Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
24001/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alluprkl storyssä polttarit, joissa kärtsäkin on. Ei kuitenkaan onneksi kärtsän polttarit😅

Ah vähänkö paidaton Kärtsä on tossa hyvännäköinen, hiukset taakse vedettynä ja ruskettuneet rintalihakset 🥵

Vierailija
24002/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä43835 kirjoitti:

https://www.tumblr.com/because-its-eurovision/720383056935108608/k%C3%A…

Pitikö tästä nyt pahastua vai mistä aamun kommenteissa oli kyse?🤭

Ite en ainakaan pahastunu, päinvastoin :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24003/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synonyymit sanalle kuuma

"jännitteinen, polttava, aistillinen, kiihkeä, kiihottava, hekumallinen, sensuelli, palava, tulinen, intohimoinen, kiivas, leimuava."

Otan nää kaikki käyttöön.

J on näitä kaikkia!

B on näitä kaikkia!

Vierailija
24004/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/doramichii_/status/1670773436258418690?t=nlIsZhtVxo…

🤭

😂 Alta muuten löytyi kuvakaappaus Rekon vastauksesta Mirjamille. Ei se niin paha ollut, selvää läppää. Reko tykkää selvästi roastata. Ymmärrän kuitenkin ihmisten ärtymyksen, koska sopiiko tuollainen roastaaminen tuossa asemassa olevalle. Noh, makuja on monia ja eteenpäin sanoi mummo lumessa.

Seko-reko on ihan paras, ei sitä saa erottaa pr-hommista. Oltais jääty niin monista kuvista ja shippausjutuista paitsi ilman sitä

Vierailija
24005/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Kääry ja Bojan parat. Kyllä mä toivon et ihmiset ei ala kuvitella Brokeback mountain meininkiä heidän välilleen vaan saisivat jatkaa ystävyyttään ilman muiden likaista mielikuvitusta.

Mitä likaista Brokeback mountainissa on?

Ei se ihan oikein ollut niitä vaimoja kohtaan😏

Mua kiihottas hitosti jos mun miehellä ois seksikäs poikaystävä.

Sama!

Olen joskus saattanut leikkiä tällä ajatuksella. Sääntö olisi, että K&B saavat touhuta mitä haluavat kun tapaavat, mutta mulla on oikeus katsella 😜

Vierailija
24006/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alluprkl storyssä polttarit, joissa kärtsäkin on. Ei kuitenkaan onneksi kärtsän polttarit😅

Näkyykö sielläkin kynnet?

Joo, mauton läppä.

On se varmaan tuon kuvan ottanu, täytyyhän sen olla mukana tuollaki.

Vierailija
24007/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin you tubesta äsken tehdyn haastattelun, jossa puhuivat tulevista keikoista. Ihan innoissaan ovat eivätkä malttaisi odottaa sinne asti. Jostain luin myös käännöksen haastattelusta, jossa kysyttiin, tuleeko K keikalle, tähän eivät vastanneet. B kertoi olleensa jo Tavastialla ja kehui vastaanottoa uskomattomaksi.

Help, miks en löydä.. voitko kirjottaa millä nimel tää on youtubessa?

Vierailija
24008/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idde kirjoitti:

Kenen mielestä Nace on Bojanin jälkeen JO:n ylivoimaisesti komein?

Nace, spend your night in your hotelroom with me.. voidaan kutsua Bojan ja Jere myös mukaan!

Mun mielestä on, mutta silti mun suosikit on Bojan ja Kris, ts Bojan on komein, Nace sitten ja sitten Kris, tosin Jurekin on söpö, mutta Juressa ei tässä kontekstissa viehätä se olemisen tyyli (ihan kuin se vetäis ihan omaa, erillistä juttuaan, ei minulle sulaudu tarpeeksi tähän joukkoon) ja Nacen ilmeet taas on liian perus ollakseen kiinnostava. 

