Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
26281/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen teidän puolesta jotka saa tästä shippauksesta lisäpotkua myös omaan parisuhteeseen. Minun avioliitto taitaa päätyä eroon. Jo ennestään tylsä ja laimea suhde näyttäytyy vielä entistä tylsempänä, jossa ei intohimon häivää ole ollut alkuhuuman jälkeen eikä mies ole minusta pätkääkään kiinnostunut. Bn ja Kn takia tiedän että vielä oikeaakin rakkautta on... Ehkä vielä joskus minäkin sen löydän.

K ja B on julkisuusharhaa. Siihen nojautuen ei todellakaan kannata tehdä isoja päätöksiä oman elämänsä suhteen.

Eiköhän nämä ihmiset ole oikeasti läpikäyneet näitä asioita jo vuosien ajan, mutta esim. se uskallus lähteä huonosta suhteesta on puuttunut. Jokin sitten toimii sille eroamiselle viimeisenä niittinä.

Toivotaan toki niin. Aikuiset naiset tekevät omat päätöksensä. T. Aiemman viestin kirjoittaja

Vierailija
26282/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettehan huomanneet Tarot-mamman viimeöisen luennan varapalstalla (sivu 54) koskien Bojanin Suomen-vierailua?

Sen mukaan molemmat saaneet etukäteen jotain negaa lähipiiriltä, ja J pelännyt kontrollin menettämistä, mennyt järjen eikä sydämen mukaan, ja B kokenut hylätyksi tulemisen tunnetta, hämmennystä ja pettymystä. Tuossa muutama nosto, lukekaa se koko teksti, jos aihe kiinnostaa.

Mistä löydän tämän? Anteeksi, käännös on todella outo tälle, kun puhutaan "varasarakkeesta", en ole varma, mikä se olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26283/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juups kirjoitti:

Siis.. Vaikka oon tässä shippauksessa seilannu mukana euroviisuista lähtien, niin vasta viime yönä K&B tuli eka kertaa mun uniin.

Ja harmi, että oli vain unta, nimittäin siinä unessa joku fani oli ottanu Bojanista kuvan, kun se istui sen Tavastia keikan jälkeisenä päivänä siellä terassilla syömässä sitä keittoa sen parta tyypin kanssa.

Siinä kuvassa ei näkyny Bojanin kasvoja, koska kuva oli otettu enempi viistosti Bojanin selkä kuvaajaan päin.

Siitä kuvasta näkyi, että Bojanin niskaan, lähellä korvaa, oli ilmestynyt fritsu.

Fritsu oli osittain hiusten peitossa, mutta silti selkeästi tunnistettava fritsu.

No, se kuva lähti tietysti valonnopeudella leviämään ja siitäkös koko some roihahti suorastaan liekkeihin!

Samana päivänä, kun kuvasta tuli suurtakin suurempi kohu, niin Joker outilla oli jokin haastattelu ja tottakai toimittaja otti fritsun puheeksi ja Bojan yritti naama punaisena ja hermostuneesti naureakellen selittää jostain edellisen yön kaatuilusta, josta sitten ois mustelmia tullu.

Ja muut Joker outin jäsenet virnuili ja yrittivät selkeästi pidätellä naurua.

Ai että, harmi, että oli vain unta.

Itse näin silloin Tavastia viikonloppuna BK unta, joka onkin jäänyt ainoaksi laatuaan. En muista enää kumpi osapuoli oli kumpi, mutta toinen kysyi rakastiko toinen häntä. Toinen ei sanonut mitään vaan vain tuijotti intensiivisen kiihkeästi takaisin ja sitten tarrasi kaksin käsin kiinni kasvoihin ja suuteli. toinen vastasi suudelmaan, molemmat hieman kyyneltyneitä. ja joku oli kuvannut tämän. koko some räjähti. Itse screenrecordasin tämän talteen galleriaan. Ja olin älyttömän vihainen herättyäni. Niin vihainen, että tämä oli vain unta. Uni on jäänyt kuitenkin pyörimään mieleen...

Vierailija
26284/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juups kirjoitti:

Siis.. Vaikka oon tässä shippauksessa seilannu mukana euroviisuista lähtien, niin vasta viime yönä K&B tuli eka kertaa mun uniin.

Ja harmi, että oli vain unta, nimittäin siinä unessa joku fani oli ottanu Bojanista kuvan, kun se istui sen Tavastia keikan jälkeisenä päivänä siellä terassilla syömässä sitä keittoa sen parta tyypin kanssa.

Siinä kuvassa ei näkyny Bojanin kasvoja, koska kuva oli otettu enempi viistosti Bojanin selkä kuvaajaan päin.

Siitä kuvasta näkyi, että Bojanin niskaan, lähellä korvaa, oli ilmestynyt fritsu.

