Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen teidän puolesta jotka saa tästä shippauksesta lisäpotkua myös omaan parisuhteeseen. Minun avioliitto taitaa päätyä eroon. Jo ennestään tylsä ja laimea suhde näyttäytyy vielä entistä tylsempänä, jossa ei intohimon häivää ole ollut alkuhuuman jälkeen eikä mies ole minusta pätkääkään kiinnostunut. Bn ja Kn takia tiedän että vielä oikeaakin rakkautta on... Ehkä vielä joskus minäkin sen löydän.
Ihan sama tilanne täällä. En varmaan tässä iässä enää rakkautta löydä, mutta muuten voin elää paremmassa/sopivammassa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen teidän puolesta jotka saa tästä shippauksesta lisäpotkua myös omaan parisuhteeseen. Minun avioliitto taitaa päätyä eroon. Jo ennestään tylsä ja laimea suhde näyttäytyy vielä entistä tylsempänä, jossa ei intohimon häivää ole ollut alkuhuuman jälkeen eikä mies ole minusta pätkääkään kiinnostunut. Bn ja Kn takia tiedän että vielä oikeaakin rakkautta on... Ehkä vielä joskus minäkin sen löydän.
K ja B on julkisuusharhaa. Siihen nojautuen ei todellakaan kannata tehdä isoja päätöksiä oman elämänsä suhteen.
Ei tietenkään tuohon nojautuen. Vuosien prosessi tämä eroajatus on ollut. Ehkä jonkinlaista aktiivisuutta on minulle tullut lisää tänä keväänä.
New translated video.
Martin was also Bojan's best friend..🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ootte laihtunut ja kehen TE olette rakastuneita? Eikös tässä shipata toisten eli b&k rakastumista😳
Itse ainakin olen rakastunut J. Ei haittaa, että samalla hoikistuu kun jää yhtäkkiä roskan syönti pois, ja energiaa riittää lenkkeilyyn.
Sama täällä. Mieleni on tehnyt tepposet ja luulee Jertsua jonkinlaiseksi py:ksi, (voi ei)😳
Suloinen Balkanin ruusu 🌹
https://www.instagram.com/reel/CqfzxzHPogE/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta sen näkee että crew=kaveripiiri kun menevät vapaa-ajan rientoihinkin ja häihin samalla porukalla kuin töihin.
Te ihan tosissaan väitätte että k, crew ja mahdollisesti m meni tukholmaan pitämään häät? koska manger trainee laittoi storyyn kuvan kirkosta? Ei kai...
Ei omiinsa, tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B:n koiravideo hieman outo, mutta jotkut tykkää, äänet liikaa jo
Mä en ole ikinä oikein tajunnu sen puppy videon pointtia? Vielä Käärijän paita päällä ja heti sen perään kun K oli sanonu että kaipaa.
itelleki jääny vähä auki et mikä sen idea on joten kertokaa teiän teoriat 😅
K sanonut B:lle you are My puppy
Sitten B käyttää käärijä paitaa, makoilee maassa pentujen kaa, siskon postaus babies sleeping jonka jakaa
K reagoi kuten kuuluukin I miss u
B postaa hymynsä ja nuo ahh ahhLiittyy Daddy-puppy dynamiikkaan ja D/s sävyihin myös. Antautumis ja heittäytymis viboja tulee itselle, pehmeää leikittelevää ja ja samaan aikaan niin kuumaa. Tästä keskusteltiin Tava vklp paljon sieltä kannattaa lukea 💚
Panta kaulassa Tavan takahuoneella Bojanin katseessa vähän samaa kuin puppy vidissä. On samaan aikaan kutsuva, leikittelevää, auki ja haavoittuva.
