Pitkät kirjeenvaihdot ja kiinnostus toiseen
Moni sinkku jää toki koukkuun viestittelyyn, mutta olisin silti kysynyt mielipiteitä tästä keissistä. Eli vastapuoli on nätti ja hyväkroppainen nainen +30v ja ollut suosittua kamaa tyttöystävänä elämänsä aikana. Olen nyt kuukauden viestitellyt hänen kanssa pitkiä viestejä molemminpuolin lähes päivittäin. Ja hän tuntuu priorisoivan tuota viestittelyä, koska on käyttänyt siihen ihan valtavasti aikaansa.
Hän on korkeakoulutettu älykäs ihminen, mutta ei mikään nörtti. Niin mitä luulette, onko hän tosissaan kiinnostunut? Kun mitä olen käsittänyt, niin jos naisen luonne ja ulkonäkö on haluttua kamaa, niin tällainen ei teoriassa eikä käytännössäkään tuhlaa aikaansa muihin kuin niihin joista on kiinnostunut.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Pyydä ulos
Komppaan
Olen mies ja nousi niskakarvat pystyy kun luin sanat *haluttua kamaa*. Sitten kun luin ne samat sanat aloituksessasi toiseen kertaan niin alkoi ärsyttämään todella.
Miten kukaan nainen jaksaa edes viestellä tuollaisen kanssa? Ja mistä me täällä -miehet ja naiset- muka tiedetään onko nainen kiinnostunut sinusta tositarkoituksella vai ei? Yhtä hyvin voit käydä kysymässä ennustajaeukolta. Jos olet tosissasi kiinnostukut niin pyydä se mimmi treffeille ja selvitä, ei viestittelystä voi päätellä välttämättä mitään.
Jos ne on yv, kyllä hän varmaan jollakin tasolla on kiinnostunut. Ainakin tykkää kirjoitella kanssasi.
Ei homma viestittelemällä etene. Treffikutsu niin asia selviää. Jos tulee kolmannet treffit niin sitten voi sanoa että on jo molemminpuolista kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei homma viestittelemällä etene. Treffikutsu niin asia selviää. Jos tulee kolmannet treffit niin sitten voi sanoa että on jo molemminpuolista kiinnostusta.
Viestittelyssä on se hyvä puoli, ettei välttämättä tarvitse nähdä toista ikinä eikä tuhlata aikaa turhiin treffeihin. Voi todeta ulko-ovesta poistumatta ettei toisen kanssa kannata treffeille mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestittelyssä on se hyvä puoli, ettei välttämättä tarvitse nähdä toista ikinä eikä tuhlata aikaa turhiin treffeihin. Voi todeta ulko-ovesta poistumatta ettei toisen kanssa kannata treffeille mennä.
Tämä ei ehkä ole AP: tapaus.
No tietenkin on kiinnostunut. En usko että kukaan jaksaa kuukautta viestitellä jos ei olisi.
Se on eri asia, että miten asia etenee sitten kun olette tavanneet, sillä noin pitkässä viestittelyssä on se vaara, että toisesta on luonut ihan erilaisen kuvan kuin mitä tämä todellisuudessa on.
Siksi itse (naisena) yritän sopia treffit mahdollisimman nopeasti kun ollaan muutama viesti vaihdettu. Usein nimittäin käy niin että se vastapuoli onkin todellisuudessa jotain ihan muuta kuin mitä etsin.
Sehän on jo kulahtanut jos se niin suosittu ja käytetty on ollut. Kannattaa unohtaa tuollainen käytetty tavara, ellet sitten ole niitä joille kelpaa vähän epäkurantimpikin.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja nousi niskakarvat pystyy kun luin sanat *haluttua kamaa*. Sitten kun luin ne samat sanat aloituksessasi toiseen kertaan niin alkoi ärsyttämään todella.
Miten kukaan nainen jaksaa edes viestellä tuollaisen kanssa? Ja mistä me täällä -miehet ja naiset- muka tiedetään onko nainen kiinnostunut sinusta tositarkoituksella vai ei? Yhtä hyvin voit käydä kysymässä ennustajaeukolta. Jos olet tosissasi kiinnostukut niin pyydä se mimmi treffeille ja selvitä, ei viestittelystä voi päätellä välttämättä mitään.
Kaksi asiaa:
1. Kyllä viestittelystä jotain voi päätellä. Mun kaksi edellistä avoliittoa syntyi siten, että niiden naisten oli pakko päästä laittamaan viestiä solkenaan.
2. Termi "haluttua kamaa" on oleellista tässä, koska hänellä ei ole mitään motiivia laittaa viestiä epätoivon ajamana koska muitakin halukkaita riittäisi kosolti.
Ap
Kommunikaatio on tärkeää. Jos mies ei viitsi alussa kirjoitella, ei jaksa myöhemminkään kommunikoida. Lisäksi kirjoittelemalla tutustumalla voi karsia osan ehdokkaista pois eikä tarvitse käyttää vaivaa tapaamiseen.
N41
Onnenonkija ulkomailta ? Kuulostaa siltä. Heillä on koneet jotka vastaa ja antaa lauseita . Rahanperässä .Kohta tulee lasku. Onko paljon kulta , rakas, honey ym paskaa, lopeta heti. Tämä on vasta väsytystekniikkaa, kunnes olet lätkänä ja alat maksamaan .
No jos hän pelkää, että haluat vain panna hänen hyvää kroppaansa, mutta et ole kiinnostunut hänestä.
Jos miehen tinder-biossa mainitaan sana "kirjeenvaihto", niin laitan automaattisesti vasemmalle..
Pyydä ulos