Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
25341/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan ei taatusti ole hetero, todennäköisesti on bi tai pan. Aivan varmasti hän oli ihastunut Jereen, mutta tuskin on enää ja vaikka olisi, niin hän tietää realiteetit. Oliko se Käärijän musta glitter asu, jota hän ihasteli kovasti siinä yhdessä haastattelussa?

Vaikka tietääkin realiteetit, mutta jos on tarpeeksi ihastunu johonkin + saa toiselta sillon tällön epämääräistä huomiota niin ei sellasessa tilanteessa ole kovin helppoa irrottautua

Jep. Terkuin nimimerkki löysässä hirressä jo viidettä vuotta.

Älä hyvä ihminen tuhlaa aikaasi ja elämääsi enempää tollaseen

It's complicated. Ja helpommin sanottu kuin tehty. Yrittänyt olen, mutta aina tulee jotain niin herttaista sieltä toiselta osapuolelta tai omassa elämässä pskaa niskaan niin sinne on helppo juosta "turvaan". Kaverisuhteena alkoi, kemiat kohdallaan, todella raskastakin vihjailua kummastakin suunnasta ollut moneen otteeseen ja oikeasti tiedän olevani myös hänelle tärkeä ja tekemisissä ollaan päivittäin. Suhteen varsinainen laatu vaan edelleen helkkarin epäselvä.

Vierailija
25342/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25343/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut kumman vähän se B kuitenkaan bondailee sit varsinaisten gaymiesten kanssa ollakseen gay.

Mistä me oikeasti voidaan tietää, että kenen kanssa B viettää aikaa? Ei hän kaikkea kerro instassa ja lähinnä julkisuuteen tuleva materiaali koskee heidän bändiään.

Vierailija
25344/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti kyl tunnelma muuttuu teillä :D eilen vielä selkeesti Bojanilla oli kokoajan Kärtsä mielessä sen Serbian sekoilun ja poukkoilujen takia fanien keskellä, ja nyt ollaankin taas sitä mieltä että kaikki on ohi? xD

Noin on käynyt noin sata kertaa tämän ketjun olemassaolon aikana😂😅

Jep täällä on hyvin monta B ja K rakkaustarinaa alusta loppuun😂😂.

Uskokaa nyt se on oikeasti ohi😄juhannus tulossa ja K viettää keskikesän juhlaa perheensä ja gf:n kanssa. Riittää kun se on toiselta osapuolelta ohi, niin se on ohi. Hitto, tämä on minusta oikeasti surullista. Bojan on niin hurmaava poika, että toivottavasti löytää jonkun sopivamman.

Mä en tiedä oonko siis koskaan uskonut että mikään on alkanutkaan, toivonut kyllä. MUTTA mä en tajua miksi silti edelleen kun näen B:n kuvia tai varsinkin jotain videoita, en voi olla ajattelematta, että hitto sentään, tämä tyyppi olisi  melko varmasti eräälle tarjolla ja miksi se  tuntuisi myös niin oikealta. En ymmärrä näitä mun ajatuksia, en ole IKINÄ ajatellut kahdesta miehestä näin, en koskaan, enkä usko että ikinä tulen ajattelemaankaan. 

Ei melko varmasti vaan sata varmasti olisi tarjolla. Siksi tää tilanne varmaan meitä kaikkia niin paljon tympiikin.

Siis realistisesti miettien, millälailla tarjolla?

Vierailija
25345/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa jonka mielestä noi kaikki K&B fanficit on tosi huonoja? En ole nähnyt siellä yhtäkään mikä olisi edes keskiverto. Mun kaveri oli kirjottanu niistä tosi romanttisen ja ihanan tarinan (luulen että tekstin onnistuneeseen syvyyteen vaikutti se että kaveri on parisuhde terapeutti) mutta hän ei suostu näyttämään sitä kellekään muulle kuin minulle, koska "onhan tää nyt noloa tän ikäiseltä"

Yritä puhua kaverisi ympäri! Ei siinä ole mitään noloa. Täällä moni varmasti haluaisi tuon tarinan lukea :) Jos nimimerkillä laittaa sen ao3:een, niin ei me kirjoittajaa saada selville. Tai laittaa vaikka tuonne puutarha-palstalle.

Joo yritän puhua ympäri <3 sillä ehkä nyt vaan kestää vähän aikaa päästä ikänsä ja ammattinsa ylitse tässä fanitus asiassa 😅 ja lisäksi se sanoi yhdeksi syyksi että "ei ketään kiinnosta lukea mun monimutkaisia terapiamaisia pohdintoja noista kahdesta" Sillee tuota, kävisitpä tässäkin ketjussa niin tietäisit että tollasesta tekstistä mammat just innostuu 😅

Vierailija
25346/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinpa on tuollaisten katseiden kohteena...

