Sanna puhuu!
Kommentit (24)
Nyt ei mene ihan putkeen.... eikö joku noita puheita tarkista.
Sanna sanoi " I want....." jota ei käytä kuin moukat Jenkeissä. Pitäisi käyttää kohteliasta muotoa I'd like to....
#hyväsuomi #rallienglanti
En jaksa kuunnella. Hänen puheitaan on ollut jo esillä ihan tarpeeksi.
Paasaa sateenkaariperheistä ja ilmastomuutoksesta. Voisi vähän kokeneemman auktoriteetin tavoin puhua, eikä liian teinimielinosoittajatyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Paasaa sateenkaariperheistä ja ilmastomuutoksesta. Voisi vähän kokeneemman auktoriteetin tavoin puhua, eikä liian teinimielinosoittajatyyliin.
Uppoo jenkkinuorisoon. Ne ei tosin tiedä, että Sanna on kommari.
Vierailija kirjoitti:
Hän ON ikuinen teini😬
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta odotit? Jotain fiksuako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta odotit? Jotain fiksuako?
Edes jotain ympäripyöreää, mistä ei jää mitään käteen. Eli perus poliitikkotyyliä.
Hyvä Sanna, olen ylpeä hänestä!! Pistäkää kateelliset palstamammat paremmaksi. Muuta ette osaa kuin länkyttää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Sanna, olen ylpeä hänestä!! Pistäkää kateelliset palstamammat paremmaksi. Muuta ette osaa kuin länkyttää.
En ole mamma, enkä ole kateellinen.
Sanna on incelnaisille tärkeä esikuva. Kuin naispuolien Andrew Tate!
Vierailija kirjoitti:
AP itse kehuu ja kehuu
Hanki jo elämä itsellesi!
Sanna taisi olla ainoa valkoihoinen koko stadionilla, jos aasialaisia ei laketa. Aika outoa.
Orpo näkee punaista😂 Kaikkensa Orpo yrittää, että saisi yhtä suurta huomiota kuin Marin. Orpon läpinäkyvä kiipijyys ja olematon karsima ei vaan tule koskaan riittämään samaan. Pienen miehen syndrooma.
Todellinem kaunotar ja hyvä puhumaan. Ihailtava nainen. Jotkut kateelliset eivät kestä kaunista ja järkevää naista. Sanna, olet kaikista paras ihmisoikeuksien puolustaja.
Olipa ympäripyöreät esittely puheet. Sannahan ei varsinaisesti ole tehnyt mitää erityistä rauhan eteen. No palkinto asiasta tuli silti. Toimiminen roolimallina politiikassa menestyneenä nuorena naisena olisi ehköä se mistä palkinto pitäisi antaa.