Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ohis, mutta kun täällä jatkuvasti jostain syystä mainitaan manifestointi, niin voisitte nyt kohdistaa sen johonkin merkityksellisempiä, kuten Titanicin hylylle sukellusveneellä matkanneiden pelastamiseen.
Leila! Ihanaa, että olet taas täällä!
Mä niin kaipaan sitä sun Seuraavassa elämässä tarinaa. Jos vielä pyörit täällä niin voitko tallentaa sen sinne varaketjun puolelle kun täältä se aina häviää.
Juuri tuollaista ficciä mä haluaisin lukea. Hyppää aina yli ne jossa on hiukankin jotain pussailua enemmän, koska juuri se kiehtoo, että mitä jos tai entä jos tässä onkin jotain muuta kuin kaveruutta.
Vierailija kirjoitti:
Äh, miksi taas jankataan seksuaalisuuksista. Mulle on ihan sama mitä kukanenkin on. Ja niinku oon täälläki tuhat kertaa sanonu, mikään ei oo pysyvää tai muuttumatonta. Turha spekuloida tätäkään someseurausten perusteella.
Siitä puhe, mistä puute.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta kun täällä jatkuvasti jostain syystä mainitaan manifestointi, niin voisitte nyt kohdistaa sen johonkin merkityksellisempiä, kuten Titanicin hylylle sukellusveneellä matkanneiden pelastamiseen.
Juu, kyllä meidän energiat siihenki riittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/rbf451/716860851949387776/gregorzalokar-ig-story…
Heh, Bojanin Kärtsä paita ja Janin pinacolada sukat :D
Ananas ja pina colada vissiin nykyisin sama asia.
Jos Gregor oli näköjään päättäny tossa että ne on pinacolada sukat niin sitten ne on 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, miksi taas jankataan seksuaalisuuksista. Mulle on ihan sama mitä kukanenkin on. Ja niinku oon täälläki tuhat kertaa sanonu, mikään ei oo pysyvää tai muuttumatonta. Turha spekuloida tätäkään someseurausten perusteella.
Siitä puhe, mistä puute.
Mulla on puute seksistä, ei homoista tai heteroista.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löytyvät elossa vielä. 💚
Nyt K jotain reaktiota babyn kuvaan. Hän siellä jo oottelee 💚💚💚
Huomasin aiemmin twitterissä että joku fani oli ottanut tatuoinnin Are You? kaksikon innoittamana.
Mulla on toisessa rinnassa J tatuointi ( ollut yli 10 vuotta) ,joten nyt kai vissiin otan toiseen sitten B tatskan. Siihen väliin voisin ottaa B ja K kielet toistensa kurkuissa 🥵 Sitten Tavalla eturivissä vedän tissisilleen ja tuuletan 🤣🤣
Ja tää oli vitsi... vai oliko ? 😛
Vierailija kirjoitti:
Se että me kirjoitellaan tässä ketjussa ei poissulje sitä, etteikö meidän sympatiat olisi uhrien ja omaisten puolella. Pitäisikö kaikkien keskeyttää palstailu ja oma elämä sen takia, että jossakin surraan tai kuollaan? Vaikka me kirjoitellaan tässä ketjussa, niin tottakai meidän ajatukset ovat välillä esim. Ukrainan tilanteessa. Maailmassa tapahtuu pahoja ja kurjia asoita, mutta ei niihin voi jäädä vellomaan 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Nyt K jotain reaktiota babyn kuvaan. Hän siellä jo oottelee 💚💚💚
Ei se tykännyt edellisestäkään, joten en pidättelis hengitystäni...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa jonka mielestä noi kaikki K&B fanficit on tosi huonoja? En ole nähnyt siellä yhtäkään mikä olisi edes keskiverto. Mun kaveri oli kirjottanu niistä tosi romanttisen ja ihanan tarinan (luulen että tekstin onnistuneeseen syvyyteen vaikutti se että kaveri on parisuhde terapeutti) mutta hän ei suostu näyttämään sitä kellekään muulle kuin minulle, koska "onhan tää nyt noloa tän ikäiseltä"
Yritä puhua kaverisi ympäri! Ei siinä ole mitään noloa. Täällä moni varmasti haluaisi tuon tarinan lukea :) Jos nimimerkillä laittaa sen ao3:een, niin ei me kirjoittajaa saada selville. Tai laittaa vaikka tuonne puutarha-palstalle.
