viestittelevät. Voisin jotain korvausta maksaa, jos näkisin muutaman🙂

Vierailija
3119/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat eturiviin 💚

Nyt ois tarvetta hullulle managerille. Ehkä se on oikeastikin siellä palmujen katveessa hieromassa bisnestä. Alan toivoakin... 

Tosissaan mikä tämä juttu on että pyöritään ilmaiskonserteissa ja Kaijan lämppärinä? Tuosta ei ole suunta kuin sinne Vain elämää pöydän äärelle "uran huippukliimaksina". Miksi ei oteta irti nyt kaikkea, ainoastaan koko maailma tarjolla.

Vierailija
3120/123801 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoikohan Bojan käyttää nuuskaa Käärijän takia? 

On kuulemma tupakkamiehiä, nikotiinipussit on vähän parempi vaihtoehto kun tervaa ei ole

Balkanilaiset on kovia tupakoimaan, varmaan puolet polttaa.

Ja hyi miten hengitys haisee. Nuuskaajilla vielä enemmän. Toivottavasti ei haittaa tahtia ku nuolevat toisiaan.

Ei kai se haittaa, koska molemmat myrkyttää itseään.

Ketju on lukittu.