Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Oli kiva keikka. Ja teki hyvää katsoa se, koska mä olen niin onnellinen K:n puolesta. Että nyt saa elää sitä mistä on unelmoinut vuosia. Taitaa kaveri välillä nipistää itseään, että onko unta vai totta.
Ja samaa mä sanon Bojanista ja Joker Outista, hekin ovat nyt päässeet johonkin mistä ovat unelmoineet.
Toivon myös, että molemmat ovat onnellisia siinä ihmissuhteessa jonka valitsevat. Vaikka mun täytyy sanoa, että se Leilan fanfic parinkymmenen vuoden päähän sijoitettuna, oli jotenkin todella vaikuttava ja iski johonkin tosi syvälle. Meillä varmasti jokaisella on joku juttu, jota mietitään vuosikymmenien päästä, että miksi en uskaltanut. Mä pidän peukkuja, että jos tämä heidän välinen juttu olisikin jotain muuta kuin kaveruutta, niin heillä olisi rohkeutta uskaltaa.
Koska K ja B näkevät seuraavan kerran? Lähinnä ajattelin pitää kesätaukoa ja pohdin että koska palaan taas tähän ketjuun.. Menikö K elokuussa Sloveniaan?
Does anyone else had impression that Bojan looked a bit sad at yesterday's concert?🥺
And to add..he has the most beautiful brown eyes I've ever seen..I was in love with some brown-eyed men before, but those eyes are definitely something else...
T. Serbian fangirl that said hi yesterday
(I learned that "T." thing😄)
Vierailija kirjoitti:
Does anyone else had impression that Bojan looked a bit sad at yesterday's concert?🥺
And to add..he has the most beautiful brown eyes I've ever seen..I was in love with some brown-eyed men before, but those eyes are definitely something else...
T. Serbian fangirl that said hi yesterday
(I learned that "T." thing😄)
I think he always looks a bit sad when he's away from Jere and at his happiest when they are together. 💕
Kirjoittaja varmaan tarkoitti sitä kommenttia, jossa K heitti vitsiä yleisöön, että jollain miehellä on 4 naista siellä ja sanoi et yleensä artistilla on naiset ja miehet ympärillä. Pilke silmäkulmassa tietenkin sanottuna.
Serbian fan girl? Siis Linnea Ruotsista?
Älkää nyt menkö taas tähän samaan hölmöt 😜🤭
Vierailija kirjoitti:
Koska K ja B näkevät seuraavan kerran? Lähinnä ajattelin pitää kesätaukoa ja pohdin että koska palaan taas tähän ketjuun.. Menikö K elokuussa Sloveniaan?
Elokuusta on ollut puhetta, että silloin k menisi Sloveniaan. Toivottavasti toteutuu. Viimeksi olivat erossa noin kuukauden. Kestävätköhän nyt tuonne elokuulle asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artistilla on naisia ja miehiä 😏
Onko shippaus jo laantunut vai miten tästä ei tullut mitään? Ennen jokainen lause ja katse tulkittiin. Nyt tähän vitsin tynkään ei mitenkään lähdetty mukaan. Sori luen tätä ketjua nykyään vähemmän ajanpuutteen takia.
En kuullut tuota, vaikka katsoin kyllä koko lähetyksen. Mitä Kärtsä sanoi? Minä tartuin siihen Perus-Pasi spiikkiin.
Joo vitsaili jotain et kuinka jollain yleisössä olleella kundilla on lihaksia, rahaa tilillä ja 4 muijaa. Sit se sanoi et luuli et artisteilla olis naisia ja miehiä, mut ei kun ne onkin vaan yleisöllä🤭 Oikeesti se sanoi et naisia tai MIEHIÄ! Prosessi on aluillaan selkeästi..b&k💔🔥
Vierailija kirjoitti:
Monelta se Aurora tulee?
I guess that's Aurora, Norwegian singer..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuusta on ollut puhetta, että silloin k menisi Sloveniaan. Toivottavasti toteutuu. Viimeksi olivat erossa noin kuukauden. Kestävätköhän nyt tuonne elokuulle asti.
pahalta näyttää ettei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artistilla on naisia ja miehiä 😏
Onko shippaus jo laantunut vai miten tästä ei tullut mitään? Ennen jokainen lause ja katse tulkittiin. Nyt tähän vitsin tynkään ei mitenkään lähdetty mukaan. Sori luen tätä ketjua nykyään vähemmän ajanpuutteen takia.
