Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän luulen että B tuhlaa aikaansa ja tunteitansa tässä keississä. Kun jos nyt otetaan järki käteen ja faktat pöytään niin K on nuuskaa käyttävä, jääkiekkoa pelaava, uhkapelejä harrasta höntti joka ilmeisesti vielä tykkää tyypillisistä silari blondeista. Joo ainahan erilaisuus ja bad boy - henkisyys kiehtoo tollasta nuorta miestä mutta jos hänet tuntisin niin sanoisin että kantsii lyödä nyt hanskat tiskiin. Eikä vajota vaan syvemmälle tähän kaninkoloon, jos se edes on mahdollista jos se serbian yössäkin hylkää faninsa ihan vaan kuunnellakseen meidän Jeren biisejä.
Ja mä siis itse olen Kärtsä fani, en Jokereiden, ja silti olen tätä mieltä.
Huhhuh. Onneksi oot Käärijä-fani, luoja tietää miten pahasti olisit sanonut, jos ET olisi hänen faninsa. Vanha sanonta, kuka tarttee vihollisia kun on tuollaisia ystäviä, sopii tähän..
Mikä tuossa kuvauksessa ei ollut totta🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan se mielenkiintoisempaa seurata kahden muusikkomiehen romanssia, joilla molemmilla hyvä ura faneineen, ja tekisivät hölmöjä tik tokkeja yms. fanien huviksi VS.perus hetero-meininki, jossa toinen osapuoli on yksityishlö sattuneesta syystä, kunnes alkuhuuma Käärijästä tasaantuu ja tyttöystävä uskaltaa tulla julkisuuteen ja sitten annetaan perus naistenlehti haastatteluja ja muistellaan kuinka viisut oli hullua aikaa.
Nämä on niin nähty.
Käärijä tai Jere nyt kuitenkin on aikalailla perusjamppa, normi hetero, perhehaaveineen. Se on tullut selväksi useampaan kertaan ja eihän siinä ole mitään väärää., Se nyt vaan on tylsempää fanien kannalta. Suhde Bojaniin tulee hyytymään ajan kuluessa, vaikka Bojan niin ihanan naiivisti muuta sanoikin. Molemmilla omat urat, joihin panostettava, asuvat eri maissa ja haluavat tulevaisuudessa perheen.Kyllä tämä ystävyyssuhde ottaa osumaa ajan kanssa, nyt vielä ratsastetaan euroviisujen jälkihehkuissa.
Se, että heillä on ollut tiivis suhde Euroviisuissa johtuu mielestäni olosuhteiden pakosta, ja siitä, että ovat sukupolvea, joka ei häpeä näyttää tunteitaan ja hullutella, Käärijä jopa sanoi jossakin, että "romanttista." ajastaan Bojanin kanssa. Tätä en epäile.
Tää heidän viisutarina ja ystävyys jälkeenpäin on kyllä ollut niin kivaa seurata ja näköjään Joker Outin ovat Suomalaiset ottaneet omakseen. Harmi sinänsä ettei elämä mene kuin Harlekiinissä.
Kuka edes uskaltaa muuten Euroviisuihin Suomesta ensi vuonna edes yrittää tämän vuoden jälkeen?HUH HUH. Rima on korkealla. Euroviisuja seurasin varmaan ekaa kertaa n. 15 vuoden jälkeen tänä vuonna, kun ajattelin, että on potentiaalia hieman erikoisemmalla kappaleella, en usko, että ensi vuonna seuraan.
Näinhän se menee. Valitettavasti. Pitää ehkä nyt vaan olla onnellinen siitä mitä on saatu.
On tässä kyllä paljon haikeita päiviä edessä, ennenkuin arki asettuu uomiinsa. Jotain ehkä jää kuitenkin itämään omaankin elämään. Olisin minä elämää suuremman rakkauden halunnut kuitenkin toteutuvan tässä tarinassa.
Nyt kun on Jere puskenut Käärijän maskin takaa esiin, niin vilpittömästi ajattelen, että Bojan ansaitsee parempaa ja sen myös löytää.
Niin samaa mieltä! Muuta olisin minäkin toivonut. Toivottavasti myös B tajuaa.
