Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Taas Kärtsä servaa uusimmassa storyssä Vantaan asunnosta valittajia ;D
Toi Häärijän postaus oli hauska!
Voi olla epäsuosittu mielipide, mutta minä toivoisin, että Bojan-ruusu löytäisi jonkun, edes pienen sutinasuhteen, jonka ei tarvitsisi olla mitään vakavaa. Hänellä on varmasti kevään ja Tavastian jäljiltä paljon himotuspatoutumia, joita pitäisi purkaa ja on varmaan ollut haikeaa nähdä oma miesihastuksensa kohde vastarakastuneena ja katsella sitä vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin shippauskuvitelmaa irti todellisuudesta = ajatusleikkiä kahdesta päähenkilöstä:
Jos toisella (tai kummallakaan) ei olisi suhdestatus tiellä, niin mitä luulisitte, olisiko heillä ollut jotain vielä jollain eri tasolla juttua keskenään viisuissa tai niiden jälkeen?
Veikkaan, että olisivat olleet vielä enemmän tekemisissä toistensa kanssa, mutta olisiko siitä tullut jotain jo enemmän niin en oikein usko.
Mun mielipide/ajatus on se, että jos tästä joskus mahdollisesti tulisi parisuhde kaveruuden sijaan, niin se sitten syttyy joskus myöhemmin. Ja syy tähän on se, että kynnys siihen, että se rakkaus syttyykin samaa sukupuolta olevaan henkilöön kun aikaisempi suuntautuminen on ollut perus heteroa, on tosi iso. Olen näitä tapauksia nähnyt omassa kaveri- ja tuttavapiirissä ja löytyy niitä julkispiireistäkin. Se mieletön yhteys löytyy, mutta että sen tunnistaa tai uskaltaa tunnistaa muuksikin kuin kaveruudeksi vie aikaa. Erityisen korkea se kynnys tuntuu olevan miehillä.
Oon kyllä tässä tosi samoilla linjoilla. Vaikka ois käytännön tasolla molempien puolelta tie auki/molemmat vapaana, niin vaikuttais kyllä, että täältä Suomen puolelta se kanava ei olisi tai ole vielä niin auki, että voisi heittäytyä mukaan tunteeseen, jos sellaista on, oli tai tulee, tai toimia sen mukaan muuten kuin osittain laittamalla sen bondauksen, illanvieton tai läpän tai shown piikkiin. Varmasti muuten jakavat tai jakaisivat läheisyyttä ainakin jollakin asteella, mutta vakavammin ajateltuna kestäisi tai toivottavasti ihan vaan kestää aikaa huomata, hyväksyä ja tulla sinuiksi fiilisten kanssa, jos sellaisia on.
Bojan vaikuttaa muuten tän suhteen selvästi varmemmalta/varmalta, tai enemmän/paljon sinut omien monenlaisiin ihmisiin suuntautuvien tunteiden kanssa. Tämä siis tietenkin tietämättä, pelkästään perustuen miltä näyttää ulospäin.
En oikeen osaa ees selittää, mistä se vaikutelma tulee. Molemmat herrathan heittää kehuja ja flirttiä sukupuolesta riippumatta. Mut esim se Bn lippukuva (a normal human being) ja niiiin ihanan kasuaali suhtautuminen, kun kysyttiin Conorin pususta.
Näiden perusteella kuvittelisin, että on käynyt omia fiiliksiä ja asiaa läpi ja sitä kautta sellainen suhtautuminen on enemmän mahdollista, tai mahdolliset ihastumisen tai muut tunteet ei hätkäytä siltä kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vattua? Suomalaiset tunnetaan hiljaisina, konservatiivisina ja hillittyinä viilipyttyinä maailmalla. Suomessa välillä puistellaan päätä, kun esim. joissakin Etelä-Euroopan maissa ollaan niin tulisia ja siellä lähdetään kadulle osoittamaan mieltä viskaamalla kananmunia ja tomaatteja. Nyt Suomeen on tulossa pienestä Sloveniasta, pieni indie bändi ja suomalaiset vetävät herneen nenään ja ovat lähdössä kadulle Sloveniaan heittämään manageri Gregoria kananmunilla, koska hän ei ymmärrä valita oikeanlaisia keikkapaikkoja, oikeanlaisille ihmisille. Piti tämäkin nähdä.
