Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
28061/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitulkintaa, mutta burgerinpaistovideossa K muistuttaa denssipurkin avaamisella Liverpoolin kosimisesta. Tuli vaan mieleen😁.

Vierailija
28062/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan usko että tuo K:n video oli joku viesti B:lle. :D Poissa silmistä poissa sydämestä tapahtuu aika äkkiä.

Sillä on niin paljon ulkomaisia seuraajia instassa niin varmaan koki tarvetta tehdä jotain heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28063/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äääh mua jotenkin ärsyttää tuo K:n lonelyvideo enkä edes tiedä miksi.

On kyllä taas niin väkisin väännetty. Yksinäisyydelläkään ei tulis pelleillä, se on monille totta ja arka paikka. Mistä tuollanen edes tulee mieleen?

Ehkä hän tunsi itsensä yksinäiseksi.

Katsoin nyt nuo K viimeisimmät videot. Niitä on minusta jopa vaikea katsoa, kun ovat niin kömpelösti toteutettuja. Sitten yksi juttu, mitä ei ehkä saisi sanoakaan, en tiedä, mutta ei K noissa postauksissa kovin seksikkäältä näytä. Kannattaisi miettiä sitä stailaajan käyttöä ja vaikkapa parranajoa. Ehkä olen liian kriittinen ja enemmistö seuraajista on sitä mieltä, että hän on ihan ok.

Ei se nyt ole mikään velvollisuus olla vapaa-ajallakin seksikäs ja huoliteltu ja uusissa vaatteissa. Videoiden toteutuksesta voi kyllä antaa kritiikkiä. Ja se on totta että tuollaisiahan ne videot on olleet aina. Pikaisesti kyhättyjä.

Ja mitä Bojaniin tulee niin eiköhän se ole tiennyt viisuista asti mikä hönttä k on ja kaikki ei tosiaankaan ole niin hillittyä ja siistiä. Silti tykästyi ja katsoo varmaan edelleen vaaleanpunaisten lasien läpi k touhua.

Vierailija
28064/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja tuota Bojania 🥵Miten helkkarissa K vois vastustaa ??? Ja Jan ... edelleen panisin 🥵🥵

https://www.instagram.com/reel/Ct7GY6xrN2P/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

H8rs gonna h8, mutta tuo vaatetus Bojanilla on kyllä erittäin hotti.

Ja Krisillä. Rrrrakastan jo tota paitaa!!! Toivoisin näkeväni sen Krisin päällä Helsingissä

Olen antanut pikkulintujen kertoa sen verran anatomisesti kiinnostavia tietoja Janin alakerran varusteluista, että Jan voisi Helsingissä soitella mieluusti ilman housuja. Muuten saa olla olla päällä vaikka mummolan pitsiverhot, kaikki käy. Mutta urho housutonna, kiitos.

Kenen alushousujen "täytteen kokoa" täällä ihasteltiinkaan poikien saunarekallakäymisvideossa? Meni silloin ohi, vaikka keskustelua luinkin. Kun muistin, että se ois ollut Jan, mutta kun katsoin erään sellaisen videon niin Jan oli siinä koko ajan alushoususillaan jonkun tolpan tms. takana.

Sitä vonkaletta ei yksi tolppa piilota.🤭

Vierailija
28065/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasiko muuten kukaan, että storyn englanninkielinen teksti oli paljon parempaa englantia kuin K normaalisti kirjoittaa, joten joku muu on ehkä auttanut kirjoittamisessa? Tai sitten on käytetty kääntäjää, onkohan K:lla käytössä kun esim viestittelee B:lle?

Huomasin. Mietin, että on pyytänyt Mikkeä kääntämään. Tosin omakin enkkuni on aika huonoa, joten olin epävarma oliko se muoto their oikein, mutta ilmeisesti kyllä. Tai on voinut käyttää kääntäjää, mutta näkeehän Miket ym tuon videon toki, eli yhtä hyvin ois voinut kysyä apuakin.

Tota oon kans miettinyt, että itse ainakin käyttäisin apuna kääntäjää, jos olisin K viestimiseen B:n kanssa. Olisin varmaan jo Loverpoolissa käytellyt ajoittain. 

