Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko muuten kukaan, että storyn englanninkielinen teksti oli paljon parempaa englantia kuin K normaalisti kirjoittaa, joten joku muu on ehkä auttanut kirjoittamisessa? Tai sitten on käytetty kääntäjää, onkohan K:lla käytössä kun esim viestittelee B:lle?
Ehkä Lady Slo auttoi häntä?😏
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/jokeroutband/status/1673113783877660672?s=46 Wow, i love these guys! Janseksuaalit ja sapioseksuaalit: thats your man!
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🚀
Vierailija kirjoitti:
Mua kiusaaa, oliko toi viittaus "You watch their instagram story and see them partying together" nyt sitten siihen Bojanin rantavideoon vai ei?????
Muistakaa, Bojankin heti kysyi, who is Benjamin?
Tämä jää elämään; Who is Benjamin?
Nuuska sitä nuuska tätä. Mä haluaisin fiilistelyketjun Janin housujen sisällöstä. T: viisugay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko muuten kukaan, että storyn englanninkielinen teksti oli paljon parempaa englantia kuin K normaalisti kirjoittaa, joten joku muu on ehkä auttanut kirjoittamisessa? Tai sitten on käytetty kääntäjää, onkohan K:lla käytössä kun esim viestittelee B:lle?
Ehkä Lady Slo auttoi häntä?😏
HAHAHAHAHAHAHA! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiusaaa, oliko toi viittaus "You watch their instagram story and see them partying together" nyt sitten siihen Bojanin rantavideoon vai ei?????
Benkkuhan on kans perjantaina Allas sea poolilla keikalla, vois kuvitella et K laittais yhteiskuvan heistä instaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benkkuhan on kans perjantaina Allas sea poolilla keikalla, vois kuvitella et K laittais yhteiskuvan heistä instaan :D
This is Benjamin. Yes yes.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/jokeroutband/status/1673113783877660672?s=46 Wow, i love these guys!
Jansexuals and sapiosexuals: thats your man!
I'm tempted to tweet if Jan can provide a recording of her reading in her deep voice. ;)
Then I remember I'm almost old enough to be their mother and I go back into hiding. :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K esiintyy ensi perjantaina Allas sea poolissa. Samana iltana esiintyy myös Benjamin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äääh mua jotenkin ärsyttää tuo K:n lonelyvideo enkä edes tiedä miksi.
On kyllä taas niin väkisin väännetty. Yksinäisyydelläkään ei tulis pelleillä, se on monille totta ja arka paikka. Mistä tuollanen edes tulee mieleen?
Ehkä hän tunsi itsensä yksinäiseksi.
Katsoin nyt nuo K viimeisimmät videot. Niitä on minusta jopa vaikea katsoa, kun ovat niin kömpelösti toteutettuja. Sitten yksi juttu, mitä ei ehkä saisi sanoakaan, en tiedä, mutta ei K noissa postauksissa kovin seksikkäältä näytä. Kannattaisi miettiä sitä stailaajan käyttöä ja vaikkapa parranajoa. Ehkä olen liian kriittinen ja enemmistö seuraajista on sitä mieltä, että hän on ihan ok.Ähh, myötähäpeää herätti nuo uusimmat K videot..miksi ihmeessä täytyy tunkea niissä nuuskaa huuleen, kädessä tölkki ja jotain väkisin väännettyä juttua. Päällä sama college jo kohta viikon..
Ehkä muistelee niissä baari-iltaa ja "Onks kellään denssii?" Bojania. Onhan nuo nikotiinipussit olleet monessa mukana tässä saagassa "kosinnasta" lähtien, joten niillä on myös paljon symbolista merkitystä näiden kahden välillä (vaikka terveyden kannalta huono juttu toki).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K esiintyy ensi perjantaina Allas sea poolissa. Samana iltana esiintyy myös Benjamin.
Tieto olikin jo täällä.
Vierailija kirjoitti:
Nuuska sitä nuuska tätä. Mä haluaisin fiilistelyketjun Janin housujen sisällöstä. T: viisugay
Jan on mies, jonka helikopteri hiljentää kaikki.
T. Rietas gay
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/jokeroutband/status/1673113783877660672?s=46 Wow, i love these guys! Janseksuaalit ja sapioseksuaalit: thats your man!
Nyt tykkään kyllä Jokereista vielä enemmän jos mahdollista. 🥰 Erityisesti iskee Jan, hän vaikuttaa oikeasti tosi kiinnostavalta ja älykkäältä mutta samalla sarkastiselta ja seksikkäältä.
Mä en oikeasti kehtaa mennä Jokereiden keikalle. Miettikää nyt sitä tilannetta. Ihmiset huutaa Käärijää ja Bojania, inttää Bojanilta, että rakastatko Käärijää jne. Kaikista kamalinta on ajatella, että joku satapäinen mammalauma joku viisugay perässään ryntää lavalle riisumaan housuja pois Janilta. Sen lisäksi suomalaiset ei ole mikään hoikka kansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan on mies, jonka helikopteri hiljentää kaikki.
T. Rietas gay
Mä haluaisin päästä lentämään sillä.
Muutamissa kommenteissa on jo kirjoitettu yksinäisyydestä, jota voi kokea, vaikka on ihmisten keskuudessa, jopa hyvien ystävien ja läheisten kanssa ollessa. Yksin olon yksinäisyys on toisenlaista.
Minä luulen, että Mister lonelyllä on Jerelle (Käärijällekin?) syvempi merkitys. Siinä videolla, jossa ennen ESC:n ensimmäistä harjoitusta vai eka keikkako se oli, Jeren alkaessa laulamaan Mister lonelya "kiiruhtavat" crewn jäsenet "lohduttamaan" Käärijää. Heidän äänestään, millä äänisävyllä sanovat "Jeree, Jeree", kuuluu se lohdutus. Tuli vaikutelma, että Jeren Mister lonly on aiemminkin tullut esille tässä porukassa.
Luulisin, että johonkin kaipaukseensa lauloi eilen mökillä Mister lonlya. Ikävä Bojania? Kyllä siitä videosta kaipaus huokui.
Epäilen, että Bojanin eilinen veden? juonti pullosta ja purskautus oli suunnattu Jerelle. Se tuli esille melko pian sen jälkeen kun J joi pullosta jotain, vähän vihertävältä näyttävää nestettä
Onko täällä kaikki s*tna jossakin puutteessa? Toiset nuuskan ja toiset matematiikan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti kehtaa mennä Jokereiden keikalle. Miettikää nyt sitä tilannetta. Ihmiset huutaa Käärijää ja Bojania, inttää Bojanilta, että rakastatko Käärijää jne. Kaikista kamalinta on ajatella, että joku satapäinen mammalauma joku viisugay perässään ryntää lavalle riisumaan housuja pois Janilta. Sen lisäksi suomalaiset ei ole mikään hoikka kansa.
Memories are made of this... 🍆🍆🍆🎶🎶🎶🎶 Tervetuloa, sexi bois! Mamma boot ja homo boot valmiina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tykkään kyllä Jokereista vielä enemmän jos mahdollista. 🥰 Erityisesti iskee Jan, hän vaikuttaa oikeasti tosi kiinnostavalta ja älykkäältä mutta samalla sarkastiselta ja seksikkäältä.
Joo! Also Jan:
https://twitter.com/helluzs/status/1672613895087718400?s=20
:D
Ja vielä miksi löytyy JO:n twitter-tililtä, niin Janhan on matikan opettaja.