Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
121141/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon äänestänyt Kärtsää varmaan sellaset kolmisensataa kertaa tänään. (Sormi nappulan ylle, sivusilmällä näkee kun saa taas näpsäyttää uudestaan, samalla onnistuu muutkin hommat. Multitaskaus kunniaan!) Yksi ääni lipsahti vahingossa Alessandralle. Noh, eipähän menny ainakaan Lortsulle.

Arveluttaa tällainen äänestys, jossa voi äänestää kuinka monta kertaa tahansa. Tulee mieleen, että se voittaa, jolla on fanaattisimmat fanit.

Eli Käärijällä on toivoa, kun miettii tätäkin palstaa xD

Terveysasemilla ovat ihmeissään, kun lokakuun lopussa vasemman ranteen jännetuppitulehdusten määrä rajussa kasvussa.

Ja kahvitunnilla tulee työkaverin kanssa puheeksi, että molemmilla on vasemmassa kädessä jännetuppitulehdus. Sen jälkeen hiljaisuus ja tietävät katseet.

No huh. Onneksi mun työkaverit eivät osaisi epäillä mitään, koska vasenkätisenä mulla olisi silloin jännetuppitulehdus oikeassa kädessä. En ole tällaistakaan asiaa ennen ajatellut, että kumpaa kättä sitä, niin noh.🙈 Kiitos ja anteeksi.🙈

Vierailija
121142/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika tätä Kärde kuvaa 😳😳😳

Sydän jätti 2 lyöntiä välistä!!!!

https://www.tumblr.com/ladynarcissus/725850392212176896?source=share

Mä haluan laittaa mun naaman tuonne titsujen ja hauiksen väliin ja tukehtua. Choke me baby 🥵

mäpäääääs!! (Ok ehdit ensin 😵)

Ihana!!!

Ja mun silmiin toi mikki näyttäytyi B:n 🍆😁🥴

Aijaijaijai ...

Vähän nihkeästi auki huulet....ei taida päästä hevonen talliin 🤭🤭

Tällä lailla Kärde ottaa mehujään pienen pikkuruiseen suuhunsa!! (🚫erityislähikuva-edit!)

https://www.instagram.com/reel/CyB0hyKIh1M/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
121144/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös UMK kenraali myyty loppuun pyörätuolipaikkoja lukuunottamatta 🤯

Oho, aikamoista. Kohta kannattaisi Kärpynkin alkaa esiintymään isommilla areenoilla kerta kysyntää on.

Vierailija
121145/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos tämä on sopimaton kysymys, mutta olen vain niin utelias tästä: mistä porukka on saanut selville, kuka tää K:n gf on (ja tunnistaa sen jos on merchiä myymässä/keikoilla) ja nyt vielä tietää sen mahdolliset venäjäläiset taustat?? Ei siis itseäni sen enempää henkilöstä kiinnosta mitään tietää tai selvittää, kunhan vain pohdin, millä lailla porukka on saanut kaiken tämän hänestä selville?

Seiskan artikkeli, kuvat instassa, löytyy omissa nimissä tiktok, näkynyt esim Käärijän tour managerin somessa. Samoin hän vilahtaa Jokereiden postauksissa Tampereelta ja Helsingistä.

Siis Tampereeltakin? Tätä en olekaan nähnyt

Vierailija
121146/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tais mainita ikävöivänsä kunnon draamaa, voin sanoa että Twitteristissä vähän kiehuu parhaillaan. En tiedä onko aito vai feikki (Jodelissa veikataan jälkimmäistä), mutta ulkkiksiin menee ainakin täydestä.

https://twitter.com/mysweetc0rpse_/status/1709884606512554479?t=cZqok6n…

Tämä oli todettu jo kuvankäsittelyohjelmalla tehdyksi, mutta leviää kyllä kun kulovalkea. Surullista, että jotkut suuttuu keikalla käynnistä näin paljon.

Eikö tuolta voi poistattaa selvät väärennökset, tekaistut viestit?? 

Siellä on varmaan vähän eri politiikka poistelun suhteen kuin täällä. Ei riitä ihan vaan mielipide siihen että joku twiitti poistuu.

Vierailija
121147/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun B tuli ekan kerran Suomeen hän odotti ehkä enemmän ja oli todella ihastunut. Kun huomasi miten asiat ovat hyväksyi tosi asiat ja että ovat hyviä ystäviä.

Nyt kun tuli uudelleen K huomasi että B ei ajattele hänestä enää samalla tavalla kuin viimeksi ja K alkoi hakemaan enemmän B huomiota ja heitteleen noita something moreja. En tiedä syytä, mutta joko se huomio kiehtoo tai huomasi että itsellä on jotain tunteita enemmän kuitenkin.

Selvästi osat oli vaihtuneet eka vierailusta.

BS

Avaisitko vähän tätä BS?

Vierailija
121148/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jan & Nace 🔥

https://www.instagram.com/reel/Cx2roH0NUI3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kiitos. Oli uusi klippi mulle. Mä niin rakastan näitä kahta B:n ja K:n lisäksi

Vierailija
121149/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimetkää yksi (1) vetävin/ihanin ominaisuus jokaisesta Jokerista ja Kärpäleestä! Vain yksi!

Vierailija
121150/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, aikamoista. Kohta kannattaisi Kärpynkin alkaa esiintymään isommilla areenoilla kerta kysyntää on.

Oikeasti mitä lukee ulkkien kommentteja, moni luulee tulevansa todistamaan paikan päälle myös jonkun uuden "Käärijä-ilmiön" syntyä. Pienoiset paineet kyllä kisaajilla!

