Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
25241/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiilistelyhän on just tämmöstä! Muistellaan ja ihastellaan ja kelaillaan juttuja, kuvia ... 🥰

Eikä tosiaan täällä pakolla ketään pidetä, kuten joku jo totesi.

Mutta en suosittele palaamaan ketjua taaksepäin... Huvikseni menin katsomaan niitä alkupään viestejä ja mitä tapahtui!? Olen istunut tässä kaksi tuntia puhelin kädessä 🤦🏻 Ja olen siis kutakuinkin ollut aikalailla alusta mukana 😵

Vierailija
25242/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kyllä olla joku toinen alusta tälle keskustelulle. Missä voisi olla?

Kauanko tätä tekohengitetään? Luulen että tämä ketju tästä vähitellen hiipuu kesän mittaan pois, ei kai kukaan jaksa kohta enää analysoida niitä kuukausia vanhoja klippejä?

Ei tarvi tekohengittää 💚 Matka jatkuu niin kauan ku ollaan eläviä ja elossa.

No anteeksi nyt mut kyllä se vähän tekohengitykseltä tuntuu kun kelataan niitä samoja pätkiä ees taas ja tilanne ei muutu mihinkään tai on ehkä jo muuttunut ihan toiseen suuntaan.

Eri

Jaa, no minä en kyllästy. Tarvitsen joka päivä annoksen K-vitamiinia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25243/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assuuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olishan se mielenkiintoisempaa seurata kahden muusikkomiehen romanssia, joilla molemmilla hyvä ura faneineen, ja tekisivät hölmöjä tik tokkeja yms. fanien huviksi VS.perus hetero-meininki, jossa toinen osapuoli on yksityishlö sattuneesta syystä, kunnes alkuhuuma Käärijästä tasaantuu ja tyttöystävä uskaltaa tulla julkisuuteen ja sitten annetaan perus naistenlehti haastatteluja ja muistellaan kuinka viisut oli hullua aikaa. 

Nämä on niin nähty.

Käärijä tai Jere nyt kuitenkin on aikalailla perusjamppa, normi hetero, perhehaaveineen. Se on tullut selväksi useampaan kertaan ja eihän siinä ole mitään väärää., Se nyt vaan on tylsempää fanien kannalta. Suhde Bojaniin tulee hyytymään ajan kuluessa, vaikka Bojan niin ihanan naiivisti muuta sanoikin. Molemmilla omat urat, joihin panostettava, asuvat eri maissa ja haluavat tulevaisuudessa perheen.Kyllä tämä ystävyyssuhde ottaa osumaa ajan kanssa, nyt vielä ratsastetaan euroviisujen jälkihehkuissa.

Se, että heillä on ollut tiivis suhde Euroviisuissa johtuu mielestäni olosuhteiden pakosta, ja siitä, että ovat sukupolvea, joka ei häpeä näyttää tunteitaan ja hullutella, Käärijä jopa sanoi jossakin, että "romanttista." ajastaan Bojanin kanssa. Tätä en epäile. 

Tää heidän viisutarina ja ystävyys jälkeenpäin on kyllä ollut niin kivaa seurata ja näköjään Joker Outin ovat Suomalaiset ottaneet omakseen. Harmi sinänsä ettei elämä mene kuin Harlekiinissä.

Kuka edes uskaltaa muuten Euroviisuihin Suomesta ensi vuonna edes yrittää tämän vuoden jälkeen?HUH HUH.  Rima on korkealla. Euroviisuja seurasin varmaan ekaa kertaa n. 15 vuoden jälkeen tänä vuonna, kun ajattelin, että on potentiaalia hieman erikoisemmalla kappaleella, en usko, että ensi vuonna seuraan.

Miksi et seuraisi viisuja ensi vuonna? En mä ainakaan seuraa viisuja Suomen edustajan takia, vaan nimenomaan muiden maiden, aina löytyy tosi hienoja muiden maiden artisteja ja biisejä, mitä ei koskaan muuten löytäis, ja show on muutenkin huikeaa viihdettä. Yleensä myös kannatan ihan muita kuin Suomea, toki tänä vuonna toivoin Suomen voittoa.

Muuten samaa mieltä mutta ensi vuoden kisat saattaa jäädä katsomatta ihan vaan tämän vuoden voittajan takia. En oikeasti tiedän pääsenkö siitä yli ensi vuoteen mennessä ja haluanko katsoa kisoja. Tai sitten skippaan kaiken muun paitsi esiintyjät. Ja olen katsonut joka ikiset euroviisut jo parinkymmenen vuoden ajan. 

