Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
25261/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Roope Salminen on VISTO. Rita Behm sano sille, että: "Sua ei oo kukaan kutsunu." ku Roope yritti änkeä mukaan. Viisas Rita. :D

Mikä on VISTO? Kaverin puolesta kyselen.

Heh, tää visto-sanan kirjoittaja on kyllä Kemi-Tornio-akselilta. 🤣 Miten sen nyt suomentais parhaiten... Ehkä ällöttävä?

EHKÄ OLEN, EHKÄ EN.EHKÄ OTIN, EHKÄ EN. :D joo, on se Roope ällöttäväki, mut ei siitä sen enempää. Se äijä droppaa kaikkien tunnelmaa. 

Meidän laivassa. meidän laivassa, siinä on iso reikä pohjassa.Ja se uppoaa, ja se uppoaa, jos et ryhdy pumppaamaan

Kyllä son kuulkaa sillälailla, että pelastusliivejä kehiin! Seuraavaa tapaamista ootellessa liivit voi olla tarpeelliset, niitä ei kannata heittää lavalle, vaan laittaa päälle.

Vierailija
25262/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoa jonka mielestä noi kaikki K&B fanficit on tosi huonoja? En ole nähnyt siellä yhtäkään mikä olisi edes keskiverto. Mun kaveri oli kirjottanu niistä tosi romanttisen ja ihanan tarinan (luulen että tekstin onnistuneeseen syvyyteen vaikutti se että kaveri on parisuhde terapeutti) mutta hän ei suostu näyttämään sitä kellekään muulle kuin minulle, koska "onhan tää nyt noloa tän ikäiseltä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25263/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitä mä just oon ihmetelly että jos kerran Jere on kaiken ton höpsöilyn takana tosi perus jässikkä niin miksi / miten Bojan on sellaseen niin pahasti menny sekoamaan? Kun B taas sitten ei vaikuta yhtään samanlaiselta vaan enemmän sivistyneeltä sun muuta.

Tämä video antoi minulle perspektiiviä tilanteeseen. Minusta tämä selitys on todella järkeenkäypä, ja olen osittain samaa mieltä sen kanssa. Naisena helposti romantisoin asioita, jotka eivät välttämättä ole romanttisia. En tietenkään tiedä mitään, mutta ottaen huomioon gf yms. kuviot...

https://www.tiktok.com/@babybathat/video/7239277644682939650?is_from_we…

Mun hyvä kaveri, gay mies itse, on muuten sitä mieltä että K ja B on "100% heteroita". Tämä Tavastian CCC and Carpe Diem -videoiden ja hidasteiden perusteella, muuta matskua ei ole nähnyt missään. Mutta se nyt muutenkin on semmonen idiootti et mitä se tajuais🤣 (ja kyllä, just näin sanoin sille päin naamaa koska meidän kaverisuhde on just tämmöinen sopivan sekopäinen ja dissaava).

Edelleen olen sitä mieltä että väärässä on, ainakaan molemmat ei ole tossa 100% kategoriassa.

Vierailija
25264/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että kyllä ne on niin synkassa 🥰

https://twitter.com/JokerOutSubs/status/1671380911043084288?s=20

voisivat hankkia yhdessä ison liudan lapsia <3

Vierailija
25265/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa jonka mielestä noi kaikki K&B fanficit on tosi huonoja? En ole nähnyt siellä yhtäkään mikä olisi edes keskiverto. Mun kaveri oli kirjottanu niistä tosi romanttisen ja ihanan tarinan (luulen että tekstin onnistuneeseen syvyyteen vaikutti se että kaveri on parisuhde terapeutti) mutta hän ei suostu näyttämään sitä kellekään muulle kuin minulle, koska "onhan tää nyt noloa tän ikäiseltä"

Suurin osa on kyllä tosi huonoja! Muutama menettelee yölukemisena palstan sulkeuduttua.

Vierailija
25266/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitä mä just oon ihmetelly että jos kerran Jere on kaiken ton höpsöilyn takana tosi perus jässikkä niin miksi / miten Bojan on sellaseen niin pahasti menny sekoamaan? Kun B taas sitten ei vaikuta yhtään samanlaiselta vaan enemmän sivistyneeltä sun muuta.

