Kyllä nuo puiset kertakäyttöhaarukat ja -lusikat on kamalia
En kehu muovisiakaan mutta noilla puisilla ei saata ruokaansa syödä. Onko muut huomanneet saman?
Kommentit (18)
Ilmankos ihmiset askartelee niistä isoja käpyjä ja tuikkukippoja.
Noita muka-puisia tms olen ostanut, kai niissä jotain mupvia on saman verran päällä kuin kokomuovisissakin.
Puuaterimet tuntuvat kylläkin suussa paljon mukavammalta kuin muoviset.
Joo kyllä sen muovia pitää olla. Roskataan vaan lisää niin saadaan tämäkin paskaplaneetta tuhottua.
Puukuituhaarukoita vielä voi jotenkin käyttää, mutta niitä karheita puisia ei ollenkaan! Itse ratkaisin tilanteen niin, että tilasin Wishiltä muovisia ja ison kasan muovipillejä myös. Kyllä maailma nyt pelastuu, kun lentokoneella lennätetään Suomeen muoviaterimia =DD
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä sen muovia pitää olla. Roskataan vaan lisää niin saadaan tämäkin paskaplaneetta tuhottua.
Ei se muovi täältä mihinkään muualle päädy kuin kaatopaikalle. Tämä muovipelleily on kehitysmaiden ongelmia, joista ei meidän kuuluisi kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ennen kieltoa nähnyt paljonkin noita lojumassa luonnossa?
Miksi käytätte kertakäyttöaterimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti niitä on luonnossa.
t. Ohis, joka kerää roskia
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytätte kertakäyttöaterimia?
Töissä eväitä syödessä ja nyt kun on putki- ja viemäriremontti ja viemärit ja vesiputket on vuorotellen pois käytöstä seuraavat 3kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne siellä ketään haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan mitättömän vähän. Todella harvoin niihin törmää.
Puisella veitsellä ei saa leikattua eikä haarukalla "seivästettyä". Ja tuntuu inhottavalta suussa. Ne komposiittiset on parempia, enemmän muovisten kaltaisia.
Mut pahimpia on pahvipillit. Jos ostaa juoman missä pilli pitää aina pyytää toinen pilli, kun eka menee aina iha muhjuks ennen kuin juoma on loppu.
Ja joku ihmetteli miksi käyttää kertakäyttösiä. Harvemmin niitä tarvii, mutta joskus ne on helpompi. Esim. oli isommat illanistujaiset eikä ois teräsaterimet riittäny kaikille tai olin reissussa, unohdin sporkin kotiin ja piti syödä hotellissa iltapalasalaatti.
Vierailija kirjoitti:
Puisella veitsellä ei saa leikattua eikä haarukalla "seivästettyä". Ja tuntuu inhottavalta suussa. Ne komposiittiset on parempia, enemmän muovisten kaltaisia.
Mut pahimpia on pahvipillit. Jos ostaa juoman missä pilli pitää aina pyytää toinen pilli, kun eka menee aina iha muhjuks ennen kuin juoma on loppu.
Ja joku ihmetteli miksi käyttää kertakäyttösiä. Harvemmin niitä tarvii, mutta joskus ne on helpompi. Esim. oli isommat illanistujaiset eikä ois teräsaterimet riittäny kaikille tai olin reissussa, unohdin sporkin kotiin ja piti syödä hotellissa iltapalasalaatti.
Minulla on mukana töissä teräksiset pienet jälkiruoka-aterimet, mutta ei putkirikkoa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mukana töissä teräksiset pienet jälkiruoka-aterimet, mutta ei putkirikkoa tms.
Mulle taas kertakäyttöiset on töissä helpompia, koska ei ole mitään pesumahdollisuutta astioille.
Vierailija kirjoitti:
Puukuituhaarukoita vielä voi jotenkin käyttää, mutta niitä karheita puisia ei ollenkaan! Itse ratkaisin tilanteen niin, että tilasin Wishiltä muovisia ja ison kasan muovipillejä myös. Kyllä maailma nyt pelastuu, kun lentokoneella lennätetään Suomeen muoviaterimia =DD
Nämä puukuituaterimet ovat mielestäni parempia kuin muoviset. Puisilla taas ei syö Erkkikään.
Joo. Ostin niitä pahan päivän varalle kotiin ja testasin ja ihan hirveitä ovat. Ei voi käyttää. Ne tuntuu suussa kauhealle ja se maku on yököttävä. Muoviset oli sata kertaa parempia.
Ja muovivartiset topsitkin muuten. Nämä pahviset taittuvat heti kun niitä yrittää käyttää.
Huonommaksi meni.