Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tuon "tässä" kommentin. Ei kuitenkaan viitsitä nyt jauhaa siitä sivutolkulla. Ei ehkä paras valinta tuo puppy kuvamaan kyseistä videota jne kun täällä siinä puppyssa kuitenkin on sellainen seksu aalinen vivahde ja kyseessä on vielä nuori B.
Aika sairas mieli, jos näkee puppy sanassa jotakin seksuaalista.
Tässä yhteydessä ja tässä ketjussa kyllä näkee. Eilen illalla tätä puppy/daddy juttua käsiteltiin ihan kunnolla. Tietysti jos on vasta nyt tullut mukaan niin sitten asia voi olla uusi.
Tässä hyvä muistutus meille kaikille. Ketjussa kirjoittelee paljon ihmisiä; osa käy täällä joka päivä ja lukee kaikki kommentit, osa taas kerran viikossa ja he lukevat vain uusimmat kommentit. Kävijöitä on joka lähtöön ja paljon noiden kahden esimerkin välistä. Väärinymmärryksien välttämiseksi olisi hyvä muistaa se, että vaikka joku asia tässä ketjussa olisi itselle päivänselvä asia, niin monelle muulle se ei ole. Siksi tässä ketjussa kierretään monesti kehää ja joudutaan linkittämään videoita yhä uudestaan ja uudestaan, koska aina on joku, joka ei ole niitä nähnyt. Sitten taas on mun kaltaisia, jotka tykkäävät katsoa samat videot uudestaan ja uudestaan.😅
Itse aloitan aina siitä mihin olen jäänyt. Usein huomaan että joku muukin lukee samaan tahtiin kun peukuttelen viestejä ylös niin siihen saattaa ilmestyä toinenkin yläpeukku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta yksityiskeikasta luulisi saavan hyvät rahat. Ja Kärtsä on kyllä just sopiva esiintyjä tollasiin tilaisuuksiin 👍Toivottavasti K tietää arvonsa ja pyytää kunnon korvauksen kun on juhannuksena lähtenyt ulkomaan keikalle!
Tämä! Luulen, että nämä tämän kesän keikat on buukattu aika matalilla palkkioilla alkuvuodesta. Eli vastoin monien oletuksen, ei hän vielä varmaan rahoissa kieri. Joitakin artikkeleita oli aiheesta tehty, ja käy minulla järkeen. Toivottavasti saa pian ansaittua korkeampaa palkkiota. Kesärauhan välipuheessa mainitsi, ettei keikasta hänelle maksettu. Saattoi olla vitsi, mutta kuulosti vakavalta korvaani.
Istuin viime viikolla kahvilan terassilla Helsingin itäisessä kantakaupungissa ja siellä on usein musatyyppejä, alueella on studioita, ei ehkä suurimpien levy-yhtiöiden, mutta keskikokoisten ja pienten sekä indiefirmojen.
Ne kaksi tyyppiä oli selvästi sisällä musaskenessä, toinen oli artisti, toinen keikkamyyjä. Tunsivat Käärijän A&R:n. Toinen siinä mainitsi toiselle, että Käärijän laskutus on tällä hetkellä kahdeksan miljoonaa euroa viikossa.
Tämä siis sivusta kuultua, mutta en epäile. Kaikki keikat + yhteistyökuviot ja ehdottomasti kannattaa kliseisesti takoa, kun rauta on kuumaa, niin saattaa saada suht kivan loppuelämän :)
Kannattaisi keksiä vähän uskottavampi valhe. 😂 On ihan julkista tietoa että suht ison mittakaavan ulkomaalaiset pääesiintyjät maksaa noin 200 000 - 300 000 euroa. Ja nää on siis isojen festareiden pääesiintyjiä, ei mitään tanssilavoja.
Voi elämä. Mä todella todella toivon ettei kukaan usko mitään tällaista. Siis tuota mitä joku täällä kirjoittava on kuullut jossain kahvilassa.. joku roti sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta yksityiskeikasta luulisi saavan hyvät rahat. Ja Kärtsä on kyllä just sopiva esiintyjä tollasiin tilaisuuksiin 👍Toivottavasti K tietää arvonsa ja pyytää kunnon korvauksen kun on juhannuksena lähtenyt ulkomaan keikalle!
