Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin B&K nyt tapaakaan siis seuraavan kerran ja missä? Oliko luvassa mahdollisesti jotain ennen 20.9.?
Mietin siis, olisiko syytä jättää laiva nyt ja palata syssymmällä katsomaan saavatko enää tuulta purjeisiin? Ennen tapaamista ei varmaan ole luvassa uutta kasvua mihinkään suuntaan.JO tulee Suomeen syyskuussa. Siellä on 100% taas pitkäkyntiset tapaamisissa mukana, turha odottaa romanttisia käänteitä.
Toinen juttu kiinnostaako poikiakaan koko bromance enää sillon tosi, tohon on kuitenkin 3 kuukautta aikaa!Tämä. Että nyt olisi hyvä aika heittää ankkurit ja poistua sinne reaalimaailmaan. Puhun siis itselleni.
Mä olen jo valmistanut itseäni siihen, että kohta tulee julkisuuteen joku uutinen, joka virallistaa gf:n ja käärijän suhteen. Se on valitettavasti se todennäköisin vaihtoehto. Ei K ole osoittanut muusta mitään merkkejä. Täytyy alkaa etsiä omasta elämästä jotain kiinnostavaa, mutta ei sieltä kyllä löydy lähellekään KB veroista materiaalia.
Tähän myös itse varautunut. Seiskahan oli yrittänyt kommenttia saada sen julkaisemansa jutun jälkeen mutta kuulemma Kärtsä medialomalla.. pohtimassa varmaan kuinka asia tyylikkkäästi julkisuuteen hoidetaan. No semmoinen uutinen on varmasti tulossa, missä ja miten, jää nähtäväksi. Mutta joo, se on edessä ja se on sitten ihan sama missä ja miten nämä ketjun päähenkilöt kohtaavat, jos kohtaavat.
No johan se tuossa viime viikon Urheilucastissa sanoi sen parisuhteen julkitulosta että Olkoon sitten niin (no en nyt oikeasti sanatarkasti muista mitä sanoi mutta kommentoi että olisi halunnut pitää sen pois julkisuudesta mutta kerta on mennyt julkiseksi niin olkoon).
Vierailija kirjoitti:
Tässä muuten Jokereiden biisilista Belgradin beerfestiltä. Tätä settiä (toki varmaan jonkinlaisin poikkeuksin) on odoteltavissa Suomenkin keikoille.
https://www.setlist.fm/setlist/joker-out/2023/usce-park-belgrade-serbia…;
Well..still sad because they didn't sing Novi Val. Still asking WHY?!💔 I've sent a dm to Gregor telling him not to let us or anyone else down the next time, he liked my message so I hope the most beautiful song will not be left out in the future.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se dingoklippi liittynyt johonkin lappuun joka oli jossain johon oli piirretty kirkkovene. Jo nyt taas
Lapussa luki tyyliin Dingo was here tai jotain ja samaiseen lappuun on tuherrettu kirkkovenettä ja muuta samaan kategoriaan menevää kuvastoa
ja J on vetäissyt stoorin ekan (tai ehkä ainoan) dingo -biisin minkä tietää, sehän ei varsinaisesti ole mitään dingo-sukupolvea. Voin vannoa ja vakuuttaa, että jos se jotain on siinä miettinyt, niin se ei ainakaan ole B
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko jotain tiliä joka on tallentanut kaikki Käärijän (viimeisimmät) storyt? Haluaisin nähdä sen autiotalo-videon, mutta en löydä mistään.
Ei ole videota tähän hätään. Mutta jos katsoo shippauslasien läpi, noin kohdassa "älä mene njet njet" K kääntää pään/katseen sivuun, ja tulee ilme, jonka voi tulkita surulliseksi tmv. Tämä siis näiden lasien läpi 😍 Ja kyllä, olen hullu shippaaja, joka luulee myös, että se Abba-video oli vastaus Autiotaloon.
Kyllä mäkin näen nyt Abba-videon vastauksena siihen.
t. aamulla oivaltanut
Ai et b ois kääntänyt biisin sanat, siis Autiotalon😂
No faneille vihjailua, ehkei Bojanille asti. Mutta faneille liittyen Bojaniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin B&K nyt tapaakaan siis seuraavan kerran ja missä? Oliko luvassa mahdollisesti jotain ennen 20.9.?
