Nainen, haluatko jonkun miehen fantasioivan sinua ?
Haluatko jonkun miehen fantasioivan sinua ? Haluatko, että joku tuttu mies fantasioisi persettäsi ajatellen ?
Kommentit (11)
Tottakai haluan, enkä vain fantasioivan vaan pitävän minua arvossa muidenkin ominaisuuksieni perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai haluan, enkä vain fantasioivan vaan pitävän minua arvossa muidenkin ominaisuuksieni perusteella.
Tietenkin näinhän se yleensä onkin . Tai ainakin itse pidän naisesta muutenkin kuin vain fantasioissani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin näinhän se yleensä onkin . Tai ainakin itse pidän naisesta muutenkin kuin vain fantasioissani. Ap
Kiva kuulla, että miehillä on myös näitä syvempiä positiivisia tunteita. Esim. jos osoitan välittämistä, kuuntelen tai saan miehen jutuillani nauramaan, uskon niiden tuovan lisäpontta fantasiointiin, vaikka se perustuisikin lähinnä ulkomuotooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, että miehillä on myös näitä syvempiä positiivisia tunteita. Esim. jos osoitan välittämistä, kuuntelen tai saan miehen jutuillani nauramaan, uskon niiden tuovan lisäpontta fantasiointiin, vaikka se perustuisikin lähinnä ulkomuotooni.
Ainakin itselläni tuo lisöpontta. Oli sitten tuollaisia asioita tai vaikka naisen hiuksien haromista yms.
Haluan tottakai! Olen niin pahassa puutteessa (seksitön avioliitto, ei seksiä pariin vuoteen - pitkä tarina...) että näen kaikki miehet seksiobjekteina ja kuvittelen millaista olisi päästä tuonkin kanssa panemaan. Olisi ihanaa jos hekin näkisivät minut niin haluttavana, että olisin joskus fantasioissa. Ja seksikäs tissipommi kyllä olenkin, ainakin omasta mielestäni 😀
N50
P.s. mistä sitä seksiseuraa löytyy varatulle naiselle? Alkaa jo riittämään tää selibaatti.
Haluan ja luulen että monet miehet tekevät sitä, esim kuntosalilla. Olen harrastanut voimistelua ja taitoluistelua ja olen omasta mielestäni kaunis ja timmissä kunnossa. Ainakin miehet juuri esim. tuolla salilla tuijottavat minua pitkään, kun treenaan tiukassa asussa ja myönnän kiihottuvani siitä, kun ajattelen olevani heidän fantasioissa.
25v.
Vierailija kirjoitti:
Haluan tottakai! Olen niin pahassa puutteessa (seksitön avioliitto, ei seksiä pariin vuoteen - pitkä tarina...) että näen kaikki miehet seksiobjekteina ja kuvittelen millaista olisi päästä tuonkin kanssa panemaan. Olisi ihanaa jos hekin näkisivät minut niin haluttavana, että olisin joskus fantasioissa. Ja seksikäs tissipommi kyllä olenkin, ainakin omasta mielestäni 😀
N50
P.s. mistä sitä seksiseuraa löytyy varatulle naiselle? Alkaa jo riittämään tää selibaatti.
Samanlaisia ajatuksia. M47, ,ap ja seksiä tekis mieli. Varattu myöskin
Vierailija kirjoitti:
N50
Kai Tinderistä löytyy? Nainen saa kaiketi seksiseuraa vaivattomasti jos vain niin päättää. Joten ei huolta, kyllä sinä munaa saat jos haluat. Tällä palstalta saa ainoastaan panemisesta fantasioivia.
Eilen kohtasin sinun ikäisen tyylikkään naisen, joka on kasvoilta tuttu mutta ei olla ikinä puhuttu. Selkeästi hän oli vakavalla naamalla kävelemässä kunnes näki minut ja hymyili leveästi. Tuosta tuli hyvä tunne ja jälkeenpäin illasta hän pääsi fantasioihini. Juuri hänen rinnat pyörivät mielessä samalla kun oma käsi teki hyvää. Tällaisia sikoja miehet ovat.
Vierailija kirjoitti:
N50
Jos Turun suunnalta, niin täältä, ikäisesi mies haluaa sut salakveriks.
Haluaisin sen tietyn tutun miehen mieluummin nuolevan nussivan minua kovaa.