Juhannuskihlat ois kyllä niin kornit. Ei yhtään Kärtsämäistä. Vaikea uskoa muutenkaan et ihan just olis kihlautumassa. Toki jos meno ja maine jatkaa räjähdysmäistä kasvuaan, kokee gf tilanteen ehkä sellaiseksi et parempi jotenkin "sitoa" ukko itseensä. Ellei sitten pykää perheenlisäystä ensin.
Me naiset ollaan vähän sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Euroviisuilla on kai myös vähän sellainen "career killer" maine Suomessa.Että jos paskasti sijoittuu... Vaikka en kyllä tiedä miten Rasmuksella nykyään menee, se niiden sijotus oli joku 20. viisuissa. Uusilla, kuten Käärijä, ei oo siinä mitään menetettävää, päinvastoin. Kun ei suuri yleisö tuntenut vielä muutenkaan.
Tässäkin JO on hyvä esimerkki muuttuneesta ilmapiiristä. Sijoitus oli varsin huono ja aivan loppupäässä mutta niin vain valittiin parhaaksi bändiksi ohi sellaisten, jotka sijoittuivat paremmin (Australia, Kroatia, Ukraina) ja biisikin valittiin nyt kuudenneksi parhaaksi.
Tuo huono euroviisu-maine alkaa olla historiaa nyt, kun nuoretkin ovat innostuneet Euroviisuista.
Jeren ja Bojanin väleistä lyhyt kommentti. Jotain merkittävää on joka tapauksessa tapahtunut näiden kahden välillä, että on päästy siihen pisteeseen mitä nähtiin viisujen finaalissa. Kaulakkain, lähekkäin kävely, kaulapusut, intiimit supinat. Kuka tahansa muu olis voinu olla ottamassa Jereä vastaan, kuka tahansa Käärijän omasta tiimistä (perheestä) saattamassa, lohduttamassa, mut se oli juuri Bojan.
Kyllä mä voin uskoa k:n tekevän tuollaisia nopeita tempauksia kuten kihlat, miksei. Ovat ilmeisen vakavissaan kun yhteenkin muutettu parin kk:n jälkeen. Tosin voi olla että se viiden vuoden suunnitelma yritetään toteuttaa ensin.
Vierailija kirjoitti:
Juhannuskihlat ois kyllä niin kornit. Ei yhtään Kärtsämäistä. Vaikea uskoa muutenkaan et ihan just olis kihlautumassa. Toki jos meno ja maine jatkaa räjähdysmäistä kasvuaan, kokee gf tilanteen ehkä sellaiseksi et parempi jotenkin "sitoa" ukko itseensä. Ellei sitten pykää perheenlisäystä ensin.
Me naiset ollaan vähän sellaisia.
Eiks se hänen tuplaaja ollut menossa naimisiin? En siis satavarmasti tiedä että häät on juhannuksena mutta toisaalta, ei taida olla paljon vaihtoehtoja kun muu kesä vedetään Käärijäkaravaanissa pitkin Suomea. Joten ehkä ei nyt sitten samaan syssyyn Kärtsän kihloja huomiota viemään, tai mistäs minä tiedän.
Jos ihmiset olisivatkin avoimia sen rakkauden suhteen, eikä niin kiinni siinä biologiassa ja sukupuolessa, niin voi olla, ettei olis niin paljon "ihan OK"-suhteita ja tyytymisiä johonkin. Jos se parempi suhde löytyisikin omasta sukupuolesta, mut eihän se nyt käy.Kauhee homma. Tulla kaapista ja hirveet prosessit.Parempi tyytyä.
Toki, onhan niitä esimerkkejä muustakin, esim.Sanni ja Shirley, mutta Sanni on kai ennenkin seurustellut naisen kanssa. Olis nyt ennemmin ollu joku Benjamin tuolla.LOL.En tiiä mitään siitä, mutta anyway.Joku Jere Vantaalta nuuska huulessa tyttöystävineen, heippa.Ja Bojan vähän ihastui. Voi voi. En lähtis hirveesti investoimaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä lopullisesti hurahtanut tämän shipin myötä. Uskon näköjään rakkauteen ja kohtaloon ja siinä sivussa astrologiaan ja tarotteihin (2+-ketjun tarotluennasta tuli kylmikset, oli niin täsmälleen ne asiat joita olin itse epäillyt ja aistinut j&k välillä).
En olisi puoli vuotta sitten kuvitellut käyttäväni vakavissani tällaisia sanoja, mutta uskon että tässä oli kyse suuresta rakkaudesta ja jonkinlaisesta johdatuksestakin jopa. Toinen osapuoli ei vaan ole/ollut valmis tarttumaan siihen.
