Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas mennään... Miten te jaksatte kiukutella tyttöystävästä? Tyttöystävä on olemassa ja on videoilla, vaikka kuinka kiukuttelette. Ja veikkaanpa että mitä enemmän kihisette, niin sitä enemmän hän vilahtelee siellä. Hölmöt.
Eihän tässä ole kysymys gf:stä sinänsä vaan sitä, miten ammattilainen hoitaa julkista someaan. Nyt fiilis on se, että seuraajille nauretaan paskasta naurua, kun ensin on muka nöyrästi kiitelty lavalla. En usko, että tämä on kovin viisas strategia. Juuri tämä kiteytyy kaikkialle tunkevan tyttöystävän troopissa.
Tämä! Yhdistettynä siihen, että Jere on toistuvasti puhunut siitä, että haluaa suojella yksityisyyttään ja läheisiään, niin ulospäin tää näyttää lähinnä siltä, että gf tyrkyttää itseään. Surullista, että Jere antaa tämän tapahtua.
Ettekö te voi ottaa tätä ihan huumorilla? Eiliset hipelyvideotkin oli ihan tahallaan tehty ja yhdessä ne oli ne miettiny et siinä näkyy käsi ja kuuluu puhetta. Ja mun mielestä noi hölötykset ja kädet alkaa olla jo oikeastikin ihan huumoria noissa K:n stooreissa niin kuin ne ainakin eilen oli varmasti tarkoitettukin. Et löysätkää vähän sitä pipoa ja hengittäkää syvään.
Mikke: " Käärijän iso perse oli sen verran iso, ettei mahuttu kaikki koneeseen. Sen verran oli ottanut painoa Malediiveila"🤭
Aivan ihana tuo Flowers-video! Miten olin missannut tän?! Ja noi sanat: "I can love me better than you can."
Te ootte kyllä niin vietävissä. Ihan pelottaa teidän puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Etel seuraa marieta
kovtounia igssä
Mut Bojan ja Mikke ei 😛
En kyllä ymmärrä manager traineen roolia Tallinnassa vrt Mikke joka olisi voinut taltioida koko reissun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yhden muusikon puoliso, moi vaan. Muusikkomies kiersi Suomea pahimmillaan/parhaimmilaan noin kahdensadan keikkapäivän vuositahtia eli ei paljon kotona näkynyt. En roikkunut mukana keikoilla, miksi olisinkaan? Pari keikkaa kävin katsomassa, kun sain lastenvahdin järkättyä. Hän teki omaa työtään, minä omaani + hoidon muksut. Ei ollut ihan aina helppoa kyllä sekään.
Ei noilla keikoilla yleensä puolisot roikku mukana, se on tosiaan ihan fakta. Suomessa muusikon puolisoilla on yleensä oma työ, lapset jne. joiden takia he eivät lähde keikoille mukaan. Toinen syy on se, että yleensä keikkabusseihin tai bäkkäritiloihin ei ylimääräiset mahdu mukaan. On myös kustannuskysymys. Keikkailu on myös raskasta ja puolison läsnäolo ei ole aina hyväksi ryhmän dynamiikalle. Muusikon puolisolla pitää olla hyvä itsetunto ja hänen pitää olla terveellä tavalla mustasukkainen. Puolison pitää olla myös itsenäinen, mutta tietyllä tapaa toki joustava. Ei ole herkkua olla muusikon puoliso, mutta toisaalta kipinä säilyy pidempää ja arki on sujuvampaa, kun toiseen säilyy se kaipaus. T: kokemusta on
Näin minäkin toimisin, jos olisin tilanteessa. Ei ainakaan missään olosuhteissa tulis mieleenkään mennä häiritsemään mun miehen työntekoa, kun yrittää kuvata somecontenttia tai mitään muutakaan vastaavaa. Itseasiassa haluaisin pysyä piilossa mahdollisimman paljon, että edes jonkinnäköinen normaali arki voisi toimia ainakin omalla kohdallani. Mutta voipi olla, että tässä pyörityksessä K:n aika ei oikeen gflle riitä ilman, että on pakko elää elämää oman miehen kautta, jos väkisin haluaa suhdetta luoda, jos kerran alta vuoden suhde takana. En ennusta kovin hyvää tälle liitolle, valitettavasti, niin kivaa kun olisikin, että K ois onnellinen.
