Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
25421/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätkä poikien livestä Liverpoolissa. Mennyt itsellä ohi toi et muut Jokerit ollut haastattelussa tuollon, kun Bojan ollut Käärijän kanssa rälläämässä, koska "arvostaa heidän ystävyyttään niin paljon" ja ihan vakavalla äänellä sanoo tän Bojan, ja Kärtsä matkii ensin Bojanin söpöä "Kaarijaa" et "of course Kaarija..." Ja sitten alkaa heittelee honeymoon-juttuja.

Voi näitä aikoja ja noita meidän höpönassuja. 💚

Tuo Käärijän ilme on muuten ihan priceless kamaa, kun sillä viimein yhdistyy johdot päässä, että mitä hittoa sä siinä sitten teet jos muut on haastattelussa. :D

(Hellyyttävä yksityiskohta: Bojan ei ole kertonut siitä haastattelusta mitään että meillä olis tällänenkin, vaan skipannut sen kertomatta, kun K kysynyt mukaan syömään.)

Toinen mikä aiheuttaa aina kestohymyn on 12:19 ->

"Teach finnish for Bojan.. I'm teaching.. I'm teaching Bojan something, some.. HEEEI!" Bojan odottaa varmaan jotain vakavaa suomen opetusta, ja hajoaa vain K:lle päin naamaa. 

Ja tuo kun K sanoo että heillä on honeymoon. B on muuten soman vaivautunut tuossa. Ihania poikia.

Mun suosikki on se kun K sanoo "we go to bed and put oil on Bojan body" ja se tulee niin rallienkulla ettei B ymmärrä!

Ja ehkä ihan hyvä näin 🤭 Jotenkin hullua yhtäkkiä heittää toi öljyämisjuttu like out of nowhere 😅

Vierailija
25422/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pätkä poikien livestä Liverpoolissa. Mennyt itsellä ohi toi et muut Jokerit ollut haastattelussa tuollon, kun Bojan ollut Käärijän kanssa rälläämässä, koska "arvostaa heidän ystävyyttään niin paljon" ja ihan vakavalla äänellä sanoo tän Bojan, ja Kärtsä matkii ensin Bojanin söpöä "Kaarijaa" et "of course Kaarija..." Ja sitten alkaa heittelee honeymoon-juttuja.

Tuo Käärijän ilme on muuten ihan priceless kamaa, kun sillä viimein yhdistyy johdot päässä, että mitä hittoa sä siinä sitten teet jos muut on haastattelussa. :D

(Hellyyttävä yksityiskohta: Bojan ei ole kertonut siitä haastattelusta mitään että meillä olis tällänenkin, vaan skipannut sen kertomatta, kun K kysynyt mukaan syömään.)

"Teach finnish for Bojan.. I'm teaching.. I'm teaching Bojan something, some.. HEEEI!" Bojan odottaa varmaan jotain vakavaa suomen opetusta, ja hajoaa vain K:lle päin naamaa. 

Ja tuo kun K sanoo että heillä on honeymoon. B on muuten soman vaivautunut tuossa. Ihania poikia.

Mun suosikki on se kun K sanoo "we go to bed and put oil on Bojan body" ja se tulee niin rallienkulla ettei B ymmärrä!

Ja ehkä ihan hyvä näin 🤭 Jotenkin hullua yhtäkkiä heittää toi öljyämisjuttu like out of nowhere 😅

Vähän niinku ne ton kaksikon muutkin jutut aina kun lyövät söpöt päänsä yhteen? 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25423/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas huono kuva Bojanista. Näyttää krapulaiselta haisevalta einespizzanpurijalta

Oot kattonu omaa selfietäs. Me puhutaan Bojanista.

NONI.Semmosta sitte.On tää kyllä komediakaivos! Oon sillai kieroutuneen huumorin omaava, että nauroin tälle.Hyi minua, hyi! >:(

Vierailija
25424/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotainhan siellä meidän pikku hetero-Jeren päässä on pyörinyt kun heittää tommosta. Kuitenkin pitää muistaa et tilanne tossa kohtaa oli ihan toinen mitä nyt tän bromance-gay-vyyhdin kans, ettei sen tossa 'vielä' edes tarvinnut heittää fanien iloksi mitään. Mitähän muuta on miettinytkään tossa ku istuneet vastakkain hämärässä tavernassa olutta siemaillen ton nappisilmäsen sloveenihurmurin kanssa ....

Vierailija
25425/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas huono kuva Bojanista. Näyttää krapulaiselta haisevalta einespizzanpurijalta

Oot kattonu omaa selfietäs. Me puhutaan Bojanista.

En kyllä osaa ottaa mustavalkoselfieita ja olen blondi. Kyllä toi heppu on haisu -Bojan

Isäs ei osannu käyttää kondomia. En oo blondi. #facts

Vierailija
25426/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä parempi ettei B silloin ymmärtänyt..mutta kun tarkemmin mietin..kyllä siellä öljyä on B:n bodyyn laitettu..taas tuli mieleen ne B koiranpentukuvien ääntelyt, miettikääpä itse...

Vierailija
25427/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin aiemmin twitterissä että joku fani oli ottanut tatuoinnin Are You? kaksikon innoittamana.

