Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
24161/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin insta ei ota enää vastaan yksityisviestejä. 

Vielä heidän ollessaan Dublinissa se otti. Laitoin hänelle (ja Rekolle) silloin viestiä Tolkienin suomen kieli -innostuksesta, koska intoilivat hassusta iirin kielestä Tolkien-kielenä.

Että en mittään läähätys-viestejä ole laitellut.

mun on tosi vaikeeta ymmärtää näitä ihmisiä jotka laittaa jotain viestejä satojen tuhansien seuraajien julkkiksille, ihan kuin niitä kiinnostais :D

Miksei kiinnostaisi? 

Rekohan oli vastannut täällä myös jollekin. En siis tarkoita, että tuohon Tolkien-viestiin olisin odottanutkaan vastausta. Miksei heille ole ihan kiinnostava tieto Tolkienin suomen kielen kiinnostus, jos Tolkienia tuonkaan vertaa miettivät ja B on ihastunut Suomeen?

Usko vaan, ei ole kiinnostava tieto 😂

Miten niin ei ole? 

Olet vain kateellinen, kun mä olen laittanut heille viestin.

Pliis älä nolaa mua poloista suomalaista yhdistävällä kansallisuudellamme enempää Bojanin edessä.

Vierailija
24162/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin lähetin Janille viestin, että voisiko hän opettaa mulle vähän öh matikkaa. Ei ole vastannut, mutta aina voi manifestoida. Oikeasti, julkkiksetkin ovat ihmisiä ja jokainen voisi miettiä, että kuormittaako heitä jollakin turhalla.

Jani on kyllä myös monitaitoinen.🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24163/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä heidän ollessaan Dublinissa se otti. Laitoin hänelle (ja Rekolle) silloin viestiä Tolkienin suomen kieli -innostuksesta, koska intoilivat hassusta iirin kielestä Tolkien-kielenä.

Tarviiko laittaa oikeasti tällaisia viestejä. Heidän instat täyttyy kaiken maailman hevonkukusta ja fanien pyynnöistä.

Mikä sun ongelmasi on? Tietenkin laitetaan sellaisia viestejä. Laitoin tänään myös yhden viestin, raapiiko se jotenkin sun p*rsettäsi?

Heitä varmasti kiinnostaa ihan sata lasissa sun viestit. Ei ihme, että joutuvat estämään ihmisiä somessa. Varmasti jos asiallisesti kysytään keikoista, niin vastaavat, mutta muu on tungettelua.

Kylläpäs sulla on lapsellinen asenne.

Vierailija
24164/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun on tosi vaikeeta ymmärtää näitä ihmisiä jotka laittaa jotain viestejä satojen tuhansien seuraajien julkkiksille, ihan kuin niitä kiinnostais :D

Miksei kiinnostaisi? 

Rekohan oli vastannut täällä myös jollekin. En siis tarkoita, että tuohon Tolkien-viestiin olisin odottanutkaan vastausta. Miksei heille ole ihan kiinnostava tieto Tolkienin suomen kielen kiinnostus, jos Tolkienia tuonkaan vertaa miettivät ja B on ihastunut Suomeen?

Ollaan vaarallisilla vesillä silloin, kun aletaan kuvittelemaan, että ollaan jotakin ainutlaatuisia ja että julkkista kiinnostaa juuri ne mun viestit. Silloin ei enää osata erottaa niitä rajoja.

Anteeksi nyt vain, mutta sun asenteesi on tosi lapsellinen. Just sellainen seuraaja-alamais-fanin asenne, että en ole noille enää ihminen, koska fanitan. No, mulla ei enää tässä iässä (50) ole tuollaista asennetta, joskus parikymppisenä toki olikin :)

Vierailija
24165/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko laittaa oikeasti tällaisia viestejä. Heidän instat täyttyy kaiken maailman hevonkukusta ja fanien pyynnöistä.

Mikä sun ongelmasi on? Tietenkin laitetaan sellaisia viestejä. Laitoin tänään myös yhden viestin, raapiiko se jotenkin sun p*rsettäsi?

Heitä varmasti kiinnostaa ihan sata lasissa sun viestit. Ei ihme, että joutuvat estämään ihmisiä somessa. Varmasti jos asiallisesti kysytään keikoista, niin vastaavat, mutta muu on tungettelua.

Miten niin tungettelua? Ovatko ne viestit, joita nämä jakavat storyissaan tiukasti keikoista kyselleitä viestejä? En mä ainakaan näe.

Minkä takia joku on sitten sosiaalisessa mediassa, jos viestit heille ovat tungettelua :DDDDDDDDDD Ei kannata silloin olla, jos ei halua mitään vuorovaikutusta seuraajilta itselleen päin! Ja siis sellaiset iiiihh aaahh i lav juu -viestit ovat minustakin ihan turhia.