Sen sijaan Kris katsoo kiinnostavasti ympäristöään ja Bojan on totta kai aivan best, söpöin, ihanin, lutuisin, puppyin jne.Krisinkin ilme on kyllä ajoittain hassu tai vähän sellainen jopa kylmä tai kova, mutta silti hän kiinnostaa minua persoonana eniten (Bojanin jälkeen tietty).

Sorry sekava sepustus.

Vierailija
24009/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/stufstufstuf/720456814710472704/a-selection-from…

Lisää kuvia viron keikalta <3

Jessus, saatto tulla vähän kuuma noita katellessa <3 Tukka sekasin-look on kyl älyttömän kuuma <3

Niin, 30 asteen helteillä tulee helposti kuuma. Saunassakin tulee kuuma. Juoksulenkillä voi tulla kuuma. Eilen Venlojen viestissä tuli todella kuuma.

Tuo jatkuva kuuma-sanan heittely, se se vasta onkin omaperäistä!

So?!

Voit hypätä mereen, se ei ole vielä kuuma 😘

Suojelkaa Itämerta kuumenemiselta: älkää päästäkö Jereä sinne uimaan.

Vierailija
24010/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Bojanin tunteista pidetty tänään jo huolta?

Lasken sen varaan et tyttis nyt pitää niistä huolta. 😁

Vierailija
24011/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö sielläkin kynnet?

Joo, mauton läppä.

Bachelorparty, ei myrttejä.

Vierailija
24012/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö kaivaa se Brokeback mountain -leffa taas jostain ja kuvitella nää yhdet sankarit siihen ... 😏😛😇

Mun taas on tarkoitus katsoa pitkästä aikaa Velvet Goldmine, josta puhuttiin aiemmin tässä ketjussa. Sitäkin taitaa katsella vähän uudesta vinkkelista tän B&K shippauksen myötä...

Pitäisi perustaa joku mammojen leffakerho, jossa katsellaan leffoja vaaleanpunaisten shippilasien läpi. Nyt ohjelmistoon on lisätty jo Brokeback mountain ja Velvet Goldmine. Muita ideoita?

Call Me By Your Name.

Upea leffa.

K&B-shippaajien kannattaa kuitenkin lukea kirja, niin saa itse päättää minkä näköinen tämä maailman ihanin poikapari on.

God's Own Country

Weekend

Vierailija
24013/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Kääry ja Bojan parat. Kyllä mä toivon et ihmiset ei ala kuvitella Brokeback mountain meininkiä heidän välilleen vaan saisivat jatkaa ystävyyttään ilman muiden likaista mielikuvitusta.

Sama!

Olen joskus saattanut leikkiä tällä ajatuksella. Sääntö olisi, että K&B saavat touhuta mitä haluavat kun tapaavat, mutta mulla on oikeus katsella 😜

Samat fiilikset myös täällä.

Ja sit vähän vakavasti vielä, että mun on jo ennen tätä shippausta tullut mietittyä ihan aikuisen oikeesti, että mun ideaali ihmissuhdetyyppi olisi kyllä tosiaan jonkunlainen poly.

Vanhemmiten (n. nelikymppinen tällä hetkellä, pitkässä yli 20 vuoden parisuhteessa) on alkanut tuntumaan siltä, että ei rakkautta voi mitenkään tunkea mihinkään tarkasti määriteltyyn lootaan että tässä nyt tämä sun mies/nainen jonka kanssa olet koko loppuelämäsi ja muihin päin ei vilkuilla.

En siis omalle kohdalleni kaipaisi mitään villejä yhden yön juttuja, mutta olen vahvasti sitä mieltä että rakkautta ei ole vain yhdenlaista ja jos puoliso tai itse löytäisin jonkun kolmannen osapuolen kanssa vahvan yhteyden, en ehkä sittenkään kokisi että se olisi jotenkin meidän parisuhteelta pois.

Ja jos tämä kolmas osapuoli, mies tai nainen, tulisi vielä molempien kanssa juttuun, niin mikäs sen mukavampaa.

