Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aina voi venailla myös sitä saako Tavastian K18 keikalle jonkun myymän lipun. Siihen on vielä aikaa ja tilanteet muuttuu. Tää keikkalisäys voi vähentää tunkua sinne.
Ihan varmasti tulee myyntiin lippuja Tampereen ja Tavastian K-18 keikoille kesän/syksyn aikana.
Karua mutta rehellistä todeta että riippuu paljon tästä bromancen kehityksestä. Ei siis omalta kohdaltani vaan yleisesti ottaen.
Siis jokereitten suosio ei ole heidän omaansa. Vähän ikävää heidän kannaltaan, ovat varmaan tietoisia asiasta. Jos ovat tarpeeksi hyviä, luulisi suosion jatkuvan.
Ja höpöhöpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muut sanovat, että B olisi halunnut enemmän, kuin ystävyyttä
En tiedä. Mitähän se Jere halusi ja mietti, kun oli ihan sekaisin siinä oliko se Aftonbladetin haastattelu. Mitähän siellä oikein tapahtui ja miksi nyt ei ole Bojanin takia ulospäin ainakaan sekaisin. Taaskaan emme ole saaneet raporttia! Oletan että Bojanista tuossa oli kyse.
Nyt kun jälkeenpäin katson tuon haastattelun, sekopäisyys näkyy vielä selkeämmin.Mikä Aftonbladetin haastattelu? Joku uusi vai silloin heti viisujen jälkeen?
https://tv.aftonbladet.se/video/355801/finska-artisten-kaeaerijae-det-p…
No sattui jotain vähän hullua Bojanin kanssa. Se oli tiedossa. Ja haastattelussa hullu ja kutkuttava fiilis, samalla hävettää ja jännittää.
Tossa keikkojen vaihtelussa ikärajattomiksi on oma problematiikkansa koska voi olla että kaikki ihmiset oikeasti ei vain halua S keikalle ketkä alunperin liput on napanneet. Toki idea oli kaunis koska he sai palautetta tarpeesta S keikoille.
Toi Tavastian kokonaan S keikka oli kiva idis ja se on oikein kiva olla olemassa nuoremmille 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän kahden vaiheella. Toisaalta voisi odotella mahdollisesti vapautuvia lippuja joko Tavastia K18 keikalle tai Tampereelle, mutta siinä on tietenkin riski että ei pääse sinne ollenkaan sitten tai on trokareiden armoilla. Mä olen käynyt S-keikoilla, ja en vain jaksa sitä meininkiä. En halua olla mikään ikärasisti tai mitään mutta kaikilla on oikeus mielipiteeseensä ja mieltymyksiinsä. Tai sitten vain nappaan liput Logomoon mutta ilmeisesti K18 tila on siellä tilan perukoilla eli se hankaloittaa keikkaan eläytymistä ellei halua mennä kirkuvien teinien joukkoon.
Pitää vielä pohtia asiaa.
Jos Logomossa olisi niin että on niin paljon lippuja tarjolla että tyyliin koko keikkaa ei myytäisi loppuun (mistä vetoa myydään koko keikka loppuun tietty :D), niin sitten niistä voi olla hankalampi päästä eroon jos vapautuisikin lippu vaikkapa Tavastialle K18 jonne oikeasti haluaisin.
Lippu.filtä tulleessa tiedotteessa lukee näin (mulla siis jo lippu Turun keikalle): Turun keikkapaikka vaihtuu Logomon suurempaan Logomo-saliin, jossa myös ikärajaton alue.
Et voisko tarkoittaa että myös ns. aikuisten puolelta olisi mahdollisuus seurata keikkaa läheltä, että ei olisi vaan joku karsina perällä?
Sitä vois ainakin ehdottaa Logomon järjestäjille, varsinkin kun keikan aikuiset luulivat pääsevänsä ensin aikuisten keikalle. Mut onhan toi Logomon isoin sali aika jees, muutaman keikan siellä nähneenä.
