Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
201/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on kyllä vaikea uskoa että he tulisivat enää toisiaan tapaamaan. Tai jos näin käy niin yllätyn kyllä suuresti, positiivisesti tietenkin. Minulle heidän bondaaminen aina tuntui liityvän vahvasti nimenomaan viisukuplaan ja nyt kun ovat taas palanneet normi arkeensa niin en vaan jotenkin näe tämän toveruuden jatkuvan kovin pitkään. Sanoihan Jerekin siinä hs haastattelussa että JOS Bojan tulee käymään niin ehkä puhutaan yhteisistä musa jutuista.

No mutta kyllähän esimerkiksi Norjan Tix ja Azerien Efendi ovat pitäneet yhteyttä. Luulin sitä ihan läpäksi, mutta Efendin instagramissa on viime syksyltä reels, jossa Tix on Azerbaidjanissa käymässä. Ja milloin nämä oli viisuissa, toissa vuonnako.

Jep, ja Kyllä Bäärijän meno on paljon aidompaa ja romanttisempaa kuin tuo Efentixin.

En halua olla "ankeuttaja" tai latistaa kenenkään shippaus intoa mutta pakko olla myös edes vähän realisti. Itsekin viisu viikkojen aikana kattelin kaksikon toimia ihan innoissani ja jossain määrin shippasinkin heitä, mutta en kuitenkaan ikinä uskoisi sen olevan "aito romanssi". Kun vedetään tuo Tix ja Efendi mukaan esimerkiksi niin hehän tiedostaa täysin että heidän suosio perustuu nimenomaan viisukuplaan, viisufaneihin ja he käyttävät sitä hyödykseen yhä vieläkin. Samaa varmaan tekee K ja B jatkossakin.

Mutta jos he oikeasti nyt melko piakkoin vierailevat toistensa luona ja alkaa tulla sellasta viestiä heiltä että kyse ei ole pelkästä fanien spekuloinnista niin syön sanani!

Siis ainoa suuri este tälle elämää suuremman romanssin  syttymiselle on Käärijän heterous, ja ottaen huomioon hänen avomielisyytensä ja liberaaliutensa, en näe sitä mitenkään ylitsepääsemättömänä esteenä.

Onko Bojan sitten sanonut suoraan olevansa homo tai bi? En ihan niin tarkkaan ole seuraillut tätä menoa niin en tiedä kaikkia yksityiskohtia.

Ei ole ei. Tää koko shippaus on pelkkää fanien teoriaa, mitään faktaa ei ole lyödä pöytään.

Ja siis itsekin olen fani mutta oli vaan pakko todeta että eihän meillä mitään todellista faktaa ole antaa kellekään :D

Vierailija
202/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko sen pätkän Madridista, missä oli joku ihme lantionketkutus matsi K & B llä.

Käärijä nolostui ja lopettu kun ei osannu. Bojan oli kyllä håkellyttåvä.

https://twitter.com/angeel_abril/status/1657871248431480833?s=61&t=jMNs…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saadaanko Bojanista tämän vuoden Damiano ? :) Ovat muuten samanikäisiäkin

Jos kuvittelen vielä Damianon pötköttelemässä Jeren ja Bojanin välissä katsomassa Salkkareita, niin järki lähtee.

Kuvittelin tilanteen ja joo, I get it... mutta omissa mielikuvissani kyllä nyt potkin Damianon lattialle. En olisi uskonut kaksi vuotta sitten kutsuvani sitä vielä kolmanneksi pyöräksi 😂

Vierailija
204/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on taas ketju, mammat pöksyt märkinä fantasioi poikarakkaudesta....

Vierailija
205/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on kyllä vaikea uskoa että he tulisivat enää toisiaan tapaamaan. Tai jos näin käy niin yllätyn kyllä suuresti, positiivisesti tietenkin. Minulle heidän bondaaminen aina tuntui liityvän vahvasti nimenomaan viisukuplaan ja nyt kun ovat taas palanneet normi arkeensa niin en vaan jotenkin näe tämän toveruuden jatkuvan kovin pitkään. Sanoihan Jerekin siinä hs haastattelussa että JOS Bojan tulee käymään niin ehkä puhutaan yhteisistä musa jutuista.

No mutta kyllähän esimerkiksi Norjan Tix ja Azerien Efendi ovat pitäneet yhteyttä. Luulin sitä ihan läpäksi, mutta Efendin instagramissa on viime syksyltä reels, jossa Tix on Azerbaidjanissa käymässä. Ja milloin nämä oli viisuissa, toissa vuonnako.

Jep, ja Kyllä Bäärijän meno on paljon aidompaa ja romanttisempaa kuin tuo Efentixin.

En halua olla "ankeuttaja" tai latistaa kenenkään shippaus intoa mutta pakko olla myös edes vähän realisti. Itsekin viisu viikkojen aikana kattelin kaksikon toimia ihan innoissani ja jossain määrin shippasinkin heitä, mutta en kuitenkaan ikinä uskoisi sen olevan "aito romanssi". Kun vedetään tuo Tix ja Efendi mukaan esimerkiksi niin hehän tiedostaa täysin että heidän suosio perustuu nimenomaan viisukuplaan, viisufaneihin ja he käyttävät sitä hyödykseen yhä vieläkin. Samaa varmaan tekee K ja B jatkossakin.