Vierailija
24014/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelu you tubesta: JO Slovenian interview for POP in. Tumblr-alustalta löytyy lisää.

Vierailija
24015/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah vähänkö paidaton Kärtsä on tossa hyvännäköinen, hiukset taakse vedettynä ja ruskettuneet rintalihakset 🥵

Ihan törky hyvännäköinen.

Vierailija
24016/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse olenkin täysi bojanisti niin mun mieltä lämmittää, että Käärijän läähättäjät ovat löytäneet takaisin tänne ketjuun. <3

Vierailija
24017/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama!

Ja sit vähän vakavasti vielä, että mun on jo ennen tätä shippausta tullut mietittyä ihan aikuisen oikeesti, että mun ideaali ihmissuhdetyyppi olisi kyllä tosiaan jonkunlainen poly.

Vanhemmiten (n. nelikymppinen tällä hetkellä, pitkässä yli 20 vuoden parisuhteessa) on alkanut tuntumaan siltä, että ei rakkautta voi mitenkään tunkea mihinkään tarkasti määriteltyyn lootaan että tässä nyt tämä sun mies/nainen jonka kanssa olet koko loppuelämäsi ja muihin päin ei vilkuilla.

En siis omalle kohdalleni kaipaisi mitään villejä yhden yön juttuja, mutta olen vahvasti sitä mieltä että rakkautta ei ole vain yhdenlaista ja jos puoliso tai itse löytäisin jonkun kolmannen osapuolen kanssa vahvan yhteyden, en ehkä sittenkään kokisi että se olisi jotenkin meidän parisuhteelta pois.

Ja jos tämä kolmas osapuoli, mies tai nainen, tulisi vielä molempien kanssa juttuun, niin mikäs sen mukavampaa.

Mä oon miettinyt ihan samaa! Ja muutenkin olen ruvennut ajattelemaan, että se seksuaalinen uskollisuus ei mulle olisi välttämättä enää ihan ehdoton juttu, jos vielä joskus uuden parisuhteen löydän, jos siis muuten synkkais. Näköjään ihminen voi tältäkin osin muuttua tässä vuosien mittaan, olen siis kohta viisikymppinen, eronnut jo vuosia sitten ja olen ollut aika ehdoton aiemmin näissä asioissa.

Ja ei kuulu joo ketjun aiheeseen suoraan, mutta tällaisia kaikkia outoja asioita tämä kevät on mieleen tuonut , joten siinä mielessä kyllä kuuluukln.

Vierailija
24018/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin you tubesta äsken tehdyn haastattelun, jossa puhuivat tulevista keikoista. Ihan innoissaan ovat eivätkä malttaisi odottaa sinne asti. Jostain luin myös käännöksen haastattelusta, jossa kysyttiin, tuleeko K keikalle, tähän eivät vastanneet. B kertoi olleensa jo Tavastialla ja kehui vastaanottoa uskomattomaksi.

Linkki???

Vierailija
24019/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama!

Just näin! Ja se voi piristää kummasti sitä perussuhdetta myös, kun on energiaa systeemissä. Asiat eivät ole niin joko tai ja jos ihan biologisesti miettii, kyllähän ihmisen biologia on tehty ihastumaan. Kulttuuri luonut sitten nykysettingit 😅

Vierailija
24020/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei enää kiinnosta JO:n slaavipoppi syyskuuhun ehdittäessä. Sorry

Tarinan loppu on julistettu kevään kuluessa monta kertaa ja tässä ollaan. Kohta juhannus. Ai niin, montako kukkaa piti kerätä tyynyn alle juhannusyöksi. No ei tässä toisaalta mitään sulhoja enää odotella.

Juhannustaika 2023:

Tyynyn alle 1 balkaninruusu ja 1 jerikonruusu. Sulje silmät ja vedä formulalakana leukaan asti.

Ketju on lukittu.