Tämä video antoi minulle perspektiiviä tilanteeseen. Minusta tämä selitys on todella järkeenkäypä, ja olen osittain samaa mieltä sen kanssa. Naisena helposti romantisoin asioita, jotka eivät välttämättä ole romanttisia. En tietenkään tiedä mitään, mutta ottaen huomioon gf yms. kuviot...

Mun hyvä kaveri, gay mies itse, on muuten sitä mieltä että K ja B on "100% heteroita". Tämä Tavastian CCC and Carpe Diem -videoiden ja hidasteiden perusteella, muuta matskua ei ole nähnyt missään. Mutta se nyt muutenkin on semmonen idiootti et mitä se tajuais🤣 (ja kyllä, just näin sanoin sille päin naamaa koska meidän kaverisuhde on just tämmöinen sopivan sekopäinen ja dissaava).

Edelleen olen sitä mieltä että väärässä on, ainakaan molemmat ei ole tossa 100% kategoriassa.

Jaa no mä taas olen myös gay mies ja ihan eri mieltä kuin sun kaverisi joten..?

Vierailija
25267/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeren ja Bojanin väleistä lyhyt kommentti. Jotain merkittävää on joka tapauksessa tapahtunut näiden kahden välillä, että on päästy siihen pisteeseen mitä nähtiin viisujen finaalissa. Kaulakkain, lähekkäin kävely, kaulapusut, intiimit supinat. Kuka tahansa muu olis voinu olla ottamassa Jereä vastaan, kuka tahansa Käärijän omasta tiimistä (perheestä) saattamassa, lohduttamassa, mut se oli juuri Bojan.

Oma tiimi tiesi että ei kannata piristää koska ns huono häviäjä. Varsinkin Mikke on varmaan jo nähnyt mitä seuraa jos koettaa piristää/lohduttaa häviön jälkeen. Mutta Bojanin piristys tepsikin kas kummaa.

Siinä samassa haastiksessa missä sano ton että on huono häviäjä Kärtsä kertoi myös että ennen on suuttuessaan myös hajottanu tavaroita, ovia yms niin olin kyllä yllättyny. Ihana vaan siis että tuollaisistakin piirteistä huolimatta otti Bojanin piristys yritykset niin hyvin vastaan eikä vaikka työntäny puppyakin pois.

Varmaan Kärtsä on sivistyneelle prinssille niin outo ja eksoottinen että järki lähti 😅

Tämä viimeinen on niin totta!! Ehkei B (eikä K) ihan itsekään tajunnut mitä siellä viisuissa tapahtui!

Vierailija
25268/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/noodledragon/720597867921801216/ask-and-ye-shall…

Kärtsä näyttää tossa ihan kyllästyneelle kissalle xD

Mihin tuo sulo, nuoruus ja vetoava androgyyniys Kärtsästä katosi heti Suomeen palattua??? Miestä ei samaksi tunnista. Nyt riehuu ympäriinsä karkea, makkaraa grillaava turvonnut äijä. Onko viisukääryle lopullisesti kadotettu?

Ja olihan se AINA ennen viisujakin sellainen huoliteltu, suloinen, kuuma. Ehkä tää soma pohjolan trinssi vielä tekee paluun!

Vierailija
25269/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve espanjalainen lukija! Tuo video on todella hauska! Jeren aksentti ja suomenkielisten sanojen viljelyn vuoksi hänen lauseitaan voi olla vaikea tulkita. Suomalaisena itse kuulin että hän olisi sanonut "naiska..." eli sanan "naiskaveri" alkuosan suomeksi, mutta huomasi väärän kielen. Tämä lausuttuna muistuttaa "nice guy" -sanaa. Toisaalta suomen kielessä ei ole sukupuolitettuja pronomineja he/she, joten väärän sukupuolipronominin käyttäminen on todella yleinen suomenkielisen virhe. Olen kuullut käärijän viittaavan naisiin sanalla "he" haastatteluissakin

Vierailija
25270/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Visitor kirjoitti:

Yes, that Jere is straight

What about the interview that embarrassed my brother. Or was it just a language problem.