Vierailija
28066/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta viisuajasta vielä. On varmaan ollut hienoa ja kutkuttavaa että koko kevään aina tiesivät näkevänsä pre-partyissa. Pientä odotusta aina välillä että näkee toisen ja se on varmasti helpottanut ainakin meidän k tekemistä kaiken ennakkopaineen keskellä. Ja sitten vielä viisuviikot.

Ihmekkös tuo että kaiken ollessa ohi pääsee itku. Pakolliset näkemiset on nyt nähty ja joutuu miettimään näkeekö toista enää ja miten ja miten kaikki järjestyy ja kuinka pitkään tämä kestää. Mieleen hiipii epäilys että mitä jos toista ei enää kiinnostakkaan koska ei ole "pakko" nähdä.

Vierailija
28067/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/jokeroutband/status/1673113783877660672?s=46 Wow, i love these guys! Janseksuaalit ja sapioseksuaalit: thats your man!

Vierailija
28068/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei me voida tietää Kärtsän tai siis Jeren tuntemuksia. Voi olla vaikka kuinka paljon ihmisiä ympärillä ja silti tuntea itsensä yksinäiseksi. Sellainen yksinäisyys onkin vaikeinta, jos ei pääse yhteyteen lähellä olevien ihmisten kanssa vaan olo on ulkopuolinen, epätodellinenkin. Jollain tasolla uskon että B maadoitti J:n olemista tosi paljon. B oli ihan mieletön tuki viisumatkalla ja hänen elämänsä hulluimman viikon tukipilari. Varmasti mieli palaa noihin tunteisiin ja kokee yksinäisyyttäkin kaiken keskellä. Luulen että iloisen huolettomat prinssin videot ovat olleet vaan suolaa haavoihin. Ihmettelen, jos B ei ole yksityisesti laittanut viestiä What's up Jere, are you okay...?

Kärtsän kertaheitolla muuttuneessa elämäntilanteessa ei olis ihme jos olis epätodellinen ja yksinäinen olo, koska lähipiiristä oikeasti kukaan ei ole samassa superstaran tilanteessa eikä pysty jakamaan niitä kokemuksia. Ja tuota Bojanin tukiroolia viisuissa oon monesti miettinyt, että varmasti on jättänyt todella vahvan tunnejäljen, yhteyden ja voisi kuvitella että myös syvän kiitollisuuden tunteen.

Sinänsä en sit tiedä kannattaako noita stooreja analysoida suurennuslasin kanssa, tai hauskaa ajanvietettä se varmasti on, mutta tsaanssit on fifty sixty että menee tulkinnat ihan metsään.

Vierailija
28069/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut! Tota pi -twiittiä.

Vierailija
28070/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K voisi tehdä nyt samanlaisen auringonottovideon kuin b. Silleen samalla lailla kuvattuna mutta ketään ei tartte kyllä vieressä olla. Niin että k keho näkyy.

Vierailija
28071/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä tuntuu olevan kultakalan muisti noiden kahen suhteen. Kokoajan pitäisi jotain tapahtua tai muuten iskee paniikki ja masennus.

Vierailija
28072/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mä analysoin mutta totta kai tiedostan, että mun analyysit ja tulkinnat ovat ihan omiani, todellisuus voi olla mitä hyvänsä. Mutta niin kauan analysoin, kun näen analysoitavaa. Ja jos näen "olleeni väärässä", muutan suuntaa ja analysoin taas. Ei siinä sen ihmeemmästä ole itselleni kysymys :)

Vierailija
28073/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äääh mua jotenkin ärsyttää tuo K:n lonelyvideo enkä edes tiedä miksi.

On kyllä taas niin väkisin väännetty. Yksinäisyydelläkään ei tulis pelleillä, se on monille totta ja arka paikka. Mistä tuollanen edes tulee mieleen?

Ehkä hän tunsi itsensä yksinäiseksi.

