Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
25141/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnair mainostaa mulle lentoja Sloveniaan ja Clas Ohlson Frankeja instagramissa

🤣🤣

Menin sitten googlettamaan clas ohlson frank 😅 Mutta, mistä siis voi hankkia sen oikean Frankin? Onko tarjolla paljon ei-Frankeja? 🤔

Vierailija
25142/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olishan se mielenkiintoisempaa seurata kahden muusikkomiehen romanssia, joilla molemmilla hyvä ura faneineen, ja tekisivät hölmöjä tik tokkeja yms. fanien huviksi VS.perus hetero-meininki, jossa toinen osapuoli on yksityishlö sattuneesta syystä, kunnes alkuhuuma Käärijästä tasaantuu ja tyttöystävä uskaltaa tulla julkisuuteen ja sitten annetaan perus naistenlehti haastatteluja ja muistellaan kuinka viisut oli hullua aikaa. 

Nämä on niin nähty.

Käärijä tai Jere nyt kuitenkin on aikalailla perusjamppa, normi hetero, perhehaaveineen. Se on tullut selväksi useampaan kertaan ja eihän siinä ole mitään väärää., Se nyt vaan on tylsempää fanien kannalta. Suhde Bojaniin tulee hyytymään ajan kuluessa, vaikka Bojan niin ihanan naiivisti muuta sanoikin. Molemmilla omat urat, joihin panostettava, asuvat eri maissa ja haluavat tulevaisuudessa perheen.Kyllä tämä ystävyyssuhde ottaa osumaa ajan kanssa, nyt vielä ratsastetaan euroviisujen jälkihehkuissa.

Se, että heillä on ollut tiivis suhde Euroviisuissa johtuu mielestäni olosuhteiden pakosta, ja siitä, että ovat sukupolvea, joka ei häpeä näyttää tunteitaan ja hullutella, Käärijä jopa sanoi jossakin, että "romanttista." ajastaan Bojanin kanssa. Tätä en epäile. 

Tää heidän viisutarina ja ystävyys jälkeenpäin on kyllä ollut niin kivaa seurata ja näköjään Joker Outin ovat Suomalaiset ottaneet omakseen. Harmi sinänsä ettei elämä mene kuin Harlekiinissä.

Kuka edes uskaltaa muuten Euroviisuihin Suomesta ensi vuonna edes yrittää tämän vuoden jälkeen?HUH HUH.  Rima on korkealla. Euroviisuja seurasin varmaan ekaa kertaa n. 15 vuoden jälkeen tänä vuonna, kun ajattelin, että on potentiaalia hieman erikoisemmalla kappaleella, en usko, että ensi vuonna seuraan.

Miksi et seuraisi viisuja ensi vuonna? En mä ainakaan seuraa viisuja Suomen edustajan takia, vaan nimenomaan muiden maiden, aina löytyy tosi hienoja muiden maiden artisteja ja biisejä, mitä ei koskaan muuten löytäis, ja show on muutenkin huikeaa viihdettä. Yleensä myös kannatan ihan muita kuin Suomea, toki tänä vuonna toivoin Suomen voittoa.

Oon enemmän Metal Head ja sekin, että ärsyttää kattoa niitä, kun Suomi menee hakemaan 0 pointseja.Heh. Vähän yritin kattoa 2018 ku Saara Aalto oli siellä, mutta viime hetkellä ryssittiin sekin tai jo aikaisemmin, niin en kattonu sit viisuja itessään. Suomea kuitenki haluaisin kannustaa, niin ei pysty. No, tänä vuonna katoin. Ja koska kävi, niin ku kävi, niin ainoa mahdollisuus petrata Suomella on voittaa. Ei tuu tapahtuun. Viisuissa vaikuttaa muutenki niin monta epämäärästä tekijää, ja ketä kaikkia on taustavoimissa, että en usko puhtaaseen reiluun kilpailuun.

Ja Loreenin biisi tänä vuonna oli hajuton, mauton, turvallinen basic euroviisu höpöhöpö sanoituksineen, niinku teflonia. Ei pysty tarttuun mihinkään. Back to the 90s. Ja se voitti. Euroviisut ei oo kehittyny. Ei oo mun juttu. Sitte tuli Käärijä ja tuli hetkeksi mun juttu. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25143/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K on todella hyvä lasten kanssa, en yhtään ihmettelisi vaikka hänellä olisi haaveissa oma perhe pian. En sääli B:ta, koska näen hänet K:n hyvänä ystävänä. Tietenkin ystävyyssuhteetkin voivat kylmetä, mutta tämä viisukevät, ja B:n tuki varmasti ovat erityinen muisto K:lle. En haluaisi nähdä heidän välillään 6kk romanssia, jonka jälkeen aikataulujen yms. muiden syiden takia tulisi ero. Jatkan siis fiilistelyä!

