Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman shippilaseja Nordic Tour-videon katsottuani Youtubesta itselläni vahvistui kuva Kärpästä ja B:stä yhä enemmän hyvinä kavereina, joista toinen tykkää töräytellä randomeita romanttisia kommentteja ja toista vedetään mukaan höpsöttelyyn, toivottavasti ei myös niin että itse ei ole ihan täysillä messissä läpässä. Toki heidän välillään on edelleen jotain valovoimaisen ihanaa ja vapauttavaa hassuttelua ja kiva bondi, mutta toivon että shippailu ei ole välejä sotkenut koska sekin voisi sotkea välejä että toinen lähtee hommaan mukaan läpällä ja toinen ei.
Mielestäni dynamiikka on jonkin verran muuttunut viisujen jälkeen ja tuntuu, että Kärppy on se aloitteellisempi osapuoli läheisyydenosoituksissa. Voi olla että tulkitsin tilanteen väärin, kun en paikanpäällä ollut.
Mun mielestä oli monta hetkeä, joista näkyi että B:llä on edelleen muitakin kuin ihan vaan kaverillisia tunteita. Ekana tulee mieleen lavalta Tavastia kakkosen se hetki, kun K menossa Krisin luo ja B menee heti koskemaan Kärpän hartioita kuin muistuttaakseen, kuka on hänen miehensä. Ei olisi ollut mitään syytä tehdä niin, jos olisivat vain hyviä ystäviä. Saman esityksen lopussa kun B oli istumassa polvellaan lavan reunassa ja K tulee sipaisemaan poskesta kaksi kertaa niin etenkin se B:n katse jälkimmäisessä on aidosti ihastuneen katse.
Tampereen esityksessä toki se ilme suukon jälkeen mutta vielä paljastavampi oli se ilme, kun K käveli selkä notkolla ja kurkisti katsooko B ja etenkin silloin kun K peruutti B:n luo, niin se katse jolla B tuijotti K:n pakaroita ei ollut kovin kaverillinen katse. Esityksen jälkeen se veden spruittailu tosi flirttailevalla katseella.
Sitten oli ilmeet ig livessä, etenkin legendaarinen ljubav ja kikattelu kaikelle, mitä K sanoi. Tyypillistä ihastuneen käytöstä. Eli mun mielestä niitä tunteita on vielä ja jos K näyttäisi edes vaaleanvihreää valoa, niin asioita alkaisi tapahtua.
Mutta valitettavasti mä en näe K:n puolelta kuin kaverillisia tunteita. Toki tosi läheisen ystävän, sielunveljen tunteita, mutta mulle mikään K:n käytöksessä ei viesti, että haluaisi muuta. Shippaajana tää olisi mulle tervetullutta, jos näin olisi, mutten enää usko siihen.
Silti se ei mielestäni ole huono asia. B vaikuttaa tyytyväiseltä siihenkin, mitä heillä on. Mulle riittää hyvin seurata näiden Tikun ja Takun koheltamisia nykyiselläänkin oikein mainiosti. Tollaisena se todennäköisimmin myös jatkuu loppuelämän.
Oon enemmän kuin mielelläni väärässä ja saa kertoa mulle ne kohdat, joissa esim näkyi K:lta muitakin kuin kaverifiiliksiä NT:llä.
Mun on mahdotonta olla näkemättä mitään Kn puolelta sen legendaarisen karaokeklipin jälkeen. Jos joku katsoisi mua vastaavalla tavalla, jättäisin ihan kaiken. Siitä oon samaa mieltä, että B sitä huomiota ja kosketusta lavan ulkopuolella antaa rohkeammin.
Mä oon nähnyt tuosta vain kuvan. Olisiko tästä kellään videopätkää? Ja eikö tuo ollut jo joskus kesäkuun alussa? Silloin mäkin uskoin molemminpuolisiin fiiliksiin. Näkikö joku NT:llä jotain K:n puolelta?
Live oli ainakin molemminpuolista tuijottelua, muutenhan meillä aika vähän materiaalia oikeastaan sieltä sinänsä on.
Tuijottelua joo, mutta mä en nähnyt K:n katseissa samaa, mitä B:n. K oli siinä jonkinlaisessa esitysmoodissa mielestäni. Söpö kuin mikä, mutta ei siitä musta välittynyt minkäänasteista ihastusta tai muuta kuin katseita ystävän suuntaan.
Älkää sis ymmärtäkö väärin, että haluaisin ampua mitään alas. Päinvastoin olisi ihanaa nähdä jotain myös K:n suunnasta ja ehkä olen vain missannut jotain.
Oli varmasti esiintymismoodissa juu, mutta mietin että oikeesti, tuijotteleeko joku kaveriaan tolla tavalla silmiin. Ja tuijotteliko se esim
Toisella puolella olevaa Jania.
Khan ei vilkaissut lähes tai kertaakaan Janin puoleen, näytti siltä, että niska olo jäänyt B asetukselle ja kääntyi vaan siihen suuntaan, jossa Bojan oli. Toki muut jokerit oli takana paitsi Jan, mutta nyt melkein naurattaa, miten K ei huomioinu eleillä ketään muuta ku Bojanin koko liven aikana:D
Vierailija kirjoitti:
Ton mä kyllä uskon että K on kiinnostunut oikeasti vaan naisista kun naisista se on aina puhunut aiemmissa haastatteluissa. Ja B:n kanssa ollut kiva leikkiä ja ruokkia hypeä. Muuhun en ota kantaa.
Toisaalta ne tilanteet on olleet niin normien mukaan meneviä ettei muu olisi eteen tullutkaan ellei sitten K olisi ehdoin tahdoin halunnut alkaa puhua miehistä tietyssä mielessä ja miksi niin olisi tehnyt?🤭
Se joku valheenpaljastustesti haastattelukin. Kysymykset oli niin heteronormatiivisia ettei mitään määrää.