Kukaan ei ole vetänyt hernettä nenään. Muutama on sanonut, että olisi mieluummin toivonut lisälippuja Tampereelle. Taas on myrsky vesilasissa.
Joo puhutaan mieluummin Kärtsärin rintalihaksista (🥵) kuin siitä kenellä on herne nenässä ja mistä syystä.
En mä kyllä nää että se yhtään vähentäisi tai laimentaisi K:n ja B:n ystävyyttä, vaikka siihen tulisi mukaan muitakin sävyjä kuin se pelleily- ja flirttipuoli jota me pääasiassa nähtiin. Sehän olisi jopa suotavaa, jotta ystävyys kantaisi mahdollisimman pitkään. Totta kai kun se "alkuhuuma" maailman siisteimmän tyypin löytämisestä menee ohi ja alat nähdä siitä muutakin kuin parhaat puolet, niin ei se nyt välttämättä samanlaista jatkuvaa ilotulitusta ole. Päälle vielä välimatkat ja molempien kiireinen elämä. Mutta se ns. arkipäiväistyminen nyt koskee ihan jokaista ihmissuhdetta, oli kyseessä sitten seurustelu tai ystävyys. Ei mulla kuitenkaan ole epäilystäkään etteivätkö he olisi ihan yhtä hyviä ystäviä kuin silloin, kun olivat toisilleen tuki ja turva viisupyörityksen keskellä. Silloin ystävyys oikeasti mitataan kun toista tarvitaan, ja mulla on sellainen tunne että jos jompikumpi tarvii tukea, niin toinen kyllä sitä antaa välittömästi, vaikka olisi viisi vuotta viimeisimmästä miss you-päivityksestä. Ei tommoisia juttuja vain unohda, kuka sun selustaa on vartioinut silloin, kun oot sitä eniten tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas Kärtsä servaa uusimmassa storyssä Vantaan asunnosta valittajia ;D
Toi Häärijän postaus oli hauska!
Minusta kannattais nämä asiat jättää huomiotta ja pysyä yläpuolella. Tällanen lisää vain eripuraa.
Minun mielestäni ainoa mahdollinen keino miten B ja K juttu realistisesti voisi onnistua olisi se, että K eroaisi juuri ennen Slovenia-reissua. Siellä sitten Bojan tietysti asiallisesti lohduttaisi ja piristäisi. Sitten K, joka tunnetusti on huono elämään sinkkuna avaisi sydämensä Bojanille, jos seksuaalisesti se hänen kohdallaan on yhtään mahdollista. Pian pääsisivät sitten näkemään taas syksyllä Suomessa ja voisivat ainakin tuon elo-syyskuun olla rakastajia. Jatkossa sitten selviää olisiko välimatka liikaa tai muuta vastaavaa.
Pre-partyissa silmäpeliä tai vilkuilua -video, joka täällä viime päivinä kiertänyt, näytti aivan kuin se ois ollut kuvattu kohtaus yleisesti jostain ficin alkuhetkistä:D
Jotenkin tunnelmaltaan, lataukseltaan se oli sellainen törmätään ja silmät kiinnittyy toiseen ja molemmilla menee pasmat sekaisin -kohtaus.
Naurattaa, miten näitä fanfic writing itself -kohtauksia on tullut matkan varrella niin paljon. Viimeisimmistä juna ja lavabondaus ja yhteys keikalla toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla kyllä tullu Oulun yläpuolella asuvana mieleenkään valittaa Rekolle, että miksi pohjosin keikka on tampereella. Toki me ollaan tähän totuttu. Ja silti tullaan!
Eiköhän joku keksi tästäkin alkaa valittamaan.😂
epäilen et joku vetää herneen nokkaan ja valittaa miks kaikki on vaan etelässä ei täällä pohjosessa XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"What's just one thing you remember from the Eurovision the most?
Käärijä: Bojan!"