Mutta jos he oikeasti nyt melko piakkoin vierailevat toistensa luona ja alkaa tulla sellasta viestiä heiltä että kyse ei ole pelkästä fanien spekuloinnista niin syön sanani!

Siis ainoa suuri este tälle elämää suuremman romanssin  syttymiselle on Käärijän heterous, ja ottaen huomioon hänen avomielisyytensä ja liberaaliutensa, en näe sitä mitenkään ylitsepääsemättömänä esteenä.

Onko Bojan sitten sanonut suoraan olevansa homo tai bi? En ihan niin tarkkaan ole seuraillut tätä menoa niin en tiedä kaikkia yksityiskohtia.

Ei ole ei. Tää koko shippaus on pelkkää fanien teoriaa, mitään faktaa ei ole lyödä pöytään.

Ja siis itsekin olen fani mutta oli vaan pakko todeta että eihän meillä mitään todellista faktaa ole antaa kellekään :D

No eihän jumalankaan olemassa olosta ole todisteita, aika moni vain siihen uskoo. Eipä me olle yhtään sen naurettavampia :D

Vierailija
206/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saadaanko Bojanista tämän vuoden Damiano ? :) Ovat muuten samanikäisiäkin

Jos kuvittelen vielä Damianon pötköttelemässä Jeren ja Bojanin välissä katsomassa Salkkareita, niin järki lähtee.

Kuvittelin tilanteen ja joo, I get it... mutta omissa mielikuvissani kyllä nyt potkin Damianon lattialle. En olisi uskonut kaksi vuotta sitten kutsuvani sitä vielä kolmanneksi pyöräksi 😂

There's a new stud 😏

Vierailija
207/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä miten joku voi olla noin rakastettava kuin Käärijä on. Siis tuntuu, että mihin tahansa se menee, niin kaikki on ihan ihastuksissaan siihen. Oletteko nähneet videoita, joissa hassuttelee sen Norjan tytön kanssa. Näistä tulee niin tajuttoman hyvä mieli ja ehkä siksi on ollut suorastaan ahdistavaa nähdä Käärijän harmitus häviöstä. Kun sille tyypille vaan haluaa kaikkea hyvää.

Mulle on ihan sama ovatko Bojanin kanssa enemmän kuin ystäviä, kunhan saavat olla yhdessä eikä kaikenmaailman ilkeät puheet ja tulkinnat tuo mitään ylimääräistä kitkaa.

Luontaista charmia, millä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Osaa ottaa keskipisteen roolin, mutta huomioi muut siinä ympärillään. Erittäin harvinainen taito.

Vaaka. Käärijä on niin Vaaka!

Vierailija
208/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No maailmassa on ihmisiä, jotka ovat aina luulleet olevansa heteroita, mutta sitten joku omaa sukupuolta oleva viekin jalat alta. Itselleni kävi näin 38-vuotiaana ja olin shokissa asian kanssa. Monet myös ihastuvat ihmiseen, ei sukupuoleen. Eikä sen ihastumisen tarvitse aina liittyä mitenkään seksiin. En nyt tarkoita K&B tapausta, kunhan puhuin yleisellä tasolla.

Vierailija
209/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eii..uusia UMK kandidaatteja haetaan jo 😢😭 On jotenkin niin haikea olo. Haluisin, että kellot pysähtyis.

Ja semmosia ulkomaisia kommentteja, että Käärijän tai Käärijän + Bojanin pitäisi olla viisuissa joka vuosi.

Minä toivoisin että suomalaisten veronmaksajien rahoja ei käytettäisi penniäkään tuohon Abba-juhlaan.

Ensi vuonna voitaisiin kyllä jättää Ruotsi-viisut väliin.

Ällöttää jo etukäteen nähdä 5 tuntia vanhaa Abba-materiaalia, Loreen taas jossain voileipägrillissä, varmaan ruotsalaisia kansantansseja ja yhtenä kilpailulajina kai sillin pakkosyöttöä.

Mutta muuten umk-viisut nykyisessä muodossaan on hyvää mainosta Suomelle ja hyvä tapa käyttää veroeuroja, olipa persut mitä mieltä tahansa.

Vierailija
210/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boja who? Mistä ja keistä te puhutte?

Vierailija
211/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana manageri on taas vauhdissa😄😄kaikki alkoi Amsterdamissa..

Se on kyllä kovin shippaaja kaikista xD

Sillä on niin on jo keikkajärjestelyt Suomeen tulilla, uskokaa vaan.

Ehkä toi manageri löytää Suomesta jonkun Anna-Liisan ja jää tänne.

Luulen kyllä, että gay.

No kyllå kai täällä silläkin saralla on tarjontaa..

