Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
25061/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt on hätä. Haluaisin päästä lukemaan Tavastian keikan aikaisia viestejä tästä ketjusta, koska olin silloin just reissussa enkä päässyt kunnolla fiiliksiin.

Mutta eikö sinne nyt helkkari soikoon ole mitään helpompaa keinoa kuin klikkailla sivu kerrallaan?!!? Oletan että 9.-10.6. Aikaiset viestit on suunnilleen sivuilla 400-700. Hermot menee kun vauvan viestisivuja ei voi navigoida kätevämmin, vai enkö vain osaa? Auttakaa!!!

voit kirjoittaa tonne navigaatiokenttään sen sivunumeron mihin haluat siihen vikaksi. Sivunumero on aina siinä viimeisenä

KIITOS!!! Nyt sivulla 588 menossa päivässä 9.6. ja luen viestejä kuin jotain suurta jännitysnäytelmä: jengi arvuuttelee onko B Helsingissä vai ei. Ja kaikenlaista mahtavaa huumoria asian ympärillä. Ihan parasta viihdettä!!! 😅

Voi kyllä, se oli tosi hullu, suorastaan hengästyttävä viikonloppu 😅 Siitä jos sais koottua jonkin kirjan 😂

Vierailija
25062/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ratsastaa possujunassa Bojanilla 🥵

https://twitter.com/tommislusikka/status/1667242051295911941?t=m7f8ZluB…

En kyllä ikinä pyytele mun shippaamista anteeksi keneltäkään. JOs tämmöstä materiaalia pitää syöttää voi vaan syyttää itseään.

Tb Tavastian keikan aikaisesta keskustelusta <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25063/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti kyl tunnelma muuttuu teillä :D eilen vielä selkeesti Bojanilla oli kokoajan Kärtsä mielessä sen Serbian sekoilun ja poukkoilujen takia fanien keskellä, ja nyt ollaankin taas sitä mieltä että kaikki on ohi? xD

Noin on käynyt noin sata kertaa tämän ketjun olemassaolon aikana😂😅

Jep täällä on hyvin monta B ja K rakkaustarinaa alusta loppuun😂😂.

Uskokaa nyt se on oikeasti ohi😄juhannus tulossa ja K viettää keskikesän juhlaa perheensä ja gf:n kanssa. Riittää kun se on toiselta osapuolelta ohi, niin se on ohi. Hitto, tämä on minusta oikeasti surullista. Bojan on niin hurmaava poika, että toivottavasti löytää jonkun sopivamman.

Vierailija
25064/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti kyl tunnelma muuttuu teillä :D eilen vielä selkeesti Bojanilla oli kokoajan Kärtsä mielessä sen Serbian sekoilun ja poukkoilujen takia fanien keskellä, ja nyt ollaankin taas sitä mieltä että kaikki on ohi? xD

Uskokaa nyt se on oikeasti ohi😄juhannus tulossa ja K viettää keskikesän juhlaa perheensä ja gf:n kanssa. Riittää kun se on toiselta osapuolelta ohi, niin se on ohi. Hitto, tämä on minusta oikeasti surullista. Bojan on niin hurmaava poika, että toivottavasti löytää jonkun sopivamman.

trollaus on ohi jo

Vierailija
25065/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipäs nyt käsketä toisia ankeutumaan, jos itseään ankeuttaa - eihän shippauksen tarvitse olla koskaan ohi, jos ei shippaaja itse kyllästy 😁

Vierailija
25066/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee aina täysin ohi se mitä storyjen ym. taustalla tapahtuu. En huomaa kynsiä, jalkoja enkä naamoja. Mä keskityn niin kokonaan siihen päähenkilöön ja -asiaan että näköjään missaan paljon.