Tämä! Luulen, että nämä tämän kesän keikat on buukattu aika matalilla palkkioilla alkuvuodesta. Eli vastoin monien oletuksen, ei hän vielä varmaan rahoissa kieri. Joitakin artikkeleita oli aiheesta tehty, ja käy minulla järkeen. Toivottavasti saa pian ansaittua korkeampaa palkkiota. Kesärauhan välipuheessa mainitsi, ettei keikasta hänelle maksettu. Saattoi olla vitsi, mutta kuulosti vakavalta korvaani.
Istuin viime viikolla kahvilan terassilla Helsingin itäisessä kantakaupungissa ja siellä on usein musatyyppejä, alueella on studioita, ei ehkä suurimpien levy-yhtiöiden, mutta keskikokoisten ja pienten sekä indiefirmojen.
Ne kaksi tyyppiä oli selvästi sisällä musaskenessä, toinen oli artisti, toinen keikkamyyjä. Tunsivat Käärijän A&R:n. Toinen siinä mainitsi toiselle, että Käärijän laskutus on tällä hetkellä kahdeksan miljoonaa euroa viikossa.
Tämä siis sivusta kuultua, mutta en epäile. Kaikki keikat + yhteistyökuviot ja ehdottomasti kannattaa kliseisesti takoa, kun rauta on kuumaa, niin saattaa saada suht kivan loppuelämän :)Miten se voisi muka olla noin paljon kun K kiertää vaan pieniä paikkoja eikä Suomessa isotkaan tähdet laskuta satojatuhansia euroja keikalta? 8 miljoonaa viikossa kuulostaa jo valtavalta summalta ihan jollekkin maailmantähdellekin! Eli tämä on kyllä palturia.
Se että joku suostuu esiintymään Rautalammilla ilman Bojania on kyllä 8 miljoonan euron asia. Tosin Bojania ei pysty rahalla korvaamaan.
Cheekillä on ehkä jokunen miljoona ja jollaki muulla PITKÄN JA MENESTYKSEKKÄÄN URAN YM.mahd. bisneksien johdosta. Käärijällä ehkä menee vielä hetkinen ennenku se käärii. Riippuen menestyksestä ja valinnoista uran suhteen.
8 miljoonan euron mies, yes yes.
Jodelissa lähinnä huhuttiin, että Ruotsin keikasta oltaisi maksettu miljoona kruunu eli arviolta noin 85 000 euroa. Tuolla summalla viitsisi jo lähteä keikalle. Muut puheet Käärijän osalta miljoonista on kyllä pötyä. Joku Haloo Helsinki ja Antti Tuisku vetää festareista helposti 80 000 - 100 000 euroa. Niilläkin kulut jakaantuu moneen osaan. Käärijällä on vähemmän porukkaa makana joten luultavasti maltillisemmat luvut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on taskukokoinen energiapakkaus :) aivan ihana!
Miksi tässä kuuluu joku "yksi poista yksiö"?
Instanavigationiin nämä storyt tulee näköjään vähän viiveellä. Ihan sillä että jos joku muukin katsoo näitä sen kautta ja täällä jo puhutaan niistä vaikka itse ei niitä vielä pysty näkemään.
Siksi, että siellä tehdään mikrofonille äänitestiä ääniteknikon puolesta. Mikkitestissä usein sanotaan sanoja, joissa tietyt konsonantit kuuluu selkeinä. Monet teknikot hokee vain "yksi, kaksi", mutta mitä vain sanoja voi käyttää, jotka ajaa asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis sivusta kuultua, mutta en epäile. Kaikki keikat + yhteistyökuviot ja ehdottomasti kannattaa kliseisesti takoa, kun rauta on kuumaa, niin saattaa saada suht kivan loppuelämän :)
Minä olenkin miljonääri ja K&B ovat tulossa luokseni esiintymään syntymäpäivänäni. Katsotaan, mistä summasta saan heidät pussaamaan keskenään. Mersulla pääsee ja rahalla saa.
Vierailija kirjoitti:
Vietettäiskö vähän rennompi jussi täällä please? Olisin jo poistanut tuon kommentin jos olisin voinut. Ei ollut tarkoitus pervoilla.
