Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
25041/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti kyl tunnelma muuttuu teillä :D eilen vielä selkeesti Bojanilla oli kokoajan Kärtsä mielessä sen Serbian sekoilun ja poukkoilujen takia fanien keskellä, ja nyt ollaankin taas sitä mieltä että kaikki on ohi? xD

No mä oon sitä mieltä, että  B:llä voi ollakin mielessä, mutta ohi se on silti, tai ei ole sillä tavalla alkanutkaan. 

Vierailija
25042/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se dingoklippi liittynyt johonkin lappuun joka oli jossain johon oli piirretty kirkkovene. Jo nyt taas

Lapussa luki tyyliin Dingo was here tai jotain ja samaiseen lappuun on tuherrettu kirkkovenettä ja muuta samaan kategoriaan menevää kuvastoa

Milloin, missä?

Se oli vaan joltain keikkapaikalta random seinäkirjoitus. Next

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25043/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopeasti kyl tunnelma muuttuu teillä :D eilen vielä selkeesti Bojanilla oli kokoajan Kärtsä mielessä sen Serbian sekoilun ja poukkoilujen takia fanien keskellä, ja nyt ollaankin taas sitä mieltä että kaikki on ohi? xD

No mä oon sitä mieltä, että  B:llä voi ollakin mielessä, mutta ohi se on silti, tai ei ole sillä tavalla alkanutkaan. 

Sori mutta en ymmärrä tällaisia viestejä. Kyllä ne edelleen on ystäviä. Nyt tulee joillekin se tunne että ohi on kyllä ihan vaan sen takia koska me ei nähdä samalla tavalla materiaalia kuin aiemmin eikä nähdä niiden viestittelyä eikä se meille kuulukaan.

Vierailija
25044/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B'llä varmaan onkin kokoajan K mielessä mutta toisinpäin en ikävä kyllä usko

Vierailija
25045/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin Joker out subs maininnan perässä kanavalle ja aloin katsoa tuota mainittua videota. Mutta mä en pääse sekuntia pidemmälle, kun Bojan alkaa puhua, koska tapa, millä Bojan sanoo oman nimensä, on niin kuuma. 

Jos haluat katsoa videon ilman enempiä spoilereita, lopeta lukeminen tähän! (On ihana video)

Apua, katsoin sitten sen ihan alun ehkä 5 kertaa, jonka jälkeen huomaan, että hän esittäytyy sinkkuna!

Bojan juo kahvia, sopisi hyvin prinssiksi tänne.

Mielenkiintoisesti puhuu taas samoja, mitä Jere usein, että jos yleisö ei pitäisi heidän 2. levystään, hänestä tuntuisi kuin hän olisi pettänyt yleisönsä, josta muuten pitää ja jota rakastaa 💛

Boitsu on ihanan syvällinen tässä haastattelussa 🙂 

Haastattelija on kans tosi hyvä.

Kiva kohta noin 5:40 eteenpäin :) Tykkään miten Bojan sanoo kurkkuäänellä joon tms.

6:54 Esimakua, kuinka juo kahvia vävyehdokkaana kenen tahansa luona kahvipöydässä

12:00 Ooo, Bojan mainitsee lapset joskus tulevaisuudessa!

Kahvipöytäkin on muuten tehty jonkin sortin eurolavoista!!! 🤩 

Ihana kuva toi lopussa! 

Ihan mahtava haastattelu! Me gusta! Všec mi je!

Oh and about that video I just want to post one appropriate tweet. 😍

https://twitter.com/softlisboa/status/1670912413305126912?t=YtWHqgp9W5d…

Mitä se oli, suomeksi, mitä siinä lauletaan? Jonkun kappaleen sanoista, vai mihin toi viittaa?

I hope I understood your question right, google translate messed up a little bit this time, i'd say..

Anyway, in that interview he taled about how he believes that someday somewhere in Balkans there will be that moment everyone will sing "Ona" and that second clip is from his last concert when literally the entire crowd was singing that exact song, the singing was so loud that, I think, Bojan could barely hear himself lol. So to cut long story short the dream came true and that only 7 months later!

Vierailija
25046/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin B&K nyt tapaakaan siis seuraavan kerran ja missä? Oliko luvassa mahdollisesti jotain ennen 20.9.?

