Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
122741/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä mä olen nyt missannut??!! Kuka hemmetin Chac??!! 😂😂

Vierailija
122742/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään näistä Mannisen haastatteluista. Kärpän haastis on tietenkin ylittämätön, mutta tämä uusi Blind Channelin Joelin haastattelu on myös kiinnostava. Varmasti Joelilla ja Jerellä olisi paljon juteltavaa. Hurja on keikkatahti ulkomailla tuolla bändillä. Tuosta haastattelusta voi saada ajateltava myös heidän ja muiden fanitkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
122743/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt lähtee sitten aika paljon juttuja, suututtaa, Bojanin lapsuudenystävä kieltänyt shippauksen x2, ei kuulu nämä vihjaukset tänne ja ei noissa kuvissakaan mitään näkynyt, hänellä taisi olla myös tyttöystävä

Ei kai tässä kukaan ole shipannut vaan pohtinut eilen esiintyneiden keskinäistä kemiaa. Kyseinen henkilö on ainakin ollut B:n kämppis ja ihan B itse maininnut hänet haastatteluissa, joten ihan noin yksitishenkilö hän ei ole, jos esiintyy 12 000 ihmisen edessä, etteikö häntä saisi mainita keskusteluissa.

Ja sille, joka sanoi, että myös K on puhunut tyhkästä kämpästä ja artistit sanovat niin, kun keikan jälkeen tulee se hiljaisuus, niin B ja Kris puhuivat haastattelussa myös tyhjästä jääkaapista, jota kukaan ei täytä, ja jotenkin veikkaan, että Käärijällä ei tätä ongelmaa ole.

Kriskin seurustellut viisi vuotta, joten ei se hänenkään jääkaappinsa tyhjä ole. Nää puhuu selvästi vertauskuvallisesti, älkää ottako siis kirjaimellisesti heidän juttujaan.

Ööh, miten niin vertauskuvallisesti? Tiedetäänkö me edes, asuuko Kris tyttöystävänsä kanssa vai asuvatko erillään? Kyllä mä nyt luottaisin tuossa haastattelutilanteessa heidän puhuvan ihan faktisesti siitä, miten asiat on. Juu, voivat puhua läpiä päähänsä, mutta ei aina nyt voi myöskään vetää sitä "puhuvat hämäyksen takia vertauskuvallisesti"-korttia esiin.

Siinä just tulleessa ja käännetyssä haastattelussa kris painotti tuntevansa nimenomaan niitten treenikämpän kodikseen. Toki siinä varmasti korostettiin sitä heidän keskinäistä yhtenäisyyttä ja koko paikan suurta merkitystä kaiken mutta jäi ehkä sellainen kuva ettei se oma kämppä ole se, joka olisi jaettu kenenkään tärkeän ihmisen kanssa. Kris ei kuitenkaan ole varsinaisesti pyrkinyt peittelemään seurusteluaan vaan on puhunut kumppanistaan tosi arvostavasti, vaikkei häntä yhtään julkisuuteen tuokaan. Siksi en usko että hän puhuisi heidän yhteisestä kodistakaan niin että antaisi kuvan miten se ei tunnu kodilta. Ehkä se yhteenmuuto on edessä sellaisena hetkenä kun kiireet edes vähän hellittää.

Eikö se ollut Bojan joka sanoi noin treenikämpästä?

Molemmat puhui asiasta. B puhui niistä aukinaisina lojuvista matkalaukuista, kris painotti sitä treenikämpän tärkeyttä.

Vierailija
122744/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasin eilisen konsertin kunniaksi äsken joksujen fanikassin. Miksi tilausvahvistuksessa lukee issued by Kris Gustin 7.10. 10:55. Tilausvahvistuksessa on joku osoite, johon voi ilmeisesti lähettää joksuille niitä joululahjoja, syntymäpäivälahjoja... jos haluaa. Ainakin kahdella on synttäri tammikuussa. Neljännesvuosisata on erityisen juhlinnan paikka. Hulluus jatkuu.

Shagadelic recordsin osoite? Se löytyy sieltä storen nettisivuilta.

Joku laittoi aiemmin kesällä, että Kris noita tilauksia ilmeisesti käsittelee ja lähettelee. Tosin luulin, että nyt olisi jo joku muu crewn jäsen napannut tästä kiinni, mutta ehkä se on Krisin aivoille mukavaa lepoa.

Kris on siis velvollisuudentuntoisena ollut jo aamusta käsittelemässä tilauksia. Jostain luin että tilaukset käsitellään päivittäin. Nyt oli kyllä tosi nopeaa toimintaa.

