Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Manifestoin että koska Bojan on alkanut nyt seuraamaan Aijaa instassa (joku oli täällä eilen huomannut) niin yhteistä musiikkia olisi tulossa. J
B kyllä tosi tehokkaasti levittäytyy K läheisten ja tuttujen elämään 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"What's just one thing you remember from the Eurovision the most?
Käärijä: Bojan!"
Huomionarvoisempaa shippaussilmin on musta tuo ilmeet ja jännä hymy, mitkä tulee Klle, kun on kuullut kysymyksen ja ennen kuin vastaa:D
Vaikka oonkin shippausmielessä aatellut, että Blla on enemmän ihastus tms tunteita Kta kohtaan, niin tän ja tiettyjen muiden klippien, joita täällä viime päivinäkin mainittu, perusteella kyllä B jonkun spesiaalireaktion Kssa herättää. Vaikka sitten suurimmaksi osaksi spesiaalibondi/-ystävyys ja sitten jokin vetovoima tai uteliaisuus taustalla, jota ei ehkä tunnista tai osaa nimetä.
En tiiä onko tätä jaettu täällä jo, osa viime viikkojen viesteistä jääny väliin multa.
Tää on ilmeisesti kesäkuun alussa kuvattu etähaastattelu.
Olipa kiva haastattelu! Ja tästä näkee hyvin kuinka Jere puhuu jo ihan mukavasti englantia (toki edelleen kielioppiviheitä, mutta ääntää jo kivasti ja nopeasti vastailee kysymyksiin) vaikka Käärijä instassa vetää erittäin tukevalla rallienkulla edelleen. :)
Tässä oli myös hauskaa Käärijän ilme, kun kuulee kysymyksen.
what's one thing you remember the most from the Eurovision - ja täs kohtaa näyttäis mun silmään, että meinaa tulla hymykuoppa ja pidätellä hymyä. Näyttäis kyllä, että suoraan tuli mieleen vastaus, ennen kuin hetken päästä virnuilee ja sanoo ääneen.
(1:10 kohdassa kysymys, reaktio noin kohdassa 1:14)
Ja hauskasti Klla naurattaa itsellä Bojanin vastaaminen. Haastattelija naureskelee mukana, mutta on kyllä kivaa katsoa, miten leveä hymy ja omaa naureskelua hänen vastaus herätti itsessään. Sit kun puhuu muista, niin ei höröttele samalla lailla tai oo leveää hymyä.
Ois hauskaa tietää, miksi tää niin erityisesti naurattaa! Ystävyyden ilo varmasti, mutta tarkemmin, mitä liikkui mielessä kysymyksen kuulleessa ja vastatessa!
Tän haastattelun lisäksi muistan jonkin toisen haastattelun missä K vastasi että viisuissa parasta oli Bojan. Hauskaa ja söpöä että vastaa suoraan Bojan ekana eikä esim. yleisesti ystävät, musiikki, uudet kokemukset jne :D
Joo, ja että edelleenkin kesäkuun alussa vastaa Bojanin parhaaksi jutuiksi viisuissa! Muistelisin, että se toinen maininta on viisujen ajalta?
Onko muiden shipparisilmiin tämä Käärijän reaktio haastattelussa "neutraali", vai näettekö siinä jotain?:D
Jännähän tuo hymy on mut muistakaa et tää on kesäkuun alusta, tapaaminen oli tulossa ym. Se viisikupla oli vielä muistissa ja siellä viimeksi nähty. Mä en todellakaan usko, että jos nyt ois tommonen haastattelu, että vastaus ois sama tai ainakaan toi vastaustapa. Mun näkemyksen mukaan se mahdollinen jännite purkautui Suomenvkl. Vai ootteko nähneet yhtään ees läpällä tehtyä I miss you postausta edes K:lta? Aivan.
K&B on ystäviä keskenään, joten ei sitä koko ajan tartte olla toitottamassa IG;ssä ja muualla, että "ai miss juu veri must". En usko, että se ystävyys siitä mihinkään laimenee, mutta jos olet itse kuvitellut heidän välilleen jotain vuosisadan romanssia niin sitten joudut kyllä pettymään. Molemmilla on oma elämä ja kiireinen keikkakesä tulossa, eiköhän he tapaa sitten, kun siihen on sopiva hetki.