Aivan samat fiilikset myös täällä pitkäaikaisella viisufanilla ja muullakin perheellä. Toukokuu on aina ollut meille ihan kuin vuoden toinen joulu, mutta nyt kyllä kirpaisi niin syvältä ettei ainakaan tällä hetkellä tee yhtään mieli edes ajatella Ruotsin isännöimiä viisuja. Ehkä jos Käärijä ja Bojan (yhdessä) pyydetään sinne esiintymään, mutta muuten en usko.

Itselläni meni arvostus kisasta, ei kiinnosta katsoa kun Ruotsi tekee meidän kisat, boikotoin suurella todennäköisyydellä.

kyllä suomi tavalla tai toisella tuo voitin suomeen vaikka veis seuraavat 17 vuotta kyllä me kaikki ollaan vähän katkeria siitä nyt vaan toivotaan tulee joku hyvä suomee edustamaan kuka tois sen voiton suomelle vaikka se on ollu jo Blind Channelin aikana lähellä se voitto sama kävi käärijän aikana kyllä se voitto tulee ja päästään juhlii torille

Kenties, mutta arvostuksen menettämisessä ei ole kyse vain siitä, että pitäisi voittaa ne kisat. Ei voitto joskus tulevaisuudessa muuta sitä, että yleisön oikeudentajua loukattiin Käärijän tapauksessa. Jäi paskan maku suuhun kisasta itsestään sääntöineen pikemmin kuin siitä, kuka voitti tai ei voittanut.

Vierailija
25244/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Jere ihan hetero on

Entäs se haastattelu, joka veljen nolostutti. Vai oliko vaan kieliongelmaa.

"When I see a nice guy, then IT gets very big" 🙈

Missä haastattelussa tää oli? 😙

Se oli joku ihan random haastis, ei mitään hajua et minkä maan lehdelle😂 Veli Mikke naama punaisena nauraa vieressä.

Tuo klippi löytyy Instagramista playz.es -nimisen espanjalaisen radiokanavan (?) tililtä. Selatkaa vähän keloja alaspäin, niin sieltä löytyy.

Mä olen katsonut tuon haastattelun varmaan 100 kertaa ja olen aika varma, että tuo on hauskinta, mitä olen koskaan nähnyt. Haastattelija ja Käärijä taitavat puhua ihan eri asioista ja broidi nauraa aivan nolona vieressä. Kaiken kruunaa se, että haastattelijan puhetavasta tulee vahvasti mieleen Alfonson spiikki. Täydellistä komediaa!

Ehkä olen ymmärtänyt klipin aivan väärin, mutta minusta tuo espanjalainen haastattelija saa tuossa jotain mielleyhtymiä nimenomaan tuosta "pöyhönen" -sanasta, eli se kuulostaa espanjaksi aivan muulta. Ja sitä sitten selitellään puolin toisin 😂

https://www.instagram.com/reel/CsJxdZ-OFW3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== linkki tähän kyseiseen haastikseen

Vierailija
25245/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko tätä tekohengitetään? Luulen että tämä ketju tästä vähitellen hiipuu kesän mittaan pois, ei kai kukaan jaksa kohta enää analysoida niitä kuukausia vanhoja klippejä?

No anteeksi nyt mut kyllä se vähän tekohengitykseltä tuntuu kun kelataan niitä samoja pätkiä ees taas ja tilanne ei muutu mihinkään tai on ehkä jo muuttunut ihan toiseen suuntaan.

Eri

Siis tämä bromance on ollut olemassa vasta pari kuukautta, ja susta siitä puhuminen on tekohengitystä? Joku otti jo täällä ketjussa aiemminkin puheeksi Top Gunin (Maverick & Iceman shippailun). Se leffa tuli kasarilla, jatko-osa tuli vasta viime vuonna, ja noidenkin leffojen välissä hahmojen bromance oli voimissaan yli 30vuotta ihan vaan siksi että äijien välillä oli niin ilmiselvän vahva kemia. Niin että höpö höpö tekohengitys puheille, tämä shippaus on vasta vauvan iässä. 

Mä oon varmaan liian tosikko tähän, mun mielestä tämmösillä asioilla pitää olla ees jotain totuuspohjaa ja jotain toivoa. En jaksa ihan pelkkää fiktiota. Mut joo, kyl se taitaa vihdoin olla aika poistua, aika pitkään tuli roikuttua. Ja naureskelin vähän niille jotka täältä ilmoittivat poistuvansa ja kuitenkin olivat back.