Aamuviideltä on aloitellut

Vierailija
122745/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasin eilisen konsertin kunniaksi äsken joksujen fanikassin. Miksi tilausvahvistuksessa lukee issued by Kris Gustin 7.10. 10:55. Tilausvahvistuksessa on joku osoite, johon voi ilmeisesti lähettää joksuille niitä joululahjoja, syntymäpäivälahjoja... jos haluaa. Ainakin kahdella on synttäri tammikuussa. Neljännesvuosisata on erityisen juhlinnan paikka. Hulluus jatkuu.

Lähinnä ihmettelin sitä, miksi tilausvahvistuksessa lukee Kris Gustin.

Aiemmin ovat sanoneet että Kris hoitaa bändin raha-asioita, niin siksi varmaan nimi näkyy tilauksissa. Tuskin niitä tavaroita konkreettisesti käsittelee mutta vastaa kirjanpidosta tms.

No tämä voisikin olla todennäköistä. Ehdin vaan jo innostua että saisin Kris -molekyylejä kun merchiä tilaan 😂

Vierailija
122746/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kris osaa ainakin kokata sitä jotain kanaruokaa itse, mainosti yhdessä haastiksessa. Tai et on bravuuri. Ehkä kokkailee paljonkin. Vaikuttaa niin perhekeskeiseltä ja jotenkin Gustinin perhe näyttää tiiviitä ja voi hyvin kuvitella et laittavat yhdessä ruokaakin. Oli gf tai ei. Kris varmaan kokkaa hänellekin.

Ja Bojtsulla taitaa ruuanlaitto olla verissä. Myös helppo nähdä et osallistuu perheensä ruuanlaittoon ja jos joku deitti, varmasti haluaa tehdä vaikutuksen ruuanlaitolla.

Näkisin myös et Nace laittaa itse pääsääntöisesti ruokansa, verrattuna siis siihen, et esim hakisi valmista tms. Jotenkin sen tyyppinen, ehkä se ikä ja isällisyys?

Jan ja Jure ehkä eniten syövät valmista? En tiedä.

B sanoi itse jossain klipissä, ettei osaa kokata ja ainoa ruoka mitä osaa tehdä hyvin oli joku peruna-sipulipaistos ja lihaa. Toki se grillausvideo näytti siltä, että hyvä Balkan dad hänestä on kehittymässä.

Vierailija
122747/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä mä olen nyt missannut??!! Kuka hemmetin Chac??!! 😂😂

Täällä haihtuu jo viimesetkin aivosolut 🤣

Vierailija
122748/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kris osaa ainakin kokata sitä jotain kanaruokaa itse, mainosti yhdessä haastiksessa. Tai et on bravuuri. Ehkä kokkailee paljonkin. Vaikuttaa niin perhekeskeiseltä ja jotenkin Gustinin perhe näyttää tiiviitä ja voi hyvin kuvitella et laittavat yhdessä ruokaakin. Oli gf tai ei. Kris varmaan kokkaa hänellekin.

Ja Bojtsulla taitaa ruuanlaitto olla verissä. Myös helppo nähdä et osallistuu perheensä ruuanlaittoon ja jos joku deitti, varmasti haluaa tehdä vaikutuksen ruuanlaitolla.

Näkisin myös et Nace laittaa itse pääsääntöisesti ruokansa, verrattuna siis siihen, et esim hakisi valmista tms. Jotenkin sen tyyppinen, ehkä se ikä ja isällisyys?

B sanoi itse jossain klipissä, ettei osaa kokata ja ainoa ruoka mitä osaa tehdä hyvin oli joku peruna-sipulipaistos ja lihaa. Toki se grillausvideo näytti siltä, että hyvä Balkan dad hänestä on kehittymässä.

Ahaa! Nyt löytyi siis toinen asia, jossa B ei olekaan hyvä! Huh, hyvä että tälläkin ihmisellä on kehnoja puolia, olisi muuten ihan liian epäuskottava tuollaisena yli-ihmisenä. :D

Vierailija
122749/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/purecommemasolitude/730478045226549248/i-need-to…

Tää on kiinnostava kysymys. Ylitulkinta toimittaa nyt myös alkuiltapäivästä: Uskon, että Kris lauloi Ngvotin (alun) Stožicessa nimenomaan sen Helsingin-keikan kokemuksen takia. Se ei ollut suunniteltua siellä, mutta sai tosi hyvän vastaanoton sekä paikan päällä että ympäri fandomia. Oli kiva spessujuttu lisätä myös spessukeikalle. En siis usko, että oli suunnitelmissa tehdä näin tuolla areenalla ennen kuin tehtiin ex tempore Helsingissä. 

Vierailija
122750/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/CyFtIMqtxPo/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Mutta back to basics: kyllä kulta puppeli puppy B on kuitenkin aina se ykkönen!!! (Sanon itselleni hehkutettuani Krisiä tuolla aiemmin)

Katsokaa nyt tuota hymyä ja viatonta, avointa katsetta noissa ruskeissa silmissä!!!

