Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos K ei uskalla olla ilman muita joukkoja B kanssa jos sillä on tunteita B kohtaan ja pelkää tekevänsä jotain.
Näin se tarot-mamma tulkitsi. Uskon itse ensi sijassa tieteeseen, mutta mua kiehtoo tarot-luenta ja mystiikka ja ainakin vähän uskon siihen
tai ainakin haluan uskoa 🤭
Kaunis puutarhamme, laivamme. Rakastan olla täällä. Vaikka välillä rikkaruohot puskevat esiin ja meri on myrskyinen niin kaiken kaikkiaan tämä on aivan ihana paikka, enkä ole lähdössä minnekään. <3 Joskus olen sanonut, että nyt riittää, nyt lähden lopullisesti, mutta laiva puutarhoineen saa minut aina takaisin. Olen ehkä liian syvällä tässä hommassa, mutta en halua pois. En vain kyllästy seuraamaan pohjolan auringonkukan ja balkanin ruusun kukintaa🌹🌻
Hyvää juhannusta ihmiset!
Ja toinen syötävä 🥵🥵 Kyllä noita kasvoja jaksais katsella.
https://www.instagram.com/p/CoRs4KJtDut/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos K ei uskalla olla ilman muita joukkoja B kanssa jos sillä on tunteita B kohtaan ja pelkää tekevänsä jotain.
Näin se tarot-mamma tulkitsi. Uskon itse ensi sijassa tieteeseen, mutta mua kiehtoo tarot-luenta ja mystiikka ja ainakin vähän uskon siihen
tai ainakin haluan uskoa 🤭
sama juttu mulla mutta toi että jonkun tarotin kautta tuli ihan uudenlainen näkökulma tähän asiaan (ei ainakaan kukaan täällä aiemmin ole tota vaihtoehtoa tajunnut edes ehdottaa) niin olen kyllä tässä alkanu miettiä että voiko noissa olla jotain perääkin :D
Vierailija kirjoitti:
New translated video.
Martin was also Bojan's best friend..🥺
Miksi se Martin lähti bändistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
New translated video.
Martin was also Bojan's best friend..🥺Miksi se Martin lähti bändistä?
Ehkä tajus, ettei jaksa enää tätä mummon sohvanpäällinen - seksitöntä kansallismusiikkibändityyliä. En kyllä soisi Bojanin päälläkåän enää mitån vaaleanpunaisia hassuhousujam
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai ainakin haluan uskoa 🤭sama juttu mulla mutta toi että jonkun tarotin kautta tuli ihan uudenlainen näkökulma tähän asiaan (ei ainakaan kukaan täällä aiemmin ole tota vaihtoehtoa tajunnut edes ehdottaa) niin olen kyllä tässä alkanu miettiä että voiko noissa olla jotain perääkin :D
Mulla ne tarot-luentojen tulkinnat resonoi tosi voimakkaasti, uskon niihin, koska ne on niin täysin linjassa sen kanssa, mitä itse oon aistinut. Muistakaa, vain sydämellä näkee hyvin...
Vierailija kirjoitti:
Ja B ei luovuta
Mitä se nyt on tehnyt?
Mulla on välillä villejä homofantasioita K:sta, muttei B:n kanssa (sori), B:ssä en vain kykene näkemään minkäänlaista seksia, sen silmät on liian ilmeettömät.
t. AL
Vierailija kirjoitti:
Mulla on välillä villejä homofantasioita K:sta, muttei B:n kanssa (sori), B:ssä en vain kykene näkemään minkäänlaista seksia, sen silmät on liian ilmeettömät.
t. AL
Se on se puppy-katse. Monelle niin hiton kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. AL
Puppy katsetta nähnykään. Sarjassamme historian erikoisimmat väärinymmärrykset.
Törmäsin äsken siihen Tavastian jälkeiseen nuken peittelyvideoon. Onko vieläkään selvinnyt, kumpi siellä yksiössä oli vai oliko molemmat, gf ja B.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
New translated video.
Martin was also Bojan's best friend..🥺Miksi se Martin lähti bändistä?
Lähti opiskelemaan ulkomaille (maata en muista).
Novi Valin liveveto oli Martinin jäähyväiskeikalta.Ihmettelinkin, miksi Bojan oli esityksen aikana kyyneleet silmissä.
Vierailija kirjoitti:
B on ainakin ihan rakastunut
Kehen? Mulla on mennyt ohi.
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin äsken siihen Tavastian jälkeiseen nuken peittelyvideoon. Onko vieläkään selvinnyt, kumpi siellä yksiössä oli vai oliko molemmat, gf ja B.
Ei ole selvinnyt, tuskin selviääkään. Veikkauksia tai päätelmiä voi heitellä. Minä sanon B.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. AL
Puppy katsetta nähnykään. Sarjassamme historian erikoisimmat väärinymmärrykset.
Näin gay miehenä olen hyvin eri mieltä.
B ja K täydentävät toisiaan, fantasioissa päivittäin
B on ainakin ihan rakastunut