Mietin siis, olisiko syytä jättää laiva nyt ja palata syssymmällä katsomaan saavatko enää tuulta purjeisiin? Ennen tapaamista ei varmaan ole luvassa uutta kasvua mihinkään suuntaan.JO tulee Suomeen syyskuussa. Siellä on 100% taas pitkäkyntiset tapaamisissa mukana, turha odottaa romanttisia käänteitä.
Toinen juttu kiinnostaako poikiakaan koko bromance enää sillon tosi, tohon on kuitenkin 3 kuukautta aikaa!Tämä. Että nyt olisi hyvä aika heittää ankkurit ja poistua sinne reaalimaailmaan. Puhun siis itselleni.
Mä olen jo valmistanut itseäni siihen, että kohta tulee julkisuuteen joku uutinen, joka virallistaa gf:n ja käärijän suhteen. Se on valitettavasti se todennäköisin vaihtoehto. Ei K ole osoittanut muusta mitään merkkejä. Täytyy alkaa etsiä omasta elämästä jotain kiinnostavaa, mutta ei sieltä kyllä löydy lähellekään KB veroista materiaalia.
Tähän myös itse varautunut. Seiskahan oli yrittänyt kommenttia saada sen julkaisemansa jutun jälkeen mutta kuulemma Kärtsä medialomalla.. pohtimassa varmaan kuinka asia tyylikkkäästi julkisuuteen hoidetaan. No semmoinen uutinen on varmasti tulossa, missä ja miten, jää nähtäväksi. Mutta joo, se on edessä ja se on sitten ihan sama missä ja miten nämä ketjun päähenkilöt kohtaavat, jos kohtaavat.
Mitä se Seiska halusi Kärtsärin kommentoivan? Oisko se siis halunnu että K ois vahvistanut että se suhde on olemassa ja gf ois tuotu julkisuuteen vai mitä? En oo seurannu Seiskaa ikinä niin siksi kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko jotain tiliä joka on tallentanut kaikki Käärijän (viimeisimmät) storyt? Haluaisin nähdä sen autiotalo-videon, mutta en löydä mistään.
Ei ole videota tähän hätään. Mutta jos katsoo shippauslasien läpi, noin kohdassa "älä mene njet njet" K kääntää pään/katseen sivuun, ja tulee ilme, jonka voi tulkita surulliseksi tmv. Tämä siis näiden lasien läpi 😍 Ja kyllä, olen hullu shippaaja, joka luulee myös, että se Abba-video oli vastaus Autiotaloon.
Kyllä mäkin näen nyt Abba-videon vastauksena siihen.
t. aamulla oivaltanut
Ai et b ois kääntänyt biisin sanat, siis Autiotalon😂
No faneille vihjailua, ehkei Bojanille asti. Mutta faneille liittyen Bojaniin.
Näissä missään vihjailuissa ei olisi yhtään mitään järkeä, koska K on parisuhteessa, joka tiedetään myös julkisuudessa, eikai se nyt julkisesti vihjailis mitään tunteita ketään kolmatta osapuolta kohtaan. Tämä kannattaa muistaa, vaikka kuinka ihanaa olis toisin toivoa ja uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se dingoklippi liittynyt johonkin lappuun joka oli jossain johon oli piirretty kirkkovene. Jo nyt taas
...siis mmmitä? Mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Seiska halusi Kärtsärin kommentoivan? Oisko se siis halunnu että K ois vahvistanut että se suhde on olemassa ja gf ois tuotu julkisuuteen vai mitä? En oo seurannu Seiskaa ikinä niin siksi kysyn.
joo siinä oli kommentti, että Seiska oli tavoitellut Käärijää sen tyttöystäväuutisen tiimoilta ja kommentoimaan sitä, mutta oli saanut vastauksen että on medialomalla
Tunnelma on...KIREE!
https://www.instagram.com/reel/CtwIbYosNSr/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
😋
Novi val liian surullinen, noi on hyviä listalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapussa luki tyyliin Dingo was here tai jotain ja samaiseen lappuun on tuherrettu kirkkovenettä ja muuta samaan kategoriaan menevää kuvastoa
Milloin, missä?
