Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ei ole osaamista ja/tai halua ulkomaille lähtöön. Nyt pitäis olla jo menossa. Sen sijaan kierretään joka ikinen Suomen nurkka, sille olis aikaa myöhemminkin.Menee vielä jokunen aika ja ihmiset kyllästyvät odottamaan kun mistään ei mitään tuu. Ja vaikkei olekaan kuin se yksi hitti tällä hetkellä, niin silti voisi käydä kokeileen. Jokerit, jotka sijoittui huonommin, yrittävät. Euroviisujen kakkonen ei.
Eli tämä mielestäni kertoo siitä, mistä jo sanoin, taustalla ei ole tarpeeksi osaavaa tiimiä ja/tai rahoitusta, joka lähtisi riskin ottamaan. Sääli. Aika menee keikoille köröttelyyn pitkin Suomea. Aivan Hessu Hopo hommaa tämä. Toki, jos on suunnitelmissa olla Suomen kovin live artisti ja eläköityä viiden vuoden päästä, niin voi olla ettei hommaan alunperinkään ole lähdetty ulkomaan valloitus-meiningillä.Käärijä haluaa kääriä nopeat massit. Ei siinä, tekihän myös Cheek hyvän uran Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Jonkinmoisessa laskusuunnassa K Tiktok-seuraajat mun mielestä, taitaa olla Instassa sama juttu. Eikä nuo viimeaikaiset Tiktokit oo ihan megasuosiota saaneet.
Tämä on muuten totta. Huuma on jo hiukan laskenut, mutta onneksi ei vielä kovin paljon. Jos Käärijä haluaa suosion pysyvän tai nousevan, niin tarvitaan uusi hittibiisi ja ulkomaille lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin insta ei ota enää vastaan yksityisviestejä.
Vielä heidän ollessaan Dublinissa se otti. Laitoin hänelle (ja Rekolle) silloin viestiä Tolkienin suomen kieli -innostuksesta, koska intoilivat hassusta iirin kielestä Tolkien-kielenä.
Että en mittään läähätys-viestejä ole laitellut.
mun on tosi vaikeeta ymmärtää näitä ihmisiä jotka laittaa jotain viestejä satojen tuhansien seuraajien julkkiksille, ihan kuin niitä kiinnostais :D
Miksei kiinnostaisi?
Rekohan oli vastannut täällä myös jollekin. En siis tarkoita, että tuohon Tolkien-viestiin olisin odottanutkaan vastausta. Miksei heille ole ihan kiinnostava tieto Tolkienin suomen kielen kiinnostus, jos Tolkienia tuonkaan vertaa miettivät ja B on ihastunut Suomeen?
Ollaan vaarallisilla vesillä silloin, kun aletaan kuvittelemaan, että ollaan jotakin ainutlaatuisia ja että julkkista kiinnostaa juuri ne mun viestit. Silloin ei enää osata erottaa niitä rajoja.
Anteeksi nyt vain, mutta sun asenteesi on tosi lapsellinen. Just sellainen seuraaja-alamais-fanin asenne, että en ole noille enää ihminen, koska fanitan. No, mulla ei enää tässä iässä (50) ole tuollaista asennetta, joskus parikymppisenä toki olikin :)
Kyse on nyt siitä, että minkälaisia viestejä julkkiksille voi lähettää. Osa ei ihan oikeasti tajua, että mitä heille voi suoltaa. Julkkikset saavat todella paljon viestejä ihmisiltä ja osa niistä on todella törkeitäkin. Heidän instansa täyttyvät viesteistä ja tuskin ehtivät lukea niitä kaikki. Silloin ne asiallisetkin viestit hukkuvat sinne joukkoon. Se että 50-vuotias ihminen alkaa täällä haukkumaan muita lapselliseksi sen takia, että olemme eri mieltä hyvän maun rajoista, ei kyllä osoita millään lailla aikuista tai hyvää käytöstä.
No minkä takia täällä sitten haukutaan, jos lähetän bändille Tolkienista viestiä!!!!????? Ja se toinen viesti nyt koski ihan tiukasti musiikkia, Bojanin aikaisempaa tuotantoa. Saa sitä nyt kai v...u kysyä. Aivan ihmeellinen asennevamma täällä joillakin.