Varmaan tämä on joku psykoosin oire kuvitella näkevänsä kahden itselleen ventovieraan ihmisen välillä moista. Monella kyllä sama psykoosi. Mitä hittoa tässä tapahtui.
Depeche Moden It's No Good on muuten tämän laivan(hylyn) tunnari tästä lähin.Joo meillä on tässä ketjussa oma oraakkeli ja tarot - mamma 😅 oraakkelista ei tosin oo kuulunu mitää nyt vähää aikaa
Eikö oraakkeli jotain kommenttia laittanut tänään tai eilen? En sitten tiedä oliko alkuperäinen oraakkeli vai huono kopio.
Onhan täällä useampiakin oraakkeleita ja tietoa salatusta tulvii. Välillä tarvitaan kristallipalloa, välillä muuta kristallia, että näyt virtaa. Nyt kristallipallo näyttää ainakin Kärdelle kännistä juhannusta.
Onkohan Kärtsärin kaverilla tulossa häät juhannuksena, kun oli just ne polttarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä lopullisesti hurahtanut tämän shipin myötä. Uskon näköjään rakkauteen ja kohtaloon ja siinä sivussa astrologiaan ja tarotteihin (2+-ketjun tarotluennasta tuli kylmikset, oli niin täsmälleen ne asiat joita olin itse epäillyt ja aistinut j&k välillä).
En olisi puoli vuotta sitten kuvitellut käyttäväni vakavissani tällaisia sanoja, mutta uskon että tässä oli kyse suuresta rakkaudesta ja jonkinlaisesta johdatuksestakin jopa. Toinen osapuoli ei vaan ole/ollut valmis tarttumaan siihen.
Varmaan tämä on joku psykoosin oire kuvitella näkevänsä kahden itselleen ventovieraan ihmisen välillä moista. Monella kyllä sama psykoosi. Mitä hittoa tässä tapahtui.
Depeche Moden It's No Good on muuten tämän laivan(hylyn) tunnari tästä lähin.Joo meillä on tässä ketjussa oma oraakkeli ja tarot - mamma 😅 oraakkelista ei tosin oo kuulunu mitää nyt vähää aikaa
Eikö oraakkeli jotain kommenttia laittanut tänään tai eilen? En sitten tiedä oliko alkuperäinen oraakkeli vai huono kopio.
Onhan täällä useampiakin oraakkeleita ja tietoa salatusta tulvii. Välillä tarvitaan kristallipalloa, välillä muuta kristallia, että näyt virtaa. Nyt kristallipallo näyttää ainakin Kärdelle kännistä juhannusta.
Onkohan Kärtsärin kaverilla tulossa häät juhannuksena, kun oli just ne polttarit?
voi olla
Vierailija kirjoitti:
Euroviisuilla on kai myös vähän sellainen "career killer" maine Suomessa.Että jos paskasti sijoittuu... Vaikka en kyllä tiedä miten Rasmuksella nykyään menee, se niiden sijotus oli joku 20. viisuissa. Uusilla, kuten Käärijä, ei oo siinä mitään menetettävää, päinvastoin. Kun ei suuri yleisö tuntenut vielä muutenkaan.
Rasmuksella menee hyvin.Olivat vasta kiertueella Etelä-Amerikassa missä ovat hyvin suosittuja.
Vierailija kirjoitti:
Olishan se mielenkiintoisempaa seurata kahden muusikkomiehen romanssia, joilla molemmilla hyvä ura faneineen, ja tekisivät hölmöjä tik tokkeja yms. fanien huviksi VS.perus hetero-meininki, jossa toinen osapuoli on yksityishlö sattuneesta syystä, kunnes alkuhuuma Käärijästä tasaantuu ja tyttöystävä uskaltaa tulla julkisuuteen ja sitten annetaan perus naistenlehti haastatteluja ja muistellaan kuinka viisut oli hullua aikaa.
Nämä on niin nähty.