Mietin siis, olisiko syytä jättää laiva nyt ja palata syssymmällä katsomaan saavatko enää tuulta purjeisiin? Ennen tapaamista ei varmaan ole luvassa uutta kasvua mihinkään suuntaan.

JO tulee Suomeen syyskuussa. Siellä on 100% taas pitkäkyntiset tapaamisissa mukana, turha odottaa romanttisia käänteitä.

Toinen juttu kiinnostaako poikiakaan koko bromance enää sillon tosi, tohon on kuitenkin 3 kuukautta aikaa!

Tämä. Että nyt olisi hyvä aika heittää ankkurit ja poistua sinne reaalimaailmaan. Puhun siis itselleni. 

Mä olen jo valmistanut itseäni siihen, että kohta tulee julkisuuteen joku uutinen, joka virallistaa gf:n ja käärijän suhteen. Se on valitettavasti se todennäköisin vaihtoehto. Ei K ole osoittanut muusta mitään merkkejä. Täytyy alkaa etsiä omasta elämästä jotain kiinnostavaa, mutta ei sieltä kyllä löydy lähellekään KB veroista materiaalia.

Tähän myös itse varautunut. Seiskahan oli yrittänyt kommenttia saada sen julkaisemansa jutun jälkeen mutta kuulemma Kärtsä medialomalla.. pohtimassa varmaan kuinka asia tyylikkkäästi julkisuuteen hoidetaan. No semmoinen uutinen on varmasti tulossa, missä ja miten, jää nähtäväksi. Mutta joo, se on edessä ja se on sitten ihan sama missä ja miten nämä ketjun päähenkilöt kohtaavat, jos kohtaavat.

No johan se tuossa viime viikon Urheilucastissa sanoi sen parisuhteen julkitulosta että Olkoon sitten niin (no en nyt oikeasti sanatarkasti muista mitä sanoi mutta kommentoi että olisi halunnut pitää sen pois julkisuudesta mutta kerta on mennyt julkiseksi niin olkoon).

ehkäpä siksi kynnet niissä stooreissa vilahtelee, kun ei ole enää niin väliä. Ei ehkä kasvoja ole halunnut tuoda (vielä), että säilyy ees jonkinlainen yksityisyys

Kuvasihan Kärtsäri Malediiveilla yhden Tjärebori-stoorinkin niin, että koko ajan akka näkyi takana aurinkotuolissa venyttelemässä ja varpaitaan oikomassa. Ihan tahallista. Komeat pänikät kyllä emännällä. Luultavasti silikonit.

Siinä videolla näkyi kasvotkin kuten ovat jo muutamassa lehtikuvassa näkyneet aikaisemminkin.

Vierailija
25047/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se Bojan toissapäivänä olisi fanien keskeltä kiiruhtanut Cha Cha Chata kuuntelemaan jos muka ohi on😂😅

Vierailija
25048/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin B&K nyt tapaakaan siis seuraavan kerran ja missä? Oliko luvassa mahdollisesti jotain ennen 20.9.?

Mietin siis, olisiko syytä jättää laiva nyt ja palata syssymmällä katsomaan saavatko enää tuulta purjeisiin? Ennen tapaamista ei varmaan ole luvassa uutta kasvua mihinkään suuntaan.

JO tulee Suomeen syyskuussa. Siellä on 100% taas pitkäkyntiset tapaamisissa mukana, turha odottaa romanttisia käänteitä.

Toinen juttu kiinnostaako poikiakaan koko bromance enää sillon tosi, tohon on kuitenkin 3 kuukautta aikaa!

Tämä. Että nyt olisi hyvä aika heittää ankkurit ja poistua sinne reaalimaailmaan. Puhun siis itselleni. 

Mä olen jo valmistanut itseäni siihen, että kohta tulee julkisuuteen joku uutinen, joka virallistaa gf:n ja käärijän suhteen. Se on valitettavasti se todennäköisin vaihtoehto. Ei K ole osoittanut muusta mitään merkkejä. Täytyy alkaa etsiä omasta elämästä jotain kiinnostavaa, mutta ei sieltä kyllä löydy lähellekään KB veroista materiaalia.

