Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jerehän itse vastas bojanille instassa että : ''Always together'' sillon kerran. Täytyy luottaa miehen sanaan.
Kiitos muistutuksesta! Täällä alkoikin jo olla turhan ankea ilmapiiri.
Mihin kuvaan/mihin aikoihin vastasi tän? Mulla mennyt ohi, vaikka aktiivisesti ollut kyydissä muuten!
Vierailija kirjoitti:
Minäpä luulen, että se Autiotalo on siinä yksinkertaisesti vaan, koska paperissa lukee Dingo. Eikä siinä sen syvällisempää sanomaa ole. Eka assosiaatio mikä tulee mieleen: biisi-bändi.Ei se Käärijä niin syvällisesti ajattele tik tokeistaan.Kuhan jotaki kyhää sinne. Syvällisempään kommunikointiin on muut reitit, kuin kaikkien näkyvillä oleva some.
K saattaa olla syvällisempi kuin luulet.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että perhe on tulossa pian kun yhteenkin ovat jo muuttaneet. Varmaan tyttiskin kuitenkin tietää K:n perhehaaveet. Kun täällä jotkut oli sitä mieltä, että ei tule suhde kestämään.
Olis kyllä suoranaista pöljyyttä hommata vauva-arki tässä vaiheessa uranostetta. Käärijä ei vaan osaa olla yksin, eihän se ole koskaan ollut.Semmoisiakin ihmisiä on. Ensin olisi hyvä opetella olemaan yksin itsensä kanssa, ennenkuin menee parisuhteesta toiseen, mut kaikki ei tee niin. No, tyttöystävähän sen lapsen kanssa kotona olisi, jos tässä vaiheessa perhe tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että perhe on tulossa pian kun yhteenkin ovat jo muuttaneet. Varmaan tyttiskin kuitenkin tietää K:n perhehaaveet. Kun täällä jotkut oli sitä mieltä, että ei tule suhde kestämään.
Oraakkeli voi kertoa: tämä nykyinen Kärtsän suhde on ohi ennen kuin vuosi vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Voi toista 🥵💔💥
https://twitter.com/wxcvids/status/1671480629131657217/photo/1
Tuossa samassa ketjussa on pikku video jossa B sanoo jotain mikkiin, en saa selvää mitä, ja liikkuu siinä jotenkin tosi tyttömäisesti. Se on kyllä kirjaimellisesti söpö.
Vierailija kirjoitti:
no ei niit lapsia niin vaa tehä ei ne tuu sormia napsautamalla
Siis toi Bojan tossa kahvikuppihaastattelussa. Olen heikkona hänen ääneen ja moninaisuutensa. Ihana hassuttelija ja samalla syvällisiä pohdiskeleva, vanha sielu. Olisinpa itse 20v nuorempi... Nyt on enää haaveet että tapaisin vielä näillä kymmenyksillä miehen, jolla on samanlainen hölmö huumorintaju kuin itsellä ja joka silti pystyy keskustelemaan syvällisiäkin. Voi että. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä luulen, että se Autiotalo on siinä yksinkertaisesti vaan, koska paperissa lukee Dingo. Eikä siinä sen syvällisempää sanomaa ole. Eka assosiaatio mikä tulee mieleen: biisi-bändi.Ei se Käärijä niin syvällisesti ajattele tik tokeistaan.Kuhan jotaki kyhää sinne. Syvällisempään kommunikointiin on muut reitit, kuin kaikkien näkyvillä oleva some.
Niin.Sempä takia hän varmaankin käyttää esim. whatsuppii tai puhelinta siihen syvällisempään kommunikointiin, eikä postaa "salakieltä" someen. Miksi siihen olis edes tarve, kun on suora yhteyskin olemassa. Jos Bojan ja Käärijä haluaa fanejansa yhdessä viihdyttää, sitä ei yleensä tarvi arvailla, se on suoraa silmillä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä suoranaista pöljyyttä hommata vauva-arki tässä vaiheessa uranostetta. Käärijä ei vaan osaa olla yksin, eihän se ole koskaan ollut.Semmoisiakin ihmisiä on. Ensin olisi hyvä opetella olemaan yksin itsensä kanssa, ennenkuin menee parisuhteesta toiseen, mut kaikki ei tee niin. No, tyttöystävähän sen lapsen kanssa kotona olisi, jos tässä vaiheessa perhe tulisi.