Joo yritän puhua ympäri <3 sillä ehkä nyt vaan kestää vähän aikaa päästä ikänsä ja ammattinsa ylitse tässä fanitus asiassa 😅 ja lisäksi se sanoi yhdeksi syyksi että "ei ketään kiinnosta lukea mun monimutkaisia terapiamaisia pohdintoja noista kahdesta" Sillee tuota, kävisitpä tässäkin ketjussa niin tietäisit että tollasesta tekstistä mammat just innostuu 😅
Kun siis hän tuntu olettavan että ihmiset haluaa lukea jotain rivoa, kun sen teksti on nimenomaan romanttista.
Joo siis pliis, haluan ehdottomasti tuollaisen jutun lukea 💕 sano kaverilles että se tekee palveluksen ihmiskunnalle tarinallaan
Vierailija kirjoitti:
Huomasin aiemmin twitterissä että joku fani oli ottanut tatuoinnin Are You? kaksikon innoittamana.
Mulla on toisessa rinnassa J tatuointi ( ollut yli 10 vuotta) ,joten nyt kai vissiin otan toiseen sitten B tatskan. Siihen väliin voisin ottaa B ja K kielet toistensa kurkuissa 🥵 Sitten Tavalla eturivissä vedän tissisilleen ja tuuletan 🤣🤣
🤣🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä puhe, mistä puute.
Mulla on puute seksistä, ei homoista tai heteroista.
Mä haluaisin oman homon ja seksiä. T: eräs🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että perhe on tulossa pian kun yhteenkin ovat jo muuttaneet. Varmaan tyttiskin kuitenkin tietää K:n perhehaaveet. Kun täällä jotkut oli sitä mieltä, että ei tule suhde kestämään.
Olis kyllä suoranaista pöljyyttä hommata vauva-arki tässä vaiheessa uranostetta. Käärijä ei vaan osaa olla yksin, eihän se ole koskaan ollut.Semmoisiakin ihmisiä on. Ensin olisi hyvä opetella olemaan yksin itsensä kanssa, ennenkuin menee parisuhteesta toiseen, mut kaikki ei tee niin. No, tyttöystävähän sen lapsen kanssa kotona olisi, jos tässä vaiheessa perhe tulisi.
No eikös Kärtsällä tullu ero siitä Siitä viis-biisin tyttökaverista koska tyttökaveri tahto lapsia ja Kärtsä tahto kattoa musahomman eka? Toki voihan se mieli muuttua mutta ei varmaan oo vielä tuo musahomma loppuun asti katsottu.
Mutta oikeesti, eihän tuo meille kuulu yhtään millään tasolla mitä ne meinaa. Parempi kai se kaikkien mielestä on että Jere on onnellinen? Ilmeisesti nyt on niin eikö se sillon pitäis meille riittää?
Ei kai siinä lapset olleet valintavaihtoehtona, vaan palkkatyö, ymmärsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa livessä (Katrin kanssa) on kyllä freesin ja nuoren näkönen Jere 💚 ja jotenkin rauhallinen ja seesteinen. Onko julkisuus ja stressi vienyt jotain hänestä 🥺
Siltä näyttää. Muutamassa kuukaudessa on muuttunut paljon. Tuon haastattelun aikoihin ilmassa oli vielä lupaus paremmasta. Toivottavasti löytää takaisin omaan itseensä.
Jere voi aivan hyvin olla just tuollainen jonkun kanssa tälläkin hetkellä, vaikkei me nyt sitä puolta nähdä. En nyt lähtis maalailemaan mitään isoa muutosta kun ihmisissä on kaikissa niin monia puolia ja Jere/Käärijässä moniulotteisuutta varmaan tavallista enemmän.
Vierailija kirjoitti:
TÄHÄN KYLLÄ.Ja siihen kuvan alle, missä niillä on kielet kurkuissa, teksti: Are you?!
Vierailija kirjoitti:
Mun laivani on selannut tänään matalissa vesissä, ja ehkä siksi ainakin tänään on seilattu Erykah Badun biisin Next Lifetime tahtiin.
Pienillä lyriikan muutoksilla se voisi olla vaikka K:n näkökulma asiaan, jos hänellä olisi jotain romanttisia tunteita (ollut Loverpoolissa) 😳
Kävin kuuntelemassa.
Kyllähän tuo ihan Bojanin kohtaamiseen sopii, jos K:lla tunteita on ollut.
Jere varmaan pitää lomaa instailusta eikä ehdi tykätä murun kuvasta. Ehkä viestittelevät muuten.
Siltä näyttää. Muutamassa kuukaudessa on muuttunut paljon. Tuon haastattelun aikoihin ilmassa oli vielä lupaus paremmasta. Toivottavasti löytää takaisin omaan itseensä.