Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Käärijähän on sanonut joutuneensa peräsuolen poistonsa jälkeen miettimään seksuaalisuutaan. Minusta tuo on aika mielenkiintoinen sanavalinta häneltä.
Minusta siinä kommentissa ei ollut mitään outoa. 19v nuori mies, joka elää avanteen kanssa (toki ei jäänyt pysyväksi), varmasti miettii voiko ikinä harrastaa kenenkään kanssa (hetero)seksiä ja miten ylipäänsä mahdolliset kumppanit siihen suhtautuvat. Toki jos olisi homo niin varmasti siihen liittyisi vielä enemmän kysymyksiä silloin.
Ois kyllä hauskaa ja niiii mielenkiintosta jos sais tietää millane Bojanin reaktio ja fiilikset on oikeasti ollu ku on nähny eilisen videoklippihaastattelut, erityisesti HSssä terkut (ja ehkä myös sen MTV:n kohdan jossa kuvaa heidän erityistä yhteyrtää, en muists tarkkaan miten meni).
Jos Bojanin puolelta ollu tai on jotain ihastusta tai muuta, niin en oikeen ees osaa kuvitella, miltä tuntuu tollane (ja vielä julkinen) video, lähteekö hän lentoon (tai Suomeen pikimmiten:D) ja vielä pitäis koitaa kotimaassaan keikkaan keskittyä, jos siis syvempiä fiiliksiä on nii voi olla kyllä olo että paljon kerralla, viisujen ja kuplan puhkeamisen ja monenlaisen mediapyörityksen lisäksi
https://www.tiktok.com/@escxtwily/video/7225949355306454277
Alkuhetkiä pre partyista kai!
Vierailija kirjoitti:
Käärijähän on sanonut joutuneensa peräsuolen poistonsa jälkeen miettimään seksuaalisuutaan. Minusta tuo on aika mielenkiintoinen sanavalinta häneltä.
Nyt jäitä hattuun..ihan järjetöntä spekulointia ja mässäilyä.
Tuossa on tuo Bojanin zitti e buoni. Huomatkaa tuo taaksepäinvoltti jonka heittää lopussa. Mitä ihmettä, miten kukaan voi olla noin monipuolisesti lahjakas?
HSn klipistä vielä:
Se espanja "it grows when I see.." video oli kyllä hämmentävä ja hilpeä, mutta mun silmään tää Hesarin haastattelu on ylivoimaisesti hämmentävin Käärijästä.
Nyt on kuitenki jo paljo haastattelukokemusta takana (ja paljon haastatteluja vertailukohdiksi meille:D), niin musta Käärijä on tässä jotenki tosi erilainen, haavoittuvaisen/herkän olonen, en ees osaa sanoa.
Kädetki pyörii hermostuneena varsinki alus ja silmät räpsyy koko ajan. VoIhan ne olla vaikka mistä syystä mutta silti.
En itse usko että tällasia reaktioita ees pystyy näin aidosti teeskenteleen, enkä hetkeäkään usko että ois someboostauksen takia.
Katsellessa tuli kyllä aww akward olo, vähän niinku katsois ylimääräsenä jtn mikä ei oo omille silmille tarkotettu vaan vaam heille.
Itse en pysty ihan satasella lähtemään mukaan tähän shippaus huumaan vaikka haluaisinkin, ihan vaan sen takia että mun on todella vaikea ajatella että Bojanin kaltainen älykäs taiteilijasielu ihan tosissaan jaksaisi katella meidän fanaattista urheiluhullua ja vedonlyöjää 😀
Laittakaa se tänne, missä B "everybody knows" ja K "he fcks you"
Bojan olisi varmaan saanut Tony Halmeenkin poistamaan exit tatuointinsa persuksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Bojan olisi varmaan saanut Tony Halmeenkin poistamaan exit tatuointinsa persuksestaan.
Kahvi meni väärään kurkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen pari? Heteroja molemmat.
Fiktiivisessä shippausmaailmassa
Onhan sekin tosi iso ja harvinainen asia, jos ovat toisilleen niin läheisiä kuin tuosta Käärijän haastattelusta voisi päätellä. Voi olla kestävämpää kuin romanttinen rakkaus. Musta on tullut jotenkin epäilevä, mietin tuota haastatteluakin, että onko tässä nyt joku taka-ajatus ja myös sitä, onko B samaa mieltä suhteesta. Tuota lausetta "I love you" kyllä heitellään niin helposti, että onko sillä mitään merkitystä enää. Mikähän tuon tarkoitus oli, esittää julkinen kutsu.
Ihan normisettiä jokaisella höpöhöpöfoorumilla. Myös sormusen kanssa kosiminen.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pysty ihan satasella lähtemään mukaan tähän shippaus huumaan vaikka haluaisinkin, ihan vaan sen takia että mun on todella vaikea ajatella että Bojanin kaltainen älykäs taiteilijasielu ihan tosissaan jaksaisi katella meidän fanaattista urheiluhullua ja vedonlyöjää 😀
Ja tuo kommunikointi sitten, tuskin se K:n englanti vähään aikaan on sellaisella tasolla, että voivat kunnolla kommunikoida, mutta äkkiäkös B Suomen kielen opettelee toisaalta. Kuinka pitkälle lätkäjätkän charmi riittää. On K kuitenkin valloittavan aito! Katselin noita Hesarin uusimpia haastatteluja.
Tässä on mun lempirakkausaforismi:
"If you press me to say why I loved him, I can say no more than because he was he, and I was I."
- Michel de Montaigne
Awwwww.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ehkä taiteilijasielu tykkäisi kun on vierellä vähän ronskimpi tapaus eikä joku punaviinin lipittäjä sievistelijä? Vaihtelua elämään.
Grekor-managerin uusimmat instastoryt:D hän kyllä jaksaa aina yllättää! Siellä hyljevauvan syntyhistoria, joka on nyt päässy Seiskaan, ja se manageri on vielä sit jakanu screenshotin seiskasta!
Vierailija kirjoitti:
Grekor-managerin uusimmat instastoryt:D hän kyllä jaksaa aina yllättää! Siellä hyljevauvan syntyhistoria, joka on nyt päässy Seiskaan, ja se manageri on vielä sit jakanu screenshotin seiskasta!
Voi Bojan ressukka minkä managerin on valinnut XD Varmaan seuraavaksi taas tulossa jotain brother from another mother häivytysyrityksiä hänen suunnaltaan vastineeksi ;D
Vierailija kirjoitti:
Tuo manageri on kyllä hupiukko, shippaa enemmän kuin tämän ketjun kirjoittajat yhteensä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo manageri on kyllä hupiukko, shippaa enemmän kuin tämän ketjun kirjoittajat yhteensä😂
Vois ehkä B sanoa sille et rajoita nyt jumalauta vähän...
Tämä shippaus alkaa mennä yli ja pitäisi lopettaa.😓