Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Artistilla on naisia ja miehiä 😏
Eli Kärtsä pääsee yksityiskoneella Tallinnaan, kun täälläkin sitä pohdittiin miten ehtii sinne yhdeksäksi. Mr. Big Star 🤩
Vierailija kirjoitti:
Artistilla on naisia ja miehiä 😏
Nimenomaan. 😏
Ihmiset rakastaa Kärtsää, ei sille mahda mitään. Ihana yleisö Kesärauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Eli Kärtsä pääsee yksityiskoneella Tallinnaan, kun täälläkin sitä pohdittiin miten ehtii sinne yhdeksäksi. Mr. Big Star 🤩
Ja niin mietittiin, että ehtisi laivan buffettiin.
Mikke painaa lavalla melkein samaan tahtiin ku Jere.
Onko tuolla yleisössä palstan puutarhureita kukkaseppeleet päässä?
Naisystävä mainittu 😅 Mut ei ollut Mytrsilissu 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäköön piilossa K edelleen lähi-ihmissuhteet, suosio säilyy paremmin, suuri osa ulkomaalaisista ei tiedä vieläkään, kaikkea kaikille
Tämä.
Naispuolisena fanina koen fiiliksiä totaalisesti laimentavana nää videot, missä Jeren tyttöystävä puhuu ja nauraa ja jum/aliste rapsuttelee sen hartiaa! Siis ehdoton EI tälle. Kaikkea hyvää parisuhteelle, mutta eivät faninaiset halua nähdä vilaustakaan tollasesta. Mulla ainakin kuivuu kuumat päiväunet ihan kasaan kun nään noita tyttöystävän hiveleviä sormia. Faninaiset haluaa säilyttää toivonkipinän...
99.9% faneista ei lue tätä palstaa ja moni tykkää pelkästään Käärijästä, ei Käärijä&Bojan yhdistelmästä. Fanit (osa naisista ja miehistä) tosiaan haluaa säilyttää sen toivonkipinän ja se pitäisi heille suoda. Mä taas haluan säilyttää B&K toivonkipinän.😅
Vierailija kirjoitti:
Onpas rumaa yleisöä. Kontrasti seksijumala Jereen on melkoinen.
Miksi arvostella toisia rumasti? Mä taas katsoin, että onpa kaunista ja ihanaa yleisöä.
Ihanasti Kärtsärin rusketus korostaa hänen ihania sinisiä silmiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäköön piilossa K edelleen lähi-ihmissuhteet, suosio säilyy paremmin, suuri osa ulkomaalaisista ei tiedä vieläkään, kaikkea kaikille
Tämä.
Naispuolisena fanina koen fiiliksiä totaalisesti laimentavana nää videot, missä Jeren tyttöystävä puhuu ja nauraa ja jum/aliste rapsuttelee sen hartiaa! Siis ehdoton EI tälle. Kaikkea hyvää parisuhteelle, mutta eivät faninaiset halua nähdä vilaustakaan tollasesta. Mulla ainakin kuivuu kuumat päiväunet ihan kasaan kun nään noita tyttöystävän hiveleviä sormia. Faninaiset haluaa säilyttää toivonkipinän...Ööhh, missä sellainen video on?
Ihan vieläkin näkyy Käärijän IG storyssä. Nainen tuo itseään ilmi lähes päivittäin. Plaah..
Yööks!
No juu, vähän oudot meiningit näissä videoissa! Siis Kärtsy puhuu myös tyttikselle, joka hivelee sormia ja nauraa siellä, puhuu samanaikaisesti jotain yms. Ja kuitenkin hän haluaa olla ns tuntematon..eli häh...
Vierailija kirjoitti:
Naisystävä mainittu 😅 Mut ei ollut Mytrsilissu 😜
Kovat oli pojalla lupaukset. 😎 Siinä sitten kivet seinistä sinkoo kun naida jyskytetään 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Voisi kuvitella, että Jere on ainakin Tavastian bäkkärillä katsomassa, jos ei muuten. Olisihan se jo tosi epäkohteliastakin jos ei (toki jos sitä ennen menee Slovenian keikoille niin ehkä ei sitten).
Miten mua ei yllätä, että ketjun Jere-väheksyjät on jo etukäteen paheksumassa kaikkea, missä Jere saattaisi olla epäkohtelias syksyllä!
Vierailija kirjoitti:
Bojan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan?
Bojan, suomen kielesi opinnot etenevät vauhdikkaasti.
T. Opettaja
Ajattelin että toivottavasti Häärijä tulisi Cha Cha Chahan, manifestointi onnistui. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CtlwPuvNM1_/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Jokerit 💕
Huomasitteko, että Bojanilla oli ranteessa useampi (ilmeisesti fanien tekemää) rannekorua? Ja, kun Kärtsärin eilistä Ig-stories osuutta katselin, niin silläkin oli jotain tollaisia helyjä ranteessa.Oliko tämä nyt jotenkin sattumaa?En ole aikaisemmin ainakaan huomannut moisia helyjä kummallakaan.
Bojanilla paitojen repiminen on näköjään tullut jäädäkseen.
Onko hän kuunnellut Benjaminin kappaletta vähän liikaa?
😂😂😂