Mä en saa oikeasti selvää tästä viestistä. Ei millään pahalla. Jos palattaisiin aiheeseen eli vaikka siihen, kun janoinen Bojan saa vettä.🥵

Vierailija
24166/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So yesterday someone said something about Jan being younger than Bojan which would be surprising considering how older he looks. Actually he IS older and that by just a few days. If my Google source doesn't lie. According to that he was born on January 1st 1999...but yeah, on one site it states 2000 as a birth year🤔 Other guys' birthdays: Bojan - 6 January 1999, Kris - 16 (or 14??) January 2000, Jure - 25 May 1996, Nace - 30 June 1994. So 3 Capricorns here! 😄

Bojan has the same birthday as my mom! 😂

t. Tolkien-viesteilijä

Vierailija
24167/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin lähetin Janille viestin, että voisiko hän opettaa mulle vähän öh matikkaa. Ei ole vastannut, mutta aina voi manifestoida. Oikeasti, julkkiksetkin ovat ihmisiä ja jokainen voisi miettiä, että kuormittaako heitä jollakin turhalla.

Hei tämä oli hyvä idea! Mikä se Juren opintosuuntaus oikein olikaan? Voisin tarvita vähän tukiopetusta...

Vierailija
24168/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin tungettelua? Ovatko ne viestit, joita nämä jakavat storyissaan tiukasti keikoista kyselleitä viestejä? En mä ainakaan näe.

Minkä takia joku on sitten sosiaalisessa mediassa, jos viestit heille ovat tungettelua :DDDDDDDDDD Ei kannata silloin olla, jos ei halua mitään vuorovaikutusta seuraajilta itselleen päin! Ja siis sellaiset iiiihh aaahh i lav juu -viestit ovat minustakin ihan turhia.

Mä en saa oikeasti selvää tästä viestistä. Ei millään pahalla. Jos palattaisiin aiheeseen eli vaikka siihen, kun janoinen Bojan saa vettä.🥵

Kyllä sä saat. Sä vain et nyt halua saada, kun sun oma asenteesi paljastui lapselliseksi. Saat toki pitää sen. Mä toivon, että 99% seuraajista ajattelee noin, niin mä saan viestini sinne paremmin esille. 

Vierailija
24169/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinmoisessa laskusuunnassa K Tiktok-seuraajat mun mielestä, taitaa olla Instassa sama juttu. Eikä nuo viimeaikaiset Tiktokit oo ihan megasuosiota saaneet.

Vierailija
24170/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi onkin turha ja lapsellinen viesti.

Vierailija
24171/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on käännettynä se uusi Jokereiden haastattelu,jossa puhuvat Nordic keikoista ja Jerestä.

https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/720211099898839040/joker-out-before…

He eivät puhu Jerestä, vaan Käärijästä. Palstalla kirjoittavienkin kannattaisi pitäytyä puhumaan roolihahmosta eikä yksityishenkilöstä.

Eipäs nyt saivarrella 😘 Käärijän taustalla on Jere ja Bojaninkin kiittää postauksessaan nimenomaan Jereä. Dissosiaatio ja jäykkä splittaus ovat muutoin yksi mielen hyvinvoinnin järkkymisen oire[/quote

Ero on siinä, että Bojan tuntee hänet henkilökohtaisesti, täällä lätisevät eivät. Kyllä tämä Pöyhönen on suurimmalle osalle edelleen Käärijä, vaikka tietysti suurimmat fanit ehkä kuvittelevat olevansa hänen kanssaan jo sydänystäviä.

Ei minulla mitään erityistä kiinnostusta ole käärijä/Jereen tai hänen ystävyyteensä. Sama ihminen se on kutsui millä nimellä tahansa. Ei toimi tuollainen jako, että esim. Käärijä ei seurustele mutta Jere ehkä seurustelee.

Niinhän se menee. Kukaan ei puhu Aleksistakaan vaan Gettomasasta.

Käärijä on monessa haastattelussa sanonut haluavansa pitää yksityiselämänsä poissa julkisuudesta.

Se onkin muuten mielenkiintoista, että pystyykö Jere pitämään yksityiselämänsä pois julkisuudesta. Moni ei ole pystynyt, suosiolla on kääntöpuolensa. Tuisku on kyllä osannut hienosti hoitanut homman. Aleksia (Gettomasaa) en lähtisi edes vertaamaan Jereen, koska hän ei herätä samalla tavalla kiinnostusta.