Huomionarvoisempaa shippaussilmin on musta tuo ilmeet ja jännä hymy, mitkä tulee Klle, kun on kuullut kysymyksen ja ennen kuin vastaa:D
Vaikka oonkin shippausmielessä aatellut, että Blla on enemmän ihastus tms tunteita Kta kohtaan, niin tän ja tiettyjen muiden klippien, joita täällä viime päivinäkin mainittu, perusteella kyllä B jonkun spesiaalireaktion Kssa herättää. Vaikka sitten suurimmaksi osaksi spesiaalibondi/-ystävyys ja sitten jokin vetovoima tai uteliaisuus taustalla, jota ei ehkä tunnista tai osaa nimetä.
En tiiä onko tätä jaettu täällä jo, osa viime viikkojen viesteistä jääny väliin multa.
Tää on ilmeisesti kesäkuun alussa kuvattu etähaastattelu.
Olipa kiva haastattelu! Ja tästä näkee hyvin kuinka Jere puhuu jo ihan mukavasti englantia (toki edelleen kielioppiviheitä, mutta ääntää jo kivasti ja nopeasti vastailee kysymyksiin) vaikka Käärijä instassa vetää erittäin tukevalla rallienkulla edelleen. :)
Tässä oli myös hauskaa Käärijän ilme, kun kuulee kysymyksen.
what's one thing you remember the most from the Eurovision - ja täs kohtaa näyttäis mun silmään, että meinaa tulla hymykuoppa ja pidätellä hymyä. Näyttäis kyllä, että suoraan tuli mieleen vastaus, ennen kuin hetken päästä virnuilee ja sanoo ääneen.
(1:10 kohdassa kysymys, reaktio noin kohdassa 1:14)
Ja hauskasti Klla naurattaa itsellä Bojanin vastaaminen. Haastattelija naureskelee mukana, mutta on kyllä kivaa katsoa, miten leveä hymy ja omaa naureskelua hänen vastaus herätti itsessään. Sit kun puhuu muista, niin ei höröttele samalla lailla tai oo leveää hymyä.
Ois hauskaa tietää, miksi tää niin erityisesti naurattaa! Ystävyyden ilo varmasti, mutta tarkemmin, mitä liikkui mielessä kysymyksen kuulleessa ja vastatessa!
Tän haastattelun lisäksi muistan jonkin toisen haastattelun missä K vastasi että viisuissa parasta oli Bojan. Hauskaa ja söpöä että vastaa suoraan Bojan ekana eikä esim. yleisesti ystävät, musiikki, uudet kokemukset jne :D
Joo, ja että edelleenkin kesäkuun alussa vastaa Bojanin parhaaksi jutuiksi viisuissa! Muistelisin, että se toinen maininta on viisujen ajalta?
Onko muiden shipparisilmiin tämä Käärijän reaktio haastattelussa "neutraali", vai näettekö siinä jotain?:D
Jännähän tuo hymy on mut muistakaa et tää on kesäkuun alusta, tapaaminen oli tulossa ym. Se viisikupla oli vielä muistissa ja siellä viimeksi nähty. Mä en todellakaan usko, että jos nyt ois tommonen haastattelu, että vastaus ois sama tai ainakaan toi vastaustapa. Mun näkemyksen mukaan se mahdollinen jännite purkautui Suomenvkl. Vai ootteko nähneet yhtään ees läpällä tehtyä I miss you postausta edes K:lta? Aivan.
Siis miksi ihmeessä nää ankeuttajat on tänne pesiytynyt???
Anteeksi nyt mutta olen ihan alkuperäinen ketjulainen ja innolla ollut mukana alusta saakka, musta on vaan jännää että täällä ei aistita tota tunnelman muutosta heidån väleissään. Vaikka itsekin toisin toivoisin, niin kyllä musta selvältä näyttää että tilanne ei ole sama kuin ennen Suomen vkl. Ja seuraavaan mahdolliseen tapaamiseen on pari kuukautta, niin hommahan jäähtyy kösiin.