"When I see a nice guy, then IT gets very big" 🙈

In

which interview was this? 😙

It was a completely random challenge, it doesn't matter what country's magazine😂 Brother Mikke with a red face is laughing next to him.

That clip can be found on Instagram from the account of a Spanish radio channel (?) called playz.es. Scroll down the reels a bit, and you'll find it there.

I've watched that interview probably 100 times and I'm pretty sure it's the funniest I've ever seen. The interviewer and the Wrapper know how to talk about completely different things and the broid is laughing right next to her in embarrassment. To top it all off, the interviewer's way of speaking strongly reminds me of Alfonso's quip. Perfect comedy!

Maybe I've completely misunderstood the clip, but I think that the Spanish interviewer gets something from the word "pöyhönen", that is, it sounds completely different in Spanish. And then it's explained the other way around 😂

https://www.instagram.com/reel/CsJxdZ-OFW3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== link to this challenge

Hei, espanjalainen vierailija täällä, käytän Google-kääntäjää, joten pahoittelut mahdollisista virheistä!

Espanjalainen haastattelija siis periaatteessa lausuu "Pöyhönen" niin, että se kuulostaa samalta kuin espanjalainen sana, joka tarkoittaa isoa munaa. Sitten Jere vain innostui ja antoi meille vähän liikaa tietoa. Se on hassua, koska kielimuuri on niin suuri, että he jopa kamppailevat ymmärtäessään toisiaan, mutta se osoittautui varsin hauskaksi ainakin Jerelle, Mikelle ja heidän ystävälleen. En ole varma, tarkoittiko Jere todella sanoa "guy" vai "girl", mutta hänen aksenttinsa takia se vain kuulostaa hieman hämmentävältä

Voi olla vain suomalainen piirre, koska meidän kielessä ei eritellä sukupuolia. Itse ainakin käytän todella usein guy-sanaa ihan huomaamattani vaikka henkilö olisikin naispuolinen, esim. liikenteessä jos joku törttöilee niin saatan huudahtaa et wtf is that guy doing, vaikka olisin nähnyt että ajaja on nainen. Mun (latino) puoliso aina korjaa et sehän on girl 😁

Vierailija
25271/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on kyllä tosi huonoja! Muutama menettelee yölukemisena palstan sulkeuduttua.

samaa mieltä. en käsitä. yleensä ainakin oman kokemukseni mukaan ao3:ssa on tosi hyviä ja laadukkaita ficcejä, mutta ei nähtävästi tässä fandomissa tai sitten ne jää muiden keskivertotarinoiden alle.

Vierailija
25272/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no mä taas olen myös gay mies ja ihan eri mieltä kuin sun kaverisi joten..?

No sanoinhan mä että se on aivan idiootti, enkö? 😁 Eihän se muuten mua jaksais katella.

Vierailija
25273/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää av:n kansainvälisin ketju ever

Vierailija
25274/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeren ja Bojanin väleistä lyhyt kommentti. Jotain merkittävää on joka tapauksessa tapahtunut näiden kahden välillä, että on päästy siihen pisteeseen mitä nähtiin viisujen finaalissa. Kaulakkain, lähekkäin kävely, kaulapusut, intiimit supinat. Kuka tahansa muu olis voinu olla ottamassa Jereä vastaan, kuka tahansa Käärijän omasta tiimistä (perheestä) saattamassa, lohduttamassa, mut se oli juuri Bojan.

Oma tiimi tiesi että ei kannata piristää koska ns huono häviäjä. Varsinkin Mikke on varmaan jo nähnyt mitä seuraa jos koettaa piristää/lohduttaa häviön jälkeen. Mutta Bojanin piristys tepsikin kas kummaa.

Siinä samassa haastiksessa missä sano ton että on huono häviäjä Kärtsä kertoi myös että ennen on suuttuessaan myös hajottanu tavaroita, ovia yms niin olin kyllä yllättyny. Ihana vaan siis että tuollaisistakin piirteistä huolimatta otti Bojanin piristys yritykset niin hyvin vastaan eikä vaikka työntäny puppyakin pois.