Ehkä osa tunnistaa tuon puolen itsessään jos tuollaista dynamiikkaa kokenut. Sen vuoksi meidän kollektiivinen alitajunta varmaan reagoinut niin vuoristoradalla myös. Kun omat pelisolut lähtee peilaamaan ja vaikka nähdään vain pieniä väläyksiä ja tulkitaan niin jotain tosi todellista tuossa on, sen vaan tuntee läpi. Ja kun toinen antautuu noin kun näissä tai possujunassa konttaamassa hetkeen uppoutuen, herää iso tarve et Daddyn pitäisi ottaa kiinni, kantaa ja kannatella, pitää huolta 💚
Kiitos kun ootte avanneet tätä. Ihan vilpittömästi. Itsessä tämä dynamiikka ei resonoi juuri mitenkään ja on varmaan siksi ollut tosi vaikea ymmärtää joitain omasta näkökulmasta aika yliampuvia kollektiivisia reaktioita täällä liittyen esim. B:n hylkäämiseen. Mutta aina voi avartaa mieltää ja oppia uutta.
K ei usein ole puku päällä, olisi hauska nähdä hänet häävieraana parhaimpiinsa pukeutuneena. Toisaalta koko crew mukana, toivoisin jotain yllätysesiintymistä jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän mussukat 🥰🥵
Tuo viimeinen kuva huvittaa kun B käy pebaan kiinni ja K laittaa käden sydämelle ja meidän jutuissa se ois just toisin päin ,että Daddy puristelis persettä 🤣
https://www.instagram.com/p/CtU26IjMOFP/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Kirjoitin aiemmin tässä ketjussa, että K on näistä kahdesta se vaniljampi ja B se intohimoinen ja intensiivinen.
Niin selvää B:lle, että K on hänen, ei ihan pelkkää vaniljaa ole.
https://www.tumblr.com/garisia/719756344743395328/if-you-have-a-bad-day…
https://64.media.tumblr.com/db0907ae8c3a92d6b1f171c6259c6996/003a96c6de…
https://64.media.tumblr.com/1f22b00c115f82cf4631d69c7f7ae0d5/4cd702c002…
Tuo on sama jäätävä poseeraushymy K:lla tuossa Tavastian loppuhalauksessa, kuin siellä Liverpoolissa pubissa katsoessa "rakastuneena" JOn semifinaalia. Älkää vaan sanoko, ettette tunnista näitä finessejä??
Vierailija kirjoitti:
K ei usein ole puku päällä, olisi hauska nähdä hänet häävieraana parhaimpiinsa pukeutuneena. Toisaalta koko crew mukana, toivoisin jotain yllätysesiintymistä jossain.
Toivon, että ei. Lepo lepona ja sit kun kalenterikeikat taas alkaa, niin menoksi.
Vierailija kirjoitti:
Hei älkää nyt ihmiset tosissaan sentään eroja ajatelko jos perusteena on näiden "rakkaustarina", tämä huuma menee ohi. Ja tuosta on suuri osa näyttelyä faneille vaikka varmasti hyviksi ystäviksi onkin tulleet.
Mä ajattelin ystävien erona. Siis että ystävien välit ois menny poikki. En mäkään mihinkään rakkaustarinaan usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ja B on julkisuusharhaa. Siihen nojautuen ei todellakaan kannata tehdä isoja päätöksiä oman elämänsä suhteen.
Eiköhän nämä ihmiset ole oikeasti läpikäyneet näitä asioita jo vuosien ajan, mutta esim. se uskallus lähteä huonosta suhteesta on puuttunut. Jokin sitten toimii sille eroamiselle viimeisenä niittinä.
Siis.. Vaikka oon tässä shippauksessa seilannu mukana euroviisuista lähtien, niin vasta viime yönä K&B tuli eka kertaa mun uniin.
Ja harmi, että oli vain unta, nimittäin siinä unessa joku fani oli ottanu Bojanista kuvan, kun se istui sen Tavastia keikan jälkeisenä päivänä siellä terassilla syömässä sitä keittoa sen parta tyypin kanssa.
Siinä kuvassa ei näkyny Bojanin kasvoja, koska kuva oli otettu enempi viistosti Bojanin selkä kuvaajaan päin.
Siitä kuvasta näkyi, että Bojanin niskaan, lähellä korvaa, oli ilmestynyt fritsu.
Fritsu oli osittain hiusten peitossa, mutta silti selkeästi tunnistettava fritsu.