No eikös Kärtsällä tullu ero siitä Siitä viis-biisin tyttökaverista koska tyttökaveri tahto lapsia ja Kärtsä tahto kattoa musahomman eka? Toki voihan se mieli muuttua mutta ei varmaan oo vielä tuo musahomma loppuun asti katsottu.
Mutta oikeesti, eihän tuo meille kuulu yhtään millään tasolla mitä ne meinaa. Parempi kai se kaikkien mielestä on että Jere on onnellinen? Ilmeisesti nyt on niin eikö se sillon pitäis meille riittää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin.Sempä takia hän varmaankin käyttää esim. whatsuppii tai puhelinta siihen syvällisempään kommunikointiin, eikä postaa "salakieltä" someen. Miksi siihen olis edes tarve, kun on suora yhteyskin olemassa. Jos Bojan ja Käärijä haluaa fanejansa yhdessä viihdyttää, sitä ei yleensä tarvi arvailla, se on suoraa silmillä. :)
#possujuna #frank #kolmenpromillenchachacha ja jatkuuuuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oraakkeli voi kertoa: tämä nykyinen Kärtsän suhde on ohi ennen kuin vuosi vaihtuu.
Täällp nyt voi kuka vaan esiintyä minä vaan oraakkelina ja tietäjänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toista 🥵💔💥
https://twitter.com/wxcvids/status/1671480629131657217/photo/1Tuossa samassa ketjussa on pikku video jossa B sanoo jotain mikkiin, en saa selvää mitä, ja liikkuu siinä jotenkin tosi tyttömäisesti. Se on kyllä kirjaimellisesti söpö.
Ja toi paita tekee siitä lisää tyttömäisemmän. Lisäks jotenki pyöreäposkinen tossa. Pehmeät piirteet. Mut ei haittaa, söpö on.
Vierailija kirjoitti:
onkohan bojan kuunnellut muita käärijä biisejä, kuin ccc
Mitä hittoa, sehän oli sen keikallakin Tavastialla🙄
Miten mahtas vauva-arki onnistua ku gf kulkee mukana keikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta K:n perhe vaan K:n p erse ainakin tällä palstalla. 😛😛🥵🥵🤣
Te, jotka haukutte K:a tyhmäksi. Mitä ihmettä??? Lopettakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta K:n perhe vaan K:n p erse ainakin tällä palstalla. 😛😛🥵🥵🤣
Se on kyllä herkullinen.
Vierailija kirjoitti:
Siis toi Bojan tossa kahvikuppihaastattelussa. Olen heikkona hänen ääneen ja moninaisuutensa. Ihana hassuttelija ja samalla syvällisiä pohdiskeleva, vanha sielu. Olisinpa itse 20v nuorempi... Nyt on enää haaveet että tapaisin vielä näillä kymmenyksillä miehen, jolla on samanlainen hölmö huumorintaju kuin itsellä ja joka silti pystyy keskustelemaan syvällisiäkin. Voi että. Huoh.
Kuin myös! Tuntuu, että päivä päivältä uusien haastatteluiden myötä Bojanista saa uutta ja arvostus lisääntyy! Huikea tyyppi! Löytäisinpä itsekin edes etäisesti häntä muistuttavan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös Kärtsällä tullu ero siitä Siitä viis-biisin tyttökaverista koska tyttökaveri tahto lapsia ja Kärtsä tahto kattoa musahomman eka? Toki voihan se mieli muuttua mutta ei varmaan oo vielä tuo musahomma loppuun asti katsottu.
Mutta oikeesti, eihän tuo meille kuulu yhtään millään tasolla mitä ne meinaa. Parempi kai se kaikkien mielestä on että Jere on onnellinen? Ilmeisesti nyt on niin eikö se sillon pitäis meille riittää?
No, en oo ihan niin syvällisesti seurannu, että montako emäntää hällä ollu, yks emantä hänet ainaki jätti, muusta en tiiä tai tuosta lapsien tahtomisesta. Eikä oikeen kiinnosta tai kuulu mulle. Nyt on saumaa kattoo tuota musahommaa todella ja luulen, että sen tekee kun on niin kauan sitä halunnut.