Varmasti suurin osa viestittelystä heidän välillään tapahtuu muutenkin ihan muita (ei julkisia) kanavia pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Illan puheenaihe on siis Gregorin vastaus suomalaisille.😂 Mun mielestä se vastaus oli asiallinen mutta sarkastinen. Sellaisia ne Joker outin ja Gregorin vastaukset välillä on, mustaa huumoria. Jos haluatte heistä Suomi-vävyjä, niin ei auta kuin tottua.😂
Päivällä analysoitiin Jugoslavian hajoamista ja sotaa, on tämä parempi aihe :D
Vierailija kirjoitti:
Kiharahiuksinen Bojan 😅
https://twitter.com/bojancvj/status/1670807985038278656?t=7nnH19_lfh_7t…
Anteeksi mutta ihan kamala :D tulee mieleen harry styles from wish
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla kyllä tullu Oulun yläpuolella asuvana mieleenkään valittaa Rekolle, että miksi pohjosin keikka on tampereella. Toki me ollaan tähän totuttu. Ja silti tullaan!
Eiköhän joku keksi tästäkin alkaa valittamaan.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"What's just one thing you remember from the Eurovision the most?
Käärijä: Bojan!"
Huomionarvoisempaa shippaussilmin on musta tuo ilmeet ja jännä hymy, mitkä tulee Klle, kun on kuullut kysymyksen ja ennen kuin vastaa:D
Vaikka oonkin shippausmielessä aatellut, että Blla on enemmän ihastus tms tunteita Kta kohtaan, niin tän ja tiettyjen muiden klippien, joita täällä viime päivinäkin mainittu, perusteella kyllä B jonkun spesiaalireaktion Kssa herättää. Vaikka sitten suurimmaksi osaksi spesiaalibondi/-ystävyys ja sitten jokin vetovoima tai uteliaisuus taustalla, jota ei ehkä tunnista tai osaa nimetä.
En tiiä onko tätä jaettu täällä jo, osa viime viikkojen viesteistä jääny väliin multa.
Tää on ilmeisesti kesäkuun alussa kuvattu etähaastattelu.
Olipa kiva haastattelu! Ja tästä näkee hyvin kuinka Jere puhuu jo ihan mukavasti englantia (toki edelleen kielioppiviheitä, mutta ääntää jo kivasti ja nopeasti vastailee kysymyksiin) vaikka Käärijä instassa vetää erittäin tukevalla rallienkulla edelleen. :)
Tässä oli myös hauskaa Käärijän ilme, kun kuulee kysymyksen.
what's one thing you remember the most from the Eurovision - ja täs kohtaa näyttäis mun silmään, että meinaa tulla hymykuoppa ja pidätellä hymyä. Näyttäis kyllä, että suoraan tuli mieleen vastaus, ennen kuin hetken päästä virnuilee ja sanoo ääneen.
(1:10 kohdassa kysymys, reaktio noin kohdassa 1:14)
Ja hauskasti Klla naurattaa itsellä Bojanin vastaaminen. Haastattelija naureskelee mukana, mutta on kyllä kivaa katsoa, miten leveä hymy ja omaa naureskelua hänen vastaus herätti itsessään. Sit kun puhuu muista, niin ei höröttele samalla lailla tai oo leveää hymyä.
Ois hauskaa tietää, miksi tää niin erityisesti naurattaa! Ystävyyden ilo varmasti, mutta tarkemmin, mitä liikkui mielessä kysymyksen kuulleessa ja vastatessa!
Tän haastattelun lisäksi muistan jonkin toisen haastattelun missä K vastasi että viisuissa parasta oli Bojan. Hauskaa ja söpöä että vastaa suoraan Bojan ekana eikä esim. yleisesti ystävät, musiikki, uudet kokemukset jne :D
Joo, ja että edelleenkin kesäkuun alussa vastaa Bojanin parhaaksi jutuiksi viisuissa! Muistelisin, että se toinen maininta on viisujen ajalta?