Vierailija kirjoitti:
Söpöä tuo jos on totta että äänitti niitä biisejä, varmaan lähettänyt Käärijälle että sä soit ulkomailla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin lähetin Janille viestin, että voisiko hän opettaa mulle vähän öh matikkaa. Ei ole vastannut, mutta aina voi manifestoida. Oikeasti, julkkiksetkin ovat ihmisiä ja jokainen voisi miettiä, että kuormittaako heitä jollakin turhalla.
Toi onkin turha ja lapsellinen viesti.
Jos pointti meni perille, niin hyvä.
Niin? Mun viestini eivät olleet mtn lapsellisia. että kyllä sulla on tuossa viestinnässä SEKÄ luetun ymmärtämisessä vielä paljon parannettavaa.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/i/status/1670882621209866250
Hellepäivä tulossa!
Bojan on taitaakin olla nielijä miehiä. Ei mikään yllätys tietty. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Jonkinmoisessa laskusuunnassa K Tiktok-seuraajat mun mielestä, taitaa olla Instassa sama juttu. Eikä nuo viimeaikaiset Tiktokit oo ihan megasuosiota saaneet.
Instassa on postausten tykkäykset vähentyneet tosi paljon Malediivien loman jälkeen eikä seuraajien määrä ole kasvanut pariin viikkoon yhtään. En tiedä voiko siitä nyt sitten jotain päätellä, oon vaan vähän sitä ihmetellyt
Olettaisin että Käärijä julkaisee uuden biisin ensin ja sitten vasta ulkomaan keikkoja. Tai sitten on ihan tyytyväinen Suomessa ja tekee ulkomailla vain jotain pienempiä proggiksia. Saas nähdä.
Kävikö joku katsomassa niitä beerfestin JO eilisiä keikkakuvia ja klippejä? Kuumaa matskua ja tytöt yleisössä kirkuu niin ettei bändiä aina edes kuule. 😅
Miltähän Bojan näyttäisi man bunilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä heidän ollessaan Dublinissa se otti. Laitoin hänelle (ja Rekolle) silloin viestiä Tolkienin suomen kieli -innostuksesta, koska intoilivat hassusta iirin kielestä Tolkien-kielenä.
No mä pystyisin lähettämään Rekolle, Bojania en edes seuraa. Rekoa aloin seuraamaan, hänen hullujen viestiensä takia.
Mä sanoin tuossa aiemmin väärin, en ollutkaan laittanut Tolkien-viestiä Rekolle, vaan bändille ja Bojanille näköjään.
Joten kyllä mullakin näyttää siltä, että voin laittaa Rekolle, yhtään viestiä ei siis ole lähetetty. Minusta tuntuu siltä, että teillä, joille muiden viestit näille tyypeille on jokin ongelma, on vain jotain kateutta ilmassa.
ai kateutta siitä, että joku haluaa nolata itsensä laittamalla jotain Tolkien -viestejä tyypeille joita ne ei hittoakaan kiinnosta :D
Millä lailla tieto Tolkienin yhteydestä suomen kieleen on nolo viesti, kun bändi itse postasi iirin kielisten sanojen tuovan mieleen Tolkienin? Semminkin, kun bändin laulaja on juuri itse opetellut Loverpoolissa liudan suomen kielisiä sanoja, oli silloin tulossa tänne tapaamaan Kärtsää ja itse ottivat Tolkienin puheeksi?
Topi sun reaktiosi kertoo vain kateudesta, kun et arvoista itseäsi niin paljon, että kykenisit viestimään näiden kanssa, kuin normaalien ihmiksten, koska olet vain pieni seuraaja.
blokkaaminen oli kyllä aika vahva viesti etteivät halua enää keskustella aiheesta :D
No, mulle ei se joku vastannut, että onko ikinä laittanut yhtäkään viestiä Bojanille. Jos ei, niin alusta ei ehkä näytä tuota samaa ilmoitusta, kuin mulle. En mitenkään jaksa uskoa, että tuo liittyyy minun viestiini, vaan näyttää siltä, että Suomessa olon jälkeen Bojanin tili ei ota enää randomeiden viestejä vastaan. Se oli se mun pointtini alunperin.