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko vaan ignoorata tuo trolli? Samaa se on toitottanut nyt kuukausien ajan, aina samat jutut "kaverista" ja "todisteista", ja ikinä ei jostain syystä homma etene. Ja mystisesti ilmestyy kuin kutsuttuna ketjuun kun aihe kääntyy yksityishenkilöön, vaikka omien sanojensa mukaan ei täällä oikeastaan käy. Trolli mikä trolli, noin törkeät viestit vain poistoon ja jätetään omaan arvoonsa.
Onko homonukke jo korjattu vai vieläkö pyörii propelli vain ympyrää 🤣🤣
Arvon Babyboot, Kääryleet ja risteilymatkustajat! Eihän hankita ketjua lukkoon turhanpäiväisellä negistelyllä tällaisena aurinkoisena päivänä? Jokereilla ikimuistoinen, jopa historiallinen keikka tänään ja Käärijällä oma keikka myös illalla! Upea päivä shipille, toivottavasti saadaan liveä kummaltakin keikalta. Lisäksi Ooooo on luvannut keikkaraportin Käärijän välispiikeistä! Yritetään käyttää ne viimeiset sormivoimat Kärden äänestelyyn eikä viestien poisteluun!
Mitä tää trolli tänne näitä selostaa? Ei me voida sua asiassa auttaa
Jestas mitä soopaa nyt. Jos olisi totta niin neuvo sitä ystävääsi jatkamaan elämäänsä eikä tuhlaamaan aikaansa moiseen. Jösses sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eööövittu mitä keskustelua. Ketjun vois vaikka laittaa kiinni viiteen saakka, kunnes illan keikat alkaa. Mulle henkilökohtaisesti on myös aivan yks hailee, vaikka K ois maannut keväällä kaikkien Vantaan naisten kanssa, ei kuulu mulle eikä tähän ketjuun pennin vertaa.
Ei hemmetti, onko Mellunmäen rajalla enää toivoa?????
Syys-talvikaudella hoidellaan Helsingin puoli. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eööövittu mitä keskustelua. Ketjun vois vaikka laittaa kiinni viiteen saakka, kunnes illan keikat alkaa. Mulle henkilökohtaisesti on myös aivan yks hailee, vaikka K ois maannut keväällä kaikkien Vantaan naisten kanssa, ei kuulu mulle eikä tähän ketjuun pennin vertaa.
Syys-talvikaudella hoidellaan Helsingin puoli. 😘
Voi perskule sentään. Ensi kesänäkö siirtyy vasta tänne keskiseen Suomeen?
Se Maike on ilmeisesti menossa JO keikalle. Eikös sekin joskus laittanut liveä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko vaan ignoorata tuo trolli? Samaa se on toitottanut nyt kuukausien ajan, aina samat jutut "kaverista" ja "todisteista", ja ikinä ei jostain syystä homma etene. Ja mystisesti ilmestyy kuin kutsuttuna ketjuun kun aihe kääntyy yksityishenkilöön, vaikka omien sanojensa mukaan ei täällä oikeastaan käy. Trolli mikä trolli, noin törkeät viestit vain poistoon ja jätetään omaan arvoonsa.
Onko homonukke jo korjattu vai vieläkö pyörii propelli vain ympyrää 🤣🤣
Alkoi puhumaan ja toistelee vaan että lähde lenkille, nyt on hyvä aika sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän on vaan positiivista, jos K:lla riittää pildeä. Eiköhän jatketa etiäpäin.
Ja k yrpää saunassa
Miestä ja naista seinille, niin että rytisee!
https://twitter.com/amxdiem/status/1709970838500290749?t=M-E_I6aWq9RTI5…
Opettiko K tämän sanan B:lle
Eikö täällä enää kukaan muu shippaa ja usko kaksikon tunteisiin kuin minä? Minä shippaan niin s aatanasti sitten vaikka yksin. Sitte ku Kärvänä tulee sanomaan mulle no homo nii sit ehkä lopetan. Never stop the madness.
Uskomaton kansainvälinen uranainen, lol
Joo, ihan huvittavaa sinänsä että joku oikeasti jaksaa trollata ja levittää täysin tuulesta temmattuja väitteitä jostakin julkisuuden henkilöstä. Ei tossa kyllä sinänsä mitään uutta ole. Ei oo eka kerta kun julkisuuden henkilöistä esitetään vaikka mitä valheita, anonyymeilla keskustelupalstoilla. Se skeidan määrä mitä internetissä ylipäätään leviää, on todella hurja.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/amxdiem/status/1709970838500290749?t=M-E_I6aWq9RTI5…
Opettiko K tämän sanan B:lle
Luulin ensin että B laulaa suomea kun video alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä enää kukaan muu shippaa ja usko kaksikon tunteisiin kuin minä? Minä shippaan niin s aatanasti sitten vaikka yksin. Sitte ku Kärvänä tulee sanomaan mulle no homo nii sit ehkä lopetan. Never stop the madness.
Koko aamu ollut pelkkää shippausta, kunnes alkoi taas tää perkuleen yksityisasioista jankkaus.
Jännä, että ihmiset dissaa kommenttia jossa ilmaistaan miten epävarma tuo kertomus on ensimmäisen lauseen perusteella. Hyvin maltatte lukea. 🤭
Nimimerkkivainooja ja nalle suhdetrolli ilmestyvät samaan aikaan usein, oliskohan sama ihminen, apua tarvitsisi, ei pää ihan kunnossa
NT näytti, että kummallakin on tunteita toisilleen ja siinä ylen haastiksessa eivät halua ihan kaikkea kertoa ja senki takia puhuttiin ystävyydestä.