Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Olen päässyt ketjun loppuun 😮😮
Jatkakaa 👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt huudetaan, ihanaa Janin etumus ihanaa, ihanaa Jan ihanaa, tämä on ihanaa.
Nyt repesin ihan täysin kun kuulin vielä korvissani tämän Mertarannan äänellä .Siinä on paikka miksi et lauo 🤣🤣🌹🌹
Ja siinä on sellainenkin kohta kuin; Ja kyllä lähtee sellainen mälli.🙈
Vaikka tekee kipeää niin ei haittaa 🤣🤣 Ihanaa Janin etumus ihanaa .Tämä on ihanaa 🤣🤣 Joo kuolen täällä 🤣🤣🌹🌹
Ihan varmaan tekis kipeää 🙈
Siis apua mulla on mennyt ohi tämä Ja: n etumusasia 🤔🙃
Ketjussa on ehkä keskusteltu Käärijän UMK:n aikaisesta Cha cha chaan nyrkkeilykehä versiosta. Just äsken kuuntelin ja katsoin sen Youtubesta. On sekin tosi hyvä. Jere kertoi jossain haastattelussa musiikkivideon teon olleen rankkaa. Viimeinen loppuun saattaminen oli kestänyt 12 tuntia.
Euroviisuihin tehty versio sopi paremmin sinne. Jere kertoi kokevansa - olevansa se Ccc:n loppuosion mies - siitä Lähden tanssimaan ... Minulle jäi se käsitys, että Käärijä on pitkälti tehnyt viimeisen version(kin) koreografian. On hän kyllä taitava tanssimaan ja notkea. Netissä on joitakin ns. tanssivideoita - siis niin, että hän tanssii erilaisen musiikin mukana.
Käärijä aikoo tehdä jatkossakin musiikkia suomen kielellä. Näin hän kertoi jossain haastattelussa. Kuulostaa hyvältä ja rohkealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt repesin ihan täysin kun kuulin vielä korvissani tämän Mertarannan äänellä .Siinä on paikka miksi et lauo 🤣🤣🌹🌹
Vaikka tekee kipeää niin ei haittaa 🤣🤣 Ihanaa Janin etumus ihanaa .Tämä on ihanaa 🤣🤣 Joo kuolen täällä 🤣🤣🌹🌹
Onko tässä nyt tämän ketjun kansallislaulu? Mertarannan äänellä toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis apua mulla on mennyt ohi tämä Ja: n etumusasia 🤔🙃
Miten se on voinut mennä ohi?
Mä en muuta tiedä, mutta matikka alkoi kiehtomaan minua kovasti.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Ketjussa on ehkä keskusteltu Käärijän UMK:n aikaisesta Cha cha chaan nyrkkeilykehä versiosta. Just äsken kuuntelin ja katsoin sen Youtubesta. On sekin tosi hyvä. Jere kertoi jossain haastattelussa musiikkivideon teon olleen rankkaa. Viimeinen loppuun saattaminen oli kestänyt 12 tuntia.
Euroviisuihin tehty versio sopi paremmin sinne. Jere kertoi kokevansa - olevansa se Ccc:n loppuosion mies - siitä Lähden tanssimaan ... Minulle jäi se käsitys, että Käärijä on pitkälti tehnyt viimeisen version(kin) koreografian. On hän kyllä taitava tanssimaan ja notkea. Netissä on joitakin ns. tanssivideoita - siis niin, että hän tanssii erilaisen musiikin mukana.
Käärijä aikoo tehdä jatkossakin musiikkia suomen kielellä. Näin hän kertoi jossain haastattelussa. Kuulostaa hyvältä ja rohkealta.
Hohhoijaa..juu moikka sulle
Ei v***u sentään, ettekö oo ennen saanu munaa? Vai miks hihittelette ku pikkutytöt? Tosi nokkelaa läppää joo.
Voi ei, käytin liian monta kiroilua viestissäni, se lähetettiin tarkistettavaksi! :O :D Moderaattorit, älkää lähettäkö minua vankilaan, yritin vain opettaa suomalaisille ystävilleni lisää kirouksen sanoja! He tietävät toistaiseksi vain jebenon ja k***c!
Hey LadySLO, what are common nicknames for someone called Bojan? 🙂 Or the rest of the band?
Tekisi mieli kysyä meidän ladylta, että onko Sloveniassa huomattu Janin etumus, mutta pidetään se meidän suomalaisten salaisuutena.🤫
LadySLO :) kirjoitti:
Voi ei, käytin liian monta kiroilua viestissäni, se lähetettiin tarkistettavaksi! :O :D Moderaattorit, älkää lähettäkö minua vankilaan, yritin vain opettaa suomalaisille ystävilleni lisää kirouksen sanoja! He tietävät toistaiseksi vain jebenon ja k***c!
Ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opittiin uus sana, jebeno 😁
Mitähän sanoja onkaan sille, joka on Janilla majesteettinen? (En tarkoita nenää.)
Janov velik kurac ... iha vaan google kääntäjällä 🤣🤣
Jaaahas, tässä Velik Janov Kuracin kylästä dobro jutro. Hauska tutustua!
Vierailija kirjoitti:
Mä en muuta tiedä, mutta matikka alkoi kiehtomaan minua kovasti.
Eikä siinä kaikki : made aka matikkahan tunnetaan kalamaailmassa aikamoisena vonkaleena.
Vierailija kirjoitti:
Ei v***u sentään, ettekö oo ennen saanu munaa? Vai miks hihittelette ku pikkutytöt? Tosi nokkelaa läppää joo.
En Janilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä29132 kirjoitti:
Kyssäri kuuluu
Kenen kanssa Kärtsä oli Malediiveilla?
Ja faktat tiskiin.Avopuolisonsa kanssa tietenkin.
Käärijä on sinkku
Jep. Jere ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä on video kun B tanssii ja K laulaa Mr. Lonelya? Milloin tää oli?
Tässä alussa Bojan on tägätty mr lonelyksi mutta onko jossain tuollainen että k laulaa vai tekeekö nyt muisti tepposet? Itsekkin nimittäin muistan että jossain soi taustalla tuo mr lonely mutta nyt en enää ole varma.
On ollut tässä ketjussa monta kertaa, viimeksi tänään, ne pätkät missä K laulaa Liverpoolissa Mr Lonelya. Tää on sen ja B:n juttu.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Hohhoijaa..juu moikka sulle
Hohhoijaa itelles. Osta vaikka satisfyer, niin hiljenet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En Janilta
Mä muuten olen. Ja sekin oli aika, hmmm, noh, you know. Onkohan nomen est omen 🤔
🤣🤣🤣