Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
B:n uusin insta, tekstissä lukee että "tapaamme yhden vapaapäivän". Sukissa lukee "V...t..U".
Google kääntää sloveenista tekstin "ja miten menee vapaapäivä?"
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kuulu tänne, mutta terveiset täältä Ljubljanasta. Saavuin tänään, vielä ei ole Joker Out soinut missään. Vanha Kroatian Euroviisu soi bussissa matkalla lentokentältä kaupunkiin. Ei tämä nyt niin pieni kaupunki ole. Lento oli viimeistä paikkaa myöten täynnä, eli kyllä pojat hyvin hoitaneet maansa markkinoinnin. Paikalliset ovat ystävällisesti neuvoneet, kun olen apua/neuvoa kysynyt.
Tämähän nimenomaan kuuluu tänne! Lisäraporttia odotellessa.
Miten tavataan yksi vapaapäivä, ja sukissa lukee v*ttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B:n uusin insta, tekstissä lukee että "tapaamme yhden vapaapäivän". Sukissa lukee "V...t..U".
Google kääntää sloveenista tekstin "ja miten menee vapaapäivä?"
Eli yks vapaapvä vaan vtuttaa, tälläkään stoorilla ei siis mitään tekemistä Kn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja prkle analyysikoneet käyntiin ku olis jo!!!!!
Mulla on pää täynnä K:n pakaroita ja Janin etumusta ja Mertarantakin siellä huutaa 🤣
Nyt saa joku täyspäinen analysoida, koska minä en sitä ole .
Tämähän on shippaajan mielessä suora vastine K:n videolle jossa on yksinäinen ;).
Päivän ylianalysoinnit olkaa hyvä. Mua on aina huvittanut tässä esittelyvideossa se, kun Käärijän silmät lipsahtaa jo B:n suuntaan, vaikka Nace esittelee ensin Janin, katsoen häntä ja vielä kädellä hänen suuntaansa osoittaen (carpe diem seriesistä löytyy rajaamaton versio.)
Ihan kuin B:n nimeä olisi jo vähän odoteltu. Lisänä vielä tuo että K kumartuu kohti, kuin oikein haluten painaa sen mieleensä, ettei se vaan mene ohi. Ja sitten aivot lyö hetken 404 erroria, kun nimi kuulostaa jotain japanin kuulantyöntäjä Bo Janilta.
https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7235574775924542746
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tänään hidas sytytys (tai ei vain pelkästään tänään). Ihmettelin jo, että onpa kova juttu, jos Bojan kirjoittelee tuollaista instaansa suomen kielellä ja sukissakin lukee oikeasti noin suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kuulu tänne, mutta terveiset täältä Ljubljanasta. Saavuin tänään, vielä ei ole Joker Out soinut missään. Vanha Kroatian Euroviisu soi bussissa matkalla lentokentältä kaupunkiin. Ei tämä nyt niin pieni kaupunki ole. Lento oli viimeistä paikkaa myöten täynnä, eli kyllä pojat hyvin hoitaneet maansa markkinoinnin. Paikalliset ovat ystävällisesti neuvoneet, kun olen apua/neuvoa kysynyt.
Osaako joku vastata, kun ihan mielenkiinnosta olisi kiva tietää, että mikä on yleensä Suomi-Slovenia lentojen käyttöaste?
Vierailija kirjoitti:
This doesn't belong here, but greetings from Ljubljana.
I arrived today, Joker Out hasn't played anywhere yet. The old Croatian Eurovision is playing on the bus on the way from the airport to the city. This is not such a small town. The flight was full to the last seat, so the boys did a good job of marketing their country. The locals have kindly advised me when I have asked for help/advice.
Dobrodošel v Slovenia! <3
Yksi miten tavataan yksi vapaapäivä? V..tu
Tunnuslause sanoo: Millaista on olla vapaapäivä?
Suckat: "F***ed up" on lähin käännös.
Joo hyvin tuntuu google kääntäjä toimivan kuten täällä on selitetty 🤣 Mule antoi suomennoksena kuten päivä sallii, vi ttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
This doesn't Belong here, but greetings from Ljubljana.
I arrived today, Joker Out hasn't played anywhere yet. The old Croatian Eurovision is playing on the bus on the way from the airport to the city. This is not such a small town. The flight was full to the last seat, so the boys did a good job of marketing their country. The locals have kindly advised me when I have asked for help/advice.
Dobrodošel v Slovenia! <3
Tämä olin minä, nopeat sormet!
Opittiin uus sana, jebeno 😁
Vierailija kirjoitti:
Yksi miten tavataan yksi vapaapäivä? V..tu
Onko pikku prinssi alkanut kiroilemaan pahasuisen Kääryleen opissa?! 😱
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sanoja onkaan sille, joka on Janilla majesteettinen? (En tarkoita nenää.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt huudetaan, ihanaa Janin etumus ihanaa, ihanaa Jan ihanaa, tämä on ihanaa.
Nyt repesin ihan täysin kun kuulin vielä korvissani tämän Mertarannan äänellä .Siinä on paikka miksi et lauo 🤣🤣🌹🌹
Ja siinä on sellainenkin kohta kuin; Ja kyllä lähtee sellainen mälli.🙈
Vaikka tekee kipeää niin ei haittaa 🤣🤣 Ihanaa Janin etumus ihanaa .Tämä on ihanaa 🤣🤣 Joo kuolen täällä 🤣🤣🌹🌹
Ihan varmaan tekis kipeää 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sanoja onkaan sille, joka on Janilla majesteettinen? (En tarkoita nenää.)
Janov velik kurac ... iha vaan google kääntäjällä 🤣🤣