Vierailija kirjoitti:
Tunnelma on...KIREE!
https://www.instagram.com/reel/CtwIbYosNSr/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==😋
Miltä keikalta toi on?
Mulle noi on vaan huonosti istuvat housut.
Siis nyt on hätä. Haluaisin päästä lukemaan Tavastian keikan aikaisia viestejä tästä ketjusta, koska olin silloin just reissussa enkä päässyt kunnolla fiiliksiin.
Mutta eikö sinne nyt helkkari soikoon ole mitään helpompaa keinoa kuin klikkailla sivu kerrallaan?!!? Oletan että 9.-10.6. Aikaiset viestit on suunnilleen sivuilla 400-700. Hermot menee kun vauvan viestisivuja ei voi navigoida kätevämmin, vai enkö vain osaa? Auttakaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällainen timeline poikien jutusta, joskaan en tiedä päivämääriä:
To: Titanic-risteily
Pe: Are you ravintola-ilta (Matti Main kuvaajana)
La: Euroklubikeikka
Su: Turkoosi matto
Ma: JO saunalla
Niin mihin näiden suhteen se bussi-Boyfriend-video sijoittuu? Kokonaan ennen näitä?
Ja Pre partyt, menikö ne näin?:
Madrid 7.4.
Amsterdam 15.4.
Lontoo 16.4. (tapasko ne siellä?)
Liverpool 30.4.-14.5.
Yritän hahmotella tässä jonkinlaista aikajanaa.
Euroklubikeikka (Nordic night) oli pe 5.5 ja Are you? - ilta la 6.5.
Ei ollu, vaan just niinku edellä, are you-pe ja keikka la
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt on hätä. Haluaisin päästä lukemaan Tavastian keikan aikaisia viestejä tästä ketjusta, koska olin silloin just reissussa enkä päässyt kunnolla fiiliksiin.
Mutta eikö sinne nyt helkkari soikoon ole mitään helpompaa keinoa kuin klikkailla sivu kerrallaan?!!? Oletan että 9.-10.6. Aikaiset viestit on suunnilleen sivuilla 400-700. Hermot menee kun vauvan viestisivuja ei voi navigoida kätevämmin, vai enkö vain osaa? Auttakaa!!!
voit kirjoittaa tonne navigaatiokenttään sen sivunumeron mihin haluat siihen vikaksi. Sivunumero on aina siinä viimeisenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan se tuossa viime viikon Urheilucastissa sanoi sen parisuhteen julkitulosta että Olkoon sitten niin (no en nyt oikeasti sanatarkasti muista mitä sanoi mutta kommentoi että olisi halunnut pitää sen pois julkisuudesta mutta kerta on mennyt julkiseksi niin olkoon).
ehkäpä siksi kynnet niissä stooreissa vilahtelee, kun ei ole enää niin väliä. Ei ehkä kasvoja ole halunnut tuoda (vielä), että säilyy ees jonkinlainen yksityisyys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnelma on...KIREE!
https://www.instagram.com/reel/CtwIbYosNSr/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==😋
Miltä keikalta toi on?
Mulle noi on vaan huonosti istuvat housut.
Ähähäää...kukaan tässä ees housuista puhunut, paljastuit!!! 🤣🤣
Nopeasti kyl tunnelma muuttuu teillä :D eilen vielä selkeesti Bojanilla oli kokoajan Kärtsä mielessä sen Serbian sekoilun ja poukkoilujen takia fanien keskellä, ja nyt ollaankin taas sitä mieltä että kaikki on ohi? xD
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti kyl tunnelma muuttuu teillä :D eilen vielä selkeesti Bojanilla oli kokoajan Kärtsä mielessä sen Serbian sekoilun ja poukkoilujen takia fanien keskellä, ja nyt ollaankin taas sitä mieltä että kaikki on ohi? xD
Noin on käynyt noin sata kertaa tämän ketjun olemassaolon aikana😂😅