Olen niin samaa mieltä. En usko että entiseen on palaamista ja kyllähän nämä keskinäiset viestimiset alkaa olla liian suunniteltuja (grillaus, onkiminen) vaikkakin ihan hauskoja, jotta niissä olisi samaa viehätystä kuin viisujen aikaisilla spontaaneilla videoilla. Uskon, että jokeritkin pärjää omillaan eikä B:n ja J:n tarvitse fanien takia jatkaa sen kummempaa yhteydenpitoa. Silti on tosi tärkeää, että jokerit pystyvät pitämään omalla viestinnällään mielenkiintoa heidän bändiään kohtaan nämä elintärkeät 3 kuukautta ennen kuin he tulevat tänne.
Parasta viisuissa oli Käärijän menestyminen ja heti rinnalla se, että Jeren kautta tällainenkin indiebändi kuin jokerit tuli tietoisuuteen. Olkaamme kiitollisia siitä. Tämä viisuvuosi on ollut siinä mielessä ainutlaatuinen, että en ainakaan minä ole koskaan ennen tullut seuranneeksi viisujen oheistoimintaa (prepartyt jne). En myöskään harmittele bromancen haihtumista, se on vain ajan kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni ainoa mahdollinen keino miten B ja K juttu realistisesti voisi onnistua olisi se, että K eroaisi juuri ennen Slovenia-reissua. Siellä sitten Bojan tietysti asiallisesti lohduttaisi ja piristäisi. Sitten K, joka tunnetusti on huono elämään sinkkuna avaisi sydämensä Bojanille, jos seksuaalisesti se hänen kohdallaan on yhtään mahdollista. Pian pääsisivät sitten näkemään taas syksyllä Suomessa ja voisivat ainakin tuon elo-syyskuun olla rakastajia. Jatkossa sitten selviää olisiko välimatka liikaa tai muuta vastaavaa.
Bojanista on saanut sellaisen kuvan, että olisi hyvä lohduttamaan
Vierailija kirjoitti:
Mitä vattua? Suomalaiset tunnetaan hiljaisina, konservatiivisina ja hillittyinä viilipyttyinä maailmalla. Suomessa välillä puistellaan päätä, kun esim. joissakin Etelä-Euroopan maissa ollaan niin tulisia ja siellä lähdetään kadulle osoittamaan mieltä viskaamalla kananmunia ja tomaatteja. Nyt Suomeen on tulossa pienestä Sloveniasta, pieni indie bändi ja suomalaiset vetävät herneen nenään ja ovat lähdössä kadulle Sloveniaan heittämään manageri Gregoria kananmunilla, koska hän ei ymmärrä valita oikeanlaisia keikkapaikkoja, oikeanlaisille ihmisille. Piti tämäkin nähdä.
Ne on kylläkin ulkkikset, jotka haluu canceloida Gregoryn, tässä muutama esimerkki viime ajoilta:
https://twitter.com/CARPEY0URDIEM/status/1670790851050569733?t=Kuo_g1WS…
https://twitter.com/slayvenijan/status/1670783237906464770?t=x2XhPTpEOQ…
https://twitter.com/PovejMiKatrina/status/1670787351163949065?t=-oC-3C7…
https://twitter.com/rachelqxo/status/1670773055893667842?t=7D9g1hSmivQZ…
https://twitter.com/owocowelato/status/1670803127799369728?t=RArwlUuIxQ…
Kävin muuten vastaamassa sulle joka Molitvasta kyseli siellä puutarhaketjussa 😉. En itsekään aina muista missä on puhuttu ja mistä, menee kyllä palstat ja twitterit ja tumblrit ja instat ja tiktokit aivan sekaisin 😆
Mikähän asu Bojanilla on tämän illan keikalla?Siellähän on nyt aika kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Olitteko crazy catladyja adam ja sauli shippereitä vuonna 2011
Kyllä! Oli se oma suljettu keskustelusaittikin😅
Onko siellä missä ficcejä on, niin onko siellä useita BK-tarinoita vain kirjautuneille?
Vierailija kirjoitti:
Tumps!
https://www.tumblr.com/nanoa1foryou/720449345508507648/yeah-okay-mood?s…
Pöyhösen por no tehdas 🤭
Ei nyt ihan noinkaan.