Vierailija
25144/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nyt suu pannaan kun ei tullutkaan boika kotiin 🤣

Vierailija
25145/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, et porukka vaihtunut täällä paljon.

Alusta asti oltu täällä.🙋

Vierailija
25146/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jerehän itse vastas bojanille instassa että : ''Always together'' sillon kerran. Täytyy luottaa miehen sanaan.

Vierailija
25147/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

You are always my number one

Vierailija
25148/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/kaarijalovebot/720317067354603520/prolonged-eye-…

Heh ketkäs ne takana taas vilahtaa ellei Bojan ja Gregor :D huvittavasti sen kyllä bongaa kaikist noist Kärtsän vanhoista random jutuistakin

Vierailija
25149/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jerehän itse vastas bojanille instassa että : ''Always together'' sillon kerran. Täytyy luottaa miehen sanaan.

If I was your boyfriend I never let you go. Bojan keep me yes.

Vierailija
25150/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K on todella hyvä lasten kanssa, en yhtään ihmettelisi vaikka hänellä olisi haaveissa oma perhe pian. En sääli B:ta, koska näen hänet K:n hyvänä ystävänä. Tietenkin ystävyyssuhteetkin voivat kylmetä, mutta tämä viisukevät, ja B:n tuki varmasti ovat erityinen muisto K:lle. En haluaisi nähdä heidän välillään 6kk romanssia, jonka jälkeen aikataulujen yms. muiden syiden takia tulisi ero. Jatkan siis fiilistelyä!

eihän niitä lapsia niin vaan tehä voi olla monta yritystä ennekö nappaa

Vierailija
25151/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä boika?

Vierailija
25152/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, et porukka vaihtunut täällä paljon.

Alusta asti oltu täällä.🙋

ite tulin puolessa välissä mukaan :3

Vierailija
25153/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä pitää sometaukoa, pitäkää tekin. Juhannuksen jälkeen taas asiaan.

Käärijä on päissään ja lesoilee rahoillaan.

Vierailija
25154/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hymy on sama maailman kaikilla kielillä, käyttäkäämme sitä."

Vierailija
25155/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arvaus dingo-videosta, että se on tyttöystävälle, koska kirkkovene.

Vierailija
25156/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään täällä on ollut kirjoituksia, miten haikealta yms tuntuisi/tuntuu, jos eivät saisi toisiaan tai ainakin kokea toisiaan enemmän jollain tasolla.

Jos jo monelle somen kautta heidän meininkiään ja välejään seuraavalle ja pohtivalle tuntuu lievästi sanottuna harmilliselta, ottaa sydämen päälle, kun eivät saa toisiaan, perustuen somen yms perusteella nähtyyn spesiaalikemiaan heidän välillä.

Niin mietin vain, mitenköhän pakahduttavalta se mahtaa tai on tuntunut Blle? Olettaen siis, että kova ihastus on ollut siltä puolelta päällä.

Ensin hän kokee sen kemian itse ja monta viikkoa, ja sitten (siinä samalla jo) droppausta tilanteeseen, että tällä hetkellä heistä ei todnäk tule mitään. Jos tässä on vähänkin perää, niin mahtaa olla pakahduttavaa. Kun jo itse näin täysin tuntematta heitä toivon, että päätyisivät yhteen sen yhteyden perusteella, miltä se näyttää. Niin mitä se kaipaus ja tilanteen käsittely mahtaa olla sisältäpäin, jos niin on. Huh ja tsemiä B ja tietty myös K<3

Vierailija
25157/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun arvaus dingo-videosta, että se on tyttöystävälle, koska kirkkovene.

ei se tarvii tarkoittaa mitään

Vierailija
25158/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos muistutuksesta! Täällä alkoikin jo olla turhan ankea ilmapiiri.

Vierailija
25159/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä luulen, että se Autiotalo on siinä yksinkertaisesti vaan, koska paperissa lukee Dingo. Eikä siinä sen syvällisempää sanomaa ole. Eka assosiaatio mikä tulee mieleen: biisi-bändi.Ei se Käärijä niin syvällisesti ajattele tik tokeistaan.Kuhan jotaki kyhää sinne. Syvällisempään kommunikointiin on muut reitit, kuin kaikkien näkyvillä oleva some.

Vierailija
25160/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.