Ja siis Jokereiden bänditili otti viestejä vastaan, sinne olin laittanut sen saman Tokien-viestin myös. Ja sinne pistin sen mun tämän päiväisenkin kysymykseni.
Tosi lapsellista niputtaa mun viestintä epäasialliseksi, että "bändi saa kaikkea epäasiallista viestintää". So?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Instassa on postausten tykkäykset vähentyneet tosi paljon Malediivien loman jälkeen eikä seuraajien määrä ole kasvanut pariin viikkoon yhtään. En tiedä voiko siitä nyt sitten jotain päätellä, oon vaan vähän sitä ihmetellyt
Pakostakin seuraajamäärän kasvu tasaantuu. Ei kiinnostuneita riitä ikuiseen nousuun. Normaali kehityskulku. Piikkejä tulee, jos tekee yhteistyötä jonkun tunnetun kanssa tai julkaisee uuden hitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko laittaa oikeasti tällaisia viestejä. Heidän instat täyttyy kaiken maailman hevonkukusta ja fanien pyynnöistä.
Mikä sun ongelmasi on? Tietenkin laitetaan sellaisia viestejä. Laitoin tänään myös yhden viestin, raapiiko se jotenkin sun p*rsettäsi?
Heitä varmasti kiinnostaa ihan sata lasissa sun viestit. Ei ihme, että joutuvat estämään ihmisiä somessa. Varmasti jos asiallisesti kysytään keikoista, niin vastaavat, mutta muu on tungettelua.
Miten niin tungettelua? Ovatko ne viestit, joita nämä jakavat storyissaan tiukasti keikoista kyselleitä viestejä? En mä ainakaan näe.
Minkä takia joku on sitten sosiaalisessa mediassa, jos viestit heille ovat tungettelua :DDDDDDDDDD Ei kannata silloin olla, jos ei halua mitään vuorovaikutusta seuraajilta itselleen päin! Ja siis sellaiset iiiihh aaahh i lav juu -viestit ovat minustakin ihan turhia.
Mä en saa oikeasti selvää tästä viestistä. Ei millään pahalla. Jos palattaisiin aiheeseen eli vaikka siihen, kun janoinen Bojan saa vettä.🥵
Kyllä sä saat. Sä vain et nyt halua saada, kun sun oma asenteesi paljastui lapselliseksi. Saat toki pitää sen. Mä toivon, että 99% seuraajista ajattelee noin, niin mä saan viestini sinne paremmin esille.
Ohis. Minkä ihmeen viestin?
Kysyin yhtä asiaa, ihan musiikkiin liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mun on tosi vaikeeta ymmärtää näitä ihmisiä jotka laittaa jotain viestejä satojen tuhansien seuraajien julkkiksille, ihan kuin niitä kiinnostais :D
Miksei kiinnostaisi?
Rekohan oli vastannut täällä myös jollekin. En siis tarkoita, että tuohon Tolkien-viestiin olisin odottanutkaan vastausta. Miksei heille ole ihan kiinnostava tieto Tolkienin suomen kielen kiinnostus, jos Tolkienia tuonkaan vertaa miettivät ja B on ihastunut Suomeen?
Ollaan vaarallisilla vesillä silloin, kun aletaan kuvittelemaan, että ollaan jotakin ainutlaatuisia ja että julkkista kiinnostaa juuri ne mun viestit. Silloin ei enää osata erottaa niitä rajoja.
Anteeksi nyt vain, mutta sun asenteesi on tosi lapsellinen. Just sellainen seuraaja-alamais-fanin asenne, että en ole noille enää ihminen, koska fanitan. No, mulla ei enää tässä iässä (50) ole tuollaista asennetta, joskus parikymppisenä toki olikin :)
Kyse on nyt siitä, että minkälaisia viestejä julkkiksille voi lähettää. Osa ei ihan oikeasti tajua, että mitä heille voi suoltaa. Julkkikset saavat todella paljon viestejä ihmisiltä ja osa niistä on todella törkeitäkin. Heidän instansa täyttyvät viesteistä ja tuskin ehtivät lukea niitä kaikki. Silloin ne asiallisetkin viestit hukkuvat sinne joukkoon. Se että 50-vuotias ihminen alkaa täällä haukkumaan muita lapselliseksi sen takia, että olemme eri mieltä hyvän maun rajoista, ei kyllä osoita millään lailla aikuista tai hyvää käytöstä.