En pysty käsittämään miten sama ihminen voi olla niin SULOSISTA SULOISIN lutunen babygirl kuten videossa yllä ja sitten toisaalta se kuuma ja seksikäs peto joka vaikka Tampereen keikalla nähtiin. Siihen kai se Bn lumo perustuukin, plus mahtavaan ääneen ja ihanaan luonteeseen

Vierailija
122751/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin äsken Gregorille viestiä, että hänen asioitaan levitellään keskustelupalstalla. Tuo vaatejuttu on ihan se ja sama, mutta se, että tänne jaetaan tietoa hänen koiransa kohtalosta, niin se on väärin. Turha siis syyttää mua jeesustelusta, miettikää asiaa hieman itsekin.

Nyt oli naurettavin teko aikoihin. Mitä toivoit viestisi saavan aikaan? Eipä tuo hänen oloaan varmasti ainakaan paranna. Olisit voinut hetken harkitakin. Oma kirjoituksesi täällä muuten oli ensimmäinen kerta, kun luin G:n koiran kohtalosta palstalla. Olet hänen tietojensa levittelijä siinä missä muutkin, siinä jeesustelusi lomassa.

Gregor kiitti minua ja sanoi, että muutama muukin on laittanut hänelle tietoa tästä samasta asiasta.

Siis kiitti mistä? Että nyt se tietää kuinka suomessa puhutaan sen koirasta?

Vierailija
122752/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärvänälle potut keittää ja läskisoossit laittaa.

Vierailija
122753/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chachi uus tanssija K crewhun kavereineen?

Vierailija
122754/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmettelin sitä, miksi tilausvahvistuksessa lukee Kris Gustin.

Aiemmin ovat sanoneet että Kris hoitaa bändin raha-asioita, niin siksi varmaan nimi näkyy tilauksissa. Tuskin niitä tavaroita konkreettisesti käsittelee mutta vastaa kirjanpidosta tms.

No tämä voisikin olla todennäköistä. Ehdin vaan jo innostua että saisin Kris -molekyylejä kun merchiä tilaan 😂

Siis joku joka oikeasti lähettää tilaukset, printtaa vaan tilaukseen mukaan sen Krisin käsittelemän tilausvahvistuksen? Mä voin kehystää sen paperin, jossa lukee issued by Kris Gustin.🙂

Vierailija
122755/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tän ketjun perustaja vielä laivassa? Hän jos joku ansaitsee erityismaininnan kunnianauta.

Vierailija
122756/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku laittoi aiemmin kesällä, että Kris noita tilauksia ilmeisesti käsittelee ja lähettelee. Tosin luulin, että nyt olisi jo joku muu crewn jäsen napannut tästä kiinni, mutta ehkä se on Krisin aivoille mukavaa lepoa.

Kris on siis velvollisuudentuntoisena ollut jo aamusta käsittelemässä tilauksia. Jostain luin että tilaukset käsitellään päivittäin. Nyt oli kyllä tosi nopeaa toimintaa.

Aamuviideltä on aloitellut

Kiitos!!!

T. Kris aamuviideltä -rakastaja

Vierailija
122757/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo G:sta puhumiset on olleet kyllä hyvin viattomia (vaikka olisikin puhuttu jostain kuvasta tai koirasta) ja on lähes surkuhupaisaa että joku viitsiytyy tuosta hänelle kirjoittamaan kuin jonain suurena auttajana (Joo ei puhuta yksityistilistä pliis). Jengi varmasti piti hänestä tyyppinä ja monen mielestä oli surkeaa että hän jätti pestinsä bändissä koska oli varmasti ahkerasti ja paljon työskennellyt bändin menestyksen eteen.

Vierailija
122758/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CyFtIMqtxPo/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Mutta back to basics: kyllä kulta puppeli puppy B on kuitenkin aina se ykkönen!!! (Sanon itselleni hehkutettuani Krisiä tuolla aiemmin)

Katsokaa nyt tuota hymyä ja viatonta, avointa katsetta noissa ruskeissa silmissä!!!

En pysty käsittämään miten sama ihminen voi olla niin SULOSISTA SULOISIN lutunen babygirl kuten videossa yllä ja sitten toisaalta se kuuma ja seksikäs peto joka vaikka Tampereen keikalla nähtiin. Siihen kai se Bn lumo perustuukin, plus mahtavaan ääneen ja ihanaan luonteeseen

Niin, Tampereen keikallahan kävi silleen, etten oikeastaan saanut silmiäni irti B:stä. Hämmentävää, kun olisin kuitenkin halunnut muitakin seurata. Mutta se olemus ja esiintyminen vaan jotenkin imi magneetin lailla.