Oi kiitos linkistä, tää oli mennyt multa jostain syystä ihan ohi! Maja Keucin eli nykyisen Amayan No One vuodelta 2011 on yksi lemppariviisujani ikinä, niin oli mahtavaa nähdä tuollainenkin versio. Mutta suosittelen kaikille alkuperäisen viisuesityksen katsomista, mulle tulee siitä aina kylmikset vieläkin ja live-taustalaulut tuo niin paljon lisää tuohon kappaleeseen! Menestyi myös Sloveniaksi hyvin, vaikka olisi ansainnut mielestäni paljon enemmän.

Tykkäsin tästä kaksikosta kovasti myös Zitti e Buonissa. Jo tuolloin kiinnitin huomiota Bojanin pituuteen, tai siis siihen, että hän ilmeisesti näyttää lyhyemmältä kuin oikeasti on, kehon mittasuhteista johtuen? Koska Amaya taas ei näytä kovin lyhyeltä naiselta, mutta korkeat korot jalassakin on silti Bojania lyhyempi. K taas on tunnetusti lyhyehkö, mutta silti Bojan ei vaikuta kamalan paljon pitemmältä kuin hän. 😅 Ja lisäksi muistan, kuinka ESC Tom kertoi olleensa jokereiden kanssa samassa hotellissa ja että he kaikki ovat tosi pitkiä, sanoi itse olevansa 6 feet eli n. 183 cm ja jokerit kuulemma pidempiä tai vähintään sama. Eihän tällä mitään väliä ole, mutta tää on jännä koska itse arvioisin Bojanin olevan hieman alle 180 cm, mutta taitaakin olla hieman yli. 

Vierailija
25347/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut kumman vähän se B kuitenkaan bondailee sit varsinaisten gaymiesten kanssa ollakseen gay.

Mistä sä tiedät, vaikka hän olisi parasta aikaa jossakin orgioissa?😂 Me ei tiedetä B:n yksityiselämästä mitään ja niin sen kuuluu ollakin. Kunhan spekuloidaan sillä.

Vierailija
25348/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vielä tosta livestä, ett siinä on täysin erilainen Jere. Harmi, että tämä persoona ei ole tullut esille.

Vierailija
25349/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan muuten seuraa Uniikki-räppärin naisystävää, mutta ei Uniikkia itseään 😚

Millä perusteilla Bojan oikein poimii näitä seurattavia. Onko esim tähän henkilöön joku yhteys.

Näyttää tykkäävän seurata hyvännäköisiä mimmejä 😁

Joku nyt ehkä vetää herneet nenään mutta arvatkaa ketkä myös seuraa nimenomaan paljon naisia "äijä heteroiden" lisäksi? Homo ja bi miehet. Ja se johtuu siitä että homo ja bi miehet yleensä (ei tietenkään aina) kaveeraa enemmän naisten kuin miehien kanssa. En siis voi tietää onko Bojanin kohdalla näin mutta se on tosi yleistä.  

T. se pari sivua sitten kommentoinu gay mies

No jos nyt faktoja heitetään tiskiin, niin Bojan seuraa sekä suomalaisia miehiä että naisia ja lähinnä nämä tyypit ovat tuttuja julkisuudesta tai musapiireistä. Bojan solmi täällä varmasti paljon kontakteja.

Varmasti niinkin mutta kun jotkut tuntu käyttävän tota naisten kanssa kaveeraamista jonain selvänä heterouden todisteena niin halusin todeta että se voi olla myös nimenomaan päinvastoin.

Vierailija
25350/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täällä kukaan sitä ole gayksi sanonutkaan.Bisse se on tai pan mun tutka sanoo.

Vierailija
25351/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät, vaikka hän olisi parasta aikaa jossakin orgioissa?😂 Me ei tiedetä B:n yksityiselämästä mitään ja niin sen kuuluu ollakin. Kunhan spekuloidaan sillä.