T. Se puppy-kommentoija
Todellakin vietetään. Asia tuli käsiteltyä jo ja selvitetty. Ei ollut ällöä taustalla tuossa. Piis and laav ja hyvää jussia kaikille!
T. Se kommentoinut kukkis
Vierailija kirjoitti:
Ketju K:n ja B:n nauruista
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1672315151481970706
Mitä ihmettä. Olen nähnyt tästä videosta vain pätkiä, en koskaan loppuun asti.
BITCH BETTER HAVE MY MONEY
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on taskukokoinen energiapakkaus :) aivan ihana!
Miksi tässä kuuluu joku "yksi poista yksiö"?
Instanavigationiin nämä storyt tulee näköjään vähän viiveellä. Ihan sillä että jos joku muukin katsoo näitä sen kautta ja täällä jo puhutaan niistä vaikka itse ei niitä vielä pysty näkemään.
Siksi, että siellä tehdään mikrofonille äänitestiä ääniteknikon puolesta. Mikkitestissä usein sanotaan sanoja, joissa tietyt konsonantit kuuluu selkeinä. Monet teknikot hokee vain "yksi, kaksi", mutta mitä vain sanoja voi käyttää, jotka ajaa asian.
Kiitos, jotain tuollaista arvelinkin.
No että tällasta tänään :D Jankkaaja on ollut ja Kärtsystä on tullu miljonääri.Saatana on se melkonen epeli ku tienaa enemmän ku joku Kanye kohta 🤣🤣 Ei hyvää päivää 🤣
Vähän kevennystä ja iloisia poikia 🥰 Ja Jan...panisin 🥵
https://www.instagram.com/reel/Ct15e5xrxZ9/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
No että tällasta tänään :D Jankkaaja on ollut ja Kärtsystä on tullu miljonääri.Saatana on se melkonen epeli ku tienaa enemmän ku joku Kanye kohta 🤣🤣 Ei hyvää päivää 🤣
Joskus jankkaajista on hyötyäkin. Sen jälkeen ilmapiiri usein puhdistuu, ainakin hetkeksi.😉 Täällä myös Janseksuaali.🥵🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis sivusta kuultua, mutta en epäile. Kaikki keikat + yhteistyökuviot ja ehdottomasti kannattaa kliseisesti takoa, kun rauta on kuumaa, niin saattaa saada suht kivan loppuelämän :)Minä olenkin miljonääri ja K&B ovat tulossa luokseni esiintymään syntymäpäivänäni. Katsotaan, mistä summasta saan heidät pussaamaan keskenään. Mersulla pääsee ja rahalla saa.
Mitäs pitää maksaa, jotta pääset possujunaan heidän kanssaan? Menetkö keskelle?
No tuota. Laskutus on eri asia kuin se, mitä artisti saa. Laskutuksesta maksetaan verot ja työeläkkeet ja kaikki keikan kulut, kuten palkat omille työntekijöille. En silti ota uskoakseni tuota kahdeksaa miljoonaa viikossa. Vaikka keikkapalkkio olisi 100 000 €/keikka, niin kyllä saa tehdä aika monta keikkaa viikossa, että pääsee edes miljoonaan. Iltalehti hiljattain julkaisi jutun Suomen artistien keikkahinnoista ja Kärtsä nyt vetää muutenkin alihinnoilla tällä hetkellä (alle 10 000 keikasta), mutta ei kukaan artisti Suomessa pääse tällä hetkellä edes tuohon sataan tonniin. Joten lyhyellä lukiomatikalla sanon, että kyllä tämä kahdeksan miljoonan juttu oli joko tietoista trollittelua tai sitten vain väärin kuultu/ymmärretty.
Mainittu IL:n juttu: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d0bdfd50-de7b-4028-92ff-11a005…
Ihanaa juhannusta kaikille, popitelkaas Käärijää ja/tai Joker Outia ja nähkää romanttisia unia, jos ylipäätään nukutte tänä taianomaisena keskikesän yönä!
💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Nii ja elkää unohtanu että se myös pukeutuu ku köyhäläinen eikä sillä oo varavaatteita reissussa mukana! 😂
Muistaakseni Ibe laskuttaa 50 000. Mutta ei sekään ole sataa tonnia kylläkään.