Katsoin nyt nuo K viimeisimmät videot. Niitä on minusta jopa vaikea katsoa, kun ovat niin kömpelösti toteutettuja. Sitten yksi juttu, mitä ei ehkä saisi sanoakaan, en tiedä, mutta ei K noissa postauksissa kovin seksikkäältä näytä. Kannattaisi miettiä sitä stailaajan käyttöä ja vaikkapa parranajoa. Ehkä olen liian kriittinen ja enemmistö seuraajista on sitä mieltä, että hän on ihan ok.

Ei se nyt ole mikään velvollisuus olla vapaa-ajallakin seksikäs ja huoliteltu ja uusissa vaatteissa. Videoiden toteutuksesta voi kyllä antaa kritiikkiä. Ja se on totta että tuollaisiahan ne videot on olleet aina. Pikaisesti kyhättyjä.

Ja mitä Bojaniin tulee niin eiköhän se ole tiennyt viisuista asti mikä hönttä k on ja kaikki ei tosiaankaan ole niin hillittyä ja siistiä. Silti tykästyi ja katsoo varmaan edelleen vaaleanpunaisten lasien läpi k touhua.

Viisuissa ollaan viisujen kehyksissä kuplassa ja Klla oli porukkaa huolehtimassa hänestä. Viisuissa ei todellakaan päässyt näkemään millainen k on arjessa

Vierailija
28074/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan huvittaa, kun tästä tarinasta vielä löytyy (ts siihen tuotetaan päähenkilöiden osalta) sellaista analysoitavaa, joka kuitenkin (ylianalysoidessa) tukee sitä viisuissa nähtyä..

Vois olla niinkin, ettei kertakaikkiaan sais "nähtyä mitään" ja se vasta oliskin kamala tilanne se!

Vierailija
28075/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä tuntuu olevan kultakalan muisti noiden kahen suhteen. Kokoajan pitäisi jotain tapahtua tai muuten iskee paniikki ja masennus.

Jep, taas on unohettu B:n juokseminen kuvaamaan K:n biisejä ja molempien väliset are yout ihan vaan muutama päivä sit :D

Vierailija
28076/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan että eihän me tiedetty siitäkään kun olivat olleet yhteydessä prepartyjenkin välillä kun eivät silloin someen laittaneet mitään kaipausviestejä tms. Kyllä ne varmasti nyttenkin on yhteyksissä, ei niiden yksityinen viestittely kuulu meille. Ja minusta tulisi aika laskelmoitu kuva heidän ystävyydestään jos koko ajan laittaisivat someen jotain miss you-juttua.

Vierailija
28077/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä on nyt taas tämä vaihe käynnissä. Palaan asiaan joskus myöhemmin, en jaksa käydä tätä kaikki on loppu keskustelua miljoonannen kerran kun kuitenkin kohta taas on ihan eri ääni kellossa.

Vierailija
28078/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida et tykkään noista Kärtsän stooreista tosi paljon just siksi ettei niissä oikein ole päätä eikä häntää ja oma päällimmäinen ajatus yleensä on et mitä ihmettä nyt taas. 😄Osuu hyvin omaan huumorintajuun.

Vierailija
28079/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut! Tota pi -twiittiä.

Olen tosi huono matikassa ja viimeksi opiskellut sitä tyyliin 25 vuotta sitten, mutta jos jotain tajusin oikein (ja tässä on nyt 90 prosentin mahkut, etten tajunnut) niin tarkoittaa, että piitä ei voi ilmaista jakamalla kaksi kokonaislukua (kokonaisluvut siis sellaisia, joissa ei ole desimaaleja eli niitä pilkun jälkeen tulevia numeroita). Esim. 30 jaettuna kahdeksalla on kaksi kokonaislukua jaettuna ja piitä ei voi näin ilmaista, kun se jatkuu ikuisuuden.

Kaikki matemaatikot tai ylipäätän paremmin ymmärtävät voivat nyt korjata.

Vierailija
28080/123801 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä on video kun B tanssii ja K laulaa Mr. Lonelya? Milloin tää oli?

Löysin sen, mutta muistini oli väärä! K nauhoitti B:n tanssiessa, mutta hän vain merkitsi tarinan herra Lonelyn kanssa, kappaleen soitto on itse asiassa eri kappale. :D

https://www.tiktok.com/@jokereurovision/video/7229408044046667035

Ketju on lukittu.