No minkä takia täällä sitten haukutaan, jos lähetän bändille Tolkienista viestiä!!!!????? Ja se toinen viesti nyt koski ihan tiukasti musiikkia, Bojanin aikaisempaa tuotantoa. Saa sitä nyt kai v...u kysyä. Aivan ihmeellinen asennevamma täällä joillakin.
Älä nyt enää jaksa.. äläkä lähetä niitä viestejäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kävikö joku katsomassa niitä beerfestin JO eilisiä keikkakuvia ja klippejä? Kuumaa matskua ja tytöt yleisössä kirkuu niin ettei bändiä aina edes kuule. 😅
Juu kävin katsomassa, hillitön meno siellä! Bojan laittoi Ig-storyynsa jnk videon siitä ja jnk "Mitä ihmettä" tms kommentin. Ihan tarkkaan en tiedä mitä tuo B kommentti tarkoittaa suomeksi, mutta sellainen ihmettelevä tms!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kiinnostaisi?
Älä nyt enää jaksa.. äläkä lähetä niitä viestejäkään.
Miksi ei saa lähettää?
(täti kysyy kun Maija, 5v, on näköjään kannassaan niin ehdoton ) Hauskoja joskus nää pienet!
Vierailija kirjoitti:
'
Nyt tiedetään millä Bojanin voi houkutella paikalle, laittaa vaan Cha Cha Chan soimaan :')
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä pystyisin lähettämään Rekolle, Bojania en edes seuraa. Rekoa aloin seuraamaan, hänen hullujen viestiensä takia.
Mä sanoin tuossa aiemmin väärin, en ollutkaan laittanut Tolkien-viestiä Rekolle, vaan bändille ja Bojanille näköjään.
Joten kyllä mullakin näyttää siltä, että voin laittaa Rekolle, yhtään viestiä ei siis ole lähetetty. Minusta tuntuu siltä, että teillä, joille muiden viestit näille tyypeille on jokin ongelma, on vain jotain kateutta ilmassa.
ai kateutta siitä, että joku haluaa nolata itsensä laittamalla jotain Tolkien -viestejä tyypeille joita ne ei hittoakaan kiinnosta :D
Millä lailla tieto Tolkienin yhteydestä suomen kieleen on nolo viesti, kun bändi itse postasi iirin kielisten sanojen tuovan mieleen Tolkienin? Semminkin, kun bändin laulaja on juuri itse opetellut Loverpoolissa liudan suomen kielisiä sanoja, oli silloin tulossa tänne tapaamaan Kärtsää ja itse ottivat Tolkienin puheeksi?
Topi sun reaktiosi kertoo vain kateudesta, kun et arvoista itseäsi niin paljon, että kykenisit viestimään näiden kanssa, kuin normaalien ihmiksten, koska olet vain pieni seuraaja.
blokkaaminen oli kyllä aika vahva viesti etteivät halua enää keskustella aiheesta :D
No, mulle ei se joku vastannut, että onko ikinä laittanut yhtäkään viestiä Bojanille. Jos ei, niin alusta ei ehkä näytä tuota samaa ilmoitusta, kuin mulle. En mitenkään jaksa uskoa, että tuo liittyyy minun viestiini, vaan näyttää siltä, että Suomessa olon jälkeen Bojanin tili ei ota enää randomeiden viestejä vastaan. Se oli se mun pointtini alunperin.
Ja siis Jokereiden bänditili otti viestejä vastaan, sinne olin laittanut sen saman Tokien-viestin myös. Ja sinne pistin sen mun tämän päiväisenkin kysymykseni.
Tosi lapsellista niputtaa mun viestintä epäasialliseksi, että "bändi saa kaikkea epäasiallista viestintää". So?
Me vain härnätään sinua, älä nyt näin pienestä triggeröidy :D
Jaahas että tällänen meno täällä. Mikäs aamuvuoro tänne on pesiytynyt useampanakin päivänä. Onko tässäkin ketjussa parempi meno iltaisin 😉