Kuinka paljon sinne mahtuu? Hermojeni puolesta kyselen, edelliseen taisi mahtua vain 400?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mitähän se Jere halusi ja mietti, kun oli ihan sekaisin siinä oliko se Aftonbladetin haastattelu. Mitähän siellä oikein tapahtui ja miksi nyt ei ole Bojanin takia ulospäin ainakaan sekaisin. Taaskaan emme ole saaneet raporttia! Oletan että Bojanista tuossa oli kyse.
Nyt kun jälkeenpäin katson tuon haastattelun, sekopäisyys näkyy vielä selkeämmin.Mikä Aftonbladetin haastattelu? Joku uusi vai silloin heti viisujen jälkeen?
No sattui jotain vähän hullua Bojanin kanssa. Se oli tiedossa. Ja haastattelussa hullu ja kutkuttava fiilis, samalla hävettää ja jännittää.
höpö höpö :D. On kyllä taas ylitulkinnan mestareita täällä liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika pitkälle veettyä johtopäätöstä. Yhtä hyvin sillä on saattanut olla flirttituokio Noan kanssa kun kerran tapasivat ja sitä kihertää kun on tuommoisen maailmantähden kanssa päässyt flirtille. Ja on semi-ihastunut sitten kun itsetuntoa hivelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti muuten kukaan lipun jo saanut ei yritä tohon Tavastian ikärajattomallekin. Oli kuitenki niitäkin kommentteja perjantaina et jotku oli napannu kaikille keikoille liput.
Sampi...vai oliko se joku jumalatar mielestään(?), se varmaan sielläkin joka keikan eturivissä, kiertää vielä kaikki kaupungitkin, tulee rankka viikko.
Menee vähän aiheen vierestä..mutta onko tämä Sampitar se sama joka osallistui aina miehensä (?) kanssa kaikenmaailman netti/Facebookin arvontoihin joku vuosi sitten?
Jumalar menossa Tavastialle Jokereiden keikalle. Ja stoorissa taas sama vihreä mekko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monet olivat ihastuneita K, kuten selena ja bojan ja luke.
Se on muuten SAlena ei SElena :D
Hän oli ennen Selina, kilpaili The Voicessa Samu Haberin joukkueessa: 2017:
Mielenkiintoista, piiri pieni pyörii. Tykkäsi viisuissa Käärijän seurasta, jonka porukoissa taas oli Etel, jonka ehkä saattoi tuntea ennestään...
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Hei hullut suomalaiset ystäväni!
Minulla on vaikeuksia lukea kaikkia viestejä, mutta vastata joihinkin kysymyksiin täällä, jotka on lähetetty eilen/tänään.
Ei, tiedotusvälineissä ei ole puhuttu siitä, että B:llä olisi tyttöystävä. Mielestäni Tinkara on vain vanha ystävä.
Vähän spekuloidakseni, jos tämä on uusi GF, antaisiko B hänen ajaa häntä ympäriinsä vai olisiko hän herrasmies ja ajaisi häntä? :D
Joku kysyi Krisin laulamisesta. Tässä haastattelu hänen ja hänen isänsä (joka on myös muusikko) kanssa, he laulavat muutaman kappaleen yhdessä.
Dear LadySlo!
In Finland we dont have any gentlemans left, so we dont know. We have only goblins like Jere Who dont have manners, and we finnish ladys are somekind of uncivilized goblins too. Everybody drives their own cars. Gender equality, you know.HAHAHAHAHAAH! LOPETA, VATSANI KIPUTA!
