Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä nuo puiset kertakäyttöhaarukat ja -lusikat on kamalia

Vierailija
19.11.2022 |

En kehu muovisiakaan mutta noilla puisilla ei saata ruokaansa syödä. Onko muut huomanneet saman?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ostin niitä pahan päivän varalle kotiin ja testasin ja ihan hirveitä ovat. Ei voi käyttää. Ne tuntuu suussa kauhealle ja se maku on yököttävä. Muoviset oli sata kertaa parempia.

Ja muovivartiset topsitkin muuten. Nämä pahviset taittuvat heti kun niitä yrittää käyttää.

Huonommaksi meni.

Vierailija
2/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos ihmiset askartelee niistä isoja käpyjä ja tuikkukippoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita muka-puisia tms olen ostanut, kai niissä jotain mupvia on saman verran päällä kuin kokomuovisissakin.

Vierailija
4/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuaterimet tuntuvat kylläkin suussa paljon mukavammalta kuin muoviset.

Vierailija
5/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä sen muovia pitää olla. Roskataan vaan lisää niin saadaan tämäkin paskaplaneetta tuhottua.

Vierailija
6/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukuituhaarukoita vielä voi jotenkin käyttää, mutta niitä karheita puisia ei ollenkaan! Itse ratkaisin tilanteen niin, että tilasin Wishiltä muovisia ja ison kasan muovipillejä myös. Kyllä maailma nyt pelastuu, kun lentokoneella lennätetään Suomeen muoviaterimia =DD

Vierailija
7/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä sen muovia pitää olla. Roskataan vaan lisää niin saadaan tämäkin paskaplaneetta tuhottua.

Ei se muovi täältä mihinkään muualle päädy kuin kaatopaikalle. Tämä muovipelleily on kehitysmaiden ongelmia, joista ei meidän kuuluisi kärsiä.

Vierailija
8/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ennen kieltoa nähnyt paljonkin noita lojumassa luonnossa?

Vierailija
9/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytätte kertakäyttöaterimia?

Vierailija
10/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti niitä on luonnossa.

t. Ohis, joka kerää roskia

Vierailija
11/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytätte kertakäyttöaterimia?

Töissä eväitä syödessä ja nyt kun on putki- ja viemäriremontti ja viemärit ja vesiputket on vuorotellen pois käytöstä seuraavat 3kk.

Vierailija
12/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne siellä ketään haittaa.

Vierailija
13/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan mitättömän vähän. Todella harvoin niihin törmää.

Vierailija
14/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puisella veitsellä ei saa leikattua eikä haarukalla "seivästettyä". Ja tuntuu inhottavalta suussa. Ne komposiittiset on parempia, enemmän muovisten kaltaisia.

Mut pahimpia on pahvipillit. Jos ostaa juoman missä pilli pitää aina pyytää toinen pilli, kun eka menee aina iha muhjuks ennen kuin juoma on loppu.

Ja joku ihmetteli miksi käyttää kertakäyttösiä. Harvemmin niitä tarvii, mutta joskus ne on helpompi. Esim. oli isommat illanistujaiset eikä ois teräsaterimet riittäny kaikille tai olin reissussa, unohdin sporkin kotiin ja piti syödä hotellissa iltapalasalaatti.

Vierailija
15/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä. Suoraan roskiin.

Vierailija
16/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puisella veitsellä ei saa leikattua eikä haarukalla "seivästettyä". Ja tuntuu inhottavalta suussa. Ne komposiittiset on parempia, enemmän muovisten kaltaisia.

Mut pahimpia on pahvipillit. Jos ostaa juoman missä pilli pitää aina pyytää toinen pilli, kun eka menee aina iha muhjuks ennen kuin juoma on loppu.

Ja joku ihmetteli miksi käyttää kertakäyttösiä. Harvemmin niitä tarvii, mutta joskus ne on helpompi. Esim. oli isommat illanistujaiset eikä ois teräsaterimet riittäny kaikille tai olin reissussa, unohdin sporkin kotiin ja piti syödä hotellissa iltapalasalaatti.

Minulla on mukana töissä teräksiset pienet jälkiruoka-aterimet, mutta ei putkirikkoa tms.

Vierailija
17/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mukana töissä teräksiset pienet jälkiruoka-aterimet, mutta ei putkirikkoa tms.

Mulle taas kertakäyttöiset on töissä helpompia, koska ei ole mitään pesumahdollisuutta astioille.

Vierailija
18/18 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puukuituhaarukoita vielä voi jotenkin käyttää, mutta niitä karheita puisia ei ollenkaan! Itse ratkaisin tilanteen niin, että tilasin Wishiltä muovisia ja ison kasan muovipillejä myös. Kyllä maailma nyt pelastuu, kun lentokoneella lennätetään Suomeen muoviaterimia =DD

Nämä puukuituaterimet ovat mielestäni parempia kuin muoviset. Puisilla taas ei syö Erkkikään.