Te, jotka varotte edelleen koronaa, niin millä tavalla?
Itse joudun sairauksien takia varomaan. Liikun vähän missään ja käytän maskia edelleen.
Kommentit (155)
Desinfioin käteni kauppaan mennessä ja sieltä lähtiessä.
Kotiin tultua pesen kädet hyvin ja otan pienen tujauksen viskiä.
Kolme rokotusta otin ja kerran sairastin Koronan.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa jo palata normaaliin elämään. Korona oli influenssa ja kusetus jolla testattiin miten lampaita ihmiset on.
Aika huono on perustietämys jos menee korona ja influenssa sekaisin. Mielummin lammas kuin tietämätön denialisti. Bäääääääääää.
Käsien säännöllinen peseminen ja maski lärviin jos joutuu tungoksen keskelle.
En ole sitä sairastanut kun maski oli aina sisätiloissa, paitsi kotona.
Käytän FFP2 maskia kaupassa, töissä ja julkisissa. Onneksi on vain yksi lähipäivä viikossa töissä. Ihmiset tuijottaa mutta ei se minua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki, jos näitte minut viime viikolla maski päässä kaupassa, niin se johtui siitä, että...
...MINULLA OLI KORONA PÄÄLLÄ. En halunnut levittää sitä valtoimenaan.
Luuletko että minua kiinnostaa. En ole eläissäni sairastanut influenssaa ja ikääkin on jo yli 50 vuotta.
Kerkeät saamaan todella pahan koronan. Kestääkö kunto...🤔
Jotenkin todella surullista, että osa neljättä vuotta pelkää elämää, koska media lietsoi joukkopsykoosin yhden viruksen ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa jo palata normaaliin elämään. Korona oli influenssa ja kusetus jolla testattiin miten lampaita ihmiset on.
Aika huono on perustietämys jos menee korona ja influenssa sekaisin. Mielummin lammas kuin tietämätön denialisti. Bäääääääääää.
Olen oikeassa. Korona ja influenssa eivät ole ihan sama asia. Influenssaan kuolee vuositasolla paljon enemmän ihmisiä kuin koronaan. Eikä kukaan panikoi influenssasta. Koronan voidaan siis todeta olevan ensisijaisesti mielen sairaus.
Tuoreen elinsiirron läpikäyneenä varon kaikkia muitakin tauteja kuin koronaa. Maski käytössä ja hyvä käsihygienia sekä ruuhkaisten paikkojen välttäminen. Ahdistaa viikottaiset labrakäynnit, jotka on ajoitettu maanataiksi, jolloin labra on kaikista ruuhkaisin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin todella surullista, että osa neljättä vuotta pelkää elämää, koska media lietsoi joukkopsykoosin yhden viruksen ympärille.
Jotenkin surullista, että osa neljättä vuotta dissaa koronaa, koska valemedia lietsoi joukkopsykoosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeassa. Korona ja influenssa eivät ole ihan sama asia. Influenssaan kuolee vuositasolla paljon enemmän ihmisiä kuin koronaan. Eikä kukaan panikoi influenssasta. Koronan voidaan siis todeta olevan ensisijaisesti mielen sairaus.
Oot aika ulalla. Liekö sulla se mielen sairaus jos et tiedä kuinka paljon koronaan on kuollut ja kuinka paljon influenssaan. Jännä että 20 miljoonaa kuollut koronaan kaikista varotoimista huolimatta. Influenssan suhteen ei ole mitään varotoimia ollut ja se käytännössä hävisi rajotteiden aikana, mutta korona jatkoi tappamistaan. Semmonen pieni nuha. Jatka sä valemedian satuihin uskomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki, jos näitte minut viime viikolla maski päässä kaupassa, niin se johtui siitä, että...
...MINULLA OLI KORONA PÄÄLLÄ. En halunnut levittää sitä valtoimenaan.
Luuletko että minua kiinnostaa. En ole eläissäni sairastanut influenssaa ja ikääkin on jo yli 50 vuotta.
Eli jos jokin ei sinua henkilökohtaisesti kosketa, niin sinua ei kiinnosta? OK. En ole minäkään ikinä sairastanut influenssaa tai edes koronaa, mutta kyllä nostan hattua ihmiselle, joka käyttää koronan aikana maskia eikä levitä sitä ympäriinsä. Kiva että löytyy muitakin kuin näitä minäminä-ihmisiä.
Maailma on täynnä sairauksia, viruksia ja bakteereja. Korona oli vuosisadan pahin kusetus. Jokainen meistä kuolee joskus, hirveen vaikee tajuta monella nykyaikana.
Ai sä oot se vuosisadan pahin kusetus -tyyppi. No se selittääkin kaiken.
Mitä selittää?
Mietipä sitä. Fiksuna poikana varmaan tajuat.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa oi suuri ja viisas, millaista on normaali elämä syöpäpotilaalle nyt kun korona tappaa Suomessa keskimäärin 12 ihmistä päivässä. Miten pitäisi elää, jotta se sinua tyydyttäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehteletko ihan tietoisesti vai etkö tiedä tosiasioita?
Yes, COVID Is Still Deadlier Than the Flu
VA study finds 61% higher mortality rate in hospitalized cases this past winter.
https://www.medpagetoday.com/infectiousdisease/covid19/103912
Käytän FFP2-maskia aina kun liikun kaupoilla tai sillon kun käyn työpaikalla. Ei minua kiinnosta sairastaa koronaa. Jokainen tartunta on iso riski.
Mitä selittää?