Vierailija
25246/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assuuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assuuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olishan se mielenkiintoisempaa seurata kahden muusikkomiehen romanssia, joilla molemmilla hyvä ura faneineen, ja tekisivät hölmöjä tik tokkeja yms. fanien huviksi VS.perus hetero-meininki, jossa toinen osapuoli on yksityishlö sattuneesta syystä, kunnes alkuhuuma Käärijästä tasaantuu ja tyttöystävä uskaltaa tulla julkisuuteen ja sitten annetaan perus naistenlehti haastatteluja ja muistellaan kuinka viisut oli hullua aikaa. 

Nämä on niin nähty.

Käärijä tai Jere nyt kuitenkin on aikalailla perusjamppa, normi hetero, perhehaaveineen. Se on tullut selväksi useampaan kertaan ja eihän siinä ole mitään väärää., Se nyt vaan on tylsempää fanien kannalta. Suhde Bojaniin tulee hyytymään ajan kuluessa, vaikka Bojan niin ihanan naiivisti muuta sanoikin. Molemmilla omat urat, joihin panostettava, asuvat eri maissa ja haluavat tulevaisuudessa perheen.Kyllä tämä ystävyyssuhde ottaa osumaa ajan kanssa, nyt vielä ratsastetaan euroviisujen jälkihehkuissa.

Se, että heillä on ollut tiivis suhde Euroviisuissa johtuu mielestäni olosuhteiden pakosta, ja siitä, että ovat sukupolvea, joka ei häpeä näyttää tunteitaan ja hullutella, Käärijä jopa sanoi jossakin, että "romanttista." ajastaan Bojanin kanssa. Tätä en epäile. 

Tää heidän viisutarina ja ystävyys jälkeenpäin on kyllä ollut niin kivaa seurata ja näköjään Joker Outin ovat Suomalaiset ottaneet omakseen. Harmi sinänsä ettei elämä mene kuin Harlekiinissä.

Kuka edes uskaltaa muuten Euroviisuihin Suomesta ensi vuonna edes yrittää tämän vuoden jälkeen?HUH HUH.  Rima on korkealla. Euroviisuja seurasin varmaan ekaa kertaa n. 15 vuoden jälkeen tänä vuonna, kun ajattelin, että on potentiaalia hieman erikoisemmalla kappaleella, en usko, että ensi vuonna seuraan.

Miksi et seuraisi viisuja ensi vuonna? En mä ainakaan seuraa viisuja Suomen edustajan takia, vaan nimenomaan muiden maiden, aina löytyy tosi hienoja muiden maiden artisteja ja biisejä, mitä ei koskaan muuten löytäis, ja show on muutenkin huikeaa viihdettä. Yleensä myös kannatan ihan muita kuin Suomea, toki tänä vuonna toivoin Suomen voittoa.

Muuten samaa mieltä mutta ensi vuoden kisat saattaa jäädä katsomatta ihan vaan tämän vuoden voittajan takia. En oikeasti tiedän pääsenkö siitä yli ensi vuoteen mennessä ja haluanko katsoa kisoja. Tai sitten skippaan kaiken muun paitsi esiintyjät. Ja olen katsonut joka ikiset euroviisut jo parinkymmenen vuoden ajan. 

Aivan samat fiilikset myös täällä pitkäaikaisella viisufanilla ja muullakin perheellä. Toukokuu on aina ollut meille ihan kuin vuoden toinen joulu, mutta nyt kyllä kirpaisi niin syvältä ettei ainakaan tällä hetkellä tee yhtään mieli edes ajatella Ruotsin isännöimiä viisuja. Ehkä jos Käärijä ja Bojan (yhdessä) pyydetään sinne esiintymään, mutta muuten en usko.

Itselläni meni arvostus kisasta, ei kiinnosta katsoa kun Ruotsi tekee meidän kisat, boikotoin suurella todennäköisyydellä.

kyllä suomi tavalla tai toisella tuo voitin suomeen vaikka veis seuraavat 17 vuotta kyllä me kaikki ollaan vähän katkeria siitä nyt vaan toivotaan tulee joku hyvä suomee edustamaan kuka tois sen voiton suomelle vaikka se on ollu jo Blind Channelin aikana lähellä se voitto sama kävi käärijän aikana kyllä se voitto tulee ja päästään juhlii torille

Kenties, mutta arvostuksen menettämisessä ei ole kyse vain siitä, että pitäisi voittaa ne kisat. Ei voitto joskus tulevaisuudessa muuta sitä, että yleisön oikeudentajua loukattiin Käärijän tapauksessa. Jäi paskan maku suuhun kisasta itsestään sääntöineen pikemmin kuin siitä, kuka voitti tai ei voittanut.