Tää oli tosi hyvin kirjoitettu kommentti, oon samaa mieltä! Kunnioitan että K:lla on tyttöystävä ja ymmärrän että varmasti haluavat viettää keskenään aikaa mutta oon kyllä sitä mieltä että joka keikalla ei pitäisi kulkea mukana. Tuskin meistä moni menee omien puolisoiden työpaikalle mukaan. Ja vaikka K ei pyytäisikään olemaan hiljaa videoiden taustalla niin kyllä pitäisi se älytä tehdä itse. Niin kuin joku sanoi, ei meidänkään puolisot ja kaverit tule esim. Teams-kokousten taustalle hölöttämään.
Vierailija kirjoitti:
Mikke: " Käärijän iso perse oli sen verran iso, ettei mahuttu kaikki koneeseen. Sen verran oli ottanut painoa Malediiveila"🤭
Tää taisi olla kuitti kaikille ulkonäön kommentoijille. Pitää ottaa huomioon että Jere on joskus ollut niin sairas, että hän on ollut itsetuhoinen sen vuoksi, että on ollut niin heikossa kunnossa ja kuihtumassa pois.
Tämä kaikille sievänä muistutuksena ensi kerralla, kun tekee mieli sitä ulkonäköä arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etel seuraa marieta
kovtounia igssäMut Bojan ja Mikke ei 😛
Tämä lienee K:n pyynnöstä näin
Tsekkasin myös miltä palsta näyttää englanniksi käännettynä ja naurattaa kun Käärijä kääntyy sanaksi Wrapper. Ehkä siinä olisi artistinimi hänelle, jos ikinä meinaa englanninkielistä uraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etel seuraa marieta
Miksihän Kärtsä ei esittäisi samaa pyyntöä Etelille? Uskon enemmän siihen, että kemiat ei ole kohdanneet. Mikke ja Bojanhan ovat fiksuja ja aidosti kivoja tyyppejä. Haistavat jotain fishy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yhden muusikon puoliso, moi vaan. Muusikkomies kiersi Suomea pahimmillaan/parhaimmilaan noin kahdensadan keikkapäivän vuositahtia eli ei paljon kotona näkynyt. En roikkunut mukana keikoilla, miksi olisinkaan? Pari keikkaa kävin katsomassa, kun sain lastenvahdin järkättyä. Hän teki omaa työtään, minä omaani + hoidon muksut. Ei ollut ihan aina helppoa kyllä sekään.
Ei noilla keikoilla yleensä puolisot roikku mukana, se on tosiaan ihan fakta. Suomessa muusikon puolisoilla on yleensä oma työ, lapset jne. joiden takia he eivät lähde keikoille mukaan. Toinen syy on se, että yleensä keikkabusseihin tai bäkkäritiloihin ei ylimääräiset mahdu mukaan. On myös kustannuskysymys. Keikkailu on myös raskasta ja puolison läsnäolo ei ole aina hyväksi ryhmän dynamiikalle. Muusikon puolisolla pitää olla hyvä itsetunto ja hänen pitää olla terveellä tavalla mustasukkainen. Puolison pitää olla myös itsenäinen, mutta tietyllä tapaa toki joustava. Ei ole herkkua olla muusikon puoliso, mutta toisaalta kipinä säilyy pidempää ja arki on sujuvampaa, kun toiseen säilyy se kaipaus. T: kokemusta on
Näin minäkin toimisin, jos olisin tilanteessa. Ei ainakaan missään olosuhteissa tulis mieleenkään mennä häiritsemään mun miehen työntekoa, kun yrittää kuvata somecontenttia tai mitään muutakaan vastaavaa. Itseasiassa haluaisin pysyä piilossa mahdollisimman paljon, että edes jonkinnäköinen normaali arki voisi toimia ainakin omalla kohdallani. Mutta voipi olla, että tässä pyörityksessä K:n aika ei oikeen gflle riitä ilman, että on pakko elää elämää oman miehen kautta, jos väkisin haluaa suhdetta luoda, jos kerran alta vuoden suhde takana. En ennusta kovin hyvää tälle liitolle, valitettavasti, niin kivaa kun olisikin, että K ois onnellinen.