Käärijä tai Jere nyt kuitenkin on aikalailla perusjamppa, normi hetero, perhehaaveineen. Se on tullut selväksi useampaan kertaan ja eihän siinä ole mitään väärää., Se nyt vaan on tylsempää fanien kannalta. Suhde Bojaniin tulee hyytymään ajan kuluessa, vaikka Bojan niin ihanan naiivisti muuta sanoikin. Molemmilla omat urat, joihin panostettava, asuvat eri maissa ja haluavat tulevaisuudessa perheen.Kyllä tämä ystävyyssuhde ottaa osumaa ajan kanssa, nyt vielä ratsastetaan euroviisujen jälkihehkuissa.
Se, että heillä on ollut tiivis suhde Euroviisuissa johtuu mielestäni olosuhteiden pakosta, ja siitä, että ovat sukupolvea, joka ei häpeä näyttää tunteitaan ja hullutella, Käärijä jopa sanoi jossakin, että "romanttista." ajastaan Bojanin kanssa. Tätä en epäile.
Tää heidän viisutarina ja ystävyys jälkeenpäin on kyllä ollut niin kivaa seurata ja näköjään Joker Outin ovat Suomalaiset ottaneet omakseen. Harmi sinänsä ettei elämä mene kuin Harlekiinissä.
Kuka edes uskaltaa muuten Euroviisuihin Suomesta ensi vuonna edes yrittää tämän vuoden jälkeen?HUH HUH. Rima on korkealla. Euroviisuja seurasin varmaan ekaa kertaa n. 15 vuoden jälkeen tänä vuonna, kun ajattelin, että on potentiaalia hieman erikoisemmalla kappaleella, en usko, että ensi vuonna seuraan.
Miksi et seuraisi viisuja ensi vuonna? En mä ainakaan seuraa viisuja Suomen edustajan takia, vaan nimenomaan muiden maiden, aina löytyy tosi hienoja muiden maiden artisteja ja biisejä, mitä ei koskaan muuten löytäis, ja show on muutenkin huikeaa viihdettä. Yleensä myös kannatan ihan muita kuin Suomea, toki tänä vuonna toivoin Suomen voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää jaksako jauhaa nyt tuosta korkeasta rimasta. Kukaan ei ollut kuullut K:stakaa ennen UMK:ta. UMK saa esiintyjänsä listoille j se jos joku kiinnostaa artisteja. En ihmettelisi vaikka Suomi ensi vuonna voittaisi viisut.
Ei tuu toista tämmöstä ilmiötä. Eikå oo mitään rimaa enää, vaan Käärijä laitto koko instituution uusiksi. Ei tämmösiä myllertäjiä noin vaan löydy. Salama ei lyö kahdesti samaan mökkiin.
Luultavasti ei pitkään aikaan tule mutta en sanoisi ettei ikinä enää tulisi. Kun ei kukaan olisi vaikka vuosi sitten osannu sanoa että suomalainen räppäri tulee tällasta hulinaa aiheuttamaan. Ikinä ei voi tietää mitä tuleman pitää. Mistäs sitä tietää jos joskus suomalainen jazz artisti tai ooppera laulaja olisikin tarpeeksi kiinnostava tai outo persoona, yhtä utopistisia ajatuksia noi on kuin joku Jere vantaalta.
Huomaa, et porukka vaihtunut täällä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ensimmäinen erä on lataamossa.
Vierailija kirjoitti:
uskotteko ihan oikeasti noiden homoromanttiseen suhteeseen? (gimme a break) 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Ei tämä mikään homo romanttinen suhde ole.Ehkä oikeampi nimitys suhteelle voisi olla Bi-curious tai Pan-romanttinen suhde.Nykyään näitä käsitteitä riittää, vaikka ovathan ne olleet aina olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ensimmäinen erä on lataamossa.
On kyllä välillä tuntunut itestä siltä että ois tarvetta😂. Nimim. Tässä ja UMK-ketjussa alusta asti
Minä ainakin pysyn laivan kyydissä , niin kauan kuin se vähänkin kelluu.Ollaan täällä upottu jo niin monta kertaa ja aina on kuitenkin noustu takas laineille. Mitä haittaa tästä on kenellekään , jos kaikki kuitenkin pitää sen mielessä ettei mennä tarinan henkilöitä häiritsemään?
Ja edelleen me ei tiedetä mitään muuta kuin se pieni osa mikä somessa näytetään.
Eli uskokaa unelmiinne ja Carpe Diem 🌹
Käärijä pitää sometaukoa, pitäkää tekin. Juhannuksen jälkeen taas asiaan.
LORDI MENEE JA LORDI VOITTAA! hevillä ei hävitä, niinku