Näin.

Vierailija
25247/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ollut itse nähnyt aiemmin

K puhuu B:stä noin 5:20 alkaen.

Vierailija
25248/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsänniemen (Särkänniemen possukylä, josta oletettavasti löytyy junakin) mainosta pukkaa 🐷

Vierailija
25249/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kyllä ihan paras kuva Bojanista minkä postannu. Vaikka Akukin tykännyt siitä.

Vähät jostai Akusta, Bojan kuitenkin vaan odottaa sydän syrjällä Jeren tykkäystä ja hope so jotain kivaa kommenttiakin

Vierailija
25250/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kyllä ihan paras kuva Bojanista minkä postannu. Vaikka Akukin tykännyt siitä.

No eiköhän sitä tykkäysnappia paineta miettimättä onko nyt paras kuva kyseessä kun se siihen feediin lävähtää. K ei kyllä ole tykännyt

Se kuva on postattu alle tunti sitten, antakaa K:lle armoa😂😅

Vierailija
25251/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Roope Salminen on VISTO. Rita Behm sano sille, että: "Sua ei oo kukaan kutsunu." ku Roope yritti änkeä mukaan. Viisas Rita. :D

Mikä on VISTO? Kaverin puolesta kyselen.

Heh, tää visto-sanan kirjoittaja on kyllä Kemi-Tornio-akselilta. 🤣 Miten sen nyt suomentais parhaiten... Ehkä ällöttävä?

Vierailija
25252/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa on tuollaisten katseiden kohteena...

Vierailija
25253/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Siis tämä bromance on ollut olemassa vasta pari kuukautta, ja susta siitä puhuminen on tekohengitystä? Joku otti jo täällä ketjussa aiemminkin puheeksi Top Gunin (Maverick & Iceman shippailun). Se leffa tuli kasarilla, jatko-osa tuli vasta viime vuonna, ja noidenkin leffojen välissä hahmojen bromance oli voimissaan yli 30vuotta ihan vaan siksi että äijien välillä oli niin ilmiselvän vahva kemia. Niin että höpö höpö tekohengitys puheille, tämä shippaus on vasta vauvan iässä. 

Mä oon varmaan liian tosikko tähän, mun mielestä tämmösillä asioilla pitää olla ees jotain totuuspohjaa ja jotain toivoa. En jaksa ihan pelkkää fiktiota. Mut joo, kyl se taitaa vihdoin olla aika poistua, aika pitkään tuli roikuttua. Ja naureskelin vähän niille jotka täältä ilmoittivat poistuvansa ja kuitenkin olivat back.

Oon mäkin poistunut täältä "tosissani" jo ties kuinka monta kertaa, ja sit päädyn kuitenkin aina seuraavana päivänä takaisin. 🤷 Ja yleensä ollut ihan tyytyväinen tullessani takaisin, kun melkein joka kerta tulee vastaan joku ihana uusi/vanha klippi, haastattelu, kiva kommentti tms., jonka vuoksi täällä jaksaa edelleen notkua.

Vierailija
25254/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän sitä tykkäysnappia paineta miettimättä onko nyt paras kuva kyseessä kun se siihen feediin lävähtää. K ei kyllä ole tykännyt

Se kuva on postattu alle tunti sitten, antakaa K:lle armoa😂😅

Muistelen, että viime aikoina k ei muutenkaan ole tykkäillyt Bojanin kuvista?