Tähän myös itse varautunut. Seiskahan oli yrittänyt kommenttia saada sen julkaisemansa jutun jälkeen mutta kuulemma Kärtsä medialomalla.. pohtimassa varmaan kuinka asia tyylikkkäästi julkisuuteen hoidetaan. No semmoinen uutinen on varmasti tulossa, missä ja miten, jää nähtäväksi. Mutta joo, se on edessä ja se on sitten ihan sama missä ja miten nämä ketjun päähenkilöt kohtaavat, jos kohtaavat.

No johan se tuossa viime viikon Urheilucastissa sanoi sen parisuhteen julkitulosta että Olkoon sitten niin (no en nyt oikeasti sanatarkasti muista mitä sanoi mutta kommentoi että olisi halunnut pitää sen pois julkisuudesta mutta kerta on mennyt julkiseksi niin olkoon).

ehkäpä siksi kynnet niissä stooreissa vilahtelee, kun ei ole enää niin väliä. Ei ehkä kasvoja ole halunnut tuoda (vielä), että säilyy ees jonkinlainen yksityisyys

Kuvasihan Kärtsäri Malediiveilla yhden Tjärebori-stoorinkin niin, että koko ajan akka näkyi takana aurinkotuolissa venyttelemässä ja varpaitaan oikomassa. Ihan tahallista. Komeat pänikät kyllä emännällä. Luultavasti silikonit.

Ok mut mitä me tehdään sillä tiedolla et onko jollain silarit vai ei?

Vierailija
25049/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs nyt taas aliarvioida balkanin ruusun päättäväisyyttä <3 sehän oli jo päättäny että he ovat toistensa elämässä 30-40v päästäkin

Vierailija
25050/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se Bojan toissapäivänä olisi fanien keskeltä kiiruhtanut Cha Cha Chata kuuntelemaan jos muka ohi on😂😅

no juurikin että uskon, että B:llä saattaa paljonkin olla K mielessä, en tiedä millä tavalla, mutta en usko että K:llä kovasti on, ehkä välillä muistuu mieleen ystävänsä. Ja uskon mäkin, että kyllä he kavereita ovat edelleen, ja toivottavasti pysyvätkin, mutta kun tässä ketjussa nyt ilmeisesti on kuitnekin ajateltu että jotain muutakin olisi heidän välillään.

Vierailija
25051/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertovathan täytteet turhamaisesta ja pinnallisesta luonteesta ja ihmisen arvomaailmasta.

Vierailija
25052/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnelma on...KIREE!

https://www.instagram.com/reel/CtwIbYosNSr/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

😋

Mä en oo koskaan ymmärtänyt palomieskalentereita yms, mut toi K:n vartalo...puuuuuuh

Vierailija
25053/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän luulen että B tuhlaa aikaansa ja tunteitansa tässä keississä. Kun jos nyt otetaan järki käteen ja faktat pöytään niin K on nuuskaa käyttävä, jääkiekkoa pelaava, uhkapelejä harrasta höntti joka ilmeisesti vielä tykkää tyypillisistä silari blondeista. Joo ainahan erilaisuus ja bad boy - henkisyys kiehtoo tollasta nuorta miestä mutta jos hänet tuntisin niin sanoisin että kantsii lyödä nyt hanskat tiskiin. Eikä vajota vaan syvemmälle tähän kaninkoloon, jos se edes on mahdollista jos se serbian yössäkin hylkää faninsa ihan vaan kuunnellakseen meidän Jeren biisejä. 

Ja mä siis itse olen Kärtsä fani, en Jokereiden, ja silti olen tätä mieltä.

Vierailija
25054/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt on hätä. Haluaisin päästä lukemaan Tavastian keikan aikaisia viestejä tästä ketjusta, koska olin silloin just reissussa enkä päässyt kunnolla fiiliksiin.