Vierailija
25067/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä oonko siis koskaan uskonut että mikään on alkanutkaan, toivonut kyllä. MUTTA mä en tajua miksi silti edelleen kun näen B:n kuvia tai varsinkin jotain videoita, en voi olla ajattelematta, että hitto sentään, tämä tyyppi olisi  melko varmasti eräälle tarjolla ja miksi se  tuntuisi myös niin oikealta. En ymmärrä näitä mun ajatuksia, en ole IKINÄ ajatellut kahdesta miehestä näin, en koskaan, enkä usko että ikinä tulen ajattelemaankaan. 

Vierailija
25068/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko jotain tiliä joka on tallentanut kaikki Käärijän (viimeisimmät) storyt? Haluaisin nähdä sen autiotalo-videon, mutta en löydä mistään.

Ei ole videota tähän hätään. Mutta jos katsoo shippauslasien läpi, noin kohdassa "älä mene njet njet" K kääntää pään/katseen sivuun, ja tulee ilme, jonka voi tulkita surulliseksi tmv. Tämä siis näiden lasien läpi 😍 Ja kyllä, olen hullu shippaaja, joka luulee myös, että se Abba-video oli vastaus Autiotaloon.

Kyllä mäkin näen nyt Abba-videon vastauksena siihen.

t. aamulla oivaltanut

Minäkin olen alkanut miettiä, olisiko K postaus voinut tarkoittaa Bojania. Toisaalta aika hienovaraisesti tulkittava ollakseen kärtsyn tyyliä. Se oli suomenkielinen, mistä edes Bojan olisi keksinyt siihen käännöksen, jos ei tiedä kappaletta. Erikoisen mietteliäs k siinä oli.

Hyvänen aika! Kielinero B on googlettanut Autiotalon englanninnoksen nanosekunnissa.

Sanottiinko postauksessa, että se on Autiotalo. Mietin itsekin, pystyykö laulusta nappaamaan kuuntelemalla sanat ja kääntämään ne.

Vierailija
25069/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On appeja, jotka tunnistavat biisin joka soi, ollut jo vuosia.

Vierailija
25070/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On appeja, jotka tunnistavat biisin joka soi, ollut jo vuosia.

Nyt hävettää ja samalla kyllä palailee mieleen, että olenhan mä tiennyt, että niitä on

Vierailija
25071/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva jos pojat näkis tän jutun.Onhan toi aika iso juttu Slovenialaiselle bändille Suomessa.

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/b0eb4f6c-bfb0-4cb8-a7ca-bd14957756dd

Ja miten mulla on menny ihan ohi tän jutun loppu 😮 Oisko se sitte Erika tai joku Warnerilta ku Erika ei oo samassa yhtiössä ?

https://www.qx.fi/kulttuuri/musiikki/254971/kaarijako-queer-nain-han-va…

Vierailija
25072/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee aina täysin ohi se mitä storyjen ym. taustalla tapahtuu. En huomaa kynsiä, jalkoja enkä naamoja. Mä keskityn niin kokonaan siihen päähenkilöön ja -asiaan että näköjään missaan paljon.

Mulla on ihan sama. En aina huomaa päähenkilöidenkään kaikkea toimintaa, siksi on toisaalta mukavaa olla ketjussa mukana, koska olen saanut täältä paljon lisää avartavia havaintoja. 

Olin esim katsonut syliin hyppy videon varmaan 10 kertaa, ennen kuin huomasin, että Kärtsän p*rse näyttää siinä lopussa aika kivalta. 

Mutta siihen huomautti joku, että niin Bojanistakin, tämä kun läimäyttää sitä videon lopuksi. No niinpä tekeekin, itseltäni mennyt kokonaan ohi! 

Sittemmin odotan videosta aina tätä upeaa "loppukohtausta".

Ym. ilmeitä on muut huomanneet. Ja uskon vastaavasti itse antaneeni osalle ahaa-elämyksiä, koska me ihmiset selkeästikin kiinnitämme eniten huomiota eri asioihin :)

Vierailija
25073/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gf ehdottaa juhannuskihloja, eikä höntti kehtaa olla suostumatta, eikä ikinä tarvitse enää olla yksin. Perhetraditioiden ja sukulaisten paineessa k on voimaton.