Onko muiden shipparisilmiin tämä Käärijän reaktio haastattelussa "neutraali", vai näettekö siinä jotain?:D
Jännähän tuo hymy on mut muistakaa et tää on kesäkuun alusta, tapaaminen oli tulossa ym. Se viisikupla oli vielä muistissa ja siellä viimeksi nähty. Mä en todellakaan usko, että jos nyt ois tommonen haastattelu, että vastaus ois sama tai ainakaan toi vastaustapa. Mun näkemyksen mukaan se mahdollinen jännite purkautui Suomenvkl. Vai ootteko nähneet yhtään ees läpällä tehtyä I miss you postausta edes K:lta? Aivan.
Siis miksi ihmeessä nää ankeuttajat on tänne pesiytynyt???
Anteeksi nyt mutta olen ihan alkuperäinen ketjulainen ja innolla ollut mukana alusta saakka, musta on vaan jännää että täällä ei aistita tota tunnelman muutosta heidån väleissään. Vaikka itsekin toisin toivoisin, niin kyllä musta selvältä näyttää että tilanne ei ole sama kuin ennen Suomen vkl. Ja seuraavaan mahdolliseen tapaamiseen on pari kuukautta, niin hommahan jäähtyy kösiin.
Eikö se ollutkin elokuun alku kun K menee Sloveniaan? Siihen on enää 1,5kk aikaa ja sitten tulee syyskuu ja Suomen viikko 😍 Nyt varmaan paljon yhteisiä etäpalavereita tulevista suunnitelmista ja ehkä jostain yhteisistä musaprojekteista. Toivottavasti tekevät syksyllä yhteiskeikkoja ympäri Eurooppaa🤩
Yhteiskeikkoja k ja B vai kaikki jokerit. Olin kyllä yllättynyt, miten hyvin toimi Kja B yhtäaikaa lavalla. Olin luullut, etteivät sopisi mitenkään kun musiikki on niin erityylistä.
Vierailija kirjoitti:
Kiharahiuksinen Bojan 😅
Ei!😄
Vierailija kirjoitti:
Illan puheenaihe on siis Gregorin vastaus suomalaisille.😂 Mun mielestä se vastaus oli asiallinen mutta sarkastinen. Sellaisia ne Joker outin ja Gregorin vastaukset välillä on, mustaa huumoria. Jos haluatte heistä Suomi-vävyjä, niin ei auta kuin tottua.😂
Suuri osa suomalaisista varmasti ymmärtää sarkasmia ja Rekon huumoria, ainakin aikuiset. Mut hän edustaa JO:ta ja ulkomaalaiset nuoremmat fanit tästä kommentista oli nokkiinsa ottaneet nyt ja aiemminkin, joten toi vastaustyyli ei ole ehkä bändin edun mukaista pitkällä tähtäimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla kyllä tullu Oulun yläpuolella asuvana mieleenkään valittaa Rekolle, että miksi pohjosin keikka on tampereella. Toki me ollaan tähän totuttu. Ja silti tullaan!
Eiköhän joku keksi tästäkin alkaa valittamaan.😂
Ens kerralla Joker Out Lappi tour
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ei vielä tiedä noita jäseniä? Ei ymmärrä, ihan erinäköisiähän ne
Kasvosokeus on todellinen ilmiö, siinä kasvojen piirteet ei jää mieleen, ja vaikeuttaa kasvojen tunnistamista :( Ilmeet ja eleet jää, ja yksityiskohdat muttei kasvot kokonaisuudessaan.
Mulla taas on joku nimisokeus, muistan kyllä kasvot, mutta en millään muista nimeä.
Meikäpojalla sama. Totta kai muitakin muistettavia on kuin naamataulu, mutta nimen kiinnittäminen yhtä vaikeaa. Neuronit huutaa hallelujaa.
T. Rietas gay
Vierailija kirjoitti:
Kiharahiuksinen Bojan 😅
Ihana! Taskukokonenki vielä!
On kaksi asiaa, joiden näkeminensaattaa hankkia minut sairaalaan:
- Jeren rintalihakset
- Bojanin silmänisku Tavastialla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiharahiuksinen Bojan 😅
Ei!😄
Vielä pahempi on noi pikkuletit, jotka näkyy vähän kommenttiketjua alaspäin. 😅
Vierailija kirjoitti:
Tulee Käärijä Helsinki esiin myös Tavastia ikärajaton ja Tampere?