No, se kuva lähti tietysti valonnopeudella leviämään ja siitäkös koko some roihahti suorastaan liekkeihin!
Samana päivänä, kun kuvasta tuli suurtakin suurempi kohu, niin Joker outilla oli jokin haastattelu ja tottakai toimittaja otti fritsun puheeksi ja Bojan yritti naama punaisena ja hermostuneesti naureakellen selittää jostain edellisen yön kaatuilusta, josta sitten ois mustelmia tullu.
Ja muut Joker outin jäsenet virnuili ja yrittivät selkeästi pidätellä naurua.
Ai että, harmi, että oli vain unta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nämä ihmiset ole oikeasti läpikäyneet näitä asioita jo vuosien ajan, mutta esim. se uskallus lähteä huonosta suhteesta on puuttunut. Jokin sitten toimii sille eroamiselle viimeisenä niittinä.
Mulla tää, tai oikeammin lähinnä k vaikutus, peilautuu omaan muuten surkeaan elämään. Parisuhdetta ei ole mutta pakkoko sitä olisi jäädä tähän ja miksi olen ylipäätänsä jäänyt elämään näin. Vielä ei mitään konkreettista tosin ole tapahtunut mutta toivottavasti saan aikaiseksi. Ajatukset on muuttuneet ja se jonkinlainen asenne. En olisi ikinä uskonut että jollain julkkiksella olisi tälläinen vaikutus ja koskaan aiemmin tälläista ei ole tapahtunut. Ja ikääkin on enemmän kuin tämän ketjun päähenkilöillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen kans että on jonku firman (onko esim. Ruotsin Warnerilla tänään jotain?) juhannusjuhlien yllätysesiintyjä. Jos ois Jaakon häät niin eiköhän siellä ois enemmän porukkaa kun polttareissakin oli aika iso lössi. (Ja miksi se Jaakko Tukholmassa naimisiin menis? Toki en tiedä kenen kanssa se on naimisiin menossa, voihan se tietty olla ruotsalainen.)
Tai voihan ne olla siellä sopimassa tulevasta Ruotsin kiertueesta. ;)
Tuosta puvusta vielä, mä niiiiiin tahtoisin että Kärtsälle tulee kutsu Linnanjuhliin. Ja toivoisin että menee sinne siistittynä Jerenä. Toki kaikki kyllä käy mutta silti ois kiva tosiaan nähdä se oikeesti puku päällä hienona. :D
Vierailija kirjoitti:
Leilan uusintaficci aikamoisessa puutarhassa
Awwwww..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen kans että on jonku firman (onko esim. Ruotsin Warnerilla tänään jotain?) juhannusjuhlien yllätysesiintyjä. Jos ois Jaakon häät niin eiköhän siellä ois enemmän porukkaa kun polttareissakin oli aika iso lössi. (Ja miksi se Jaakko Tukholmassa naimisiin menis? Toki en tiedä kenen kanssa se on naimisiin menossa, voihan se tietty olla ruotsalainen.)
Tai voihan ne olla siellä sopimassa tulevasta Ruotsin kiertueesta. ;)
Tuosta puvusta vielä, mä niiiiiin tahtoisin että Kärtsälle tulee kutsu Linnanjuhliin. Ja toivoisin että menee sinne siistittynä Jerenä. Toki kaikki kyllä käy mutta silti ois kiva tosiaan nähdä se oikeesti puku päällä hienona. :D
Geelillä potta takana, smokki päällä, tulis kunnon kummisetä-gangsteri-mafioso kuumuus vibat..
Olettehan huomanneet Tarot-mamman viimeöisen luennan varapalstalla (sivu 54) koskien Bojanin Suomen-vierailua?
Sen mukaan molemmat saaneet etukäteen jotain negaa lähipiiriltä, ja J pelännyt kontrollin menettämistä, mennyt järjen eikä sydämen mukaan, ja B kokenut hylätyksi tulemisen tunnetta, hämmennystä ja pettymystä. Tuossa muutama nosto, lukekaa se koko teksti, jos aihe kiinnostaa.