Musta on muuten ihanaa, että millään saralla en ole tästä K&B keissistä nähnyt mitään homofoobista heittoa, vaan kaikki tuntuvat aidosti toivovan että he olisivat jopa enemmän kuin ystäviä. Se on ihmeellistä siksikin, että molemmat ovat myös tyttöjen/naisten suosikkeja ja kuolauksen kohteita, ja silti ei tunnu haittaavan heidän keskinäinen suhteensa. Maailmassa on selkeästi suuri rakkauden nälkä.

Tämä! Tosi hyvin sanottu, tätä mietin eilen mutta en osannu muotoilla näin! Ihanaa elää 2023 (&Suomi, kaikkialla ei oo tällä tasollakaan kuiten), että ihmiset on kunnioittavasti innoissaan!

Vierailija
212/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja video

https://twitter.com/JYPETWIlICE/status/1657678397865340928?t=xPaBE5V6G_…

Näitä B&K faneja riittää joka maassa. Molemmat on harvinaisen säteileviä ja sympaattisen oloisia, mutta yhdessä he ovat sitä moninkertaisesti. Kuin kissan tai koiranpentuja, yhtä ihania.

Vierailija
213/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boja who? Mistä ja keistä te puhutte?

Google ei maksa mitään

Vierailija
214/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oishan Käärijä voinu lähettää Bojanille jotku räkätysnauru come here I will show you Finland ja semmoset hyväntuulista läppää, tuu tänne pidetään hauskaa (millä tavalla:D), mut sen sijaan musta tää oli melkein kuin intiimi (ihastus/kiintymys)videokirje..<3

Suomalaisilla on erilainen suhtautuminen rakkauteen kuin suurimmalla osalla ulkomaalaisista. Nuoruutensa ulkomaalaisten kanssa henganneet tietävät, että mikään ei merkitse heille mitään. Minäkin olen naimisissa yhden ulkomaalaisen naisen ja kahden ulkomaalaisen miehen kanssa. Toinen näistä miehistä on nykyään oikeasti naimisissa ja nähdään ehkä 2 vuoden välein. Hän kutsuu minua yhä vaimokseen. Minusta se on loukkaavaa, mutta hänestä hassunhauskaa.

Vierailija
215/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jännä keissi sen suhteen, että en edes haaveile itse Käärijästä tai Bojanista, en siis haluaisi kumpaakaan ns. itselleni. Haluan vain nähdä heidät yhdessä ja seurata heidän sekopäisen hulvatonta menoa. Siihen mä olen rakastunut ja kaipaan sitä tunnetta, kun he kohtaavat. Jotenkin hullua edes sanoa näin.😂

Vierailija
216/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eii..uusia UMK kandidaatteja haetaan jo 😢😭 On jotenkin niin haikea olo. Haluisin, että kellot pysähtyis.

Ja semmosia ulkomaisia kommentteja, että Käärijän tai Käärijän + Bojanin pitäisi olla viisuissa joka vuosi.

Joo vähän yllätyin, tosi aikaisin ne alottaa

UMK-haku alkaa vasta elokuussa. Asiasta ilmoitettin jo, mutta ei se prosessi vielä lähde käyntiin.

Espanjassa haku alkoi jo tiistaina 16.5. :D

Vierailija
217/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on taas ketju, mammat pöksyt märkinä fantasioi poikarakkaudesta....

Queer as folk <3

T. mamma

Vierailija
218/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää nyt kääntynyt niin, että K on se, joka anelee. Tuo Bojan vaikuttaa olevan aika nopea käänteissään. Ja sekin, kun on alkanut tulla tuota brother- ilmaisua Bojanin puolelta

Mulle näyttää, että vaan viisukuplan puhkeaminen/hämmennys ja aiheen yllättävän iso julkisuus saa friendzonaan, mut tässä tapauksessa ku ovat julistaneet olevansa jo frendejä, nii ei voi "enää" friendzonata (ja muutenkin ois ainaki musta outoa jos alkaisivat itseä omasta aloitteestaan selitteleen että heh heh kavereitahan vaan tässä ollaan) niin hetkellinen/ainaki täl hetkel ne 2 saman hetken brotherzonausta näyttäis olevan friendzonauksen muoto, sen muille kuvan anto. Muuten brother ilmaisua en oo onneks nähny missää..

Ja en usko kyllä että Bn fiilikset ois tässä vaiheessa kerenny laimeneen! Uskoisin (ei tietenkää voi tietää) että siellä päässä myös aika ikävä ja tottuminen aikaan/jaksoon ilman käärijää/jereä livenä! Aika nopeena se oli kommentoimasaa hsn reelsiin että haluaa käännöksen:D

Vierailija
219/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanim kielitaidoista:P

Tätä videota kyseltiin aiemmin, tässä bojan puhuu eri kieliä tai aksentteja esim matkii käärijää ja kai Liverpooli murretta. N 6:00 alkaen

Siinä oli pari muutaki käärijä hetkeä ehkä jos muistan oiikein? Oisko 3:55 ja 4:45

Ja Joker Outin Tiktokis eilen kai julkaistus videossa brittiaksenttia! On se taitava kyllä!

Vierailija
220/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joker Out - Carpe Diem Series / Ch6 - Madrid

Otsikolla Youtubesta, linkki ei ladannu edelliseen viestiin^

Ketju on lukittu.