Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Oikein sydämen laitto bojan ewwklle. Noh postaus koski kärtsää.
Täällä on tulkittu että Bkin vähintään inhoaa kynsikkäitä ym mutta mistäs hitosta me tiedetään, vaikka kuinka kovasti heistä pitäiskin! Niinkuin näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on ewwk?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kyllä ihan paras kuva Bojanista minkä postannu. Vaikka Akukin tykännyt siitä.
No eiköhän sitä tykkäysnappia paineta miettimättä onko nyt paras kuva kyseessä kun se siihen feediin lävähtää. K ei kyllä ole tykännyt
Se kuva on postattu alle tunti sitten, antakaa K:lle armoa😂😅
Kyllä tykkäyksen pitää tulla heti, jos ihminen on tärkeä, niin se tuli aina ennenkin hyvinä aikoina🙂
Vierailija kirjoitti:
Joo onhan tuolla aika kiva duunipaikka .. voisin vaihtaa kyllä.... vai olisko tää ollut joku hyvästit -viesti, et harjoittelu on päättynyt?
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Visitor kirjoitti:
Yes, that Jere is straight
What about the interview that embarrassed my brother. Or was it just a language problem.
"When I see a nice guy, then IT gets very big" 🙈 In
which interview was this? 😙
It was a completely random challenge, it doesn't matter what country's magazine😂 Brother Mikke with a red face is Laughing next to him.
That clip can be found on Instagram from the account of a Spanish radio channel (?) called playz.es. Scroll down the reels a bit, and you'll find it there.
I've watched that interview probably 100 times and I'm pretty sure it's the funniest I've ever seen. The interviewer and the Wrapper know how to talk about completely different things and the broid is Laughing right next to her in embarrassment. To top it all off, the interviewer's way of speaking strongly reminds me of Alfonso's quip. Perfect comedy!
Maybe I've completely misunderstood the clip, but I think that the Spanish interviewer gets something from the word "pöyhönen", that is, it sounds completely different in Spanish. And then it's explained the other way around 😂
https://www.instagram.com/reel/CsJxdZ-OFW3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== link to this challenge
Hi Spanish visitor here, I'm using google translate so sorry for any mistakes!
So the Spanish interviewer basically pronounces "Pöyhönen" so that it sounds the same as the Spanish word for big dick. Then Jere just got excited and gave us a little too much information. It's funny because the language barrier is so big that they even struggle to understand each other, but it turned out to be quite funny at least for Jere, Mike and their friend. I'm not sure if Jere really meant to say "guy" or "girl" but his accent just makes it sound a bit confusing
It can only be a Finnish trait, because our language does not distinguish between genders. At least I use the word guy very often without even realizing it, even if the person is female, e.g. in traffic, if someone rambles, I might exclaim wtf is that guy doing, even if I've seen that the driver is a woman. My (Latino) spouse always corrects that it's a girl 😁
Hei!
Olet oikeassa, selityksesi ovat niin järkeviä. Myös "guy" yksikössä tarkoittaa miestä, mutta jos käytät sitä monikkomuodossa, se voi viitata myös naisiin, joten on ymmärrettävää, että hän kamppailee sen kanssa.
Rehellisesti sanottuna haastattelija saa minut säikähtämään niin paljon, mutta on mukava nähdä, että haastattelu oli hauska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on ewwk?
Ewwee Instassa, Kärtsän tour manager trainee.
Ewwk on Eve, Kärsän manageriharjoittelija.
Mä melkein tunnustin parhaalle ystävälleni tämän sekoamisen tähän pariin. Hän tiesi, että olin ihan sekopäinen viisufani (yleensäkin fanitan viisuja mutta tämä kevät oli jotain ihan next level) ja nähtiin tänään pitkästä aikaa. Hän vaan totesi, että miten mä näytän tosi pirteältä ja onnelliselta, että onko jotain kerrottavaa. Mutta en sitten kehdannut kertoa, että olen äkkiä saanut elämääni ihan uutta virtaa kun shippailen miesparia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo onhan tuolla aika kiva duunipaikka .. voisin vaihtaa kyllä.... vai olisko tää ollut joku hyvästit -viesti, et harjoittelu on päättynyt?