Vierailija
121151/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun mielestä edelleen enemmän lavan ulkopuolella huomiota ja muuta antoi ehdottomasti B, mutta K oli siinä aiempaa vapautuneemman oloisesti mukana. Siis ettei lyönyt kaikkea läpäksi kokoajan.

Vierailija
121152/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meh, toivoin Siddharta-biisiä, mutta ei kai ihme, että vetävät Crn Tulipan.

Vierailija
121153/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää noi tietyt jutut vaan huomiotta. Mulle tulee näistä ilmiannosta se v itun jännetuppitulehdus.

Vierailija
121154/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ystäviä joista ei koskaan sen enempää tule. Molemmille riittää se ja ovat siitä onnellisia.

Vierailija
121155/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti mitä lukee ulkkien kommentteja, moni luulee tulevansa todistamaan paikan päälle myös jonkun uuden "Käärijä-ilmiön" syntyä. Pienoiset paineet kyllä kisaajilla!

Joo luulen että kysyntä ei ole pelkästään Kärtsyn takia vaan ihmisillä on aivan utopistiset odotukset muutenkin! Voi eiiii, ei voi tulla toista K:ta heti perään!

Vierailija
121156/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kris näyttää niin keijulta satumetsästä 🤍

Vierailija
121157/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän random pohdintaa K ja B/JO liittyen:

- Käärijän nimi tulee uhkapelaamisesta, JO nimessä joker, jonka voisi liittää pelikortteihin. Kaikista maailman sanoista ja nimistä molempien nimet siis voidaan liittää pelaamiseen

- viime vuoden UMKssa Suomen oman Bojanin Robinin asu oli violetti pitkä takki ja selvästi ottanut vaikutteita Batmanin Joker hahmon garderoobista

Onko ennusmerkit siis olleet aina olemassa ja koko K/B written in the stars 🤭🤭

En mä juuri näistä ennusmerkeistä tiedå, mutta vaikka olen aina ollut ihminen joka ei usko mihinkään korkeampaan henkiseen johdatukseen, taikauskoon, astrologiaan ym ym, niin tässä on vaan jotain sellaista, että uskon jonkinlaiseen written in the stars-meininkiin.

Miten muuten slovenialainen kielinero yliopistosta valmistunut superkomea nuorukainen löytää sielunkumppanin tms suomalaisesta räppäristä, joka juuri ja juuri puhuu englantia. Ja näyttää vielå siltä että ymmärtävät toisiaan täydellisesti.

Kulissit on ainakin kuin jostain modernista Jane Austen-romaanista. Ja samoin henkilöhahmot, toinen toistaan kummallisempia sivuhahmoja, kuten omalaatuinen Gregor, ylimielinen Loreen yms.

Katsojat kyllä alkaisi kritisoida tällaista elokuvaa, kun on ihan liian epäuskottava. :D Miten niin tällaiset henkilöt voivat löytää toisensa, miten niin lähes englantia taitamaton suomalaisräppäri voisi hurmata tämän slovenialaiskomistuksen, eihän niillä ole mitään yhteistäkään, miten muka ylimielinen leffan pahis ei saakaan nenilleen, ja eihän nyt herran jestas tuolla tavalla ihastuneet ikinä kehtaisi julkaista tuollaista materiaalia someen! Tosin pisteitä tulisi varmasti humoristisista sivuhenkilöistä, kun toisen päähenkilön bändikavereista ja toisen tanssiryhmästä, jotka jostain syystä kaikki tuntuvat shippaavan päähenkilöitä toisilleen.

Joo ja päähenkilötkin ovat kuin jostain lasten piirretystä. Toisesta tulee laajalti rakastettu ja hän on niin lämmin, avoin, sympaattinen ja nauravainen että hurmaa kaikki ympärillään olevat ihmiset. Toinen taas osaa viittä kieltä ja loistaa kymmenessä eri urheilulajissa, laulaa kuin enkeli ja näyttää veistokselta.

Tää kuulostaa kyllä niin kornilta rainalta, että menis suoraan Liv kanavan jouluelokuvaksi. 😆

Joo illalla tulisi peräkkäin "Holiday" ja sitten "Are you" - elokuva

Vierailija
121158/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tuun nauramaan ihan hirveästi (myötähäpeästä) jos kaikki ens vuoden kilpailuesitykset ovatkin pelkkää toisen asteen perunamuusikamaa ja Kärtsän väliaikaesitys vai mikä lie onkin illan huipentuma.

Vierailija
121159/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisestä kertoo paljon se, miten hän käyttäytyy nimettömänä. Joskus olisi ihan hyvä itse kunkin miettiä, haluaako että maailmassa on itsensä kaltaisia anonyymejä vai ei.

Vierailija
121160/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistellaanko hetki sitä mitä Kärtsä sanoi keikalla vauvapalstaan liittyen.. et jos ei ihan kauheesti yksityiSkohtiin mentäis kuitenkaan.

Tämäkin on jännä ilmiö. Joku saa jankuttaa gf asioista vaikka miten. Jos siihen sanoi jotain on se yksityiskohtiin menemistä. K ei itse halua julkistaa gf asiaa jos julkistamista on edes. Joten turha siitä on puhua sitten kumpaankaan suuntaan.

K ei kylläkään maininnut vauvapalstasta mitään muuta, kuin kiroilusta marmattavat mammat täällä.

Ehkä ihan hyvä niin :D

Ketju on lukittu.