Ei Käärijän tulosta noille keikoille ole mitään tietoa. Itse en usko että tulee lavalle saakka.
Sen nimi nousee noissa siksi, että se mainitaan tapahtuman kuvauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin shippauskuvitelmaa irti todellisuudesta = ajatusleikkiä kahdesta päähenkilöstä:
Jos toisella (tai kummallakaan) ei olisi suhdestatus tiellä, niin mitä luulisitte, olisiko heillä ollut jotain vielä jollain eri tasolla juttua keskenään viisuissa tai niiden jälkeen?
Veikkaan, että olisivat olleet vielä enemmän tekemisissä toistensa kanssa, mutta olisiko siitä tullut jotain jo enemmän niin en oikein usko.
Mun mielipide/ajatus on se, että jos tästä joskus mahdollisesti tulisi parisuhde kaveruuden sijaan, niin se sitten syttyy joskus myöhemmin. Ja syy tähän on se, että kynnys siihen, että se rakkaus syttyykin samaa sukupuolta olevaan henkilöön kun aikaisempi suuntautuminen on ollut perus heteroa, on tosi iso. Olen näitä tapauksia nähnyt omassa kaveri- ja tuttavapiirissä ja löytyy niitä julkispiireistäkin. Se mieletön yhteys löytyy, mutta että sen tunnistaa tai uskaltaa tunnistaa muuksikin kuin kaveruudeksi vie aikaa. Erityisen korkea se kynnys tuntuu olevan miehillä.
Oon kyllä tässä tosi samoilla linjoilla. Vaikka ois käytännön tasolla molempien puolelta tie auki/molemmat vapaana, niin vaikuttais kyllä, että täältä Suomen puolelta se kanava ei olisi tai ole vielä niin auki, että voisi heittäytyä mukaan tunteeseen, jos sellaista on, oli tai tulee, tai toimia sen mukaan muuten kuin osittain laittamalla sen bondauksen, illanvieton tai läpän tai shown piikkiin. Varmasti muuten jakavat tai jakaisivat läheisyyttä ainakin jollakin asteella, mutta vakavammin ajateltuna kestäisi tai toivottavasti ihan vaan kestää aikaa huomata, hyväksyä ja tulla sinuiksi fiilisten kanssa, jos sellaisia on.
Vierailija kirjoitti:
On kaksi asiaa, joiden näkeminensaattaa hankkia minut sairaalaan:
- Jeren rintalihakset
- Bojanin silmänisku Tavastialla
Taas tuo mystinen silmänisku, jota en edelleenkään ole nähnyt! 😭 Kait siitä nyt joku video jossain on.
Taas Kärtsä servaa uusimmassa storyssä Vantaan asunnosta valittajia ;D
Mitä vattua? Suomalaiset tunnetaan hiljaisina, konservatiivisina ja hillittyinä viilipyttyinä maailmalla. Suomessa välillä puistellaan päätä, kun esim. joissakin Etelä-Euroopan maissa ollaan niin tulisia ja siellä lähdetään kadulle osoittamaan mieltä viskaamalla kananmunia ja tomaatteja. Nyt Suomeen on tulossa pienestä Sloveniasta, pieni indie bändi ja suomalaiset vetävät herneen nenään ja ovat lähdössä kadulle Sloveniaan heittämään manageri Gregoria kananmunilla, koska hän ei ymmärrä valita oikeanlaisia keikkapaikkoja, oikeanlaisille ihmisille. Piti tämäkin nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivällä analysoitiin Jugoslavian hajoamista ja sotaa, on tämä parempi aihe :D
Siivoilen kaappeja tässä palstan seuraamisen ohessa. Löysin ikivanhan koulukartaston, joka sattumoisin avautui Jugoslavian kohdalta. Etsin sitten Slovenian ja vähän tutkin, mitkä ovat sen naapurimaat. En ole varma, tiesinkö ennen viisuja edes, että on olemassa sellainen maa kuin Slovenia. Slovakia tai Slovenia, ihan sama, siis silloin ennen.
Juuri näin!