No, this is sad but true. If you go date with one of our finnish goblins, he wont pay your food, he wont help you with chair, Door or your jacket etc. IF he helps we will shout to him " stop it, you are insulting me, I can do it myself, Im independent woman for god's sake! "
Even though this is heavily "downthumbed", this is actually very true. :D
Vierailija kirjoitti:
Hei, kerta täällä on asiantuntijoita, niin kaipailisin tietoja Joker Outin biisien tekijöistä. Jostakin luin, että Bojan ja Kris tekevät biisejä, mutta löytyykö jostain tietoa ketä on kreditoitu minkäkin biisin osalta? Kris mainitaan yleensä Ngvot -biisin kirjoittajana, mutta Bojanko se on kaiken muun takana?? En ole vielä saanut fyysisiä levyjä käsiini, joten olen hukassa. Linkkejä toivon, jos löytyy, kielellä ei väliä!
tv. diskografianysvääjä
I saw the discography on some website which included all the information, but I can't remember which one. I'll try to find it again.
You can also see it on their official Youtube channel, for example, if you check the official video for "Vem da greš" it says:
Music and lyrics: Bojan Cvjetićanin
Arrangement: Bojan Cvjetićanin, Martin Jurkovič, Kris Guštin, Jan Peteh, Matic Kovačič, Žare Pak, Anže Langus Petrović
Music production: Žare Pak
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän kahden vaiheella. Toisaalta voisi odotella mahdollisesti vapautuvia lippuja joko Tavastia K18 keikalle tai Tampereelle, mutta siinä on tietenkin riski että ei pääse sinne ollenkaan sitten tai on trokareiden armoilla. Mä olen käynyt S-keikoilla, ja en vain jaksa sitä meininkiä. En halua olla mikään ikärasisti tai mitään mutta kaikilla on oikeus mielipiteeseensä ja mieltymyksiinsä. Tai sitten vain nappaan liput Logomoon mutta ilmeisesti K18 tila on siellä tilan perukoilla eli se hankaloittaa keikkaan eläytymistä ellei halua mennä kirkuvien teinien joukkoon.
Jos Logomossa olisi niin että on niin paljon lippuja tarjolla että tyyliin koko keikkaa ei myytäisi loppuun (mistä vetoa myydään koko keikka loppuun tietty :D), niin sitten niistä voi olla hankalampi päästä eroon jos vapautuisikin lippu vaikkapa Tavastialle K18 jonne oikeasti haluaisin.
Lippu.filtä tulleessa tiedotteessa lukee näin (mulla siis jo lippu Turun keikalle): Turun keikkapaikka vaihtuu Logomon suurempaan Logomo-saliin, jossa myös ikärajaton alue.
Et voisko tarkoittaa että myös ns. aikuisten puolelta olisi mahdollisuus seurata keikkaa läheltä, että ei olisi vaan joku karsina perällä?
Sitä vois ainakin ehdottaa Logomon järjestäjille, varsinkin kun keikan aikuiset luulivat pääsevänsä ensin aikuisten keikalle. Mut onhan toi Logomon isoin sali aika jees, muutaman keikan siellä nähneenä.
Kuinka paljon sinne mahtuu? Hermojeni puolesta kyselen, edelliseen taisi mahtua vain 400?
Logomo sali jotain 3500 henkeä, eli iso sali kyseessä.
Oops, sorry, forgot about google translate.
Vierailija kirjoitti:
Ite päädyin nyt siihen ratkasuun et koitan saada sinne Tavastialle liput. Vois kyl tosiaan kuvitella et niitä K18-keikkojenkin lippuja vapautuis kesän ja syksyn mittaan, mut ku tollasesta ei voi olla mitenkään varma. Ni vituttais suunnattomasti jos jättäis vaan ton kortin varaan ja sit ei pääsiskään millekään keikalle. Tosin eipä oo varmuutta siitäkään et onnistuis ees saada tolle sallitulle keikalle lippuja.
Mulla on ylimääräinen lippu Tavastian K18-keikalle, jonka laitan myyntiin ilman voitontavoittelua, jos en saa jotain kaveria mukaan. Todnäk mun kavereita ei kiinnosta, mutta vielä ei oo varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti muuten kukaan lipun jo saanut ei yritä tohon Tavastian ikärajattomallekin. Oli kuitenki niitäkin kommentteja perjantaina et jotku oli napannu kaikille keikoille liput.