Siinä on kyllä käynyt tyypillä mäihä, et on suhteita tohon porukkaan ja saanut tuollaisen harkkapaikan suoraan baarityöntekijän hommista.
Bojan muuten seuraa Uniikki-räppärin naisystävää, mutta ei Uniikkia itseään 😚
Itseäni nuorempi sukupolvi, kuten omat lapset, on ihan erilaisesta puusta tehtyjä. Myös nuoret miehet, pojat, halailevat ja puhuvat tunteistaan toisilleen (ja meillä myös esim äidille, vanhemmille), vaikka ois miten heteroita. Homous ku ei ole enää mikään 'juttu'. Tää on niin paljon parempi sukupolvi. Ollaan suvaitsevaisempia ja ymmärtäväisempiä kaikkea erilaista kohtaan (esim mielenterveysongelmat). Sinut asioiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa on tuollaisten katseiden kohteena...
Törmäsin äsken viisujen aikaiseen lehdistötilaisuuteen, jossa jokereita edustavat Bojan ja Kris. Kun Kris puhuu, Bojan katsoo häntä intensiivisesti ihan rakastuneella ilmeellä. Tuo taitaa olla Bojanille tyypillistä.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa jonka mielestä noi kaikki K&B fanficit on tosi huonoja? En ole nähnyt siellä yhtäkään mikä olisi edes keskiverto. Mun kaveri oli kirjottanu niistä tosi romanttisen ja ihanan tarinan (luulen että tekstin onnistuneeseen syvyyteen vaikutti se että kaveri on parisuhde terapeutti) mutta hän ei suostu näyttämään sitä kellekään muulle kuin minulle, koska "onhan tää nyt noloa tän ikäiseltä"
Yritä puhua kaverisi ympäri! Ei siinä ole mitään noloa. Täällä moni varmasti haluaisi tuon tarinan lukea :) Jos nimimerkillä laittaa sen ao3:een, niin ei me kirjoittajaa saada selville. Tai laittaa vaikka tuonne puutarha-palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa jonka mielestä noi kaikki K&B fanficit on tosi huonoja? En ole nähnyt siellä yhtäkään mikä olisi edes keskiverto. Mun kaveri oli kirjottanu niistä tosi romanttisen ja ihanan tarinan (luulen että tekstin onnistuneeseen syvyyteen vaikutti se että kaveri on parisuhde terapeutti) mutta hän ei suostu näyttämään sitä kellekään muulle kuin minulle, koska "onhan tää nyt noloa tän ikäiseltä"
Yritä saada se sun kaveris laittamaan ficci tonne ao3, haluisin nimenomaan lukea jonkun oikeesti syvällisemmän jutun noista kahdesta <3
Bojan ei taatusti ole hetero, todennäköisesti on bi tai pan. Aivan varmasti hän oli ihastunut Jereen, mutta tuskin on enää ja vaikka olisi, niin hän tietää realiteetit. Oliko se Käärijän musta glitter asu, jota hän ihasteli kovasti siinä yhdessä haastattelussa?
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteilla Bojan oikein poimii näitä seurattavia. Onko esim tähän henkilöön joku yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Bojan itsekin yhdessä kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
soluttautuu K elämään minkä kerkiää, jopa kauempaa käsin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteilla Bojan oikein poimii näitä seurattavia. Onko esim tähän henkilöön joku yhteys.
Näyttää tykkäävän seurata hyvännäköisiä mimmejä 😁
Oisko ainakin isoin Slovenian ulkopuolella? Tuntuvat itse olevan ihan fiiliksissä siitä, kun iso yleisö laulaa mukana ja yksi virstanpylväs, jonka Bojankin mainitsee haastattelussaan, uralla saavutettu.