Käärijä on siinä mielessä eri tilanteessa kuin kukaan muu ehkä ikinä, että hän on kansainvälistä kiinnostusta herättävä suomalaisartisti. Ei siis bändi eikä julkisuutta ole vain Suomessa. Kyllähän Almalla ja Darudella on kuuntelijoita ollut, mutta eivät he ole persoonina olleet tapetilla samalla lailla kuin Käärijä. Viisut on nykyään tosi iso ponnahduslauta. Blind Chanelillä on innokkaita faneja ympäri maailmaa, mutta bändinä on helpompaa, kun huomio jakaantuu monelle eikä ole yksin valokeilassa.

Käärijä jäi ainakin viisuyleisön mieleen esityksen lisäksi persoonan puolesta. Hän kiinnostaa ihmisiä. Eikä viisuyleisö ole pieni. Samaan hengenvetoon on todettava, että viisuyleisö myös unohtaa nopeasti, jollei artisti keikkailee ulkomailla ja ole aktiivinen esim somessa.

Käärijällä on mahdollisuudet varsin kivaan kv uraan. Mutta silloin ei voi ajatella, että yksityiselämä pysyy täysin piilossa. Toivottavasti Jere löytää tasapainon julkisuuden ja yksityisyyden välille. Ja mä niin toivon myös, että hän on nyt se rohkea heittäytyjä sekä uransa että tiedätte kyllä minkä suhteen. Niinhän sitä sanotaan että eniten kaduttaa ne asiat, jotka jäivät tekemättä (tässä tapauksesa testaamatta).

Tätä oon miettinyt et miksei K ole ilmoittanut yhtään ulkomaan keikkaa Viron jälkeen? Ymmärrän et kesä on kiireinen mut jos nyt vertaa esim JO:n Nordic touriin, miksei K:lla ole jo vastaavaa Euroopan kiertuetta julkistettuna? Viisuista jo yli kuukausi aikaa. Haluaako K edes itse ulkomaille vai riittääkö hänelle Suomi?

K löytyy jo paljon samoja pikkukeikkoja syksylle ympäri Suomea. Näitä ei ole mainostettu tai edes julkaistu mitenkään hehkutuksella, ovat ilmestyneet vain lippu.fi ja tikettiin 🤔

Ähh, niinhän se menee että kv-keikkajuna taitaa mennä K ohi kohta kovaa vauhtia. Tai sitten ei edes kiinnosta. Kävis nyt edes jossain, kun kysyntää on just nyt..

Vierailija
24172/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kiinnostaisi? 

Ollaan vaarallisilla vesillä silloin, kun aletaan kuvittelemaan, että ollaan jotakin ainutlaatuisia ja että julkkista kiinnostaa juuri ne mun viestit. Silloin ei enää osata erottaa niitä rajoja.

Anteeksi nyt vain, mutta sun asenteesi on tosi lapsellinen. Just sellainen seuraaja-alamais-fanin asenne, että en ole noille enää ihminen, koska fanitan. No, mulla ei enää tässä iässä (50) ole tuollaista asennetta, joskus parikymppisenä toki olikin :)

Kyse on nyt siitä, että minkälaisia viestejä julkkiksille voi lähettää. Osa ei ihan oikeasti tajua, että mitä heille voi suoltaa. Julkkikset saavat todella paljon viestejä ihmisiltä ja osa niistä on todella törkeitäkin. Heidän instansa täyttyvät viesteistä ja tuskin ehtivät lukea niitä kaikki. Silloin ne asiallisetkin viestit hukkuvat sinne joukkoon. Se että 50-vuotias ihminen alkaa täällä haukkumaan muita lapselliseksi sen takia, että olemme eri mieltä hyvän maun rajoista, ei kyllä osoita millään lailla aikuista tai hyvää käytöstä.

Vierailija
24173/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi onkin turha ja lapsellinen viesti.

Jos pointti meni perille, niin hyvä.

Vierailija
24174/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä pystyisin lähettämään Rekolle, Bojania en edes seuraa. Rekoa aloin seuraamaan, hänen hullujen viestiensä takia.

Mä sanoin tuossa aiemmin väärin, en ollutkaan laittanut Tolkien-viestiä Rekolle, vaan bändille ja Bojanille näköjään.

Joten kyllä mullakin näyttää siltä, että voin laittaa Rekolle, yhtään viestiä ei siis ole lähetetty. Minusta tuntuu siltä, että teillä, joille muiden viestit näille tyypeille on jokin ongelma, on vain jotain kateutta ilmassa.

ai kateutta siitä, että joku haluaa nolata itsensä laittamalla jotain Tolkien -viestejä  tyypeille joita ne ei hittoakaan kiinnosta :D

Millä lailla tieto Tolkienin yhteydestä suomen kieleen on nolo viesti, kun bändi itse postasi iirin kielisten sanojen tuovan mieleen Tolkienin? Semminkin, kun bändin laulaja on juuri itse opetellut Loverpoolissa liudan suomen kielisiä sanoja, oli silloin tulossa tänne tapaamaan Kärtsää ja itse ottivat Tolkienin puheeksi? 