Sampi...vai oliko se joku jumalatar mielestään(?), se varmaan sielläkin joka keikan eturivissä, kiertää vielä kaikki kaupungitkin, tulee rankka viikko.
Menee vähän aiheen vierestä..mutta onko tämä Sampitar se sama joka osallistui aina miehensä (?) kanssa kaikenmaailman netti/Facebookin arvontoihin joku vuosi sitten?
Jumalar menossa Tavastialle Jokereiden keikalle. Ja stoorissa taas sama vihreä mekko.
Yyh, no onneksi en ole eturiviin menossakaan, niin ei tartte kinastella paikoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku 1000-3000, Logomo-salin saa siis säädettyä moneen eri kokoon, koska se takaseinä/katsomo liikkuu. Veikkaan et ihan maksimikokoon sitä ei olla laittamassa JO:n keikalle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten se voi aina saada liput joka paikkaan
Tapailin kerran keskieurooppalaista kaveria etäsuhteesaa ja pitää kyllä sanoa että on heillä eri kohteliaisuus ja huomaavaisuus ja monesti käytöstavatkin kuin suomalaisilla miehillä. eroja löytyy. Se huomaavaisuus näkyy paremmin ihan pienissä jutuissa arjessa. Myöskin verbaalisesti rakkaudentunnustuksia tuli enemmän. Toki ihmisten välilläkin eroa. Suomalaismiesten jurous on valitettavasti hyvin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
o
Vierailija kirjoitti:
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö joku aikuinen ihminen saada tolle Tavastian ikärajattomalle keikalle lippua? :D Pohdiskelen et mitä tässä nyt kannattais oikeen tehdä. Jääkö kyttäämään josko joskus joku haluis luopua omasta K18-lipustaan vai ostaako lipun tonne. Tosin pääseehän siitä ikärajattoman keikan lipusta sit myöhemmin eroon, jos saattuukin käymään sellai tuuri et pääsis myöhemmälle Tavastian keikalle tai Tampereelle.
Ei kyl pysty. 😂 Oli toki se käärijän black boxikin täynnä teiniä. Oliko joku siellä?
Olin Käärijän black boxissa ja oli kyllä ihan kaiken ikäisiä. Ei mitään "täynnä teiniä", toki oli heitäkin. Kyllä se oli ihan koko kansan kokoontumisajot.
En mä kyllä usko että tuonne Joker Outin keikalle - siis jos Joker Outin musan/poikien takia sinne tulee olis mitään teinejä tulossa...toki jos Käärijäfaneja toiveissa nähdä K, mutta jotenkin epäilen että taitaa ns vanhempaa fania siellä olla.
Ainakin viime lipunmyynnin pettyneissä oli sellaisia kommentteja, että pitää odottaa vielä 5 vuotta, että pääsisi keikalle. Mistä ne penskat edes tietää jokerit.
Euroviisut ja Käärijä olettaisin.
Jep. Siellähä ne teinit on tiktokissa kommentoimassa "😭😭😭" K&B -videoihin..
Ne tunnistaa sieltä, tekis mieli ajaa pois, hus , ette kuulu vielä tänne.
No siis ne teinithän siellä tiktokissa just onkin, ainakin mun lähipiirissä, mulle on tullut tällä palstalla ihan yllätyksenä, että siellä on aikuisiakin :D. Varsinkin kun esim. oma työnantaja ja muitakin tiedän, on kieltänyt tiktokin asentamisen työsuhdepuhelimeen tietoturvasyistä
Asiasta kolmanteen, mutta ihan sairasta että Suomessa lasten ja nuorten annetaan vapaasti käyttää Tiktokkia.
Routa raiskannut suomimiesten sydämet
No siis ne teinithän siellä tiktokissa just onkin, ainakin mun lähipiirissä, mulle on tullut tällä palstalla ihan yllätyksenä, että siellä on aikuisiakin :D. Varsinkin kun esim. oma työnantaja ja muitakin tiedän, on kieltänyt tiktokin asentamisen työsuhdepuhelimeen tietoturvasyistä