Vierailija
25074/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva jos pojat näkis tän jutun.Onhan toi aika iso juttu Slovenialaiselle bändille Suomessa.

Ja miten mulla on menny ihan ohi tän jutun loppu 😮 Oisko se sitte Erika tai joku Warnerilta ku Erika ei oo samassa yhtiössä ?

Voiko tällaista tietoa mitenkään saada Sloveniaan päin tiedoksi, vaikuttamatta idiootilta. Gregor?

Vierailija
25075/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä oonko siis koskaan uskonut että mikään on alkanutkaan, toivonut kyllä. MUTTA mä en tajua miksi silti edelleen kun näen B:n kuvia tai varsinkin jotain videoita, en voi olla ajattelematta, että hitto sentään, tämä tyyppi olisi  melko varmasti eräälle tarjolla ja miksi se  tuntuisi myös niin oikealta. En ymmärrä näitä mun ajatuksia, en ole IKINÄ ajatellut kahdesta miehestä näin, en koskaan, enkä usko että ikinä tulen ajattelemaankaan. 

Ei melko varmasti vaan sata varmasti olisi tarjolla. Siksi tää tilanne varmaan meitä kaikkia niin paljon tympiikin.

Vierailija
25076/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika! Kielinero B on googlettanut Autiotalon englanninnoksen nanosekunnissa.[/quote]

Sanottiinko postauksessa, että se on Autiotalo. Mietin itsekin, pystyykö laulusta nappaamaan kuuntelemalla sanat ja kääntämään ne.[/quote]

Kielinero kuuntelee taustalla soivan laulun sanoja: "Aurinko laskee selkäsi taa..." Kielinero kirjoittaa sanat googleen, saa vastaukseksi Dingo-nimisen bändin biisin "Autiotalo". Kielinero googlaa english lyrics.

Vierailija
25077/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän luulen että B tuhlaa aikaansa ja tunteitansa tässä keississä. Kun jos nyt otetaan järki käteen ja faktat pöytään niin K on nuuskaa käyttävä, jääkiekkoa pelaava, uhkapelejä harrasta höntti joka ilmeisesti vielä tykkää tyypillisistä silari blondeista. Joo ainahan erilaisuus ja bad boy - henkisyys kiehtoo tollasta nuorta miestä mutta jos hänet tuntisin niin sanoisin että kantsii lyödä nyt hanskat tiskiin. Eikä vajota vaan syvemmälle tähän kaninkoloon, jos se edes on mahdollista jos se serbian yössäkin hylkää faninsa ihan vaan kuunnellakseen meidän Jeren biisejä. 

Ja mä siis itse olen Kärtsä fani, en Jokereiden, ja silti olen tätä mieltä.

Haluisin tietää miksi esim tätä on alapeukutettu? Kun tottahan toi on joka sana

Vierailija
25078/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gf ehdottaa juhannuskihloja, eikä höntti kehtaa olla suostumatta, eikä ikinä tarvitse enää olla yksin. Perhetraditioiden ja sukulaisten paineessa k on voimaton.

kuka nyt alla vuoden yhdesolon jälkeen kihlantuu ?

Vierailija
25079/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjää kun oma elämä on, niin mäkin palaan ajatuksissani siihen viikonloppuun, kun arveltiin, onko Bojan täällä vai ei (tästä kokonaista kaksi viikkoa vai). Ja jestas, kun joku laittoi tännekin niitä fanikuvia, heti kun oli bongannut hänet täällä. Se oli oikeesti mun kesän kohokohta, mikä jännitys ja tunnelma! Ja vau, tieto oli lähes heti täällä, linkit rupesi leviämään saman tien. Kiitos tästä kaikille.

Vierailija
25080/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Erikaa veikkaan, hehän olivat keväällä studiolla yhdessä.

Hitto että tuo qx:n artikkeli on muuten kökösti kirjoitettu, ihan kuin ois K:n omanlaisestaan englannista käännetty googlen avulla suomeksi 🙈

Ketju on lukittu.