Tosiasia on se, että koskaan ei voi tietää, että kenen suhde tulee kestämään ja kenen taas ei. Muusikoiden, urheilijoiden jne. kumppaneilla on vielä erityiset paineet julkisuuden takia jne. Aina joku yrittää testata suhteen lujuutta ja julkisuus on välillä armoton. Suhde toimii, jos sen halutaan toimivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etel seuraa marieta
Miksihän Kärtsä ei esittäisi samaa pyyntöä Etelille? Uskon enemmän siihen, että kemiat ei ole kohdanneet. Mikke ja Bojanhan ovat fiksuja ja aidosti kivoja tyyppejä. Haistavat jotain fishy.
No mä en usko hetkeäkään etteikö Mikke tykkäisi tai ainakin arvostaisi veljensä valintaa, sen verran oerhekeskeisiltä vaikuttavat!
Managerin tehtävät on huolehtia artistin nesteytyksestä. Pitää kädestä kiinni jos jännittää lennolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etel seuraa marieta
Ja oikeesti mitkään sometykkäämiset ei kerro mitåän, mä en esim seuraa mun kummankaan siskon pitkäaikaisia aviopuolisoita missään somessa.
Vierailija kirjoitti:
Managerin tehtävät on huolehtia artistin nesteytyksestä. Pitää kädestä kiinni jos jännittää lennolla.
Ja pitää silmällä K:ta erään puolesta, ettei virolaiskaunottaret pääse iholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on se, että koskaan ei voi tietää, että kenen suhde tulee kestämään ja kenen taas ei. Muusikoiden, urheilijoiden jne. kumppaneilla on vielä erityiset paineet julkisuuden takia jne. Aina joku yrittää testata suhteen lujuutta ja julkisuus on välillä armoton. Suhde toimii, jos sen halutaan toimivan.
Ei voikaan, se on totta. mutta sen verran elämänkokemusta takana, että nään vaaran merkkejä tässä keississä. Tällaisessa suhteessa täytyy olla kaksi tajuttoman kypsää ihmistä ja tehdä suuria kompromisseja, että tälläsen hullunmyllyn keskellä asiat saa toimimaan.
En usko et Miken iso perse -kommentti oli mitenkään vakava, vaan piruilua veljelle.
Vierailija kirjoitti:
Slovenian fan, can you tell is Bojan considered to be bisexual? Is there any rumours, or evidence him dating men ever?
I'm not Slovenian, I'm from Serbia, but I wanted to ask the same lady from Slovenia, because she would know better...What I know is that he dated Melani Mekicar, Slovenian tv host, who also announced votes from Slovenia at this year's ESC (this is what you already know I think) and the two of them were also hosting last year's EMA (SLO national selection for Eurovision). Btw they dated when they were really young, like before 18..also I found some interview on yt of Melani in which she talks about finding about his FIRST boyfriend was gay at the time they were dating😳 (Please Slovenian fan if you could explain this better, maybe i got something wrong). We of course cannot have info who was her first bf, it could be Bojan or perhaps someone else...
Also someone (some person from Slovenia which is allegedly very close to the band as he said) commented on Reddit that all he knows about boys' sexuality is that everyone in the band is straight and that he has never heard any other rumours.
That's what I have as a Serbian fan, but i'm pretty sure that someone from Slovenia would give some more accurate and maybe juicier information.
Slovenian fans, please spill some tea for us😁😁😁🙏
Joo ihana versio, vaikka en muuten mitään Mileyta kuuntelekaan. Mä kyllä odotan innolla JO englanninkielistä tuotantoa, vaikka tykkään myös heidän biiseistä omalla kielellään.