Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien google kääntäjä on kääntänyt täydellistä suomenkieltä? Tuo sloveenia esittävä varmasti osaa suomea ellei ole peräti suomalainen.
Kyllä se kääntäjä on nykyisin aikamoisen hyvä, varsinkin kun käännetään englannista suomeen yksinkertaisempaa tekstiä. Toki välillä tulee hassuja käännöksiä mutta paljon harvemmin kuin ennen. Ihan hyvin voi tuottaa tuollaista tekstiä, kokeile vaikka itse.
Meinaat, että täällä oikeesti joku sloveeni lukee ketjua ja kääntää kaikki ja sit vastailee kääntäjän avulla? Mä en usko.
LadySLO :) kirjoitti:
I apologize for interrupting the conversation with comments about fangirling, B's and bras about literature!! :DD
Pyydän anteeksi, että keskeytin keskustelun kommenteilla fangirlingistä, B:stä ja rintaliiveistä kirjallisuudesta!! :D
Miltä kuulostaa?
https://www.tumblr.com/noodledragon/720597867921801216/ask-and-ye-shall…
Kärtsä näyttää tossa ihan kyllästyneelle kissalle xD
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meistä jokainen varmaan laittas instaan tai ainaki viestin jollekin, jos kuulis käärijää tai kotimaista musiikkia ylipäätään jossain serbiassa keskellä yötä. Tässä tapauksessa kaveri laittoi kaverilleen viestiä kaverin omasta musiikista. Ei siihen sen kummempaa lumousta siihen tarvita.
Niin sehän onkin ihan toisiinsa verrattava tilanne että joku meistä random taviksista innostuisi julkkis kaverinsa biisistä ulkomailla, kuin että toinen musa bisneksessä oleva ja suht iso stara itsekkin menee fanien keskelle hihhuloimaan ja kuvaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihania ilmeitä, nämä sopisi taustalle loputtomaan teams-palaveriin. Kärtsä taitaa vähän liioitella noita tic-oireita, mutta ei ne ainakaan kokonaan näyteltyjäkään siis ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataanpa asian alkulähteille 😘https://youtu.be/2soWYA7QQzU
En ole tainnut nähdä näin pitkää pätkää aikaisemmin tuosta Bojanin viisujen jälkeisestä lohduttelusta. Ja joku vielä taisi väittää , ettei mitään kaulapusua ollut 😲, niitähän näytti olevan useampikin 😄
Vaikka oon katsonut tuon pätkän varmaan satamiljoonaa kertaa, niin tuo Bojanin reaktio pusuihin ja K:n sanoihin sulattaa sydämen joka kerta. Katsoo niin vakaasti takaisin silmiin, näyttäen kovin hellältä. Ei sano mitään, ei tarvitse. Sen sijaan "ottaa uudestaan" K:n kainaloonsa/puristaa tiukemmin. En tiedä miksi mutta minusta ihan mielettömän suloinen reaktio, että vastaa teolla eikä sanoilla. Sitten vielä loppuun tuo K:n ns. turvaan sulkeminen.
Joker Outilla on Facebookissa kv-faniryhmä, yksityinen. Onko Käärijällä mitään vastaavaa?
Vierailija kirjoitti:
Oh, ja joku kysyi, mitä Jure opiskeli. Luulen, että hän opiskeli multimediataidetta.
Jostakin haastattelusta muistan, että Jure on opiskellut elokuva-alaa, kris ja jan matematiikkaa. Bojan sanoi siinä, että Nace on ainoa, joka ei ole opiskellut, koska on ainoa ammattimuusikko heidän bändissään.
Kris on kemianteollisuuden IT-insinööri.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien google kääntäjä on kääntänyt täydellistä suomenkieltä? Tuo sloveenia esittävä varmasti osaa suomea ellei ole peräti suomalainen.
No vihdoin. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oh, ja joku kysyi, mitä Jure opiskeli. Luulen, että hän opiskeli multimediataidetta.
Jostakin haastattelusta muistan, että Jure on opiskellut elokuva-alaa, kris ja jan matematiikkaa. Bojan sanoi siinä, että Nace on ainoa, joka ei ole opiskellut, koska on ainoa ammattimuusikko heidän bändissään.
Tämäkin kerrottiin ketjussa muutama minuutti sitten. Mutta kertaus on opintojen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Suloinen on, kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
En kestä, ihana! Tulee myös Jack Sparrow jotenkin mieleen 😂
ChatGPT ainakin kääntää todella hyvää suomea. Google kääntäjää en oo hetkeen käyttänyt, mutta eiköhän sekin oo parantunut valtavasti viime aikoina. OT mutta tuskin menee kauaa kun noi isot kielimallit on niin hyviä, ettei erota kuka on natiivipuhuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataanpa asian alkulähteille 😘https://youtu.be/2soWYA7QQzU
En ole tainnut nähdä näin pitkää pätkää aikaisemmin tuosta Bojanin viisujen jälkeisestä lohduttelusta. Ja joku vielä taisi väittää , ettei mitään kaulapusua ollut 😲, niitähän näytti olevan useampikin 😄
Vaikka oon katsonut tuon pätkän varmaan satamiljoonaa kertaa, niin tuo Bojanin reaktio pusuihin ja K:n sanoihin sulattaa sydämen joka kerta. Katsoo niin vakaasti takaisin silmiin, näyttäen kovin hellältä. Ei sano mitään, ei tarvitse. Sen sijaan "ottaa uudestaan" K:n kainaloonsa/puristaa tiukemmin. En tiedä miksi mutta minusta ihan mielettömän suloinen reaktio, että vastaa teolla eikä sanoilla. Sitten vielä loppuun tuo K:n ns. turvaan sulkeminen. <3 Ääh.
Tais olla Bojanin elämän tähtihetki kun pääsi olemaan Kärtsän caretaker ton yhden illan ajan. Jäihän se omasta koneestakin sen takia 😄
Vierailija kirjoitti:
Voi toista. Silmätkin näyttää lopussa kyyneltyneiltä. Varmaan haukotusten pidättelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin kerrottiin ketjussa muutama minuutti sitten. Mutta kertaus on opintojen äiti.
Ja lastenohjaajia valmistuu kansalaisopistolta, jep
Joku mainitsi yks päivä täällä et Jure on bändin "paha poika". Millä tavalla tää ilmennyt? Mielenkiinnosta vaan kysyn, josko joku jotain tietää. Kaikki pojat vaikuttavat niin lukeneilta ja fiksuilta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vihdoin. 🙄
Joo kyllä mäkin olen tätä epäillyt, mutta periaatteessahan tuo on ihan mahdollista lukea palstaa englanniksi Google kääntäjän kautta eikä tuo nyt iso vaiva ole kääntää omia tekstejä kääntäjässä ja julkaista tänne. Joka tapauksessa hänellä näyttää olevan aikaa ja tietoa Jokereista/Sloveniasta, jotka löytyy toki myös googlaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lastenohjaajia valmistuu kansalaisopistolta, jep
Niin valmistuu, esim. Jyväskylän kristillisestä opistosta.
No en kyllä todellakaan jaksaisi enää innostua jos olisin kuullu ccc niin monesti kuin varmaan B on fanituksissaan kuullut + itsekseen sitä harjoitellut. Luulisi että se pahin hurmos olisi mennyt ohi viimeistään siinä vaiheessa kun B pääsi esiintymään K kanssa. Mutta ei näköjään balkanin ruusun kohdalla.