Mutta eikö sinne nyt helkkari soikoon ole mitään helpompaa keinoa kuin klikkailla sivu kerrallaan?!!? Oletan että 9.-10.6. Aikaiset viestit on suunnilleen sivuilla 400-700. Hermot menee kun vauvan viestisivuja ei voi navigoida kätevämmin, vai enkö vain osaa? Auttakaa!!!

voit kirjoittaa tonne navigaatiokenttään sen sivunumeron mihin haluat siihen vikaksi. Sivunumero on aina siinä viimeisenä

KIITOS!!! Nyt sivulla 588 menossa päivässä 9.6. ja luen viestejä kuin jotain suurta jännitysnäytelmä: jengi arvuuttelee onko B Helsingissä vai ei. Ja kaikenlaista mahtavaa huumoria asian ympärillä. Ihan parasta viihdettä!!! 😅

Vierailija
25055/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällainen timeline poikien jutusta, joskaan en tiedä päivämääriä: 

To: Titanic-risteily

Pe: Are you ravintola-ilta (Matti Main kuvaajana)

La: Euroklubikeikka

Su: Turkoosi matto

Ma: JO saunalla

Niin mihin näiden suhteen se bussi-Boyfriend-video sijoittuu? Kokonaan ennen näitä?

Ja Pre partyt, menikö ne näin?:

Madrid 7.4. 

Amsterdam 15.4.

Lontoo 16.4. (tapasko ne siellä?)

Liverpool 30.4.-14.5.

Yritän hahmotella tässä jonkinlaista aikajanaa.

Euroklubikeikka (Nordic night) oli pe 5.5 ja Are you? - ilta la 6.5.

Ei ollu, vaan just niinku edellä, are you-pe ja keikka la

Tässä linkissä Nordic partyn pvm on 5.5.23, sen näkee, jos sitä katsoo n. 10 sek alusta, kun kommentoija scrollaa ruutua.

Vierailija
25056/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä Kärtsän TikTokissa katsojamäärät laskeneet..juu toki on 100tuhatta-200tuhatta katsojaa niillä vimpoilla videoillakin, mutta kuitenkin..

Johtuisko siitä, että viisut on ohi ja monet seuras vaan noita viisujuttuja? Unohtamatta B ccc videota😄😍 Eikös siinäkin ole pitkälle yli miltsi katselukertaa.

Vierailija
25057/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän luulen että B tuhlaa aikaansa ja tunteitansa tässä keississä. Kun jos nyt otetaan järki käteen ja faktat pöytään niin K on nuuskaa käyttävä, jääkiekkoa pelaava, uhkapelejä harrasta höntti joka ilmeisesti vielä tykkää tyypillisistä silari blondeista. Joo ainahan erilaisuus ja bad boy - henkisyys kiehtoo tollasta nuorta miestä mutta jos hänet tuntisin niin sanoisin että kantsii lyödä nyt hanskat tiskiin. Eikä vajota vaan syvemmälle tähän kaninkoloon, jos se edes on mahdollista jos se serbian yössäkin hylkää faninsa ihan vaan kuunnellakseen meidän Jeren biisejä. 

Ja mä siis itse olen Kärtsä fani, en Jokereiden, ja silti olen tätä mieltä.

Musta tuntuu että Bojan on menny kaninkolosta ja ajat sitten eikä pysty lopettamaan enää

Vierailija
25058/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin on käynyt noin sata kertaa tämän ketjun olemassaolon aikana😂😅

Jep täällä on hyvin monta B ja K rakkaustarinaa alusta loppuun😂😂.

Vierailija
25059/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertovathan täytteet turhamaisesta ja pinnallisesta luonteesta ja ihmisen arvomaailmasta.

Aa okei no nyt ymmärrän! Eikös samalla logiikalla tähän ulkonäkönsä muokkaamiseen lukeudu sit kans muiden kauneuskirurgisten toimenpiteiden lisäksi meikkaaminen, hiuspidennykset ja kynsien laitto? 

Sä et varmaankaan näistä mitään harrasta kun et kirjoittamasi perusteella vaikuta luonteeltas lainkaan pinnalliselta ja turhamaiselta. Arvotkin ihan selkeesti kohdallaan.

Vierailija
25060/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo bikinikuva malediivien videolta suurennettuna oli eräässä reelsissä ja täälläkin linkkinä. ihan tavallisen näköinen nainen tavallisella vartalolla.

Ja seuraavaan aiheeseen kiitos.

Ketju on lukittu.