Varmaan Kärtsä on sivistyneelle prinssille niin outo ja eksoottinen että järki lähti 😅

Se on varmasti pitänyt Kärtsää siinä ccc-nyrkkeilyvideossa tosi hottina niin kuin me kaikki muutkin. Tutkinut somen läpi ja sitten kun tavannut K:n niin huomannut että se on erikoinen, pikkuinen, hauska ja hölmö mutta miehekäs pötikkä joka osaa esittää rajua ainakin lavalla. Ei kai se muuta vaadi. :D

Vierailija
25275/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, onkohan se Zagrebin toissailtainen keikka ollut Joker Outin isoin?

Vierailija
25276/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Under the sea:

Jere had always been obsessed with the Titanic, so when Martin Österdahl offers trips to see the wreckage to Eurovision 2023 contestants, he just had to say yes. And wherever Jere went, Bojan went too. Even if he didn't want to. Even if this was dangerous.

(This story is based on the recent news of the Titanic submersible)

No niin, nyt on laatukamaa luvassa! 

Olisi parempi jos Bojan päätyisi Titanicin hylylle, koska sieltä kuului Cha Cha Cha. :P

Vierailija
25277/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ollut itse nähnyt aiemmin

K puhuu B:stä noin 5:20 alkaen.

Onko k nykyisin tällainen kuin tämä tosi symppis ja avoin tyyppi? Mun ei nykyisin tee mieli edes katsoa k postauksia kynsineen, mutta varmaan sama k on siellä jossain. Kaikenlaista palautetta on tullut viisujen jälkeen, joka voi vaikuttaa mielialaan. Tässä mun mielestä puhuu Bojanista kuin ystävästä ilman mitään ylimääräistä tunnetta. Myöhemmin minusta tuli jotain uutta sävyä ja hämmennystä, kun Bojanista puhe. Mikä lie tilanne juuri nyt.

Vierailija
25278/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko muuten olla, että gay-miehet, jotka sanovat, että K (&B) heteroita ovat, peilaavat tätä hommaa gay-tyyppeihin, ja sen takia ovat niin vakuuttuneita, että nää kaks sankaria ns ovat heteroita, koska eivät ole homoja.

Tuli vain mieleen, että ehkä heillä ei käy mielessä tai oo kokemusta nii paljon ku pelkästään miehistä tykkäävistä miehistä, että näähän voi olla bi/pan/utelias/vielä asiaa pohtiva tai ei määrittelevä/just tää yks tyyppi kolahtaa/jotain muuta sen kaiken väliltä.

Nii ei ihme, jos just gay-tutka ei värähtäis, jos he tykkääkin laajemmin.

Kun olis vaikea uskoa (ainakaam K) että tykkäis vain miehistä, kun taas molemmista voisin helposti uskoa ilman heidän vuorovaikutuskaan, että ainakin jotain kiinnostusta saattaa olla sitten vaikka taustalla kypsymässä.

Bi-miesten representaatiota on niin vähän edelleen Suomessa, yleensäkin ja Sloveniassa varmasti myös, niin tuntuu, että usein sitä, millanen tyyppi voi kiinnostua (myös) miehistä verrataan käsityksiin tai stereotypioihin homoista.

Vierailija
25279/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein sydämen laitto bojan ewwklle. Noh postaus koski kärtsää.

Vierailija
25280/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shippailen, mut vaikea silti ihan todellisuudessa uskoa et olis muuta ku heteroita molemmat. Tietysti myös itse en pidä lokeroinnista, et mustavalkoisesti pitäs olla jotain yhtä tiettyä. Ajatuksen tasolla kuitenkin varmaan lähes jokaisella ihmisellä käy välillä mielessä ei niin heterot- mietteet.

Molemmilla K:lla ja B:lla on korostuneita naisellisia eleitä ja tapoja, käyttävät meikkiä, kynsilakkaa, joita pidän kaikkia todella seksikkäinä juttuina miehillä (heteronaisena). Molemmat ovat myös erittäin avoimia tunteissaan, halailevat luontevasti samaa sukupuolta olevia jne.

Ketju on lukittu.