Topi sun reaktiosi kertoo vain kateudesta, kun et arvoista itseäsi niin paljon, että kykenisit viestimään näiden kanssa, kuin normaalien ihmiksten, koska olet vain pieni seuraaja. 

Vierailija
24175/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä jo ollut täällä, mutta on mielestäni hyvä haastattelu koska kaikki pojat vastailee kysymyksiin. Tässä videossa mun mielestä Bojan vaikuttaa heterolta, MUTTA tämä on kuvattu ennen kuin tutustui Käärijään Liverpoolissa! 😄 Hänestä tuli paljon vapautuneempi ja rennompi Jeren kanssa Englannissa.

Suomen edustaja / biisi oli kuitenkin jo mielessä tässäkin haastattelussa!

Vierailija
24176/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkinmoisessa laskusuunnassa K Tiktok-seuraajat mun mielestä, taitaa olla Instassa sama juttu. Eikä nuo viimeaikaiset Tiktokit oo ihan megasuosiota saaneet.

Kristallipalloni mukaan K-huuma on loppunut jo, kun syksyllä tahkotaan perähikiän tanssilavoja. Myös kynsikaksikosta toinen on häipynyt (hän tavoittelee uutta menestyjää). Harjoittelija kuvaa. Tiktokit edelleen noloja.

Vierailija
24177/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä pystyisin lähettämään Rekolle, Bojania en edes seuraa. Rekoa aloin seuraamaan, hänen hullujen viestiensä takia.

Mä sanoin tuossa aiemmin väärin, en ollutkaan laittanut Tolkien-viestiä Rekolle, vaan bändille ja Bojanille näköjään.

Joten kyllä mullakin näyttää siltä, että voin laittaa Rekolle, yhtään viestiä ei siis ole lähetetty. Minusta tuntuu siltä, että teillä, joille muiden viestit näille tyypeille on jokin ongelma, on vain jotain kateutta ilmassa.

ai kateutta siitä, että joku haluaa nolata itsensä laittamalla jotain Tolkien -viestejä  tyypeille joita ne ei hittoakaan kiinnosta :D

Millä lailla tieto Tolkienin yhteydestä suomen kieleen on nolo viesti, kun bändi itse postasi iirin kielisten sanojen tuovan mieleen Tolkienin? Semminkin, kun bändin laulaja on juuri itse opetellut Loverpoolissa liudan suomen kielisiä sanoja, oli silloin tulossa tänne tapaamaan Kärtsää ja itse ottivat Tolkienin puheeksi? 

Topi sun reaktiosi kertoo vain kateudesta, kun et arvoista itseäsi niin paljon, että kykenisit viestimään näiden kanssa, kuin normaalien ihmiksten, koska olet vain pieni seuraaja. 

blokkaaminen oli kyllä aika vahva viesti etteivät halua enää keskustella aiheesta :D

Vierailija
24178/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä saat. Sä vain et nyt halua saada, kun sun oma asenteesi paljastui lapselliseksi. Saat toki pitää sen. Mä toivon, että 99% seuraajista ajattelee noin, niin mä saan viestini sinne paremmin esille. 

Ohis. Minkä ihmeen viestin?

Vierailija
24180/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kiinnostaisi? 

Usko vaan, ei ole kiinnostava tieto 😂

Miten niin ei ole? 

Olet vain kateellinen, kun mä olen laittanut heille viestin.

Pliis älä nolaa mua poloista suomalaista yhdistävällä kansallisuudellamme enempää Bojanin edessä.

Ei tämä mun viestittely ole about you. Luulöetko sä, että kaikki, mikä tapahtuu Suomen rajojen yli tuohon bändiin tai Bojaniin päin, liittyy sinuun? Ei mua ainakaan kiinnosta tipan vertaa se, miten jotkut suomalaiset teinit mahdollisesti käyttäytyvät bändin suuntaan, mä en ole heitä kasvattanut, enkä mä ole vastuussa heidän käytöksestään. Olet vielä niin epäkypsä ja lapsellinen, että sun itsetietoisuutesi ei riitä käsittelemään aikuisten asioita. Aikuisetkin hei voivat viestiä tuolle bändille tai Bojanille, eikä se ole yhtään noloa - riippuu aivan asiasta ja aiheesta!

Ketju on lukittu.