Mulla on toisessa rinnassa J tatuointi ( ollut yli 10 vuotta) ,joten nyt kai vissiin otan toiseen sitten B tatskan. Siihen väliin voisin ottaa B ja K kielet toistensa kurkuissa 🥵 Sitten Tavalla eturivissä vedän tissisilleen ja tuuletan 🤣🤣

Ja tää oli vitsi... vai oliko ? 😛

TÄHÄN KYLLÄ.Ja siihen kuvan alle, missä niillä on kielet kurkuissa, teksti: Are you?!

Tottakai lisään sen vielä ja olkaa sitten ylpeitä minusta kun Iltalehti kirjoittaa hullusta fanista Jokereiden keikalla 😛🤣

Oon ainakin ylpee!  :D Ja Käärijältä saisit satavarmasti kommenttia! Aatteleppa ite! Eiku Jokereiden keikalle menossa. ...Bojan punastelis siellä. Siinäpä sitä olis settiä! Kuka kultamekko-Iida? TTT Tissit Tiskiin Tavalla. Se on fanitus nykyään next level. Teinit ei tajuu. :D

Voi kuule kyllä Kääryleellekin vedän tissit tiskiin.... älkää yllyttäkö hullua 😛🤣

Vierailija
25429/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, onkohan se Zagrebin toissailtainen keikka ollut Joker Outin isoin?

*Belgrade

Olen niin iloinen kaikesta jokereitten menestyksestä. Se tuo lohtua tähän KB ankeuteen. Ihanaa nähdä Bojan vauhdissa ja ikäänkuin huolta vailla.

Vierailija
25430/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni on Belgradissa asuva serbialainen DJ kuten taannoin mainitsin, en ole puhunut hänen kanssaan maaliskuun jälkeen (enkä koskaan Käärijästä), mutta mielessäni kuvittelen, että hän on se tyyppi joka tuolla soitti Käärijää, tuskin oikeasti mutta mistäs sitä tietää. :-D

Vierailija
25431/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25432/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä parempi ettei B silloin ymmärtänyt..mutta kun tarkemmin mietin..kyllä siellä öljyä on B:n bodyyn laitettu..taas tuli mieleen ne B koiranpentukuvien ääntelyt, miettikääpä itse...

Kunpa nuo öljyhommat olisikin totta😄törmäsin itsekin taas vahingossa pentuvideoon. Se on kyllä ylittämätön.

Vierailija
25433/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs muutto Jerellä pukkaa?

Sloveniaan

Vierailija
25434/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs muutto Jerellä pukkaa?

Sloveniaan

👏👏👏

Vierailija
25435/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa jonka mielestä noi kaikki K&B fanficit on tosi huonoja? En ole nähnyt siellä yhtäkään mikä olisi edes keskiverto. Mun kaveri oli kirjottanu niistä tosi romanttisen ja ihanan tarinan (luulen että tekstin onnistuneeseen syvyyteen vaikutti se että kaveri on parisuhde terapeutti) mutta hän ei suostu näyttämään sitä kellekään muulle kuin minulle, koska "onhan tää nyt noloa tän ikäiseltä"

Yritä puhua kaverisi ympäri! Ei siinä ole mitään noloa. Täällä moni varmasti haluaisi tuon tarinan lukea :) Jos nimimerkillä laittaa sen ao3:een, niin ei me kirjoittajaa saada selville. Tai laittaa vaikka tuonne puutarha-palstalle.

Joo yritän puhua ympäri <3 sillä ehkä nyt vaan kestää vähän aikaa päästä ikänsä ja ammattinsa ylitse tässä fanitus asiassa 😅 ja lisäksi se sanoi yhdeksi syyksi että "ei ketään kiinnosta lukea mun monimutkaisia terapiamaisia pohdintoja noista kahdesta" Sillee tuota, kävisitpä tässäkin ketjussa niin tietäisit että tollasesta tekstistä mammat just innostuu 😅

Kun siis hän tuntu olettavan että ihmiset haluaa lukea jotain rivoa, kun sen teksti on nimenomaan romanttista.

Voi eii, haluaisin niin kovasti just lukea tollasen ficin meiän ruusuista

Vierailija
25436/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CtwAU75N9j1/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Rakastan tätä kuvaa.

ai, musta ihan kauhee :D, mä en tykkää viiksimiehistä. Jos on viikset pitää olla myös parta

Vierailija
25437/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää soi radiossa... heti tuli kaksikko mieleen.Hulluksi tässä on tullut vaan ei haittaa 💚 Poikien biisi 💚

Vierailija
25438/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullussa shippaajan päässäni haluan ajatella, että Bojanin ilmeettömyys tuossa ei johtunut ymmärtämättömyydestä vaan siitä, että öljyämisessä oli kyse oli poikien tavanomaisesta iltapuuhasta "Yes yes..."

🤣🤪

Vierailija
25439/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullussa shippaajan päässäni haluan ajatella, että Bojanin ilmeettömyys tuossa ei johtunut ymmärtämättömyydestä vaan siitä, että öljyämisessä oli kyse oli poikien tavanomaisesta iltapuuhasta "Yes yes..."

🤣🤪

Mut kenelle edes tulee mieleen sanoa tommosta 🤭

Vierailija
25440/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ewwee storyssa:welcome to the family 🤔

Ketju on lukittu.