En kuullut tuota, vaikka katsoin kyllä koko lähetyksen. Mitä Kärtsä sanoi? Minä tartuin siihen Perus-Pasi spiikkiin.
Joo vitsaili jotain et kuinka jollain yleisössä olleella kundilla on lihaksia, rahaa tilillä ja 4 muijaa. Sit se sanoi et luuli et artisteilla olis naisia ja miehiä, mut ei kun ne onkin vaan yleisöllä🤭 Oikeesti se sanoi et naisia tai MIEHIÄ! Prosessi on aluillaan selkeästi..b&k💔🔥
Prosessi etenee kuin juna.
T. Rietas gay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas rumaa yleisöä. Kontrasti seksijumala Jereen on melkoinen.
Miksi arvostella toisia rumasti? Mä taas katsoin, että onpa kaunista ja ihanaa yleisöä.
Minä kans katsoin että ihanaa miten monimuotoinen yleisö, kaikenikäistä ja -näköistä jammaili mukana ihan fiiliksissä. Koko kansan Kärtsä todellakin, ihan mahtavaa! 🤩
Olen kesäjuhlissa enkä pääse töllön ääreen, sattuisko kellään olemaan Kesärauhakeikan biisilistaa?
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt menkö taas tähän samaan hölmöt 😜🤭
I don't know about Linnea but I'm pretty sure I'm real person😂😂 and not some troll as someone would think...I have never trolled in my life🙄 but it's okay i can understand if you would think so. Also my English is pretty average for a person that would actually come from Sweden or Finland😂 But hey you're free to believe whatever you want to..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt menkö taas tähän samaan hölmöt 😜🤭I don't know about Linnea but I'm pretty sure I'm real person😂😂 and not some troll as someone would think...I have never trolled in my life🙄 but it's okay i can understand if you would think so. Also my English is pretty average for a person that would actually come from Sweden or Finland😂 But hey you're free to believe whatever you want to..
Hyvin ymmärrät suomea 👏
Vierailija kirjoitti:
Olen kesäjuhlissa enkä pääse töllön ääreen, sattuisko kellään olemaan Kesärauhakeikan biisilistaa?
Googleya
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt menkö taas tähän samaan hölmöt 😜🤭I don't know about Linnea but I'm pretty sure I'm real person😂😂 and not some troll as someone would think...I have never trolled in my life🙄 but it's okay i can understand if you would think so. Also my English is pretty average for a person that would actually come from Sweden or Finland😂 But hey you're free to believe whatever you want to..
Hyvin ymmärrät suomea 👏
Kääntäjällähän nää sivut voi kans halutessaan kääntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin ymmärrät suomea 👏
Thanks!! I'd really love to have Bojan's talent for languages, but for now it's Google translate who does really great job🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmosta kans olen miettinyt että jos tässä oikeesti olisi jotain ikävöintiä ilmassa, ehkä eniten B:n puolelta, siis en tiedä onko mutta jos ois, niin tuleeko jossain kohtaa kesää, ennen syyskuuta tai elokuuta (jos nyt sinne suunniteltu tapaaminen on vielä voimassa), tilanne että B:llä onkin pakottava tarve tulla musiikillisen yhteistyön merkeissä Suomeen? Siis vaikka heinäkuussa. Vai ihan liian toiveajattelua tämmönen?
Ja mitään järkeähän siinä ei olisi, kun K edelleeen kiertää kaikissa mahdollisissa peijaisissa pitkin Suomenniemeä.
Näkisin kyllä, että musiikillinen yhteistyö on syytä priorisoida.
Ei tänne kannata tulla, jos haluaa kahdestaan viettää aikaa. Muutenkin käärijän vuoro vaivautua liikkeelle . Toivottavasti k saa lähteä yksin Sloveniaan.
On tuo Mikkekin kyllä helvetin kuuma mies huh huh.Ei tietenkään Jereä voita mutta 🥵