Fritsu oli osittain hiusten peitossa, mutta silti selkeästi tunnistettava fritsu.

No, se kuva lähti tietysti valonnopeudella leviämään ja siitäkös koko some roihahti suorastaan liekkeihin!

Samana päivänä, kun kuvasta tuli suurtakin suurempi kohu, niin Joker outilla oli jokin haastattelu ja tottakai toimittaja otti fritsun puheeksi ja Bojan yritti naama punaisena ja hermostuneesti naureakellen selittää jostain edellisen yön kaatuilusta, josta sitten ois mustelmia tullu.

Ja muut Joker outin jäsenet virnuili ja yrittivät selkeästi pidätellä naurua.

Ai että, harmi, että oli vain unta.

Itse näin silloin Tavastia viikonloppuna BK unta, joka onkin jäänyt ainoaksi laatuaan. En muista enää kumpi osapuoli oli kumpi, mutta toinen kysyi rakastiko toinen häntä. Toinen ei sanonut mitään vaan vain tuijotti intensiivisen kiihkeästi takaisin ja sitten tarrasi kaksin käsin kiinni kasvoihin ja suuteli. toinen vastasi suudelmaan, molemmat hieman kyyneltyneitä. ja joku oli kuvannut tämän. koko some räjähti. Itse screenrecordasin tämän talteen galleriaan. Ja olin älyttömän vihainen herättyäni. Niin vihainen, että tämä oli vain unta. Uni on jäänyt kuitenkin pyörimään mieleen.

Vierailija
26285/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suloinen Balkanin ruusu 🌹

https://www.instagram.com/reel/CqfzxzHPogE/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Mä oon katsonut tän reelin tänä aamuna jo ihan liian monta kertaa typerä ilme kasvoillani. 😌🥰

Vierailija
26286/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettehan huomanneet Tarot-mamman viimeöisen luennan varapalstalla (sivu 54) koskien Bojanin Suomen-vierailua?

Sen mukaan molemmat saaneet etukäteen jotain negaa lähipiiriltä, ja J pelännyt kontrollin menettämistä, mennyt järjen eikä sydämen mukaan, ja B kokenut hylätyksi tulemisen tunnetta, hämmennystä ja pettymystä. Tuossa muutama nosto, lukekaa se koko teksti, jos aihe kiinnostaa.

Mistä löydän tämän? Anteeksi, käännös on todella outo tälle, kun puhutaan "varasarakkeesta", en ole varma, mikä se olisi.

There is another Finnish message board, where people continue discussing B&K content, but I think it's better not to link it so that it will remain more private space. You can find hints in earlier messages...

Vierailija
26287/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis ei linkkiä puutarhaan. Safe place.

Vierailija
26288/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26289/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpitoon ilmoitus, jos mainitaan toinen ketju. Kiitos!

Vierailija
26290/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO, jos sinulta löytyy ns. burner email address, laita tähän (luultavasti täytyy laittaa osoitteen keskelle ylimääräisiä välejä, muuten menee moderointiin) niin katsotaan pääsitkö toiselle palstalle mukaan.

Vierailija
26291/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJCQkjNS/

💚K

On se suloinen 🥰

Vierailija
26292/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO, jos sinulta löytyy ns. burner email address, laita tähän (luultavasti täytyy laittaa osoitteen keskelle ylimääräisiä välejä, muuten menee moderointiin) niin katsotaan pääsitkö toiselle palstalle mukaan.

Siis pääsisitkö

Vierailija
26293/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä tahansa...

Vierailija
26294/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Ai mitä tahansa...

Tee vaikka tilapäinen e-mail osoite jonnekin. Esimerkiksi protonmail. I will send you the link there.

Vierailija
26295/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO, if you have so-called

Burner email address, put it here (probably you have to put extra spaces in the middle of the address, otherwise it will go to moderation) and we'll see if you got to join the other forum.

So could you
Thanks for the idea, but it's not worth creating a new email address for this.

Vierailija
26296/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no problem.

Vierailija
26297/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän se oli! K ja Bessin keikka. Miettiny kuka mulla tuli tuosta Kn olemuksesta mieleen, no kummisetähän se oli! Tosi vahvat vibat.

Vierailija
26298/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän se oli! K ja Bessin keikka. Miettiny kuka mulla tuli tuosta Kn olemuksesta mieleen, no kummisetähän se oli! Tosi vahvat vibat.

Onko se hyvä vai huono uutinen?

Vierailija
26299/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh 🥵🥵 Noiden huulien väliin sopisi hyvin vaikka K : n kieli 🥵

https://www.instagram.com/p/CkbMv2DN0kB/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Onko ihan pakko olla noin kaunis.👑

Vierailija
26300/123801 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos K ei uskalla olla ilman muita joukkoja B kanssa jos sillä on tunteita B kohtaan ja pelkää tekevänsä jotain.

Ketju on lukittu.