Niihin orgioihin mäkin haluaisin.🙈

Vierailija
25352/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa livessä (Katrin kanssa) on kyllä freesin ja nuoren näkönen Jere 💚 ja jotenkin rauhallinen ja seesteinen. Onko julkisuus ja stressi vienyt jotain hänestä 🥺

Vierailija
25353/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa jonka mielestä noi kaikki K&B fanficit on tosi huonoja? En ole nähnyt siellä yhtäkään mikä olisi edes keskiverto. Mun kaveri oli kirjottanu niistä tosi romanttisen ja ihanan tarinan (luulen että tekstin onnistuneeseen syvyyteen vaikutti se että kaveri on parisuhde terapeutti) mutta hän ei suostu näyttämään sitä kellekään muulle kuin minulle, koska "onhan tää nyt noloa tän ikäiseltä"

Yritä puhua kaverisi ympäri! Ei siinä ole mitään noloa. Täällä moni varmasti haluaisi tuon tarinan lukea :) Jos nimimerkillä laittaa sen ao3:een, niin ei me kirjoittajaa saada selville. Tai laittaa vaikka tuonne puutarha-palstalle.

Joo yritän puhua ympäri <3 sillä ehkä nyt vaan kestää vähän aikaa päästä ikänsä ja ammattinsa ylitse tässä fanitus asiassa 😅 ja lisäksi se sanoi yhdeksi syyksi että "ei ketään kiinnosta lukea mun monimutkaisia terapiamaisia pohdintoja noista kahdesta" Sillee tuota, kävisitpä tässäkin ketjussa niin tietäisit että tollasesta tekstistä mammat just innostuu 😅

Kun siis hän tuntu olettavan että ihmiset haluaa lukea jotain rivoa, kun sen teksti on nimenomaan romanttista.

Vierailija
25354/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteilla Bojan oikein poimii näitä seurattavia. Onko esim tähän henkilöön joku yhteys.

Joku nyt ehkä vetää herneet nenään mutta arvatkaa ketkä myös seuraa nimenomaan paljon naisia "äijä heteroiden" lisäksi? Homo ja bi miehet. Ja se johtuu siitä että homo ja bi miehet yleensä (ei tietenkään aina) kaveeraa enemmän naisten kuin miehien kanssa. En siis voi tietää onko Bojanin kohdalla näin mutta se on tosi yleistä.  

No jos nyt faktoja heitetään tiskiin, niin Bojan seuraa sekä suomalaisia miehiä että naisia ja lähinnä nämä tyypit ovat tuttuja julkisuudesta tai musapiireistä. Bojan solmi täällä varmasti paljon kontakteja.

Varmasti niinkin mutta kun jotkut tuntu käyttävän tota naisten kanssa kaveeraamista jonain selvänä heterouden todisteena niin halusin todeta että se voi olla myös nimenomaan päinvastoin.

Ihan totta. Sen mun "idiootin" kaverit niin instassa kuin irl on arviolta 80% naisia.

T. Se aiempi jonka gay kaveri väittää et K ja B on hetskuja

Vierailija
25355/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun siis hän tuntu olettavan että ihmiset haluaa lukea jotain rivoa, kun sen teksti on nimenomaan romanttista.

Kuulostaa just sellaiselta ficiltä, mitä nimenomaan haluaisi lukea.

Vierailija
25356/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa livessä (Katrin kanssa) on kyllä freesin ja nuoren näkönen Jere 💚 ja jotenkin rauhallinen ja seesteinen. Onko julkisuus ja stressi vienyt jotain hänestä 🥺

voi olla julkisuus on rankkaa ja raastavaa ei varmaan hokanut keväällä mihin mitta suhteisiin sen ura menee viisujen jälkeen :(

Vierailija
25357/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedetkö ketkä seuraa nimenomaan kauniita ja hoikkia naisia instassa? Hetero miehet.

Nuo kaikki tykätyt tuskin ovat mitään kavereita 🤣

Voi kuule, itse olen täysin gay ja mun instassa ei ole muita kuin naisia. Olen varmaan sitten sen perusteella super äijä hetero. xD

Vierailija
25358/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko täällä joker out -faneja, mutta tulin vain fiilistelemään sitä kuinka hauskoja ovat twitterin joker out as-ketjut. Siellä on toisinaan Jerekin mukana bonusjäsenenä

Tää oli hauska: Joker out lyrics and what I hear as someone who doesn't speak slovenian:

Carpe Diemissähän lauletaan noin 0:12 kohdalla aivan selvästi klitasta. 

Vierailija
25359/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaan ainakin nimenomaan romanttista tarinaa! Kyllästyttää noi rivoilut. Olis kiva lukea vähän muunlaistakin noista kahdesta.

Vierailija
25360/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai täällä kukaan sitä ole gayksi sanonutkaan.Bisse se on tai pan mun tutka sanoo.

Samaa mieltä sun kanssa. Jokereista se Jan saattaisi olla myös bi tai ainakin curious. Mulle on oikeasti ihan se ja sama, että mikä ihmisen suuntaus on, mutta jostakin syystä aina viehdyn eniten bi miehistä.

Ketju on lukittu.