Vierailija
25255/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kyllä ne on niin synkassa 🥰

https://twitter.com/JokerOutSubs/status/1671380911043084288?s=20

Vierailija
25256/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä mä just oon ihmetelly että jos kerran Jere on kaiken ton höpsöilyn takana tosi perus jässikkä niin miksi / miten Bojan on sellaseen niin pahasti menny sekoamaan? Kun B taas sitten ei vaikuta yhtään samanlaiselta vaan enemmän sivistyneeltä sun muuta.[/quote]

Tämä video antoi minulle perspektiiviä tilanteeseen. Minusta tämä selitys on todella järkeenkäypä, ja olen osittain samaa mieltä sen kanssa. Naisena helposti romantisoin asioita, jotka eivät välttämättä ole romanttisia. En tietenkään tiedä mitään, mutta ottaen huomioon gf yms. kuviot...

https://www.tiktok.com/@babybathat/video/7239277644682939650?is_from_we…

Vierailija
25257/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeren ja Bojanin väleistä lyhyt kommentti. Jotain merkittävää on joka tapauksessa tapahtunut näiden kahden välillä, että on päästy siihen pisteeseen mitä nähtiin viisujen finaalissa. Kaulakkain, lähekkäin kävely, kaulapusut, intiimit supinat. Kuka tahansa muu olis voinu olla ottamassa Jereä vastaan, kuka tahansa Käärijän omasta tiimistä (perheestä) saattamassa, lohduttamassa, mut se oli juuri Bojan.

Oma tiimi tiesi että ei kannata piristää koska ns huono häviäjä. Varsinkin Mikke on varmaan jo nähnyt mitä seuraa jos koettaa piristää/lohduttaa häviön jälkeen. Mutta Bojanin piristys tepsikin kas kummaa.

Siinä samassa haastiksessa missä sano ton että on huono häviäjä Kärtsä kertoi myös että ennen on suuttuessaan myös hajottanu tavaroita, ovia yms niin olin kyllä yllättyny. Ihana vaan siis että tuollaisistakin piirteistä huolimatta otti Bojanin piristys yritykset niin hyvin vastaan eikä vaikka työntäny puppyakin pois.

Mutta sitä mä just oon ihmetelly että jos kerran Jere on kaiken ton höpsöilyn takana tosi perus jässikkä niin miksi / miten Bojan on sellaseen niin pahasti menny sekoamaan? Kun B taas sitten ei vaikuta yhtään samanlaiselta vaan enemmän sivistyneeltä sun muuta.

Varmaan Kärtsä on sivistyneelle prinssille niin outo ja eksoottinen että järki lähti 😅

Vierailija
25258/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Roope Salminen on VISTO. Rita Behm sano sille, että: "Sua ei oo kukaan kutsunu." ku Roope yritti änkeä mukaan. Viisas Rita. :D

Heh, tää visto-sanan kirjoittaja on kyllä Kemi-Tornio-akselilta. 🤣 Miten sen nyt suomentais parhaiten... Ehkä ällöttävä?

Vistoa käytetään lähes koko lapissakin!

Vierailija
25259/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän vistoa täällä Oulussa 🤣

Vierailija
25260/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Yes, that Jere is straight

What about the interview that embarrassed my brother. Or was it just a language problem.
"When I see a nice guy, then IT gets very big" 🙈 In
which interview was this? 😙
It was a completely random challenge, it doesn't matter what country's magazine😂 Brother Mikke with a red face is laughing next to him.

That clip can be found on Instagram from the account of a Spanish radio channel (?) called playz.es. Scroll down the reels a bit, and you'll find it there.

I've watched that interview probably 100 times and I'm pretty sure it's the funniest I've ever seen. The interviewer and the Wrapper know how to talk about completely different things and the broid is laughing right next to her in embarrassment. To top it all off, the interviewer's way of speaking strongly reminds me of Alfonso's quip. Perfect comedy!

Maybe I've completely misunderstood the clip, but I think that the Spanish interviewer gets something from the word "pöyhönen", that is, it sounds completely different in Spanish. And then it's explained the other way around 😂

https://www.instagram.com/reel/CsJxdZ-OFW3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== link to this challenge

Hei, espanjalainen vierailija täällä, käytän Google-kääntäjää, joten pahoittelut mahdollisista virheistä!

Espanjalainen haastattelija siis periaatteessa lausuu "Pöyhönen" niin, että se kuulostaa samalta kuin espanjalainen sana, joka tarkoittaa isoa munaa. Sitten Jere vain innostui ja antoi meille vähän liikaa tietoa. Se on hassua, koska kielimuuri on niin suuri, että he jopa kamppailevat ymmärtäessään toisiaan, mutta se osoittautui varsin hauskaksi ainakin Jerelle, Mikelle ja heidän ystävälleen. En ole varma, tarkoittiko Jere todella sanoa "guy" vai "girl", mutta hänen aksenttinsa takia se vain kuulostaa hieman hämmentävältä

Ketju on lukittu.