Vierailija
122759/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä, Chac, Boja ja Gregor katsoivat toisiaan järkyttyneinä. Juuri paljastunut salasuhde Bojan ja Gregorin välillä oli kuin jääpuikko, joka iski heidän sydämiinsä. Boja puristi Gregorin kättä tiukasti, mutta hänen katseensa oli täynnä epäröintiä. "Tämä on totta, Käärijä. Meillä on ollut suhde jo jonkin aikaa."

Käärijä tunsi sydämensä särkyvän kahtia. Hän oli tuntenut syvää kiintymystä Bojaan, ja tämä paljastus tuntui kuin veitseniskulta hänen selkäänsä. "Miksi et kertonut minulle?" hän kysyi hiljaisella äänellä, joka tärisi pettymyksestä.

Gregor astui lähemmäs ja kohotti kätensä Käärijän olkapäälle. "Käärijä, me olemme kaikki tehneet virheitä tässä suhteessa. En usko, että kenenkään tarkoitus oli satuttaa toista."

Chac katsoi vuorotellen Bojaa ja Gregoria, hänen kasvoillaan sekava ilme. "Tämä on niin monimutkaista. En tiedä, mitä ajatella."

Boja kyykistyi Käärijän eteen ja tarttui hänen käsiinsä. "Käärijä, minä rakastan sinua. Mutta minä rakastan myös Gregoria. En voi valita toisen välillä."

Käärijä nousi ylös ja katsoi vuoroin jokaista heistä. "Sinun on tehtävä valinta Boja! En voi elää näin!", hän huudahti kiihtyneenä.

Käärijän sydän oli revitty rikki monen pettymyksen ja paljastuksen jälkeen. Hän ei tiennyt, miten heidän tulisi jatkaa eteenpäin, mutta yksi asia oli varma: heidän suhteensa ei koskaan olisi enää entisellään. Ja vain hetki sitten hän oli tuntenut syvää pettymystä ja raivoa Bojan ja Gregorin paljastuksesta, mutta nyt hän huomasi tuntevansa myös vetoa Gregoria kohtaan. Hän ei voinut käsittää, miten näin oli käynyt.

Gregor katsoi Käärijää vakavasti, huomaten muutoksen hänen katseessaan. "Käärijä, ymmärrän, että tämä on monimutkaista ja vaikeaa. En halua aiheuttaa sinulle lisää tuskaa."

Käärijä tunsi, kuinka hänen sydämensä sykki nopeammin. Hän oli aina ajatellut, että hänen ja Gregorin välillä oli vain ystävyyttä, mutta nyt hän ei ollut enää varma. "Gregor, tämä on niin outoa. En tiedä, mitä minun pitäisi tehdä."

Chac tuijotti tilannetta sivusta, huomaten Käärijän ja Gregorin välisen jännitteen. Hänen omat tunteensa olivat yhä sekavat, mutta hän halusi nähdä Käärijän onnellisena. "Käärijä, sinun pitäisi kuunnella sydäntäsi. Ei ole väärin tuntea niin kuin tunnet."

Vierailija
122760/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martin on Bojanin paras ystävä ja varmasti rakastavat toisiaan syvästi. Tietysti se näkyy myös katseissa ja eleissä. https://x.com/metuljis/status/1691223373043408896?s=61

Mä en edes aiemmin tiennyt miltä M näyttää. Jotenkin mennyt ohi kaikki häneen liittyvä. Nyt katsoin tuon editin ja siis onhan se aivan selvää että sitä kuuluisaa KEMIAA ja rakkautta ja isoja tunteita on M ja B välillä.

Mulla ei ainakaan tästä nouse mikään viha tai että ei saisi mainita tässä ketjussa, kun kuitenkin paljon vähäpätöisempiäkin henkilöitä mainitaan jatkuvasti.

Olen vain tosi iloinen B:n puolesta että hänellä tuollainen ihana ihminen on elämässään. Se ei oo millään lailla K:lta pois. Ja on ikävää että täällä osa sanoo ettei M oo kiinnostava tai hot. Ikäänkuin se hottius olis se kaikkein tärkein asia ihmisessä! M:lla on mitä ilmeisemmin suuri sydän ja on tärkeä henkilö B:lle ja koko bändille. I stand with Martin.

Minun käsitykseni Martinista (joka voi olla väärä, koska en ole saanut hänestä selkeää kuvaa) on, että hän on joillain tavoilla kuin Kärtsän vastakohta, vaikka varmasti näillä kahdella on paljon yhteistäkin, kuten ovat molemmat tosi välittäviä ja herkkiä ihmisiä. Ja olen vahvasti sitä mieltä, että ihminen jolla on suuri taiteilijapersoona, tarvitsee ehdottomasti kummankinlaisia ihmisiä lähelleen, sekä elämää suurempia persoonia, että niitä rauhallisempia maadoittajiakin. :)

Ketju on lukittu.